Ik heb nog nooit gezien dat er geel voor werd getrokken. En als je al het juichen gaat analyseren zijn er vast heel wat politieke statements geweest.quote:Op maandag 28 november 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die regel is er al langer. Niet pas sinds dit toernooi.
Vaak gaat dat via het shirtje uittrekken na 'n goal, t-shirt eronder met een boodschap en dat levert sowieso geel op.quote:Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezien dat er geel voor werd getrokken. En als je al het juichen gaat analyseren zijn er vast heel wat politieke statements geweest.
Waarom Onana dan niet gewoon op de bank zetten? Het moet wel erg tense zijn.quote:Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef Oriente het volgende:
Oké, hier meer duidelijkheid:
[Fabrizio Romano]: André Onana has been removed from Cameroon’s squad. Been told that the reason is a discussion with head coach as he insisted for different style of goalkeeping, more ‘traditional’. Onana has no intention to change his style — tense situation & so he’s been excluded.
Zal wel weer een verkeerd pilletje gepakt hebben.quote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Waarom Onana dan niet gewoon op de bank zetten? Het moet wel erg tense zijn.
Die is natuurlijk weer uit z'n slof geschoten. Lijkt me een eng mannetje, die Onana.quote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
De zwarte Cillissen?quote:Op maandag 28 november 2022 10:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die is natuurlijk weer uit z'n slof geschoten. Lijkt me een eng mannetje, die Onana.
Het zal wel een verhitte discussie zijn geweest.quote:Op maandag 28 november 2022 10:34 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ben ook wel toe aan 'n veldslag.quote:Op maandag 28 november 2022 10:38 schreef Oriente het volgende:
Denk dat dit wel de potentie heeft om een lekker schoppartijtje te worden overigens. Genot.
Stukje Kameroen 1990quote:Op maandag 28 november 2022 10:38 schreef Oriente het volgende:
Denk dat dit wel de potentie heeft om een lekker schoppartijtje te worden overigens. Genot.
Daar had ik mijn hoop eigenlijk op gevestigd, ja.quote:Op maandag 28 november 2022 10:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens. Portugal - Uruguay heeft ook wel die potentie.
Ja, blijft mooi. Twee ploeggenoten die proberen die Argentijn neer te schoppen. Dat mislukt en dan komt Massing echt even aan lopen van "ik zal eens laten zien hoe je dat doet".quote:
Daar geef ik je gelijk in. Overigens ben ik wel tegen racisme.quote:
Dit klinkt als een erg slechte reden om iemand weg te sturen.quote:Op maandag 28 november 2022 10:30 schreef Oriente het volgende:
Oké, hier meer duidelijkheid:
[Fabrizio Romano]: André Onana has been removed from Cameroon’s squad. Been told that the reason is a discussion with head coach as he insisted for different style of goalkeeping, more ‘traditional’. Onana has no intention to change his style — tense situation & so he’s been excluded.
klopt maar hij is eerst zelf weggegaan dat lijkt me wel genoeg.quote:Op maandag 28 november 2022 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een erg slechte reden om iemand weg te sturen.
Misschien deed ie er een Matthijsje bij?quote:Op maandag 28 november 2022 11:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit klinkt als een erg slechte reden om iemand weg te sturen.
Ik overweeg te zeggen dat het tijd is om je UI te veranderen.quote:Op maandag 28 november 2022 10:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Overigens ben ik wel tegen racisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |