abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2023 @ 23:09:17 #51
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209660635
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Ik was van plan daar ook te parkeren, werk bij Q 😜. Er zijn nu wel parkeervoorstellen gemaakt ism Mojo, weet niet of dat bij Green Day ook was. Mag nog 3uur terug naar ‘t zuiden, niet veel zin in file gedoe huiswaarts 😅
Bij mijn weten heb ik toen apart een parkeerkaart gekocht bij Q. Dat zal nu wel uitverkocht zijn. Ik ga dit jaar met de trein en heb een overnachting geregeld :7
I put on women's clothing
And hang around in bars
  dinsdag 27 juni 2023 @ 09:59:44 #52
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209663584
We zitten een stukje buiten stad in een B&B, doen de fietsen achterop de auto en dan komt het goed.

Beetje zoals naar de Kuip, dat ging op de fiets ook uitstekend!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_209691562
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:57 schreef Berkery het volgende:

[..]
Ik was vorig jaar bij Green Day, had mijn auto geparkeerd in Q-Park Westerhaven, en had weinig problemen. Je moet dan nog wel een stuk lopen.
Komen er evenveel mensen op Rammstein af als op Greenday? Ik las 110.000 verkochte kaarten voor 2 x Rammstein, ik weet niet hoeveel Greenday toen had?
  donderdag 29 juni 2023 @ 14:23:37 #54
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_209691767
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 22:20 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Ik was van plan daar ook te parkeren, werk bij Q 😜. Er zijn nu wel parkeervoorstellen gemaakt ism Mojo, weet niet of dat bij Green Day ook was. Mag nog 3uur terug naar ‘t zuiden, niet veel zin in file gedoe huiswaarts 😅
Had je dan niet beter naar het concert in Brussel kunnen gaan qua afstand? :)
Ik woon ook in het zuiden en ga naar Brussel, scheelt toch een uurtje rijden.
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 29 juni 2023 @ 14:30:53 #55
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209691861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:06 schreef laiveneertiekje het volgende:

Komen er evenveel mensen op Rammstein af als op Greenday? Ik las 110.000 verkochte kaarten voor 2 x Rammstein, ik weet niet hoeveel Greenday toen had?
Ik las ergens 35.000, da's wel iets minder dan 55.000 ja :P
And hang around in bars
pi_209700420
quote:
11s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:30 schreef Berkery het volgende:

[..]
Ik las ergens 35.000, da's wel iets minder dan 55.000 ja :P
Wij hebben het idee van P&R Haren en dan met de fiets verder. Ik denk dat wij maar heel op tijd weggaan.
pi_209700844
Er zijn nog gewoon plekken beschikbaar voor de P&R/shuttlebus, hoor.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_209706001
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:42 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]
Wij hebben het idee van P&R Haren en dan met de fiets verder. Ik denk dat wij maar heel op tijd weggaan.
Is P+R Hoogkerk niet dichterbij? 15 tot 20 minuten fietsen.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 17:02:27 #59
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209707143
Plattegrond Stadspark + podium etc..

And hang around in bars
  vrijdag 30 juni 2023 @ 17:21:56 #60
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_209707488
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:02 schreef Berkery het volgende:
Plattegrond Stadspark + podium etc..

[ afbeelding ]
Drinken bij t voorste vak, wat een uitvinding!!!
  Forum Admin vrijdag 30 juni 2023 @ 19:40:49 #61
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_209709298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 17:21 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Drinken bij t voorste vak, wat een uitvinding!!!
Staat best in de weg als je in de feuerfrei zone staat.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 21:56:13 #62
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209710881
Ja dat lijkt me ook. Moet wel weer een plek zien te vinden waar niet continu bier-halende mafkezen langs komen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_209714081
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 14:23 schreef Luxuria het volgende:

[..]
Had je dan niet beter naar het concert in Brussel kunnen gaan qua afstand? :)
Ik woon ook in het zuiden en ga naar Brussel, scheelt toch een uurtje rijden.
Klopt, maar mijn intentie was om eerst überhaupt niet te gaan. Heb ze vorig jaar in Praag nog gezien. Brussel inderdaad dik uurtje rijden voor mij, echter geluid is in Koning Boudewijn écht klote plus ben dan op vakantie.
Toen de extra kaarten voor Groningen vrij kwamen jeukte ‘t toch weer 😜. Misschien ook wel de laatste keer Rammstein gezien ‘t nieuws rondom Till 🤷🏻♂
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:24:51 #64
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209714144
Ik wilde ook niet naar Groningen, want dezelfde show al in de Kuip en het Goffertpark gezien, en de oorspronkelijke datum was thuis onmogelijk. Maar de tweede avond ging wel en ik kon zowaar nog FZ kaarten krijgen. Je zag wel gelijk alle accommodatie geboekt worden. Van Groningen nog even naar huis is voor veel mensen toch te ver.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_209715184
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:24 schreef Duvel het volgende:
Ik wilde ook niet naar Groningen, want dezelfde show al in de Kuip en het Goffertpark gezien, en de oorspronkelijke datum was thuis onmogelijk. Maar de tweede avond ging wel en ik kon zowaar nog FZ kaarten krijgen. Je zag wel gelijk alle accommodatie geboekt worden. Van Groningen nog even naar huis is voor veel mensen toch te ver.
Ik had inderdaad ook nog voor hotel gekeken, nu niet (meer) te betalen ¤300+. Dan maar drie uur terug met tandenstoker tussen de oogleden
  zaterdag 1 juli 2023 @ 11:21:34 #66
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209715245
Da's wel heftig. Wij zitten in Peize, dat is een half uurtje fietsen.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_209736720
Hoef gelukkig ook geen hotel te fixen. 15 minuten fietsen vanaf huis en ik sta in de Feuerzone.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_209749023
quote:
Concerten Rammstein in Nederland op losse schroeven: juridische zaak over te harde muziek

De concerten van Rammstein op 6 en 7 juli in het Stadspark in Groningen gaan in het uiterste geval niet door. Stichting Natuurbeschermingswacht neemt juridische stappen, omdat de gemeente tot haar verbazing een eenmalige ontheffing heeft verleend voor het verhogen van het geluidsniveau naar 103 decibel. Schandelijk en gevaarlijk, zegt secretaris Geert Starre. ,,Door de opstelling van de luidsprekers zullen bezoekers zelfs mét oordoppen gehoorschade oplopen.”

Normaal gesproken mag het geluid in Groningen volgens het bestemmingsplan niet harder zijn dan 100 decibel, maar het college maakt een uitzondering, omdat Rammstein had gezegd dat ze anders naar een andere locatie zouden gaan. ,,Veel internationale acts, waaronder dus Rammstein, hebben voor hun show 103 decibel nodig. Veel andere steden hanteren ook deze norm. Bij het binnenhalen van topacts naar Groningen is grote concurrentie tussen grote locaties”, zei wethouder Manouska Molema over het besluit. ,,We hebben gekozen voor grootschalige evenementen in het Stadspark. Als je meer mensen op het veld hebt, horen daar andere geluidsnormen bij.”

Natuurbeschermingswacht, een stichting die vaker successen behaalt met soortgelijke procedures, vindt dit onbegrijpelijk. ,,In het gebied rondom het Stadspark zitten tientallen vogelsoorten. Die worden straks allemaal van hun plekje geknald”, vertelt Starre. Ook de bezoekers lopen groot risico. ,,We hebben er een deskundige naar laten kijken en die kwam met een verontrustende conclusie. Het geluid neemt niet met 3, maar met 13 decibel toe. Dat heeft te maken met de indeling van het gebied, en de manier waarop de luidsprekers straks staan opgesteld. Zelfs met oordoppen loopt iedereen daar straks acute gehoorschade op.” Starre verwacht dat er dinsdag of woensdag een zitting plaatsvindt.

Het is de Natuurbeschermingswacht eerder gelukt om evenementen niet door te laten gaan vanwege mogelijk overlast voor de omgeving. Dat kwam Starre op doodsbedreigingen te staan. In september vorig jaar won de stichting nog een grote rechtszaak tegen de provincie Drenthe over een biomassacentrale, die zonder een vergunning in bedrijf zou zijn. Zo laat de Natuurbeschermingswacht zich na 75 jaar ‘nog altijd niet uit het veld slaan’, zegt Starre.

Oordoppen mee!
Weerbureau Weeronline stelt dat inwoners van Groningen voornamelijk op donderdag last kunnen hebben van geluidsoverlast. Er staat dan een zuidwestenwind, wat ervoor kan zorgen dat het geluid vanuit het Stadspark in grote delen van de stad goed te horen is. Vrijdag draait de wind wat meer richting het zuidoosten, waardoor de muziek minder goed hoorbaar is in grote delen van Groningen.

Het verhogen van de geluidsnorm moet voor Rammstein-bezoekers een extra aanleiding geven om oordoppen mee te nemen naar het terrein. Die oordoppen hadden bij hen echter al klaar moeten liggen, zegt Saskia Kloet van kenniscentrum Veiligheid NL. ,,Want ook bij een maximaal geluidsniveau van 100 decibel is het belangrijk om je oren te beschermen. Niet alleen de band produceert geluid, ook het in groten getale aanwezige publiek zal niet muisstil zijn. Op sommige momenten zal het geluidsniveau dus echt hoger zijn dan het maximaal toegestane.”

De eenmalige verhoging van de decibelnorm roept bij deskundigen veel vragen op. ,,Groningen zoekt de grens op en wakkert de discussie aan”, zegt de koninklijk onderscheiden audioloog Jan de Laat. Erik Roelofsen van Stichting Geluidshinder denkt vooral aan omwonenden. ,,Daar maakt 100 of 103 op het terrein echt wel verschil. Met extra maatregelen op het terrein zou je veel geluidreductie kunnen bereiken. Denk aan hogere geluidschermen en technische aanpassingen in de muziekinstallatie waar de bezoeker op het terrein niets van merkt, maar de omgeving wel.”

Audioloog Dyon Scheijen ziet de uitzonderingspositie van Rammstein vooral als een ‘mooie reclamestunt’. ,,Maar het is niet in lijn met waar wij op willen inzetten. Wel op bewustwording van de impact van gehoorklachten in het algemeen. Van gehoorverlies tot aan hyperacusis, tinnitus en overgevoeligheid externe geluiden tot gevolg.” Patiëntenorganisatie Hoormij vindt dat de gemeente zich schuldig maakt aan ‘grof’ beleid.

Gehoorschade
Artsen waarschuwden vorig jaar in een reeks verhalen in deze krant voor een toename van gehoorschade bij jongeren. Het leidde tot een landelijke rel. Staatssecretaris Maarten van Ooijen (Volksgezondheid) wil diverse maatregelen nemen om gehoorschade terug te dringen, maar vindt het te ver gaan om horecabazen en concertorganisatoren te verplichten iets aan het geluid te doen, maakte hij woensdag bekend. Wat Van Ooijen wel gaat doen? De verkoop van oordoppen stimuleren in horecazaken, het convenant uitbreiden met meerdere partners, gehoorschade bij kinderen structureler opsporen en de kwaliteit van koptelefoons extra laten toetsen door de NVWA.

De Gezondheidsraad adviseerde vorig najaar om een grens in te stellen van 100 decibel voor versterkte muziek, om gehoorschade bij jongeren te beperken. Er is nu geen wettelijk maximum, wel een vrijblijvende afspraak om niet boven de 103 decibel uit te komen. Een verschil van 3 decibel lijkt weinig, maar in de muziekwereld betekent dit een halvering van het geluid.

In de praktijk staat versterkte muziek volgens staatssecretaris Van Ooijen in de meeste gevallen al zachter dan die bovengrens. Een wettelijk maximum kan ‘leiden tot onwerkbare situaties’ vreest de bewindsman. Bijvoorbeeld door gejuich en applaus kan het geluid onbedoeld boven de grens uitkomen.

110.000 bezoekers
Op de twee concerten van Rammstein komen in totaal 110.000 mensen af. Het zijn de eerste shows van de Duitse groep op Nederlandse bodem sinds de beschuldigingen van seksueel wangedrag richting frontman Till Lindemann. Meerdere vrouwen zouden zijn gedrogeerd of zouden tegen hun wil seks hebben gehad.

De gemeente Groningen wil niet reageren op de juridische procedure van Natuurbeschermingswacht en verwijst door naar de rechtbank. Een woordvoerder bevestigt dat er een verzoekschrift binnen is gekomen. Nadere details worden spoedig verwacht. Ook vereniging Stadspark Natuurlijk gaf eerder aan bezwaar te maken, maar in welke vorm is nog onduidelijk.
https://www.ad.nl/show/co(...)rde-muziek~af859d59/
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_209750145
:( Nee nee nee.
  maandag 3 juli 2023 @ 20:13:19 #70
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_209751138
Echt.. je weet dit al een goede week en om 5 voor 12 ga je aan de bel trekken }:|
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 09:35:39 #71
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209755311
Lekker vlak voor tijd ook, lijkt me niet dat ze dat kunnen annuleren. Anders mogen die lui wat mij betreft pijnlijk sterven.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 09:56:41 #72
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209755525
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:24 schreef Duvel het volgende:
Ik kan gewoon de trein terug nemen naar mijn woonplaats, maar die zal op de terugweg wel vol zijn.
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 09:58:15 #73
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209755538
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 20:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Echt.. je weet dit al een goede week en om 5 voor 12 ga je aan de bel trekken }:|
Typisch milieu organisaties. Gewoon op het laatste moment een rechtzaak beginnen, dat zou eens verboden mogen worden. Hetzelfde gedoe steeds bij de Groen Ster bij Leeuwarden met die festivals.
Fuck the EBU
Pakaak
  dinsdag 4 juli 2023 @ 17:33:01 #74
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209760476
And hang around in bars
  dinsdag 4 juli 2023 @ 17:38:57 #75
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209762018
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:38 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zit je dan met je vorige week al gemaakte spandoek… -O-
Titten!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:46:05 #77
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209769749
We hebben in ieder geval beeld:

Raad van State geeft toestemming voor vuurwerkshow Rammstein

Er zijn een aparte rechtszaken over de geluidsnormen.
And hang around in bars
  woensdag 5 juli 2023 @ 14:12:27 #78
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_209772053
Twee rechtzaken over vuurwerk en decibels.

De eerste keutel is eruit. Het vuurwerk mag. Zou gek zijn. Volgens de organisatie zou een vuurwerk verbod contractbreuk zijn met de bnd. Dan was de ellende niet te overzien. Degene die de rechtzaken aanspande, was een natuurclub uit (godbetert!!!) Meppel!

De andere klacht is nog in behandeling. Te volgen via een live blog van de Leeuwarder Courant
Ik poep op AZ Alkmaar.
  woensdag 5 juli 2023 @ 14:20:08 #79
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_209772166
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:33 schreef Berkery het volgende:
Ik vraag me af of de protestmars dan ook afgelast gaat worden:

Protestmars tegen optreden Rammstein : 'Als fan van een band hoor je te schrikken van dit nieuws'

Ook zoiets....
Ben je dus in de publieke opinie veroordeeld. De band heeft collectors items met album boxen waar dildo's inzitte. Zou ze het daar mee gedaan hebben? Wie is hier naief?!
Ik poep op AZ Alkmaar.
pi_209773028
Morgen uitspraak, 3,5 uur voor concert
Er komt morgen uitspraak, per mail wordt het aan partijen gestuurd. Voor 16.00 uur worden de uitspraken gepubliceerd op rechtspraak.nl. Dat is 3,5 uur voor de aanvang van het eerste concert, mits dat doorgaat.

Voor nu is de zaak klaar
pi_209773325
Lekker, morgen uit zuid-limburg naar Groningen, zal maar in de auto ergens lezen dat het niet doorgaat }:|
  Forum Admin woensdag 5 juli 2023 @ 16:16:12 #82
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_209773581
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:34 schreef TommyL0204 het volgende:
Morgen uitspraak, 3,5 uur voor concert
Er komt morgen uitspraak, per mail wordt het aan partijen gestuurd. Voor 16.00 uur worden de uitspraken gepubliceerd op rechtspraak.nl. Dat is 3,5 uur voor de aanvang van het eerste concert, mits dat doorgaat.

Voor nu is de zaak klaar
Man man man... Dit had toch ook al vorig jaar afgehandeld kunnen worden?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:33:05 #83
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209773776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Abdus18 het volgende:
Lekker, morgen uit zuid-limburg naar Groningen, zal maar in de auto ergens lezen dat het niet doorgaat }:|
Lijkt me sterk dat ze dat op zo'n korte termijn nog kunnen annuleren.
Op 't randje en erover.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:34:44 #84
88981 Nood-kloon
(Genetisch wan-product.)
pi_209773793
Wat is het voorprogramma?
Ik poep op AZ Alkmaar.
  woensdag 5 juli 2023 @ 16:38:48 #85
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209773854
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:55 schreef Abdus18 het volgende:
Dat concert gaat m.i. wel gewoon door, op 100dB of op 103dB.
Zeker met een uitspraak vlak voor de aanvang er van en de impact indien het last minute alsnog gecanceld wordt. Zie ook deze insteek in de vuurwerkzaak:
quote:
Rammstein zou vuurwerkverbod zien als contractbreuk

Volgens de jurist van organisator Greenhouse Talent zou Rammstein een verbod op vuurwerk zien als contractbreuk. ,,De gevolgen zouden dan niet te overzien zijn geweest.’’
In het ergste geval heb je alleen een vuurwerkshow, die is sowieso toegestaan... >:)
  woensdag 5 juli 2023 @ 17:19:20 #86
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209774512
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:34 schreef Nood-kloon het volgende:
Wat is het voorprogramma?
Rammstein-pianistes.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_209774852
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:19 schreef Duvel het volgende:

[..]
Rammstein-pianistes.
Duo Trammelant
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 juli 2023 @ 10:40:52 #88
39237 crew  H_T
2733
pi_209782217
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:19 schreef Duvel het volgende:

[..]
Rammstein-pianistes.
In Nijmegen had ik pas heel laat door dat dat live was :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 6 juli 2023 @ 11:07:00 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209782495
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 17:33 schreef Berkery het volgende:
Ik vraag me af of de protestmars dan ook afgelast gaat worden:

Protestmars tegen optreden Rammstein : 'Als fan van een band hoor je te schrikken van dit nieuws'

Je kunt je vandaag nog aansluiten...
quote:
Demonstratie

De protestmars voorafgaand aan het concert gaat hoe dan ook door, ook als de rechter besluit dat de concerten niet door mogen gaan, bevestigt initiatiefnemer Mathilde van Heereveld desgevraagd aan het ANP. De protestmars begint om 18.00 uur bij het Centraal Station in Groningen. De route gaat onder meer via het Emmaplein en de Westerkade en eindigt op de Vismarkt. Daar zullen vertegenwoordigers van enkele organisaties spreken. Naar verwachting is de demonstratie om 21.00 uur afgelopen.

De beschuldigingen zijn de directe aanleiding voor het protest, maar de organisator stelde eerder al dat de protestmars onder de naam March Against Rape Culture Groningen ook gericht is op een breder probleem. ,,Wij gaan sowieso door met ons protest en onze sprekers op de Vismarkt. Het grotere probleem rondom rape culture is met het niet doorgaan van het concert niet voorbij”, aldus Van Heereveld.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-rammstein~aca7e16f/
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:09:53 #90
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_209783133
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[..]
'Sprekers op een vismarkt'
Ik kop m niet in.....
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:42:23 #91
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_209783519
De termijn om bezwaar te kunnen maken is toch allang verstreken?
Op 't randje en erover.
  donderdag 6 juli 2023 @ 12:48:50 #92
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209783600
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 12:42 schreef PzKpfw het volgende:
De termijn om bezwaar te kunnen maken is toch allang verstreken?
De vergunning is heel laat geplubliceerd.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_209785363
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 11:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[..]
Toch mooi dat dat publiek hem schuldig hebben bevonden zonder dat ie in een rechtbank al doorgelicht is.

Maar he, dat is de mooie tijdsgeest van tegenwoordig: je bent schuldig als iemand maar beweert dat je iets gedaan hebt zonder bewijs.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209785421
Gaat gewoon door
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 juli 2023 @ 15:09:09 #95
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_209785490
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 15:10:55 #96
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209785524
Veel plezier aan iedereen die vanavond gaat
Fuck the EBU
Pakaak
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 15:25:18 #97
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_209785748
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 15:01 schreef Pheno het volgende:

[..]
Toch mooi dat dat publiek hem schuldig hebben bevonden zonder dat ie in een rechtbank al doorgelicht is.

Maar he, dat is de mooie tijdsgeest van tegenwoordig: je bent schuldig als iemand maar beweert dat je iets gedaan hebt zonder bewijs.
Achja ik moet denken aan de grap van @Trashcanman "Wat is erger verkoudheid of rammstein" met als antwoord verkoudheid want bij rammstein kun je nog weglopen. (wat we toen ook deden op graspop) Het publiek snapte niet dat wij wel voor emperor kwamen maar rammstein niet persee hoefde te zien en daarom wegliepen. De grap vond trouwens weinig goede aarde bij het publiek.

Maar gelukkig kun je dus wel weglopen/wegblijven bij rammstein :Y
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 6 juli 2023 @ 15:27:41 #98
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209785765
Ah, gelukkig. We zijn al een tijdje in Groningen, en het wemelt er van de Rammstein t-shirts B:)B
And hang around in bars
  donderdag 6 juli 2023 @ 19:33:18 #99
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209788830
Duo Appeltaart is begonnen

And hang around in bars
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 19:52:14 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209789046
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:33 schreef Berkery het volgende:
Duo Appeltaart is begonnen

[ afbeelding ]
Van hoe laat tot hoe laat is het voorprogramma, dan kan ik morgen iets later op het terrein komen.
Fuck the EBU
Pakaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')