abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206825383
Hoi allemaal,

Even een topic midden in de nacht. Ik had 2 tickets geboekt voor mijn ouders (TR-NL) via een reisbureau. Tickets zijn aanwezig en ook het betaalbewijs is aanwezig.

Mijn ouders kwamen aan op het vliegveld en kregen een onaangename verrassing. Hun namen kwamen niet voor op de (vlieg)lijst.

Ze werden dus geweigerd in het vliegtuig en hebben extra kosten moeten maken om terug te reizen en verblijven etc.

Reisbureau is maandag pas open, dus ik heb ook geen contact met ze kunnen opnemen.

Weet iemand wat onze rechten hierin zijn? Ben namelijk razend en wil hier werk van maken.
  zaterdag 26 november 2022 @ 05:26:13 #2
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_206825388
Misschien kun je de naam van het reisbureau ook even vermelden zodat anderen niet hetzelfde probleem ondervinden.

Veel sterkte alvast, dit is echt schandalig.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_206825542
Kan gebeuren natuurlijk. Maar waarom ook zo omslachtig doen? Kunnen je ouders zelf niks?


"Normale" mensen boeken zo:

Reiziger - Vliegmaatschappij
Controleren de boel, en gaan lekker vliegen.

Nu heb je

Reiziger - Dochter van - Reisbureau - Vliegmaatschappij


En laat me raden, niemand heeft wat gecontroleerd?

Je bent zelf verantwoordelijk lijkt me. Maar wellicht kun je proberen er een slaatje uit te slaan.
pi_206825608
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 07:59 schreef PS. het volgende:

Nu heb je

Reiziger - Dochter van - Reisbureau - Vliegmaatschappij


En laat me raden, niemand heeft wat gecontroleerd?

Je bent zelf verantwoordelijk lijkt me. Maar wellicht kun je proberen er een slaatje uit te slaan.
Wat valt er te controleren? Ze hadden tickets. Of bel jij altijd nog even met het vliegveld of je op de lijst staat?

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 05:26 schreef BlaZ het volgende:
Misschien kun je de naam van het reisbureau ook even vermelden zodat anderen niet hetzelfde probleem ondervinden.

Veel sterkte alvast, dit is echt schandalig.
Want? Dat reisbureau doet dat expres gedaan of maakt dit soort fouten structureel?

Verder zou ik maandag eerst even bellen met het reisbureau en hun reactie afwachten voordat je over rechten en plichten gaat nadenken.
  zaterdag 26 november 2022 @ 08:36:39 #5
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206825612
Een fysiek reisbureau of een schimmig online bureautje waar je na 1 keer googelen al reviews had kunnen lezen over soortgelijke gevallen?

Dat eerste geval is natuurlijk heel vreemd. Daar kun je zeker wat mee. Dat 2e geval is pech vrees ik. Sneu voor je ouders.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206825615
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:34 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Wat valt er te controleren? Ze hadden tickets. Of bel jij altijd nog even met het vliegveld of je op de lijst staat?
[..]
Want? Dat reisbureau doet dat expres gedaan of maakt dit soort fouten structureel?

Verder zou ik maandag eerst even bellen met het reisbureau en hun reactie afwachten voordat je over rechten en plichten gaat nadenken.
Nee, ik boek dus niet via een reisbureau, en laat het zeker niet nog eens iemand anders doen. Dan moet je wel heel veel vertrouwen hebben.
  zaterdag 26 november 2022 @ 08:38:36 #7
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206825620
Ze kunnen nooit pas geweigerd zijn bij het vliegtuig, want met de tickets moeten ze eerst een boarding pass halen (op t vliegveld of online). Als hun tickets nep waren dan hadden ze al geen boardingpass gekregen.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206825702
Waren de tickets met Pegasus Airlines toevallig? Daar heb ik weleens problemen mee gehad.
pi_206825713
Je krijgt altijd een link van de vliegmaatschappij met de gegevens vooraf?

Denk geld terug of een voucher hooguit.
.
pi_206825732
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 05:26 schreef BlaZ het volgende:
Misschien kun je de naam van het reisbureau ook even vermelden zodat anderen niet hetzelfde probleem ondervinden.

Veel sterkte alvast, dit is echt schandalig.
Ik noem voorlopig even geen namen. Ik wil eerst afwachten hoe ze dit gaan oplossen. Mocht er geen oplossing komen, dan ga ik uiteraard alles eraan doen om ze in het daglicht te zetten ;)
pi_206825738
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 07:59 schreef PS. het volgende:
Kan gebeuren natuurlijk. Maar waarom ook zo omslachtig doen? Kunnen je ouders zelf niks?


"Normale" mensen boeken zo:

Reiziger - Vliegmaatschappij
Controleren de boel, en gaan lekker vliegen.

Nu heb je

Reiziger - Dochter van - Reisbureau - Vliegmaatschappij


En laat me raden, niemand heeft wat gecontroleerd?

Je bent zelf verantwoordelijk lijkt me. Maar wellicht kun je proberen er een slaatje uit te slaan.
Mijn ouders zijn 65+ en hebben moeite met online boekingen doen. Ik heb de tickets geboekt en naar ze doorgestuurd. We hebben gecheckt of er vertragingen etc waren en dat was niet het geval.

Wat valt er nog meer te controleren?
pi_206825740
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:36 schreef ZarB het volgende:
Een fysiek reisbureau of een schimmig online bureautje waar je na 1 keer googelen al reviews had kunnen lezen over soortgelijke gevallen?

Dat eerste geval is natuurlijk heel vreemd. Daar kun je zeker wat mee. Dat 2e geval is pech vrees ik. Sneu voor je ouders.
Is een fysiek reisbureau waar je ook online boekingen kan doen. Overigens heeft het bedrijf over het algemeen goede reviews.
pi_206825746
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 08:38 schreef ZarB het volgende:
Ze kunnen nooit pas geweigerd zijn bij het vliegtuig, want met de tickets moeten ze eerst een boarding pass halen (op t vliegveld of online). Als hun tickets nep waren dan hadden ze al geen boardingpass gekregen.
Nee klopt, ze kregen geen boarding pass, omdat hun namen niet zouden voorkomen op de lijst.
pi_206825752
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:03 schreef jealgu het volgende:
Waren de tickets met Pegasus Airlines toevallig? Daar heb ik weleens problemen mee gehad.
Het was sunexpress
  zaterdag 26 november 2022 @ 11:15:43 #15
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206826639
Heb je die tickets van de airline gehad of van het reisbureau zelf?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206826782
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 11:15 schreef Drekkoning het volgende:
Heb je die tickets van de airline gehad of van het reisbureau zelf?
Van het reisbureau
pi_206826959
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:13 schreef CaVaBien het volgende:
Ik noem voorlopig even geen namen. Ik wil eerst afwachten hoe ze dit gaan oplossen. Mocht er geen oplossing komen, dan ga ik uiteraard alles eraan doen om ze in het daglicht te zetten ;)
Doe eens ff een beetje zen en een beetje volwassen zeg. Balen, geīrriteerd zijn; prima. Maar razend en het meteen in deze hoek gaan zoeken? Zij hebben een fout gemaakt en jij schakelt naadloos over op smerige vergelding. Sterkte in de wereld en god verhoede dat je ooit zelf een foutje maakt.
  zaterdag 26 november 2022 @ 11:57:47 #18
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206827048
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 11:30 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Van het reisbureau
Staat er een boekingscode op? Zo ja, kan die eens eens opzoeken bij Pegasus.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Moderator zaterdag 26 november 2022 @ 12:09:01 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_206827137
Bij Pegasus gaan ze sowieso niet op de lijsten staan, want het was Sunexpress
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:11:06 #20
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206827158
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 09:15 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Mijn ouders zijn 65+ en hebben moeite met online boekingen doen. Ik heb de tickets geboekt en naar ze doorgestuurd. We hebben gecheckt of er vertragingen etc waren en dat was niet het geval.

Wat valt er nog meer te controleren?
De datum, vlucht, bestemming etc klopte ook allemaal? Hun namen ook?

Dus het reisbureau heeft alles geboekt, reisbescheiden opgesteld en naar je ouders gestuurd maar blijkbaar geen reserveringen gedaan bij de vliegmaatschappij?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:11:30 #21
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206827167
Vliegt Sunexpress nog? Goh, dacht dat die allang opgedoekt waren.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206827179
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 11:57 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Staat er een boekingscode op? Zo ja, kan die eens eens opzoeken bij Pegasus.
Er is wel een boekingscode, maar ze zouden vliegen met sunexpress.
pi_206827216
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:11 schreef ZarB het volgende:

[..]
De datum, vlucht, bestemming etc klopte ook allemaal? Hun namen ook?

Dus het reisbureau heeft alles geboekt, reisbescheiden opgesteld en naar je ouders gestuurd maar blijkbaar geen reserveringen gedaan bij de vliegmaatschappij?
Daar lijkt het inderdaad op. Alles klopt verder. Volgens de grondstewardess stonden hun namen niet op de lijst.

Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van het reisbureau. Zij geven aan dat zij de namen wel hebben doorgegeven :')

We hebben een terugbelafspraak gemaakt voor maandag. Het lijkt erop dat zij de schuld bij mij leggen.
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:19:20 #24
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206827232
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:17 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Alles klopt verder. Volgens de grondstewardess stonden hun namen niet op de lijst.

Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van het reisbureau. Zij geven aan dat zij de namen wel hebben doorgegeven :')

We hebben een terugbelafspraak gemaakt voor maandag. Het lijkt erop dat zij de schuld bij mij leggen.
Wat zou jij verzaakt kunnen hebben dan? Heb je zwart op wit van de vliegmaatschappij de reactie? Ik doe dit soort dingen altijd zoveel mogelijk via mail.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:32:07 #25
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206827335
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:13 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Er is wel een boekingscode, maar ze zouden vliegen met sunexpress.
Excuus, kan je bij sunexpress die code invullen? Want dan weet je of de fout bij het reisbureau ligt of bij sunexpress.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206827336
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:19 schreef ZarB het volgende:

[..]
Wat zou jij verzaakt kunnen hebben dan? Heb je zwart op wit van de vliegmaatschappij de reactie? Ik doe dit soort dingen altijd zoveel mogelijk via mail.
Het is inderdaad een reactie via de mail.

Zij geven aan dat de namen wel degelijk op de lijst staan en dat er zich mogelijk een ander probleem heeft afgespeeld :')

En dat we het spoednummer van het reisbureau hadden moeten bellen, maar dat we dat niet hebben gedaan volgens hun logsysteem.

Dat we niet hebben gebeld, is correct. Ik had het spoednummer en was aan het slapen om 4 uur 's ochtends. Mijn ouders wisten niet wat te doen en zijn weer teruggekeerd nadat ze werden geweigerd.
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:33:19 #27
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206827346
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:19 schreef ZarB het volgende:

[..]
Wat zou jij verzaakt kunnen hebben dan?
Verkeerde namen, verkeerde datum (wil soms nog wel eens gebeuren met vluchten net na 0:00 bijvoorbeeld)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 26 november 2022 @ 12:44:31 #28
338319 ZarB
Piņa colada
pi_206827438
Ah ja dat zeggen ze al snel: spoednr bellen en als je dat niet meteen doet dan is t jouw schuld. Laatst ook aan de hand gehad bij booking.com

Maar het lijkt me dat dit wel uit te zoeken valt.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_206827678
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:32 schreef CaVaBien het volgende:

dat we het spoednummer van het reisbureau hadden moeten bellen, maar dat we dat niet hebben gedaan volgens hun logsysteem.

Dat we niet hebben gebeld, is correct. Ik had het spoednummer en was aan het slapen om 4 uur 's ochtends. Mijn ouders wisten niet wat te doen
Klinkt logisch. Mogelijk had het reisbureau met één telefoontje de fout recht kunnen zetten... Dat jij als tussenpersoon van de tussenpersoon niet bereikbaar bent en de reizigers het spoednummer niet hebt doorgegeven, kun je het reisbureau niet kwalijk nemen.

Ticketprijs retour lijkt nu het hoogst haalbare.
pi_206827923
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 12:32 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Het is inderdaad een reactie via de mail.

Zij geven aan dat de namen wel degelijk op de lijst staan en dat er zich mogelijk een ander probleem heeft afgespeeld :')

En dat we het spoednummer van het reisbureau hadden moeten bellen, maar dat we dat niet hebben gedaan volgens hun logsysteem.

Dat we niet hebben gebeld, is correct. Ik had het spoednummer en was aan het slapen om 4 uur 's ochtends. Mijn ouders wisten niet wat te doen en zijn weer teruggekeerd nadat ze werden geweigerd.
Dat ze niet kunnen internetten, soit. Maar bellen moet toch lukken? Je hebt ze het noodnummer niet gegeven en bent als boeker niet bereikbaar. Dat vind ik tamelijk onhandig. Zo'n nummer is er juist voor dergelijke gevallen.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_206828472
Dat reisbureau gaat zeggen dat omdat je ouders het noodnummer niet hebben gebeld en ze op eigen houtje besloten hebben weer naar huis te gaan, dat ze nu niet aansprakelijk zijn voor gemaakte kosten, en ik denk dat het vanaf daar nog erg lastig wordt.
-nee-
pi_206828750
Stonden de tickets wel op 26-11?
Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206828921
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 13:57 schreef baskick het volgende:

[..]
Dat ze niet kunnen internetten, soit. Maar bellen moet toch lukken? Je hebt ze het noodnummer niet gegeven en bent als boeker niet bereikbaar. Dat vind ik tamelijk onhandig. Zo'n nummer is er juist voor dergelijke gevallen.
Vliegen is voor veel mensen spannend. Lijken me niet doorgewinterde reizigers.
  zaterdag 26 november 2022 @ 18:01:15 #34
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206830642
Vaag verhaal, en er klopt eea niet.

'naam niet op de lijst' ? We reizen niet meer alsof het 1980 is. Tickets? Die bestaan niet meer.

Alles is digitaal, en met het paspoort# hadden ze op de luchthaven direct duidelijk gehad, bij de specifieke luchthaven, wanneer en of deze personen zouden vliegen.

Hebben ze niet online ingecheckt, zoals op elk reisdocument mbt boeken van een vliegreis zal staan?
Dum de dum
  zaterdag 26 november 2022 @ 18:16:22 #35
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_206830891
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:01 schreef Fe2O3 het volgende:
Vaag verhaal, en er klopt eea niet.

'naam niet op de lijst' ? We reizen niet meer alsof het 1980 is. Tickets? Die bestaan niet meer.

Alles is digitaal, en met het paspoort# hadden ze op de luchthaven direct duidelijk gehad, bij de specifieke luchthaven, wanneer en of deze personen zouden vliegen.

Hebben ze niet online ingecheckt, zoals op elk reisdocument mbt boeken van een vliegreis zal staan?
Onzin, bij veel maatschappijen hoef je niet eens paspoortnummers op te geven. Gaat om de namen. Maar goed, er moet wel een boekingscode zijn doorgemaild neem ik aan? Daarmee kan je altijd de bookingstatus opzoeken, dat had je voor vertrek even moeten doen ipv alleen de vluchtstatus. Dan had je gelijk kunnen zien of alles in orde was. Was er ook geen eticket(nummer) uitgegeven?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 26 november 2022 @ 18:31:39 #36
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206831133
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:16 schreef flipsen het volgende:

[..]
Onzin, bij veel maatschappijen hoef je niet eens paspoortnummers op te geven. Gaat om de namen. Maar goed, er moet wel een boekingscode zijn doorgemaild neem ik aan? Daarmee kan je altijd de bookingstatus opzoeken, dat had je voor vertrek even moeten doen ipv alleen de vluchtstatus. Dan had je gelijk kunnen zien of alles in orde was. Was er ook geen eticket(nummer) uitgegeven?
Een boekingscode of eticket, op alleen een naam.

Juist ja.
Dum de dum
  zaterdag 26 november 2022 @ 18:38:14 #37
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_206831248
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:31 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Een boekingscode of eticket, op alleen een naam.

Juist ja.
Ja wat weet ik er eigenlijk ook van he _O- Zo vaak boek ik natuurlijk geen tickets. Alleen op (volledige) naam kan bij veel maatschappijen ja. Anders zou je bijvoorbeeld een probleem hebben als je vandaag je vlucht boekt, maar morgen je paspoort moet vernieuwen.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 26 november 2022 @ 18:59:10 #38
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_206831602
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ja wat weet ik er eigenlijk ook van he _O- Zo vaak boek ik natuurlijk geen tickets. Alleen op (volledige) naam kan bij veel maatschappijen ja. Anders zou je bijvoorbeeld een probleem hebben als je vandaag je vlucht boekt, maar morgen je paspoort moet vernieuwen.
Mja boeken op naam, niks uitprinten, niks online inchecken en dan opkijken als het mis gaat. Het lukt mij in de praktijk nooit, altijd met paspoort anders kan je niet boeken.

Heb ook al jaren niks meer op papier, paspoort op de balie en door. Ging ook dit jaar al 5x goed :)

Het is ook gehannes, want je moet de naam precies zo opgeven zoals hij op het paspoort staat.
Dum de dum
  zaterdag 26 november 2022 @ 19:01:59 #39
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206831639
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:59 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Mja boeken op naam, niks uitprinten, niks online inchecken en dan opkijken als het mis gaat. Het lukt mij in de praktijk nooit, altijd met paspoort anders kan je niet boeken.

Heb ook al jaren niks meer op papier, paspoort op de balie en door. Ging ook dit jaar al 5x goed :)

Het is ook gehannes, want je moet de naam precies zo opgeven zoals hij op het paspoort staat.
Ik reis vrij veel, en ben werkzaam in de branche. Heb bijna nog nooit gezien dat je paspoortnummer in moet vullen bij boeken. E-tickets staan gewoon op naam.

Bij (online) inchecken dan weer wel. Maar niet bij het boeken zelf iig…
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206831693
Elk reisbureau heeft toch een 24/7 nummer?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_206831992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 19:07 schreef DX11 het volgende:
Elk reisbureau heeft toch een 24/7 nummer?
Ja maar die hadden de reizigers niet gekregen van TS.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_206832343
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 19:27 schreef baskick het volgende:

[..]
Ja maar die hadden de reizigers niet gekregen van TS.
Die kan ze toch nu alsnog bellen?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_206832776
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:59 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]
Mja boeken op naam, niks uitprinten, niks online inchecken en dan opkijken als het mis gaat. Het lukt mij in de praktijk nooit, altijd met paspoort anders kan je niet boeken.

Heb ook al jaren niks meer op papier, paspoort op de balie en door. Ging ook dit jaar al 5x goed :)

Het is ook gehannes, want je moet de naam precies zo opgeven zoals hij op het paspoort staat.
Boeken gaat op naam + geboortedatum. Ik hoefde verder niets door te geven.

Na betaling ontving ik de etickets (die in principe niet nodig zijn, want met je paspoort kunnen ze de boeking achterhalen.
pi_206832832
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 19:45 schreef DX11 het volgende:

[..]
Die kan ze toch nu alsnog bellen?
Heb ik gedaan, maar ik kreeg te horen dat ze me konden helpen als ik nu op het vliegveld stond. Ik belde pas een paar uur later. Ze konden niets voor mij betekenen en er is een terugbelafspraak gemaakt met de klantenservice voor maandag.
  zaterdag 26 november 2022 @ 20:23:06 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_206833004
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 20:14 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Heb ik gedaan, maar ik kreeg te horen dat ze me konden helpen als ik nu op het vliegveld stond. Ik belde pas een paar uur later. Ze konden niets voor mij betekenen en er is een terugbelafspraak gemaakt met de klantenservice voor maandag.
Hopen op coulance dan maar.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_206833359
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 20:14 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Heb ik gedaan, maar ik kreeg te horen dat ze me konden helpen als ik nu op het vliegveld stond. Ik belde pas een paar uur later. Ze konden niets voor mij betekenen en er is een terugbelafspraak gemaakt met de klantenservice voor maandag.
Ah da's minder ja.
Het meest kwalijke vind ik nog dat ze op het vliegveld geweigerd werden maar NIET even daar geholpen werden om het noodnummer te krijgen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_206834009
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 20:42 schreef DX11 het volgende:

[..]
Ah da's minder ja.
Het meest kwalijke vind ik nog dat ze op het vliegveld geweigerd werden maar NIET even daar geholpen werden om het noodnummer te krijgen.
TS heeft geboekt bij een tussenpersoon, niet bij de maatschappij.
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_206834935
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 21:17 schreef baskick het volgende:

[..]
TS heeft geboekt bij een tussenpersoon, niet bij de maatschappij.
Dat snap ik maar de balie op het vliegveld had 2 oude mensen die niet weten wat ze moeten doen, best even de goede kant op kunnen wijzen.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 26 november 2022 @ 22:21:18 #49
414189 stropdaz
Pas op. Zwenkt uit.
pi_206835093
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dat snap ik maar de balie op het vliegveld had 2 oude mensen die niet weten wat ze moeten doen, best even de goede kant op kunnen wijzen.
Met je eens.
Er zal flinke paniek zijn geweest.
pi_206835096
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 22:10 schreef DX11 het volgende:

[..]
Dat snap ik maar de balie op het vliegveld had 2 oude mensen die niet weten wat ze moeten doen, best even de goede kant op kunnen wijzen.
Dit ja. Zal toch niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')