Inmiddels wel ja, zeker Marokko.quote:Op zondag 27 november 2022 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Marokko en Senegal doen het toch oké? @:mexicanobakker
Denk dat je bij Marokko niet verbaasd moeten zijn als die nog tegen een zeperd tegen Canada oplopen hoor. Zo goed zijn die nou ook weer niet en het ligt toch wel vaak open.quote:Op maandag 28 november 2022 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja, zeker Marokko.
Marokko lijkt me wel door ja, die moeten ruim van Canada verliezen (minimaal 3 goals verschil) wil het nog misgaan, of verliezen en dat Kroatië met even goede of betere cijfers verliest. Ik zie Kroatië al niet direct verliezen.quote:Op maandag 28 november 2022 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat je bij Marokko niet verbaasd moeten zijn als die nog tegen een zeperd tegen Canada oplopen hoor. Zo goed zijn die nou ook weer niet en het ligt toch wel vaak open.
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.quote:Op maandag 28 november 2022 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko lijkt me wel door ja, die moeten ruim van Canada verliezen wil het nog misgaan, of verliezen dat Kroatië met even goede of betere cijfers verliest.
Dat gebeurt alleen als Canada er het eerste halfuur doorheen raast en Marokko er vervolgens zelf niet doorheen komt. Marokko heeft nog geen tegengoal gehad en dat is echt niet voor niets, en het is niet alsof Canada makkelijk scoort.quote:Op maandag 28 november 2022 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.
Hoe zie jij dit België tegen dit Kroatië winnen en het Canada van gister tegen het Marokko van gister winnen?quote:Op maandag 28 november 2022 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.quote:Op maandag 28 november 2022 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als Canada er het eerste halfuur doorheen raast en Marokko er vervolgens zelf niet doorheen komt. Marokko heeft nog geen tegengoal gehad en dat is echt niet voor niets, en het is niet alsof Canada makkelijk scoort.
En dan moet België nog maar 'even' winnen van Kroatië.
Die gaan er tegen een goede ploeg (Spanje/Duitsland) ook wel uit lijkt mij, maar hebben gewoon goed geleverd tegen een Kroatië met een mindere dag en een matig België, vooral defensief. Dat die nu doorgaan durf ik wel in te vullen, zelfs met de beperkte creativiteit voorin (want dat middenveld is echt ultiem vervelend om naar te kijken)quote:Op maandag 28 november 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.
Denk overigens ook niet dat het gebeurt hoor, maar om nou te doen alsof Marokko zo'n topploeg is.
Hoop met je mee.quote:Op maandag 28 november 2022 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan er tegen een goede ploeg (Spanje/Duitsland) ook wel uit lijkt mij, maar hebben gewoon goed geleverd tegen een Kroatië met een mindere dag en een matig België, vooral defensief. Dat die nu doorgaan durf ik wel in te vullen, zelfs met de beperkte creativiteit voorin (want dat middenveld is echt ultiem vervelend om naar te kijken)
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.quote:Op maandag 28 november 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.
Denk overigens ook niet dat het gebeurt hoor, maar om nou te doen alsof Marokko zo'n topploeg is.
Denk ik ook hoor, ik geloof er niet zo in. Maar leuk voor ze dat ze een keer gewonnen hebben.quote:Op maandag 28 november 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.
Tegen een onthutsend zwak België, dat zelfs weg werd getikt door Canada, hebben ze inderdaad amper kansen gehad. Het is dat België bij vrije trappen dingen nalaat die je bij de D-tjes al leert.
Anders blijft het gewoon 0-0 en staan ze op twee punten. België had er dan 4 en Kroatië ook.
Eerste de beste serieuze tegenstander gaat Marokko er gewoon af.
Nou, leuk, er wordt een hoop afgebroken als ze 'n keer winnen. Laat ze tegen Canada maar gewoon verliezen.quote:Op maandag 28 november 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, ik geloof er niet zo in. Maar leuk voor ze dat ze een keer gewonnen hebben.
Wat een gezwets. België is een serieuze tegenstander, dat weet je ook wel, maar je Marokko haat zit je in de weg.quote:Op maandag 28 november 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.
Tegen een onthutsend zwak België, dat zelfs weg werd getikt door Canada, hebben ze inderdaad amper kansen gehad. Het is dat België bij vrije trappen dingen nalaat die je bij de D-tjes al leert.
Anders blijft het gewoon 0-0 en staan ze op twee punten. België had er dan 4 en Kroatië ook.
Eerste de beste serieuze tegenstander gaat Marokko er gewoon af.
België een serieuze tegenstander?quote:Op maandag 28 november 2022 09:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gezwets. België is een serieuze tegenstander, dat weet je ook wel, maar je Marokko haat zit je in de weg.
Het leek nergens op maar België is een serieuze tegenstander.quote:Op maandag 28 november 2022 09:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
België een serieuze tegenstander?
Het leek helemaal nergens op. Tegen Marokko niet en tegen Canada ook niet.
Enkel op papier.quote:Op maandag 28 november 2022 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het leek nergens op maar België is een serieuze tegenstander.
Ik heb ook een tv maar ik vind het alsnog knap dat ze er van gewonnen hebben, en dat ze nu overschat worden zie ik niet zo.quote:Op maandag 28 november 2022 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Enkel op papier.
België is nergens dit WK. Rare opstellingen, zowel qua tactiek als qua wie waar staat, hoop spelers die uitgeblust lijken, er lijkt ook onderlinge frictie te zijn, willen in elk geval vaak niet meer voor elkaar werken...
Tegen matige ploegen als Canada en Marokko dwingen ze ook amper wat af. Als Canada het vizier op scherp had gestaan, hadden ze daar ook afgetekend verloren.
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 28 november 2022 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onana uit de selectie gezet.
Weer verkeerd gesnoept?
Ben erg benieuwd wat er achter zit. Ik neem toch aan dat ze de medicijnenvoorraad van zijn vrouw wel uit zijn buurt hebben gelaten.quote:Op maandag 28 november 2022 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onana uit de selectie gezet.
Weer verkeerd gesnoept?
Wangedrag?quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:11 schreef Halcon het volgende:
De tweede ronde is voor Afrikaanse landen bijna altijd ver weg. Servië wint normaal gesproken wel van Kameroen. Dan is Kameroen klaar en kan Servië zich opmaken voor revanche op Zwitsers voor hun wangedrag de vorige keer.
Ja, dat provoceren richting Servische supporters met die gebaartjes toen. Die Albanese vogel nadoen. Dat deden die twee Kosovaren, maar ook de aanvoerder (die gewoon een autochtone Zwitser is).quote:
Ja, dat was genotquote:Op maandag 28 november 2022 10:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boze Kosovaarsjes waren het toch?
[ afbeelding ]
Godverdomme wat zijn die twee lillek op deze fotoquote:Op maandag 28 november 2022 10:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boze Kosovaarsjes waren het toch?
[ afbeelding ]
De Serven verdienen geen enkel medelijden.quote:Op maandag 28 november 2022 10:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat provoceren richting Servische supporters met die gebaartjes toen. Die Albanese vogel nadoen. Dat deden die twee Kosovaren, maar ook de aanvoerder (die gewoon een autochtone Zwitser is).
Misselijk gedrag.
Ook apart dat dat toen geen kaarten o.i.d. opleverde, terwijl bv. een regenboogband, wat ook een politiek statement is, wel goed is voor geel.
Medelijden hoef je met niemand te hebben, maar dat soort gedrag levert normaal gewoon een kaart op. Of iemand nu debiele gebaartjes loopt te maken om te provoceren of een regenboogband om heeft of wat doen ook doet... dat zijn allemaal politieke statements.quote:Op maandag 28 november 2022 10:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Serven verdienen geen enkel medelijden.
Ze juichen gewoon en zijn trots op hun roots. Waarom moet je daar geel voor geven?quote:Op maandag 28 november 2022 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Medelijden hoef je met niemand te hebben, maar dat soort gedrag levert normaal gewoon een kaart op. Of iemand nu debiele gebaartjes loopt te maken om te provoceren of een regenboogband om heeft of wat doen ook doet... dat zijn allemaal politieke statements.
Politiek statement en provocerend.quote:Op maandag 28 november 2022 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze juichen gewoon en zijn trots op hun roots. Waarom moet je daar geel voor geven?
Dat dat per se geel op moet leveren is onzin. Wangedrag was het sowieso niet.quote:Op maandag 28 november 2022 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Politiek statement en provocerend.
Dat gebaar is politiek en ze wilden duidelijk provoceren.quote:Op maandag 28 november 2022 10:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat dat per se geel op moet leveren is onzin. Wangedrag was het sowieso niet.
Het is alleen provocerend omdat de Serven enorm lange tenen hebben, daar hoef je echt geen rekening mee te houden.quote:Op maandag 28 november 2022 10:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat gebaar is politiek en ze wilden duidelijk provoceren.
Het is 'n voetbaltoernooi. De regel is dat politiek er buiten moet blijven. Wat op zich 'n prima regel is. Het was ook Servië - Zwitserland, niet Albanië - Zwitserland of Kosovo - Zwitserland.
Die regel is er al langer. Niet pas sinds dit toernooi.quote:Op maandag 28 november 2022 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is alleen provocerend omdat de Serven enorm lange tenen hebben, daar hoef je echt geen rekening mee te houden.
Die regel dat politiek er buiten moet blijven is er ook pas dit toernooi
Die regel is letterlijk decennia oud en geldt bij zo ongeveer ieder sporttoernooi.quote:Op maandag 28 november 2022 10:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is alleen provocerend omdat de Serven enorm lange tenen hebben, daar hoef je echt geen rekening mee te houden.
Die regel dat politiek er buiten moet blijven is er ook pas dit toernooi
Ik heb nog nooit gezien dat er geel voor werd getrokken. En als je al het juichen gaat analyseren zijn er vast heel wat politieke statements geweest.quote:Op maandag 28 november 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die regel is er al langer. Niet pas sinds dit toernooi.
Vaak gaat dat via het shirtje uittrekken na 'n goal, t-shirt eronder met een boodschap en dat levert sowieso geel op.quote:Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat er geel voor werd getrokken. En als je al het juichen gaat analyseren zijn er vast heel wat politieke statements geweest.
Waarom Onana dan niet gewoon op de bank zetten? Het moet wel erg tense zijn.quote:Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef Oriente het volgende:
Oké, hier meer duidelijkheid:
[Fabrizio Romano]: André Onana has been removed from Cameroon’s squad. Been told that the reason is a discussion with head coach as he insisted for different style of goalkeeping, more ‘traditional’. Onana has no intention to change his style — tense situation & so he’s been excluded.
Zal wel weer een verkeerd pilletje gepakt hebben.quote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Waarom Onana dan niet gewoon op de bank zetten? Het moet wel erg tense zijn.
Die is natuurlijk weer uit z'n slof geschoten. Lijkt me een eng mannetje, die Onana.quote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
De zwarte Cillissen?quote:Op maandag 28 november 2022 10:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die is natuurlijk weer uit z'n slof geschoten. Lijkt me een eng mannetje, die Onana.
Het zal wel een verhitte discussie zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ben ook wel toe aan 'n veldslag.quote:Op maandag 28 november 2022 10:38 schreef Oriente het volgende:
Denk dat dit wel de potentie heeft om een lekker schoppartijtje te worden overigens. Genot.
Stukje Kameroen 1990quote:Op maandag 28 november 2022 10:38 schreef Oriente het volgende:
Denk dat dit wel de potentie heeft om een lekker schoppartijtje te worden overigens. Genot.
Daar had ik mijn hoop eigenlijk op gevestigd, ja.quote:Op maandag 28 november 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Portugal - Uruguay heeft ook wel die potentie.
Ja, blijft mooi. Twee ploeggenoten die proberen die Argentijn neer te schoppen. Dat mislukt en dan komt Massing echt even aan lopen van "ik zal eens laten zien hoe je dat doet".quote:
Daar geef ik je gelijk in. Overigens ben ik wel tegen racisme.quote:
Dit klinkt als een erg slechte reden om iemand weg te sturen.quote:Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef Oriente het volgende:
Oké, hier meer duidelijkheid:
[Fabrizio Romano]: André Onana has been removed from Cameroon’s squad. Been told that the reason is a discussion with head coach as he insisted for different style of goalkeeping, more ‘traditional’. Onana has no intention to change his style — tense situation & so he’s been excluded.
klopt maar hij is eerst zelf weggegaan dat lijkt me wel genoeg.quote:Op maandag 28 november 2022 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een erg slechte reden om iemand weg te sturen.
Misschien deed ie er een Matthijsje bij?quote:Op maandag 28 november 2022 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een erg slechte reden om iemand weg te sturen.
Ik overweeg te zeggen dat het tijd is om je UI te veranderen.quote:Op maandag 28 november 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Overigens ben ik wel tegen racisme.
Dat ben ik met je eens, tijden veranderen. Ik zal eens goed over een nieuwe nadenken. Tips zijn welkom!quote:Op maandag 28 november 2022 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik overweeg te zeggen dat het tijd is om je UI te veranderen.
Een pic van lijpe Luppie uit Beilen.quote:Op maandag 28 november 2022 11:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, tijden veranderen. Ik zal eens goed over een nieuwe nadenken. Tips zijn welkom!
Speelden tegen Brazilië ook niet slecht.quote:Op maandag 28 november 2022 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Servië wint dit.
Ik acht de kans dat zijn vader is weggelopen aanzienlijk.quote:Op maandag 28 november 2022 10:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bemoeien z'n ouders zich er ook mee?
quote:
thx, normaal zeggen mensen zo dat ze gaan afwassen als ik komquote:
Ik was ook wat later met reageren vanwege het afwassenquote:Op maandag 28 november 2022 11:28 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
thx, normaal zeggen mensen zo dat ze gaan afwassen als ik kom
Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten hoefde ik ook niet zoveel te doenquote:Op maandag 28 november 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
UWV belt terug om iets door te geven over je uitkering?
Shots fired.quote:Op maandag 28 november 2022 11:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
UWV belt terug om iets door te geven over je uitkering?
quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Servië wint dit.
Ja. Hij kon er zelf wel om lachen.quote:Op maandag 28 november 2022 11:33 schreef Rockiejj het volgende:
Wacht, krijgt Bassogog nou geel terwijl hij op de bank zit??
quote:Op maandag 28 november 2022 11:33 schreef Rockiejj het volgende:
Blijkbaar niet eromheen gerend.quote:Op maandag 28 november 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Kameroen maakt de 1-0 in de 28e minuut en de hele bank sprint naar de cornervlag aan de andere kant van het veld alsof ze zojuist de winnende in de 98e minuut maken
Dat vind ik heel bijzonder
Nee, hij was het veld ingelopen na het doelpunt.quote:Op maandag 28 november 2022 11:33 schreef Rockiejj het volgende:
Ze hebben geen kleintjes daar schijnt dus zou best kunnenquote:Op maandag 28 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zal hij flink wat pijn hebben.
Bedankt dat je hem even uitlegt.quote:Op maandag 28 november 2022 11:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze hebben geen kleintjes daar schijnt dus zou best kunnen
Ik vind het vooral een beetje onzin om zo met de hele bank het doelpunt te vieren.quote:Op maandag 28 november 2022 11:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Nee, hij was het veld ingelopen na het doelpunt.
Beetje onzin om daar geel voor te geven vind ik.
Technisch gezien veldspeler dus hahaquote:Op maandag 28 november 2022 11:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Nee, hij was het veld ingelopen na het doelpunt.
Beetje onzin om daar geel voor te geven vind ik.
Dat kun je doen als je in de 93e minuut de winnende maakt en daardoor doorgaat naar de volgende ronde.quote:Op maandag 28 november 2022 11:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een beetje onzin om zo met de hele bank het doelpunt te vieren.
Alsof dat echt de reden is.quote:Op maandag 28 november 2022 11:37 schreef Machielovic het volgende:
Zou wel humor zijn als die keeper nog een enorme blunder maakt, staat die coach mooi voor lul met zijn traditioneel keepenOk ok, Onana kan ook enorme blunders maken maar ok.
Al besproken.quote:Op maandag 28 november 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kun je doen als je in de 93e minuut de winnende maakt en daardoor doorgaat naar de volgende ronde.
Maar in het eerste half uur van de tweede groepswedstrijd..
Wat denk jij dat Onana heeft geflikt?quote:
Paar keer een bal laten glippen hoort toch wel bij traditioneel Afrikaans keepen?quote:Op maandag 28 november 2022 11:37 schreef Machielovic het volgende:
Zou wel humor zijn als die keeper nog een enorme blunder maakt, staat die coach mooi voor lul met zijn traditioneel keepenOk ok, Onana kan ook enorme blunders maken maar ok.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar keer een bal laten glippen hoort toch wel bij traditioneel Afrikaans keepen?
Zal wel weer aan de verboden middeltjes hebben gezeten, of de vrouw van de bondsoach geswaffeld waardoor ze nu een kaakfractuur heeft.quote:Op maandag 28 november 2022 11:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat denk jij dat Onana heeft geflikt?
Ik snap het wel maar ik begrijp het niet.quote:Op maandag 28 november 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel weer aan de verboden middeltjes hebben gezeten, of de vrouw van de bondsoach geswaffeld waardoor ze nu een kaakfractuur heeft.
Omdat negers zo'n grote piemel hebben, snap je.
Schiet 'ie een keer, komt die bal halverwege de Perzische Golf neer.quote:Op maandag 28 november 2022 11:39 schreef TheVulture het volgende:
Tadic met z'n eeuwige "niet schieten"-ziekte
Is dit racistisch?quote:Op maandag 28 november 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel weer aan de verboden middeltjes hebben gezeten, of de vrouw van de bondsoach geswaffeld waardoor ze nu een kaakfractuur heeft.
Omdat negers zo'n grote piemel hebben, snap je.
Ik was laatst in Afrika en toen heb ik ook wild geschoten.quote:Op maandag 28 november 2022 11:44 schreef Caland het volgende:
Wat wild geschoten
Zoals je vaker ziet op de Afrika cup!
Waarom zou je ook als heel Afrika hierheen komt.quote:Op maandag 28 november 2022 11:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben nog nooit in Afrika geweest en dat hou ik graag zo.
Ik ook niet, beetje als een tokkie in een allyoucanvreetresort in Sharm el Sjeik gaan zitten.quote:Op maandag 28 november 2022 11:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben nog nooit in Afrika geweest en dat hou ik graag zo.
Een van de weinige wedstrijden waarin ik dat hoop.quote:Op maandag 28 november 2022 11:45 schreef StephanL het volgende:
Tadicgod gaat nog wel scoren vandaag
Is een voorzet ook goed?quote:Op maandag 28 november 2022 11:45 schreef StephanL het volgende:
Tadicgod gaat nog wel scoren vandaag
Ja want Ajaxquote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is een voorzet ook goed?
Begint zo te zien een trend te worden.quote:Op maandag 28 november 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Kameroen maakt de 1-0 in de 28e minuut en de hele bank sprint naar de cornervlag aan de andere kant van het veld alsof ze zojuist de winnende in de 98e minuut maken
Dat vind ik heel bijzonder
User @fetX heeft wel een hele leuke vakantie gehad in Afrika!quote:Op maandag 28 november 2022 11:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik ook niet, beetje als een tokkie in een allyoucanvreetresort in Sharm el Sjeik gaan zitten.
Spelhervattingen ziet het er vaak niet best uit. Die goal van Kameroen ook. En gisteren bij België bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 november 2022 11:47 schreef The_Undertone het volgende:
Leuk wel, de beste kopper van Servië loslaten op het moement dat de bal bij hem komt,
6quote:Op maandag 28 november 2022 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
8 minuten extra? ik zit niet erg op te letten maar kolere.
Nouja, aan de kant van de dugout zelf zoals nu vind ik het wat minder vreemd.quote:Op maandag 28 november 2022 11:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Begint zo te zien een trend te worden.
Er stond inderdaad even 8, geen idee waar dat vandaan kwam.quote:Op maandag 28 november 2022 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
8 minuten extra? ik zit niet erg op te letten maar kolere.
Specsavers.quote:
Die heeft mazzel gehad.quote:Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
User @:fetx heeft wel een hele leuke vakantie gehad in Afrika!
Jup.quote:Op maandag 28 november 2022 11:49 schreef Halcon het volgende:
Bedoelden ze dit nu met traditioneel keepen?
Was een beetje aan het hooghouden of zo.quote:Op maandag 28 november 2022 11:50 schreef Lyrewyn het volgende:
Wat deed die kameroenese verdediger nou? Liet de doelpuntenmaker gaan om samen met een collega de aangever aan te pakken.
Die gaan met 0 punten naar huis. Net zoals Qatar.quote:Op maandag 28 november 2022 11:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk niet dat Kameroen dit nog gaat winnen.
Ja dus.quote:Op maandag 28 november 2022 11:51 schreef Rockiejj het volgende:
Krijgen al die Serviërs nou ook geel?
Ja dusquote:Op maandag 28 november 2022 11:51 schreef Rockiejj het volgende:
Krijgen al die Serviërs nou ook geel?
Gewaagd.quote:Op maandag 28 november 2022 11:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik denk niet dat Kameroen dit nog gaat winnen.
Zaïre 1974 revisited.quote:Op maandag 28 november 2022 11:50 schreef Halcon het volgende:
Beetje hooghouden achterin, keeper die er naast grijpt... nog een paar wilde Afrikaanse tackles in de 2e helft
Zal wel niet zo spannend zijn. Wat kritiek op een bondscoach die toch al op een wankele stoel zit...quote:Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
Is al gemeld wat Onana heeft uitgespookt?
Pilletje van zijn vrouw?quote:Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
Pijpt zij Arno of pijpt Arno haar?quote:Op maandag 28 november 2022 11:59 schreef fetX het volgende:
Ik ben niet zo blij met Imke. Anderzijds als Tom het alternatief is, is het prima.
quote:Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
Wat ordinair.quote:Op maandag 28 november 2022 12:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pijpt zij Arno of pijpt Arno haar?
quote:Op maandag 28 november 2022 11:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, tijden veranderen. Ik zal eens goed over een nieuwe nadenken. Tips zijn welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |