Coooool !quote:
Rammstein is niet alleen Till, en het is ook niet alleen Till die geniet van de vrouwen die ze met busladingen backstage brengen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:00 schreef Duvel het volgende:
Ik kende die filmpjes niet. Maar de band, dat is Till, toch? Kun je daar nog heen nu?
Als ze optreden ga ik er wel heen hoor. Had geen date backstage in gedachten of één op één met Till ofzoquote:Op vrijdag 2 juni 2023 21:00 schreef Duvel het volgende:
Ik kende die filmpjes niet. Maar de band, dat is Till, toch? Kun je daar nog heen nu?
Het risico is volgens mij dat de dame die dit dan gaat regelen zich te eenzijdig op de behoefte van de muzikant gaat richten en daarbij andere zaken uit het oog verliest.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 23:42 schreef Felixa het volgende:
Er zijn natuurlijk genoeg groupies, zoals bij zoveel bands, die maar wat graag het bed delen met een beroemde muzikant,
quote:03 JUN 2023
MITTEILUNG DER BAND
Durch die Veröffentlichungen der letzten Tage sind in der Öffentlichkeit und vor allem bei unseren Fans, Irritationen und Fragen entstanden. Die Vorwürfe haben uns alle sehr getroffen und wir nehmen sie außerordentlich ernst.
Unseren Fans sagen wir: Es ist uns wichtig, dass Ihr euch bei unseren Shows wohl und sicher fühlt – vor und hinter der Bühne. Wir verurteilen jede Art von Übergriffigkeit und bitten euch:
Beteiligt euch nicht an öffentlichen Vorverurteilungen jeglicher Art denen gegenüber, die Anschuldigungen erhoben haben. Sie haben ein Recht auf ihre Sicht der Dinge. Wir, die Band, haben aber auch ein Recht – nämlich ebenfalls nicht vorverurteilt zu werden.
Klinkt als een bizarre avond, waarbij de emoties kennelijk de overhand hadden t.o.v. de 'stoere, boze' mannen act die ze normaal gesproken opvoeren. Als die emoties er nu al zo uitkomen na wat vage beschuldigingen, dan ben ik benieuwd wat er gebeurd als er een echte, harde beschuldiging komt…quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:58 schreef Felixa het volgende:
Vanavond met een dubbel gevoel bij het eerste concert in München geweest.
Er heerste een rare stemming. Till werd volledig genegeerd door de andere bandleden. Vooral duidelijk nadat de jongens terugkwamen in de bootjes, meestal geven ze 'm dan wel een klap op zijn schouder of zo maar ze keken hem niet aan. Ergens links vooraan werden blaadjes omhoog gehouden met steunbetuigingen. Daar had ik al iets over gehoord. Weet nog niet wat er precies op stond maar Paul en Schneider waren in tranen en bedankten die mensen met kushandjes en zo. Schneider zag ik nog wel meer tranen wegvegen gedurende de avond. Pussy stond gepland, maar is uit de setlist gehaald.
Toen Till tijdens Ich Will zong 'wir wollen dass ihr uns vertraut' kwam de camera direct daarna op Richard en hij liet zijn hoofd zakken en schudde nee. Publiek slaakte een kreet van schrik en verbazing en wist er ook niet goed raad mee.
Till kwam tijdens het deel van Deutschland waarbij hij dus volgens de verhalen met een of twee dames onder het podium verdween, vrij snel terug het podium op en ging als een boze kleuter op een box zitten.
Klinkt alsof ze een act aan het opvoeren waren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:58 schreef Felixa het volgende:
Till kwam tijdens het deel van Deutschland waarbij hij dus volgens de verhalen met een of twee dames onder het podium verdween, vrij snel terug het podium op en ging als een boze kleuter op een box zitten.
Hebben ze Rein Raus nog gespeeld?quote:Op woensdag 7 juni 2023 23:58 schreef Felixa het volgende:
Vanavond met een dubbel gevoel bij het eerste concert in München geweest.
Er heerste een rare stemming. Till werd volledig genegeerd door de andere bandleden. Vooral duidelijk nadat de jongens terugkwamen in de bootjes, meestal geven ze 'm dan wel een klap op zijn schouder of zo maar ze keken hem niet aan. Ergens links vooraan werden blaadjes omhoog gehouden met steunbetuigingen. Daar had ik al iets over gehoord. Weet nog niet wat er precies op stond maar Paul en Schneider waren in tranen en bedankten die mensen met kushandjes en zo. Schneider zag ik nog wel meer tranen wegvegen gedurende de avond. Pussy stond gepland, maar is uit de setlist gehaald.
Toen Till tijdens Ich Will zong 'wir wollen dass ihr uns vertraut' kwam de camera direct daarna op Richard en hij liet zijn hoofd zakken en schudde nee. Publiek slaakte een kreet van schrik en verbazing en wist er ook niet goed raad mee.
Dat kan inderdaad ook nog…quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:38 schreef Questular het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze een act aan het opvoeren waren eerlijk gezegd.
Ik heb er wel video van gezien tijdens zijn solotour van 2020. Dat was natuurlijk in scene gezet. Je zag hem van het podium komen tijdens een optreden en door de gangen lopen met twee dames die hem daarna oraal bevredigden. Hij had toen wel de kleding aan van de vorige Rammstein-tournee. Maar of en hoe dat allemaal gemonteerd is, geen idee.quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:05 schreef Harmankardon het volgende:
Wat wel of niet is gebeurd, ik weet het niet … maar het verhaal dat Till in de intermissie sex wil hebben met iemand onder het podium, dat klinkt enorm onaannemelijk.
Lijkt toch te gebeuren/gebeurd te zijn. Onder de crew staat die ruimte zelfs bekend onder de benaming “suck box”. 🫣quote:Op donderdag 8 juni 2023 19:05 schreef Harmankardon het volgende:
Wat wel of niet is gebeurd, ik weet het niet … maar het verhaal dat Till in de intermissie sex wil hebben met iemand onder het podium, dat klinkt enorm onaannemelijk.
Bron: AD.nlquote:'Strafrechtelijk onderzoek naar Rammstein-zanger Till Lindemann’
Het Duitse openbaar ministerie heeft een strafrechtelijk onderzoek geopend naar Rammstein-zanger Till Lindemann wegens beschuldigingen van ongewenste seksuele handelingen. Dat meldt het Duitse dagblad Tagesspiegel op basis van ingewijden.
Het onderzoek zou zich volgens het dagblad met name richten op overtreding van artikel 177 van het wetboek van strafrecht, wat neerkomt op het laten verrichten van seksuele handelingen tegen iemands wil. De straf hierop zou kunnen neerkomen op zes maanden tot vijf jaar cel, aldus Tagesspiegel.
Het bericht volgt op de beschuldiging van een 24-jarige vrouw uit Noord-Ierland aan het adres van de 60-jarige Lindemann, die ze verantwoordelijk acht voor de verwarde staat waarin ze na een optreden van Rammstein in Litouwen verkeerde. Ook zou hij boos vertrokken zijn nadat ze had geweigerd seks met hem te hebben. Op het bericht van de vrouw volgden veel soortgelijke verhalen van jonge vrouwen, die hiervoor persoonlijk benaderd zouden worden door een medewerkster van de band.
Lindemann ontkent de beschuldigingen en opende via zijn advocaten de tegenaanval, door te laten weten dat ze juridische stappen zouden nemen tegen ‘alle aantijgingen van deze aard’. Vanuit de Duitse metalband werd daarvoor al bekendgemaakt dat het ook een advocatenkantoor heeft ingehuurd, om de beschuldigingen tegen Lindemann over zijn omgang met vrouwen te onderzoeken.
Jaren van het bestaan afweten en dan als het uitkomt de samenwerking opzeggen. Lekker bedrijf dan ook. En ook van Till...quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Lijkt toch te gebeuren/gebeurd te zijn. Onder de crew staat die ruimte zelfs bekend onder de benaming “suck box”. 🫣
https://www.rollingstone.(...)riggingwerk-2599685/
Is dat tentje in het midden de suck box?quote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef pvdplanet het volgende:
Bern, nog 3 uur te gaan. Gisteren schijnt aardig goed te zijn geweest.
[ afbeelding ]
Veel plezier!quote:Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef pvdplanet het volgende:
Bern, nog 3 uur te gaan. Gisteren schijnt aardig goed te zijn geweest.
[ afbeelding ]
Heb nagevraagd, de versterkers moeten droog blijven. Maar wellicht is er ruimte overquote:Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Is dat tentje in het midden de suck box?
es tut mir weh, Tut mir nicht leidquote:De concerten van Rammstein op 6 en 7 juli in het Stadspark in Groningen zullen naar verwachting ook voor niet concertgangers goed te volgen zijn. Het college heeft namelijk een eenmalige ontheffing gegeven voor het verhogen van het geluidsniveau naar 103 decibel.
Dat is toch imbeciel man, dit soort volumes.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:48 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
es tut mir weh, Tut mir nicht leid
Doen ze niet het hele concert. Wisselen af voor een goede beleving.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is toch imbeciel man, dit soort volumes.
Ik heb daar inderdaad mn oordopjes gewoon uitgedaan. Maar de wind stond wel zo dat mensen aan de andere kant van Den Haag konden meegenieten blijkbaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:48 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Doen ze niet het hele concert. Wisselen af voor een goede beleving.
Paar weken terug bij Muse stond t zo zacht dat je met je normale stem verstaambaar was. Wat iedereen dus als reden gebruikte om te gaan kletsen
Wind in Den Haag, je verwacht t nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb daar inderdaad mn oordopjes gewoon uitgedaan. Maar de wind stond wel zo dat mensen aan de andere kant van Den Haag konden meegenieten blijkbaar.
quote:Ondertussen heeft de advocaat Prof. Dr. Björn Gercke, die in opdracht van onze cliënt de verdediging op zich heeft genomen, inzage gekregen in het dossier van het vooronderzoek van het Openbaar Ministerie in Berlijn. De inzage bevestigde eerdere persberichten volgens welke het vooronderzoek niet gebaseerd is op strafrechtelijke aanklachten ingediend door vermeende slachtoffers. Klagers zijn niet-betrokken derden die hun klachten uitsluitend baseren op berichten in de media en beschuldigingen in sociale netwerken. Verder bleek uit de inspectie van de dossiers dat er tot nu toe geen objectief bewijs is dat spreekt van het plegen van een misdrijf door onze cliënt.
Ik was vorig jaar bij Green Day, had mijn auto geparkeerd in Q-Park Westerhaven, en had weinig problemen. Je moet dan nog wel een stuk lopen.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:41 schreef Exterminator het volgende:
Ben eens aan ‘t lezen over Stadspark en verkeer… Is dat echt zo een drama daar om er te geraken en weg te komen?
Ik was van plan daar ook te parkeren, werk bij Q 😜. Er zijn nu wel parkeervoorstellen gemaakt ism Mojo, weet niet of dat bij Green Day ook was. Mag nog 3uur terug naar ‘t zuiden, niet veel zin in file gedoe huiswaarts 😅quote:Op maandag 26 juni 2023 21:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij Green Day, had mijn auto geparkeerd in Q-Park Westerhaven, en had weinig problemen. Je moet dan nog wel een stuk lopen.
Groningen-stad met de auto is altijd een ramp, ook zonder concerten. Maar Westerhaven is een prima plek, redelijk dicht bij de ring ook. Wel een stuk lopen nog.quote:Op maandag 26 juni 2023 21:41 schreef Exterminator het volgende:
Ben eens aan ‘t lezen over Stadspark en verkeer… Is dat echt zo een drama daar om er te geraken en weg te komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |