Niks mis mee.quote:
Keer een hele ochtend gestaan, ze was me vergeten....quote:Op donderdag 19 januari 2023 15:08 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoezo time out bankje/stoel staan zou je
Nulquote:
Nee mijn zus wel en ik had altijd het idéé dat ze mee aankeken uit elke hoek.quote:
best eng wel die gedachtequote:Op maandag 23 januari 2023 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mijn zus wel en ik had altijd het idéé dat ze mee aankeken uit elke hoek.
Heb je helemaal niets aan de muur hangen? Of alleen maar abstracte kunst?quote:Op maandag 23 januari 2023 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee mijn zus wel en ik had altijd het idéé dat ze mee aankeken uit elke hoek.
Dit bestaat nog steeds kwam ik een tijdje terug achter. Was denk ik in de xenos? Dochter wilde best wel een poster hebbenquote:
Ik had deze op mijn deur hangenquote:Op maandag 23 januari 2023 16:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je helemaal niets aan de muur hangen? Of alleen maar abstracte kunst?
quote:Op maandag 23 januari 2023 16:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had deze op mijn deur hangen[ link | afbeelding ]
Poster formaat
Wij wikkelden die papieren klappertjes om een grote stuiter met plakband en dan tegen een muur gooien. Dat gaf echt dikke knallen. Weer eens proberen, nostalgie opdoen..quote:Op maandag 28 november 2022 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij draaiden die klappertjes (die papieren) tussen twee bouten met een moer ertussen en dan op de grond gooien en knallen maar.
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #624
Ik heb met veel operating systemen gewerkt, maar nog nooit met CP/M. Dit was zeker een van die Intel 8080 klonenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had een draaibare. Dat groene (oranje in mijn geval) schermpje zat dan, nog kleiner, links in de kast.quote:Op woensdag 25 januari 2023 00:21 schreef chufi het volgende:
Mn moeder kocht zoiets in de 80's om er een boek op te schrijven![]()
[ afbeelding ]
Dikke specs hoor!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, kan even niet op de naam komen maar het was de voorloper van de laptop. Het ding was zo ontworpen dat ie onder een vliegtuigstoel paste. Het toetsenbord miste wel een backspace en pijltjes toetsen. Heb jarenlang er een als pronkstuk op de vensterbank gehad. Uiteindelijk maar weggegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:53 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik had een draaibare. Dat groene (oranje in mijn geval) schermpje zat dan, nog kleiner, links in de kast.
Het toetsenbord was de deksel. Alles verpakt als een grote koffer met handvat.
Dat ding rook lekker naar elektronica.
Oh man, ik wou vroeger zó graag een waterbed. Mijn ouder waren er tegen, die zagen de lijken al wel weer drijvenquote:Op donderdag 19 januari 2023 10:42 schreef Nielsch het volgende:
Waterbedden! Eind jaren '80 en in de jaren '90 was dat hét bed om te hebben als volwassene. Nu ken ik echt niemand meer met een waterbed.
check ook deze fantastische reclame met geweldige acteur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |