abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 25 november 2022 @ 06:51:40 #1
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208912805
twitter
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 26 april 2023 @ 20:11:51 #3
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_208914185
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 18:21 schreef Felixa het volgende:
[ twitter ]
Coooool !
Zou een mooie thuiswedstrijd zijn hier :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 30 april 2023 @ 18:10:37 #4
46794 Berkery
Fat bastard
pi_208956082
Ik ga proberen kaarten te scoren voor het concert in Lingen, da's voor mij wat dichterbij dan Rotjeknor.
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
pi_208977673
4 staanplaatsen in de pocket.
pi_208977812
Hier is het Düsseldorf geworden. :)
Ben benieuwd... was drie jaar geleden in Keulen en daar vlogen de vissen en taarten door de zaal vanaf het podium. En nu ook weer alleen voor 18+, destijds ook wel wat 18+-filmpjes op het videoscherm. :X
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 2 mei 2023 @ 15:07:08 #7
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_208979484
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 mei 2023 12:09 schreef Bronson het volgende:
4 staanplaatsen in de pocket.
3 voor hier :) *O*
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 3 mei 2023 @ 10:39:12 #8
46794 Berkery
Fat bastard
pi_208986420
15 november, Lingen. Kaarten binnen.

Lindemann am Lindenstraße 8-)
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
  woensdag 3 mei 2023 @ 11:38:28 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208987135
Had even gemist dat de verkoop al begonnen was, maar heb alsnog 2 zitplaatsen voor Ahoy weten te bemachtigen in de doorverkoop, aangezien er nu alleen nog maar staanplaatsen zijn en ik die tijd wel gehad heb…
pi_209368219
Mooie beelden uit Helsinki op YT
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:34:23 #11
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209380168
https://www.ad.nl/show/me(...)en-zich-op~a80711d1/

https://nos.nl/artikel/24(...)sbruik-en-aanranding

"adieu"

Godverdomme.

[ Bericht 28% gewijzigd door Duvel op 02-06-2023 20:47:22 ]
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 2 juni 2023 @ 20:51:32 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209380456
Weleens filmpjes van hotelkamer voorbij zien komen op Reddit, dat was verre van ok... Dus verbaast me allemaal totaal niet dit
Smerige vent

De band ga ik dan wel weer graag heen, dat dan weer wel.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 juni 2023 @ 21:00:01 #13
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209380546
Ik kende die filmpjes niet. Maar de band, dat is Till, toch? Kun je daar nog heen nu?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 2 juni 2023 @ 21:02:48 #14
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_209380569
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 21:00 schreef Duvel het volgende:
Ik kende die filmpjes niet. Maar de band, dat is Till, toch? Kun je daar nog heen nu?
Rammstein is niet alleen Till, en het is ook niet alleen Till die geniet van de vrouwen die ze met busladingen backstage brengen.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 21:03:20 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_209380575
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 21:00 schreef Duvel het volgende:
Ik kende die filmpjes niet. Maar de band, dat is Till, toch? Kun je daar nog heen nu?
Als ze optreden ga ik er wel heen hoor. Had geen date backstage in gedachten of één op één met Till ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 juni 2023 @ 21:04:25 #16
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209380588
Ik twijfel dus.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 2 juni 2023 @ 22:57:00 #18
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_209382228
Ik geloof het opdringen wel. Heb wel eens zoiets opgevangen van dames die backstage zijn geweest. Niets over drogeren of lokken met geld ofzo.

Ik denk ook niet dat de band zoiets nodig heeft om vrouwen te krijgen. Al met al mag er eerst wel iets concreets komen wil ik de band veroordelen.
pi_209382756
Dit is al jaren aan de gang maar loopt inmiddels wel uit de hand. Waar ga je als bandlid of groupie over een bepaalde grens? Heb jaren geleden genoeg concerten gezien waarbij er "professionele dames" opeens het publiek in werden geloodst vanuit de backstage. Later leek het meer een mix met ook gewone meiden die dan voor het podium mochten staan. Niet allemaal fans, maar benaderd op social media, door een Russische dame. Er zijn natuurlijk genoeg groupies, zoals bij zoveel bands, die maar wat graag het bed delen met een beroemde muzikant, maar als je verwacht dat iedereen dat maar wil en er dwang aan te pas komt, dan is het foute boel natuurlijk. En Till staat natuurlijk bekend om zijn grensverleggende fascinatie met dood, seks, incest en noem het allemaal maar op. Dat is onderdeel van hun succes.
Ik hoop wel dat de tour gewoon doorgaat trouwens.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209389415
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 23:42 schreef Felixa het volgende:
Er zijn natuurlijk genoeg groupies, zoals bij zoveel bands, die maar wat graag het bed delen met een beroemde muzikant,
Het risico is volgens mij dat de dame die dit dan gaat regelen zich te eenzijdig op de behoefte van de muzikant gaat richten en daarbij andere zaken uit het oog verliest.
Dan krijgt de muzikant alleen te horen dat de de aanwezige vrouwen heel graag willen, krijgen de vrouwen vooral mooie praatjes en wordt er vrijelijk drank en drugs verstrekt om alles soepeltjes te laten verlopen.
En als er dan een keer iets mis gaat dan wordt de vrouw snel afgevoerd en krijgt de muzikant vooral geen kalchten.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_209391760
quote:
03 JUN 2023
MITTEILUNG DER BAND

Durch die Veröffentlichungen der letzten Tage sind in der Öffentlichkeit und vor allem bei unseren Fans, Irritationen und Fragen entstanden. Die Vorwürfe haben uns alle sehr getroffen und wir nehmen sie außerordentlich ernst.

Unseren Fans sagen wir: Es ist uns wichtig, dass Ihr euch bei unseren Shows wohl und sicher fühlt – vor und hinter der Bühne. Wir verurteilen jede Art von Übergriffigkeit und bitten euch:

Beteiligt euch nicht an öffentlichen Vorverurteilungen jeglicher Art denen gegenüber, die Anschuldigungen erhoben haben. Sie haben ein Recht auf ihre Sicht der Dinge. Wir, die Band, haben aber auch ein Recht – nämlich ebenfalls nicht vorverurteilt zu werden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209437897
Vanavond met een dubbel gevoel bij het eerste concert in München geweest.
Er heerste een rare stemming. Till werd volledig genegeerd door de andere bandleden. Vooral duidelijk nadat de jongens terugkwamen in de bootjes, meestal geven ze 'm dan wel een klap op zijn schouder of zo maar ze keken hem niet aan. Ergens links vooraan werden blaadjes omhoog gehouden met steunbetuigingen. Daar had ik al iets over gehoord. Weet nog niet wat er precies op stond maar Paul en Schneider waren in tranen en bedankten die mensen met kushandjes en zo. Schneider zag ik nog wel meer tranen wegvegen gedurende de avond. Pussy stond gepland, maar is uit de setlist gehaald.
Toen Till tijdens Ich Will zong 'wir wollen dass ihr uns vertraut' kwam de camera direct daarna op Richard en hij liet zijn hoofd zakken en schudde nee. Publiek slaakte een kreet van schrik en verbazing en wist er ook niet goed raad mee.

Till kwam tijdens het deel van Deutschland waarbij hij dus volgens de verhalen met een of twee dames onder het podium verdween, vrij snel terug het podium op en ging als een boze kleuter op een box zitten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Felixa op 08-06-2023 00:59:04 ]
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 8 juni 2023 @ 07:13:19 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209438654
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 23:58 schreef Felixa het volgende:
Vanavond met een dubbel gevoel bij het eerste concert in München geweest.
Er heerste een rare stemming. Till werd volledig genegeerd door de andere bandleden. Vooral duidelijk nadat de jongens terugkwamen in de bootjes, meestal geven ze 'm dan wel een klap op zijn schouder of zo maar ze keken hem niet aan. Ergens links vooraan werden blaadjes omhoog gehouden met steunbetuigingen. Daar had ik al iets over gehoord. Weet nog niet wat er precies op stond maar Paul en Schneider waren in tranen en bedankten die mensen met kushandjes en zo. Schneider zag ik nog wel meer tranen wegvegen gedurende de avond. Pussy stond gepland, maar is uit de setlist gehaald.
Toen Till tijdens Ich Will zong 'wir wollen dass ihr uns vertraut' kwam de camera direct daarna op Richard en hij liet zijn hoofd zakken en schudde nee. Publiek slaakte een kreet van schrik en verbazing en wist er ook niet goed raad mee.

Till kwam tijdens het deel van Deutschland waarbij hij dus volgens de verhalen met een of twee dames onder het podium verdween, vrij snel terug het podium op en ging als een boze kleuter op een box zitten.
Klinkt als een bizarre avond, waarbij de emoties kennelijk de overhand hadden t.o.v. de 'stoere, boze' mannen act die ze normaal gesproken opvoeren. Als die emoties er nu al zo uitkomen na wat vage beschuldigingen, dan ben ik benieuwd wat er gebeurd als er een echte, harde beschuldiging komt…
pi_209438759
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 23:58 schreef Felixa het volgende:

Till kwam tijdens het deel van Deutschland waarbij hij dus volgens de verhalen met een of twee dames onder het podium verdween, vrij snel terug het podium op en ging als een boze kleuter op een box zitten.
Klinkt alsof ze een act aan het opvoeren waren eerlijk gezegd.
pi_209438805
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2023 23:58 schreef Felixa het volgende:
Vanavond met een dubbel gevoel bij het eerste concert in München geweest.
Er heerste een rare stemming. Till werd volledig genegeerd door de andere bandleden. Vooral duidelijk nadat de jongens terugkwamen in de bootjes, meestal geven ze 'm dan wel een klap op zijn schouder of zo maar ze keken hem niet aan. Ergens links vooraan werden blaadjes omhoog gehouden met steunbetuigingen. Daar had ik al iets over gehoord. Weet nog niet wat er precies op stond maar Paul en Schneider waren in tranen en bedankten die mensen met kushandjes en zo. Schneider zag ik nog wel meer tranen wegvegen gedurende de avond. Pussy stond gepland, maar is uit de setlist gehaald.
Toen Till tijdens Ich Will zong 'wir wollen dass ihr uns vertraut' kwam de camera direct daarna op Richard en hij liet zijn hoofd zakken en schudde nee. Publiek slaakte een kreet van schrik en verbazing en wist er ook niet goed raad mee.

Till kwam tijdens het deel van Deutschland waarbij hij dus volgens de verhalen met een of twee dames onder het podium verdween, vrij snel terug het podium op en ging als een boze kleuter op een box zitten.
Hebben ze Rein Raus nog gespeeld?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  donderdag 8 juni 2023 @ 07:47:53 #26
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209438814
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2023 07:38 schreef Questular het volgende:

[..]
Klinkt alsof ze een act aan het opvoeren waren eerlijk gezegd.
Dat kan inderdaad ook nog…
pi_209444655
Wat wel of niet is gebeurd, ik weet het niet … maar het verhaal dat Till in de intermissie sex wil hebben met iemand onder het podium, dat klinkt enorm onaannemelijk.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 10:30:20 #29
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_209450601
Die verhalen die nu onstaan uit hun lichaamstaal zijn ook zo bijzonder. En overal betekenis uithalen.

Pussy niet spelen is verdtandig. Buck Dich zou ik ook even niet doen. En goed dat er geen feestjes zijn.

Voor de rest even de feiten afwachten.
pi_209450715
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:05 schreef Harmankardon het volgende:
Wat wel of niet is gebeurd, ik weet het niet … maar het verhaal dat Till in de intermissie sex wil hebben met iemand onder het podium, dat klinkt enorm onaannemelijk.
Ik heb er wel video van gezien tijdens zijn solotour van 2020. Dat was natuurlijk in scene gezet. Je zag hem van het podium komen tijdens een optreden en door de gangen lopen met twee dames die hem daarna oraal bevredigden. Hij had toen wel de kleding aan van de vorige Rammstein-tournee. Maar of en hoe dat allemaal gemonteerd is, geen idee.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209509129
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juni 2023 19:05 schreef Harmankardon het volgende:
Wat wel of niet is gebeurd, ik weet het niet … maar het verhaal dat Till in de intermissie sex wil hebben met iemand onder het podium, dat klinkt enorm onaannemelijk.
Lijkt toch te gebeuren/gebeurd te zijn. Onder de crew staat die ruimte zelfs bekend onder de benaming “suck box”. 🫣

https://www.rollingstone.(...)riggingwerk-2599685/
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209510706
Zo zie je maar weer. Bizar.
pi_209511081
quote:
'Strafrechtelijk onderzoek naar Rammstein-zanger Till Lindemann’

Het Duitse openbaar ministerie heeft een strafrechtelijk onderzoek geopend naar Rammstein-zanger Till Lindemann wegens beschuldigingen van ongewenste seksuele handelingen. Dat meldt het Duitse dagblad Tagesspiegel op basis van ingewijden.

Het onderzoek zou zich volgens het dagblad met name richten op overtreding van artikel 177 van het wetboek van strafrecht, wat neerkomt op het laten verrichten van seksuele handelingen tegen iemands wil. De straf hierop zou kunnen neerkomen op zes maanden tot vijf jaar cel, aldus Tagesspiegel.

Het bericht volgt op de beschuldiging van een 24-jarige vrouw uit Noord-Ierland aan het adres van de 60-jarige Lindemann, die ze verantwoordelijk acht voor de verwarde staat waarin ze na een optreden van Rammstein in Litouwen verkeerde. Ook zou hij boos vertrokken zijn nadat ze had geweigerd seks met hem te hebben. Op het bericht van de vrouw volgden veel soortgelijke verhalen van jonge vrouwen, die hiervoor persoonlijk benaderd zouden worden door een medewerkster van de band.

Lindemann ontkent de beschuldigingen en opende via zijn advocaten de tegenaanval, door te laten weten dat ze juridische stappen zouden nemen tegen ‘alle aantijgingen van deze aard’. Vanuit de Duitse metalband werd daarvoor al bekendgemaakt dat het ook een advocatenkantoor heeft ingehuurd, om de beschuldigingen tegen Lindemann over zijn omgang met vrouwen te onderzoeken.
Bron: AD.nl
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  Forum Admin woensdag 14 juni 2023 @ 18:12:43 #34
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_209511401
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 13:50 schreef Felixa het volgende:

[..]
Lijkt toch te gebeuren/gebeurd te zijn. Onder de crew staat die ruimte zelfs bekend onder de benaming “suck box”. 🫣

https://www.rollingstone.(...)riggingwerk-2599685/
Jaren van het bestaan afweten en dan als het uitkomt de samenwerking opzeggen. Lekker bedrijf dan ook. En ook van Till...
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_209523474
Deze week in Der Spiegel een artikel van 8 pagina’s (waarvan 6 met tekst) over deze zaak. Toch voornamelijk een paar dames die achteraf spijt kregen. De tocht van de afterparty naar de after-afterparty werd “slettenparade” genoemd. Dat waren meisjes die uit de grotere groep waren geselecteerd. Wat overbleef, ging naar de crew. Dat waren dan de “restneukertjes”.
Maar vooralsnog niks strafbaars gelezen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209556834
Bern, nog 3 uur te gaan. Gisteren schijnt aardig goed te zijn geweest.

pi_209556940
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef pvdplanet het volgende:
Bern, nog 3 uur te gaan. Gisteren schijnt aardig goed te zijn geweest.

[ afbeelding ]
Is dat tentje in het midden de suck box?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2023 17:40:14 ]
pi_209557151
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 17:29 schreef pvdplanet het volgende:
Bern, nog 3 uur te gaan. Gisteren schijnt aardig goed te zijn geweest.

[ afbeelding ]
Veel plezier!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209557259
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2023 17:39 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Is dat tentje in het midden de suck box?
Heb nagevraagd, de versterkers moeten droog blijven. Maar wellicht is er ruimte over
pi_209597662
quote:
De concerten van Rammstein op 6 en 7 juli in het Stadspark in Groningen zullen naar verwachting ook voor niet concertgangers goed te volgen zijn. Het college heeft namelijk een eenmalige ontheffing gegeven voor het verhogen van het geluidsniveau naar 103 decibel.
es tut mir weh, Tut mir nicht leid *O*
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:42:05 #41
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_209600200
quote:
0s.gif Op woensdag 21 juni 2023 21:48 schreef TommyL0204 het volgende:

[..]
es tut mir weh, Tut mir nicht leid *O*
Dat is toch imbeciel man, dit soort volumes.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:48:12 #42
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_209600662
quote:
2s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:42 schreef Duvel het volgende:

[..]
Dat is toch imbeciel man, dit soort volumes.
Doen ze niet het hele concert. Wisselen af voor een goede beleving.
Paar weken terug bij Muse stond t zo zacht dat je met je normale stem verstaambaar was. Wat iedereen dus als reden gebruikte om te gaan kletsen
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:50:38 #43
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_209600677
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:48 schreef AgeEll het volgende:

[..]
Doen ze niet het hele concert. Wisselen af voor een goede beleving.
Paar weken terug bij Muse stond t zo zacht dat je met je normale stem verstaambaar was. Wat iedereen dus als reden gebruikte om te gaan kletsen
Ik heb daar inderdaad mn oordopjes gewoon uitgedaan. Maar de wind stond wel zo dat mensen aan de andere kant van Den Haag konden meegenieten blijkbaar.
  donderdag 22 juni 2023 @ 11:09:37 #44
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_209602247
quote:
99s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:50 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ik heb daar inderdaad mn oordopjes gewoon uitgedaan. Maar de wind stond wel zo dat mensen aan de andere kant van Den Haag konden meegenieten blijkbaar.
Wind in Den Haag, je verwacht t niet
pi_209659575
Ben eens aan ‘t lezen over Stadspark en verkeer… Is dat echt zo een drama daar om er te geraken en weg te komen?
pi_209659690
Er is een nieuwe persverklaring van de advocaat van Till.

https://www.presseportal.de/pm/62754/5543913

Belangrijkste stukje door de vertaalmachine gehaald:

quote:
Ondertussen heeft de advocaat Prof. Dr. Björn Gercke, die in opdracht van onze cliënt de verdediging op zich heeft genomen, inzage gekregen in het dossier van het vooronderzoek van het Openbaar Ministerie in Berlijn. De inzage bevestigde eerdere persberichten volgens welke het vooronderzoek niet gebaseerd is op strafrechtelijke aanklachten ingediend door vermeende slachtoffers. Klagers zijn niet-betrokken derden die hun klachten uitsluitend baseren op berichten in de media en beschuldigingen in sociale netwerken. Verder bleek uit de inspectie van de dossiers dat er tot nu toe geen objectief bewijs is dat spreekt van het plegen van een misdrijf door onze cliënt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_209659745
Je verwacht dat gedrag niet hè?
Vakman pur sang
  maandag 26 juni 2023 @ 21:57:31 #48
46794 Berkery
Fat bastard
pi_209659792
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:41 schreef Exterminator het volgende:
Ben eens aan ‘t lezen over Stadspark en verkeer… Is dat echt zo een drama daar om er te geraken en weg te komen?
Ik was vorig jaar bij Green Day, had mijn auto geparkeerd in Q-Park Westerhaven, en had weinig problemen. Je moet dan nog wel een stuk lopen.
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
pi_209660146
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:57 schreef Berkery het volgende:

[..]
Ik was vorig jaar bij Green Day, had mijn auto geparkeerd in Q-Park Westerhaven, en had weinig problemen. Je moet dan nog wel een stuk lopen.
Ik was van plan daar ook te parkeren, werk bij Q 😜. Er zijn nu wel parkeervoorstellen gemaakt ism Mojo, weet niet of dat bij Green Day ook was. Mag nog 3uur terug naar ‘t zuiden, niet veel zin in file gedoe huiswaarts 😅
pi_209660226
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2023 21:41 schreef Exterminator het volgende:
Ben eens aan ‘t lezen over Stadspark en verkeer… Is dat echt zo een drama daar om er te geraken en weg te komen?
Groningen-stad met de auto is altijd een ramp, ook zonder concerten. Maar Westerhaven is een prima plek, redelijk dicht bij de ring ook. Wel een stuk lopen nog.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')