abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206826568
Afrika heeft het nog niet dit WK. Af en toe wordt er aardig gespeeld, maar buiten een overwinning op Qatar is er weinig resultaat behaald. De tweede ronde lijkt voor veel Afrikaanse landen ver weg, zo ook Kameroen. Servië zal nu de tegenstander zijn. Het is de laatste wedstrijd op dit WK om 11 uur in de ochtend, vanaf morgen zijn de speeltijden 4 uur en 8 uur. 4 uur is niet ideaal, maar voor de vroege kantoorstarter is het zeker haalbaar om het tweede bedrijf te kijken. Het echte kijken onder kantoortijden is na vandaag verleden tijd.

Kameroen zelf verloor van Zwitserland. Scheen niet heel terecht te zijn, in de eerste helft had Kameroen de winst móeten pakken. In de tweede helft 1x onachtzaam en Embolo, nota bene geboren in Kameroen, schoot de winnende binnen. Servië was vrij kansloos tegen Brazilië, de geroemde aanval van de Serven die Portugal in de kwalificatie naar de playoffs schoot gaf bepaald niet thuis. Brazilië kwam uiteindelijk maar 2x tot scoren

Beiden zullen een resultaat nodig hebben. Kameroen zal zelfs met een overwinning niet zeker zijn, maar schiet ook niets op met een gelijkspel. Servië kan eventueel gokken op een gelijkspel, maar wordt dan wel afhankelijk van het feit dat Brazilië haar sportieve plicht doet. Met 4 punten doorgaan in deze poule is zomaar mogelijk.

Één keer eerder werd dit affiche gespeeld, in vriendschappelijke setting. Dan verwacht je dat het tegenvalt, maar dit leverde liefst 7 goals op. Na 1 helft stond het al 4-2 voor Servië, de laatste goal kwam van oud-Ajacied Marko Pantelic. Choupo-Moting was er toen ook al bij: Hij maakte de 4-3 in de tweede helft. Daarvoor kwamen beide goals van Pierre Webo. Mocht niet baten, het land verloor. Webo kennen we verder van het incident met Roemeense scheidsrechters een paar jaar terug, die hem racistisch zouden hebben bejegend tijdens PSG - Istanbul. Hij is daar assistent, nu nog altijd.

Ik heb de angst dat Servië toch weer defensief gaat spelen. Verliezen is niet prettig en mogelijk funest, met gelijkspel houden ze het waarschijnlijk in eigen hand. Kameroen zal wel moeten, bij een nederlaag is het land vermoedelijk uitgeschakeld, maar ook bij een gelijkspel wordt het een lastig verhaal om nog aan de 4 punten te komen met Brazilië in het vooruitzicht. Hopelijk kan Kameroen vroeg scoren, maar dit kan zomaar een saaie 0-1 of 0-0 wedstrijd worden. De kantoortuinen zullen niet leger worden van deze pot.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_206826605
De tweede ronde is voor Afrikaanse landen bijna altijd ver weg. Servië wint normaal gesproken wel van Kameroen. Dan is Kameroen klaar en kan Servië zich opmaken voor revanche op Zwitsers voor hun wangedrag de vorige keer.
  zondag 27 november 2022 @ 21:59:00 #3
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_206849136
Helaas afwezig
AZ
ALKMAAR
  zondag 27 november 2022 @ 22:47:22 #4
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_206849887
2-0
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 23:39:39 #5
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206851155
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 23:39 schreef Slobeend het volgende:
Marokko en Senegal doen het toch oké? @:mexicanobakker
Inmiddels wel ja, zeker Marokko.
pi_206851227
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Inmiddels wel ja, zeker Marokko.
Denk dat je bij Marokko niet verbaasd moeten zijn als die nog tegen een zeperd tegen Canada oplopen hoor. Zo goed zijn die nou ook weer niet en het ligt toch wel vaak open.
pi_206851276
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk dat je bij Marokko niet verbaasd moeten zijn als die nog tegen een zeperd tegen Canada oplopen hoor. Zo goed zijn die nou ook weer niet en het ligt toch wel vaak open.
Marokko lijkt me wel door ja, die moeten ruim van Canada verliezen (minimaal 3 goals verschil) wil het nog misgaan, of verliezen en dat Kroatië met even goede of betere cijfers verliest. Ik zie Kroatië al niet direct verliezen.
pi_206851279
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Marokko lijkt me wel door ja, die moeten ruim van Canada verliezen wil het nog misgaan, of verliezen dat Kroatië met even goede of betere cijfers verliest.
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.
  Redactie Sport maandag 28 november 2022 @ 08:04:58 #10
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206851283
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgens mij zijn ze bij een 1-0 winst van België en een 1-0 verlies tegen Canada al de lul toch? Die kans is er nog best hoor.
Dat gebeurt alleen als Canada er het eerste halfuur doorheen raast en Marokko er vervolgens zelf niet doorheen komt. Marokko heeft nog geen tegengoal gehad en dat is echt niet voor niets, en het is niet alsof Canada makkelijk scoort.

En dan moet België nog maar 'even' winnen van Kroatië.
  maandag 28 november 2022 @ 08:06:14 #11
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_206851287
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Hoe zie jij dit België tegen dit Kroatië winnen en het Canada van gister tegen het Marokko van gister winnen?
pi_206851319
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat gebeurt alleen als Canada er het eerste halfuur doorheen raast en Marokko er vervolgens zelf niet doorheen komt. Marokko heeft nog geen tegengoal gehad en dat is echt niet voor niets, en het is niet alsof Canada makkelijk scoort.

En dan moet België nog maar 'even' winnen van Kroatië.
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.

Denk overigens ook niet dat het gebeurt hoor, maar om nou te doen alsof Marokko zo'n topploeg is.
  Redactie Sport maandag 28 november 2022 @ 08:16:15 #13
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206851329
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klopt maar onmogelijk is het niet natuurlijk. Marokko heeft in 2 potjes ook bar weinig gecreëerd, gisteren werden ze vrij royaal beloond met 2 goals.

Denk overigens ook niet dat het gebeurt hoor, maar om nou te doen alsof Marokko zo'n topploeg is.
Die gaan er tegen een goede ploeg (Spanje/Duitsland) ook wel uit lijkt mij, maar hebben gewoon goed geleverd tegen een Kroatië met een mindere dag en een matig België, vooral defensief. Dat die nu doorgaan durf ik wel in te vullen, zelfs met de beperkte creativiteit voorin (want dat middenveld is echt ultiem vervelend om naar te kijken)
pi_206851383
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:16 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die gaan er tegen een goede ploeg (Spanje/Duitsland) ook wel uit lijkt mij, maar hebben gewoon goed geleverd tegen een Kroatië met een mindere dag en een matig België, vooral defensief. Dat die nu doorgaan durf ik wel in te vullen, zelfs met de beperkte creativiteit voorin (want dat middenveld is echt ultiem vervelend om naar te kijken)
Hoop met je mee.
pi_206851503
Present.
pi_206851506
Ik ga dit ook gezellig meekijken zo.
pi_206851679
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 08:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.

Tegen een onthutsend zwak België, dat zelfs weg werd getikt door Canada, hebben ze inderdaad amper kansen gehad. Het is dat België bij vrije trappen dingen nalaat die je bij de D-tjes al leert.

Anders blijft het gewoon 0-0 en staan ze op twee punten. België had er dan 4 en Kroatië ook.

Eerste de beste serieuze tegenstander gaat Marokko er gewoon af.
pi_206851721
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:

[..]
Her en der wordt Marokko alweer gruwelijk overschat. Alsof ze wel even heel ver gaan komen dit toernooi.

Tegen een onthutsend zwak België, dat zelfs weg werd getikt door Canada, hebben ze inderdaad amper kansen gehad. Het is dat België bij vrije trappen dingen nalaat die je bij de D-tjes al leert.

Anders blijft het gewoon 0-0 en staan ze op twee punten. België had er dan 4 en Kroatië ook.

Denk ik ook hoor, ik geloof er niet zo in. Maar leuk voor ze dat ze een keer gewonnen hebben.
pi_206851732
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Denk ik ook hoor, ik geloof er niet zo in. Maar leuk voor ze dat ze een keer gewonnen hebben.
Nou, leuk, er wordt een hoop afgebroken als ze 'n keer winnen. Laat ze tegen Canada maar gewoon verliezen.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:32:47 #20
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206851768
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat een gezwets. België is een serieuze tegenstander, dat weet je ook wel, maar je Marokko haat zit je in de weg.
pi_206851780
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 09:32 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Wat een gezwets. België is een serieuze tegenstander, dat weet je ook wel, maar je Marokko haat zit je in de weg.
België een serieuze tegenstander?

Het leek helemaal nergens op. Tegen Marokko niet en tegen Canada ook niet.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:35:04 #22
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206851797
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
België een serieuze tegenstander?

Het leek helemaal nergens op. Tegen Marokko niet en tegen Canada ook niet.
Het leek nergens op maar België is een serieuze tegenstander.
pi_206851808
Circus Onana
pi_206851824
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 09:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Het leek nergens op maar België is een serieuze tegenstander.
Enkel op papier.

België is nergens dit WK. Rare opstellingen, zowel qua tactiek als qua wie waar staat, hoop spelers die uitgeblust lijken, er lijkt ook onderlinge frictie te zijn, willen in elk geval vaak niet meer voor elkaar werken...

Tegen matige ploegen als Canada en Marokko dwingen ze ook amper wat af. Als Canada het vizier op scherp had gestaan, hadden ze daar ook afgetekend verloren.
  maandag 28 november 2022 @ 09:42:55 #25
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_206851877
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:47 schreef dvdfreak het volgende:
2-0
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: