SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Duitsers zitten gewoon weer dwars te doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 15:11 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Mag dat van de VS of moeten Duitse soldaten ze bedienen?
quote:
Dat dus, die Patriots moeten dan wel beschikbaar zijn in de zin dat ze niet meer inzetbaar zijn om NAVO grondgebied te beschermen en die apparaten vergen de nodige logistiek die Oekrane niet heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 15:11 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Mag dat van de VS of moeten Duitse soldaten ze bedienen?
Daarom dus Duitsland, het lijkt er op dat ze Duitsland graag in het conflict willen krijgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat dus, die Patriots moeten dan wel beschikbaar zijn in de zin dat ze niet meer inzetbaar zijn om NAVO grondgebied te beschermen en die apparaten vergen de nodige logistiek die Oekrane niet heeft.
Dat zou dus betekenen dat NAVO troepen in Oekrane gestationeerd moeten worden om ze te bedienen. Dat heeft nogal wat implicaties.
Tja, Polen haalt zo natuurlijk wel een vuil politiek spelletje uit.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:46 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Daarom dus Duitsland, het lijkt er op dat ze Duitsland graag in het conflict willen krijgen.
Duitsland op eigen houtje is geen NAVO.
Niet alleen Polen, zie de woorden van Jens Stoltenberg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, Polen haalt zo natuurlijk wel een vuil politiek spelletje uit.
Die kwam 2 dagen geleden al voorbij.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef polderturk het volgende:
Ze hebben het zo koud, dat ze zelfs niet meer reageren.
En de echte winter is nog niet begonnen.
[ twitter ]
Ze zijn al half dood dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die kwam 2 dagen geleden al voorbij.
Bizar hoe weinig respons ze geven. Ze worden natuurlijk wel geperforeerd maar zijn al zo ver heen dat hun lijf dat amper registreert
Zonde van de granaat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Wel fijn dat ze uit hun lijden zijn verlost. Dit zullen niet de laatste beelden zijn van doodvriezende Russenquote:
Ja, het is net alsof een rotje van de Action knalt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:12 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die kwam 2 dagen geleden al voorbij.
Bizar hoe weinig respons ze geven. Ze worden natuurlijk wel geperforeerd maar zijn al zo ver heen dat hun lijf dat amper registreert
Ik word oud, wij hadden vroeger alleen een kolenkachel, mijn oma een houtkachel. Mijn oma had een petroleumstel om suddervlees en bonen op te koken. Mijn opoe, ja, ik heb mijn overgrootmoeder nog gekend, had olielampen, houtkachel en poepen deed je door een gat in een plank en er hing krantenpapier naast (terwijl er wc-papier te koop was, want dat hadden wij). In de keuken een pomp. Wassen met een lampetkan, ‘s winters eerst het ijs stukslaan. In ‘63 was onze waterleiding bevroren en hebben we een week of zo op ontdooide sneeuw van ‘t schuurdak geleefd. Wassen met een afwasteiltje bij gebrek aan lampetkan. ~60 jaar geleden overleefde men zonder gas, elektriciteit en CV. Dat kan nog steeds!quote:
Ik zag vanmorgen een filmpje van een Rus die waarschijnlijk zichzelf probeerde neer te schieten in de borst met zijn AK, maar zijn hand werkte niet meer dus hij zat flink te klooien. Er was even een knip in het beeld om een drone granaat te halen ofzo, maar toen die naast hem afging reageerde hij al niet meer. Kan het niet meer terugvinden helaas. De kou maakt dit alles toch wel extra morbide.quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:01 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens boven je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een filmpje van een Rus die waarschijnlijk zichzelf probeerde neer te schieten in de borst met zijn AK, maar zijn hand werkte niet meer dus hij zat flink te klooien. Er was even een knip in het beeld om een drone granaat te halen ofzo, maar toen die naast hem afging reageerde hij al niet meer. Kan het niet meer terugvinden helaas. De kou maakt dit alles toch wel extra morbide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |