Inmiddels wel ja, zeker Marokko.quote:Op zondag 27 november 2022 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Marokko en Senegal doen het toch oké? @:mexicanobakker
Denk dat je bij Marokko niet verbaasd moeten zijn als die nog tegen een zeperd tegen Canada oplopen hoor. Zo goed zijn die nou ook weer niet en het ligt toch wel vaak open.quote:Op maandag 28 november 2022 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja, zeker Marokko.
Marokko lijkt me wel door ja, die moeten ruim van Canada verliezen (minimaal 3 goals verschil) wil het nog misgaan, of verliezen en dat Kroatië met even goede of betere cijfers verliest. Ik zie Kroatië al niet direct verliezen.quote:Op maandag 28 november 2022 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat je bij Marokko niet verbaasd moeten zijn als die nog tegen een zeperd tegen Canada oplopen hoor. Zo goed zijn die nou ook weer niet en het ligt toch wel vaak open.
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.quote:Op maandag 28 november 2022 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marokko lijkt me wel door ja, die moeten ruim van Canada verliezen wil het nog misgaan, of verliezen dat Kroatië met even goede of betere cijfers verliest.
Dat gebeurt alleen als Canada er het eerste halfuur doorheen raast en Marokko er vervolgens zelf niet doorheen komt. Marokko heeft nog geen tegengoal gehad en dat is echt niet voor niets, en het is niet alsof Canada makkelijk scoort.quote:Op maandag 28 november 2022 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.
Hoe zie jij dit België tegen dit Kroatië winnen en het Canada van gister tegen het Marokko van gister winnen?quote:Op maandag 28 november 2022 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.quote:Op maandag 28 november 2022 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen als Canada er het eerste halfuur doorheen raast en Marokko er vervolgens zelf niet doorheen komt. Marokko heeft nog geen tegengoal gehad en dat is echt niet voor niets, en het is niet alsof Canada makkelijk scoort.
En dan moet België nog maar 'even' winnen van Kroatië.
Die gaan er tegen een goede ploeg (Spanje/Duitsland) ook wel uit lijkt mij, maar hebben gewoon goed geleverd tegen een Kroatië met een mindere dag en een matig België, vooral defensief. Dat die nu doorgaan durf ik wel in te vullen, zelfs met de beperkte creativiteit voorin (want dat middenveld is echt ultiem vervelend om naar te kijken)quote:Op maandag 28 november 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.
Denk overigens ook niet dat het gebeurt hoor, maar om nou te doen alsof Marokko zo'n topploeg is.
Hoop met je mee.quote:Op maandag 28 november 2022 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan er tegen een goede ploeg (Spanje/Duitsland) ook wel uit lijkt mij, maar hebben gewoon goed geleverd tegen een Kroatië met een mindere dag en een matig België, vooral defensief. Dat die nu doorgaan durf ik wel in te vullen, zelfs met de beperkte creativiteit voorin (want dat middenveld is echt ultiem vervelend om naar te kijken)
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.quote:Op maandag 28 november 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.
Denk overigens ook niet dat het gebeurt hoor, maar om nou te doen alsof Marokko zo'n topploeg is.
Denk ik ook hoor, ik geloof er niet zo in. Maar leuk voor ze dat ze een keer gewonnen hebben.quote:Op maandag 28 november 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.
Tegen een onthutsend zwak België, dat zelfs weg werd getikt door Canada, hebben ze inderdaad amper kansen gehad. Het is dat België bij vrije trappen dingen nalaat die je bij de D-tjes al leert.
Anders blijft het gewoon 0-0 en staan ze op twee punten. België had er dan 4 en Kroatië ook.
Eerste de beste serieuze tegenstander gaat Marokko er gewoon af.
Nou, leuk, er wordt een hoop afgebroken als ze 'n keer winnen. Laat ze tegen Canada maar gewoon verliezen.quote:Op maandag 28 november 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk ik ook hoor, ik geloof er niet zo in. Maar leuk voor ze dat ze een keer gewonnen hebben.
Wat een gezwets. België is een serieuze tegenstander, dat weet je ook wel, maar je Marokko haat zit je in de weg.quote:Op maandag 28 november 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.
Tegen een onthutsend zwak België, dat zelfs weg werd getikt door Canada, hebben ze inderdaad amper kansen gehad. Het is dat België bij vrije trappen dingen nalaat die je bij de D-tjes al leert.
Anders blijft het gewoon 0-0 en staan ze op twee punten. België had er dan 4 en Kroatië ook.
Eerste de beste serieuze tegenstander gaat Marokko er gewoon af.
België een serieuze tegenstander?quote:Op maandag 28 november 2022 09:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een gezwets. België is een serieuze tegenstander, dat weet je ook wel, maar je Marokko haat zit je in de weg.
Het leek nergens op maar België is een serieuze tegenstander.quote:Op maandag 28 november 2022 09:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
België een serieuze tegenstander?
Het leek helemaal nergens op. Tegen Marokko niet en tegen Canada ook niet.
Enkel op papier.quote:Op maandag 28 november 2022 09:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het leek nergens op maar België is een serieuze tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |