Ik had het tegen Neef_wuppiequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:ggmm vindt het weer nodig om zomaar gewaardeerde users aan te vallen.
Akkoordquote:
"we"quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In WK waarderen we @:neef_wuppie als user.
Ik zal je vervangen, ben het gewendquote:
Turkije?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef RamboDirk het volgende:
Deschamps heb een nieuw gebit. Hij had zo'n goor rokersgebit.
Deze info ter zijde.
Hij begrijpt wel meer niet.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De beelden komen heel laat uit de computer volgens Arno.
Arno begrijpt het niet helemaal geloof ik.
@Neef_Wuppie gedraagt zich uitstekend hier in WK.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In WK waarderen we @:neef_wuppie als user.
Was bij Terschelling onlangs wel andersquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:51 schreef Coco het volgende:
Mooi om te zien dat aanvaringen hier gemoedelijk samen opgelost worden.
Dacht dat dat inmiddels wel algemeen bekend was.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef Devolder het volgende:
[..]
De leegheid van jouw leven, schokt mij
GGMM wordt flink de waarheid gezegd hier.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef Devolder het volgende:
[..]
De leegheid van jouw leven, schokt mij
En dan moet het wk pijltjes gooien nog beginnen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Neef_wuppie gedraagt zich uitstekend hier in WK.
Wat gaat dat een ongelooflijk warm bad wordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En dan moet het wk pijltjes gooien nog beginnen.
Tøftingquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Denemarken mist simpelweg een type Jesper Grønkjær.
Dat mag.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
Het doet mij goed dat @:neef_wuppie zo gegroeid is als persoon
moet er even aan wennen
Of op de A12quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was bij Terschelling onlangs wel anders
Het topicrecord kun je op je buik schrijven. Erg jammer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat gaat dat een ongelooflijk warm bad worden
Alhoewel ik mij zorgen maak over het lot van gewaardeerde VBL en DRT-users @:fetx en @:maxi-mus
Hopelijk geen strijd tussen (verstandige) users met Viaplay en users zonder.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat gaat dat een ongelooflijk warm bad worden
Alhoewel ik mij zorgen maak over het lot van gewaardeerde VBL en DRT-users @:fetx en @:maxi-mus
ja pak mij maar ipv lieve neefwuppiequote:
Ik ga liever eerst uit eten.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ja pak mij maar ipv lieve neefwuppie
Nee bedankt, neef_wuppie kan nog wel eens gevat terugreageren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef Paul het volgende:
[..]
ja pak mij maar ipv lieve neefwuppie
Ik word tot dusver niet zo gelukkig van de juichaapjes van Sky Sports maar ik wil ook niet 14 euro betalen om naar de bakkes van Vincent vd Voort te kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hopelijk geen strijd tussen (verstandige) users met Viaplay en users zonder.
ga doorquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, neef_wuppie kan nog wel eens gevat terugreageren.
Jij bent daar niet toe in staat.
Het beste is eigenlijk als we Paul geen aandacht geven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee bedankt, neef_wuppie kan nog wel eens gevat terugreageren.
Jij bent daar niet toe in staat.
quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het beste is eigenlijk als we Paul geen aandacht geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |