Ik ben voor pantserwagens, gewoon erover rijden.quote:
Ze leefde toch niet foreverquote:Op zaterdag 26 november 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
Zangeres en actrice Irene Cara is op 63-jarige leeftijd overleden. De Amerikaanse was vooral bekend van titelsongs van de films Fame en Flashdance waarmee ze in de jaren tachtig grote hits scoorde. Cara overleed in haar woning in Florida, heeft haar publicist bekendgemaakt. De doodsoorzaak is nog onbekend.
Prima, als je er maar goed over na hebt gedacht.quote:
Ik ben benieuwd of ze nog heeft leren vliegenquote:
63 jaar. Die serie lijkt echt een eeuwigheid geledenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog heeft leren vliegen![]()
Ze is niet oud geworden.
Die serie ís een eeuwigheid geleden aloaquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:03 schreef aloa het volgende:
[..]
63 jaar. Die serie lijkt echt een eeuwigheid geleden
Jaren 80 denk ik?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die serie ís een eeuwigheid geleden aloa
Ik denk heel veel 40-plussersquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik lees het.
1982 - 1987.
Ik heb ze allemaal gezien.
Ja hij is lekkerquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Prima, als je er maar goed over na hebt gedacht.
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijdquote:
aanbranden kan nog, maar ging net goedquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijd
Dat zou een beetje dom zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
aanbranden kan nog, maar ging net goed
Er kan zoveel misgaan met een tostiquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een tosti eigenlijk altijd, er kan maar weinig mis gaan met een tosti en het smaakt altijd
Dan moet je echt je best doen hoor, waat kan er nou mislukken aan een tosti?quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er kan zoveel misgaan met een tosti
quote:Hawaï: kaas, ham, ananas
Pizza: tomatensaus, mozzarella, rode ui, en ook chorizo
Figgy: vijgen, ham, cheddar, waterkers
Mexican chicken: gegrilde kip, kaas, paprika, ui
Parma: parmaham, pesto, mozzarella, sla
Spicy: sambal, kaas, chorizo
The hangover: kip of kalkoen, camembert en cranberrychutney
Aziatisch: gebakken kipfilet, pindakaas, sambal, taugé
Salami: kaas & salami
Tacolicious: gekruid gehakt (geruld), tacosalsa, kaas
Smoked goodness: gerookte ham, gerookte cheddar, basilicum
BLT: bacon, cheddar, tomaat, ijsbergsla
Let’s get Spanish: kaas, rucola, serranoham, zongedroogde tomaat, pijnboompitten
Salami 2.0: roomkaas, salami, flinterdun gesneden reepjes prei
Fruity: rauwe ham, brie, mosterd, abrikozen, abrikozenjam
Cheddarlicious: cheddar, chorizo, salsa
Chicken & avocado: kip, avocado, zongedroogde tomaat
Awesome aioli: chorizo, kaas, en natuurlijk aioli
Kip club: kip, bacon, kaas, tomaat
In de pan is ook lekker, beetje boter eropquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:21 schreef chufi het volgende:
Mijn tosti ijzer heeft het een paar jaar geleden begeven dus ben aangewezen op de pan of de airfryer
Een hoop, afhankelijk van hoe je ze maakt.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je echt je best doen hoor, waat kan er nou mislukken aan een tosti?
Heel boek vol met tosti ideeen hier,quote:
Dit is allemaal door dommigheidquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een hoop, afhankelijk van hoe je ze maakt.
Die kant en klare dingen, alleen roosteren,
zwart van buiten, bevroren van binnen,
zwart van buiten
Zelf maken
kaas te heet, bek verbranden,
afhankelijk van ingrediënten nog veel meer .....
Ik volgens mij ook ergens een keer gekregenquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel boek vol met tosti ideeen hier,
En, jij barbaar
Er is inderdaad nog veel meer mogelijk, makkelijke en minder makkelijke recepten. Dat lijstje van mezelf brengt me wel weer op een paar ideeënquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel boek vol met tosti ideeen hier,
En, jij barbaar
Pan heeft voorkeur; als je boterhammen niet goed op elkaar zitten in de airfryer gaan ze rondvliegen. Of je moet er een sateprikker insteken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 15:21 schreef chufi het volgende:
Mijn tosti ijzer heeft het een paar jaar geleden begeven dus ben aangewezen op de pan of de airfryer
Barbaarquote:
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 26 november 2022 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barbaar
Maar,
zalm, garnalen, mac 'n cheese, beenham en gruyere,
tuna melt
Oh, of, chocopasta en banaan
Nicequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Nice .. op een woonboot?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Have funquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Niet?quote:
Ja leuk he. Aan de andere kant was wel een klein parkeerplaatsje. Daarna zijn we via de coastal road nog naar een paar andere plekjes gereden. Verlaten strandje tussen de kliffen. Oude uitkijk toren. Alleen het rondrijden was al prachtig eigenlijk.quote:
Overal waar ik kwam vandaag ging de zon schijnen. Dat kan geen toeval zijn!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?![]()
Laat dan maar, volgens mij hebben ze in Crovie nooit zon ook, omdat het in het noorden en achter die klif ligt.
Neem vitamine D mee engine!
Nee het is Croviequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?![]()
Laat dan maar, volgens mij hebben ze in Crovie nooit zon ook, omdat het in het noorden en achter die klif ligt.
Neem vitamine D mee engine!
Ik denk gelijk Leroy als ik aan Fame denk. Waarom weet ik dat nog en vergeet waarom in de badkamer ben.quote:
Heel leuk om te zien, ik heb er ook een rondje gemaakt op Google Mapsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja leuk he. Aan de andere kant was wel een klein parkeerplaatsje. Daarna zijn we via de coastal road nog naar een paar andere plekjes gereden. Verlaten strandje tussen de kliffen. Oude uitkijk toren. Alleen het rondrijden was al prachtig eigenlijk.
Zonnestraaltjequote:Op zaterdag 26 november 2022 16:22 schreef engine het volgende:
[..]
Overal waar ik kwam vandaag ging de zon schijnen. Dat kan geen toeval zijn!
Ook dat is herkenbaarquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk gelijk Leroy als ik aan Fame denk. Waarom weet ik dat nog en vergeet waarom in de badkamer ben.
Prachtigquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:08 schreef engine het volgende:
Ik ga verhuizen![]()
[ afbeelding ]
Crovie.
Misschien niet de beste plek om te bruinen inderdaad.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonnestraaltje
Maar daar beneden achter die klif komt bijna geen zon, volgens mij.
Ow echt?! Deed ie het nog?quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:34 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien niet de beste plek om te bruinen inderdaad.
Wel grappig dat er ook nog een telefooncel staat.
Prachtig land 3 keer geweest. En links rijden is niet zo moeilijk, go with te flow. Behalve als je van een parkeer terrein af komt dat is wat tegenstrijdig. Maar de gasten zien je nummer plaat en lachen erom.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Deed ie het nog?
Ik wil naar Schotland
In de zon zelfsquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Deed ie het nog?
Ik wil naar Schotland
Huurauto dus Schotse nummerplaat. Maar inderdaad, het stelt niet zoveel voor. Gewoon rustig aan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig land 3 keer geweest. En links rijden is niet zo moeilijk, go with te flow. Behalve als je van een parkeer terrein af komt dat is wat tegenstrijdig. Maar de gasten zien je nummer plaat en lachen erom.
Wel op weggetjes gereden waar er maar één door kan. Dat was wel een dingetje vooral als er een vette vrachtwagen voor je staat met boomstammen. Toen piste ik wel in mijn broek bochtjes achteruit rijdendquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:41 schreef engine het volgende:
[..]
Huurauto dus Schotse nummerplaat. Maar inderdaad, het stelt niet zoveel voor. Gewoon rustig aan.
Ja dat is minderquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel op weggetjes gereden waar er maar één door kan. Dat was wel een dingetje vooral als er een vette vrachtwagen voor je staat met boomstammen. Toen piste ik wel in mijn broek bochtjes achteruit rijdend
Ja precies.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is minder![]()
Die weggetjes hebben wij ook wel veel gehad maar waren wel altijd ergens van die vakken waar je elkaar even voorbij kunt.
Geweldig! Ik had voor 2020 een rondreisje door Schotland gepland, inclusief Isle of Skye, tickets, alle B&B's en auto waren al geboekt en toen kwam coronaquote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtig land 3 keer geweest. En links rijden is niet zo moeilijk, go with te flow. Behalve als je van een parkeer terrein af komt dat is wat tegenstrijdig. Maar de gasten zien je nummer plaat en lachen erom.
Kijk dan!quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:39 schreef engine het volgende:
[..]
In de zon zelfs![]()
Weet niet of ie werkte. Hing wel een telefoon in nog in ieder geval.
[ afbeelding ]
Nepal?quote:
Nee, hockey is in januari, ik had het nu over het voetblah.quote:
Ah ok ,,, nee die doen niet meequote:Op zaterdag 26 november 2022 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, hockey is in januari, ik had het nu over het voetblah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |