op de oude zoutpotten stonden de benamingen ookquote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
Ik dacht dat Erik vrijwilligerswerk deed
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
Nee ik bedoel meer qua werkquote:Op donderdag 24 november 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
op de oude zoutpotten stonden de benamingen ook
Erik is ZZP op gebied van licht.Lastig uit te leggen maar hij maakt lichtplannen voor bedrijfsgebouwen.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:55 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2022 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja mooi ruk argument van Ron Bernsteder
Over de peukenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:00 schreef puzziepie het volgende:
Martin/Wen/Bep gezeik
[ afbeelding ]
Komt hem alleen maar goed uitquote:Op donderdag 24 november 2022 21:00 schreef Deisyy het volgende:
Jeff denkt dat Isaac het zwaar krijgt als hij manager wordt.
Ja doeiquote:Op donderdag 24 november 2022 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar kan hij jullie mee helpen he!
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar kan hij jullie mee helpen he!
Heel skerp deze.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Sestra666 het volgende:
zwanger of niet?
roken ja/nee
[ afbeelding ]
Dat werd een jaquote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Sestra666 het volgende:
zwanger of niet?
roken ja/nee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat gespuug van Martin, hij lijkt wel een lama
Babs en Wenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
wat heeft Matin nu weer te zeuren?
Jeff is het wel eens met Martinquote:Op donderdag 24 november 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die kan ook niet echt loslaten
Een zwangerschapstest bestellen maar wel gewoon gaan roken terwijl je normaal niet eens rooktquote:Op donderdag 24 november 2022 21:02 schreef Sestra666 het volgende:
zwanger of niet?
roken ja/nee
[ afbeelding ]
Nee de groepquote:Op donderdag 24 november 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Mexx een zwangerschapstest besteld?
jeff moet af en toe eens nadenkenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff is het wel eens met Martin
Ik zou dat wel heel triest vinden hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een mooie rel zou het geven als Mexx zwanger zou zijn... Sneu voor haar, heerlijk voor ons
(anderzijds, condooms zijn goedkoper dan testen, dus voortaan die eerst bestellen)
Wel door Jeffreyquote:Op donderdag 24 november 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Martin laat zich niet en public afblaffen door Isaac
Ik heb er een hardere mening overquote:Op donderdag 24 november 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dat wel heel triest vinden hoor
Ze is er zelf bij, Martin kan best willen maar als zij dat niet wilde had ze nee moeten zeggenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou dat wel heel triest vinden hoor
Morgen collectief over het staafje pissen met zijn allenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groepsseks, groepszwangerschap
Dat kanquote:Op donderdag 24 november 2022 21:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb er een hardere mening over
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Sestra666 het volgende:
met pco ben je niet zomaar zwanger (weet ik uit ervaring)
dus t zal wel meevallen
Maar wel bestellen alsof het een normaal iets is terwijl ze iedere cent moeten omdraaienquote:Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Sestra666 het volgende:
dus t zal wel meevallen
neequote:Op donderdag 24 november 2022 21:12 schreef Sestra666 het volgende:
oja was centraal nog de moeite waard?
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Wendy en Babette zijn de mensen die niet voor zichzelf kunnen zorgen, maar wel van alles eisen.
En het komt dan regelmatig voor dat je ‘ overtijd’ bent. `ik vermoed dat ze dat zelf best wel weetquote:Op donderdag 24 november 2022 21:11 schreef Sestra666 het volgende:
dus t zal wel meevallen
ik vraag wel of ze je een zakje wil sturenquote:
Bedankt, ik ben er namelijk wel benieuwd naarquote:Op donderdag 24 november 2022 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag wel of ze je een zakje wil sturen
Een volledig gesprek volgen is hier onmogelijk, tenzij het over iets saais gaat... zoals politiekquote:Op donderdag 24 november 2022 21:16 schreef Pindaaatje het volgende:
En weer een stream wissel naar niks midden in een gesprek.
Of welke speculaasjes er zijn en wat primaire kleuren zijn..quote:Op donderdag 24 november 2022 21:18 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Een volledig gesprek volgen is hier onmogelijk, tenzij het over iets saais gaat... zoals politiek
In de "buitenwereld" had Martin al lang een vuist in zijn gezicht gehadquote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
In de buitenwereld lacht Martin iedereen uit in hun fakking bek, waar ze bij staan.
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:20 schreef mnesymne het volgende:
[..]
In de "buitenwereld" had Martin al lang een vuist in zijn gezicht gehad
Jankerd!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
Martin kan maar niet ophouden over Babs en Wen
Tja hij wel!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef Deisyy het volgende:
In de buitenwereld lacht Martin iedereen uit in hun fakking bek, waar ze bij staan.
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja hij wel!![]()
In de loods slaat Wanda iedereen de tanden uit hun bek, waar ze niet bij staan dan
En zijn speeksel inslikken ipv uitspugen. Dat vind ik zo smerigquote:Op donderdag 24 november 2022 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jankerd!
En misschien moet hij even zijn neus gaan snuiten.
Deze post is te goor om te likenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:21 schreef Ireth het volgende:
Gatverdamme!![]()
Martin zuigt ff zijn gok leeg omhoog en tuft het daarna uit
hoe lullig ookquote:Op donderdag 24 november 2022 21:21 schreef puzziepie het volgende:
Die twee staan hoog op de irritatiegrens van heel veel mensen
Jeff : Ik weet het
ftfyquote:Op donderdag 24 november 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post is te goor om te likken
Ik denk dat Jeff mee lult maar het niet meentquote:Op donderdag 24 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lullig ook
het is wel zo
maar dat is naar mijn mening zeker bij Wendy meer jaloezie dan wat anders
Hij is manager, hij mag datquote:Op donderdag 24 november 2022 21:22 schreef Pindaaatje het volgende:
Jeff; stel je voor dat iemand een hapje tekort komt.
Steekt vervolgens zelf buiten het zicht van iedereen zeker 2 hapjes in zn mond
Wendy is iemand van "Team Jeff" volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff mee lult maar het niet meent
ik hoop het maarquote:Op donderdag 24 november 2022 21:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeff mee lult maar het niet meent
Babette ookquote:Op donderdag 24 november 2022 21:23 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Wendy is iemand van "Team Jeff" volgens mij.
Vertel!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:13 schreef puzziepie het volgende:
Oeh nu zegt Jeff hele foute dingen
Is alweer 10 minuten geleden , dat ben ik alweer kwijtquote:
Jaloers op wat dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe lullig ook
het is wel zo
maar dat is naar mijn mening zeker bij Wendy meer jaloezie dan wat anders
geen idee Mootiequote:
Als je niet beter zou weten dan zou je denken dat ie iemand stond op te wachten om te gaan vechtenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:21 schreef Ireth het volgende:
Gatverdamme!![]()
Dus die jaloezie is volledig uit de lucht gegrepen.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee Mootie
maar waarom moeten bepaalde mensen Wendy zo haten
ze heeft vaak lol en op die momenten is er de meeste haat
Wendy??quote:Op donderdag 24 november 2022 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus die jaloezie is volledig uit de lucht gegrepen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze mensen op hun zenuwen werkt.
quote:
Als zij morgen het klimaatprobleem eigenhandig oplost dan is het daarna nog steeds een vuile bitch van hier tot Tokioquote:Op donderdag 24 november 2022 21:22 schreef mnesymne het volgende:
Oh zeker, de meangirls hebben een hekel aan Wendy
Ze praat harstikke hard vaak, is erg aanwezig. Ook regelmatig venijning, meteen in de aanval bij van alles. Bloedirritant als ze drinkt.quote:
jaloers dusquote:Op donderdag 24 november 2022 21:29 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Zij heeft lol in dit spel, terwijl andere dit niet kunnen
Ja, dat heeft toch ook geen donder met gedrag of karakter te makenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Wendy morgen het klimaatprobleem eigenhandig oplost dan is het daarna nog steeds een vuile bitch van hier tot Tokio
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:31 schreef mnesymne het volgende:
oh simple... Linkin Park - in the end
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:32 schreef Sestra666 het volgende:
in the end it doenst really matterrrrrrrr
Jakkiequote:Op donderdag 24 november 2022 21:21 schreef Ireth het volgende:
Gatverdamme!![]()
omdat Bern is bezeten door een demonische domineequote:
Aaah dan kan Maddy geen vriendinnetjes meer worden met Wendy als ze Wendy eruit willen gooien 😉quote:Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als zij morgen het klimaatprobleem eigenhandig oplost dan is het daarna nog steeds een vuile bitch van hier tot Tokio
niveau in de loodsquote:Op donderdag 24 november 2022 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom zijn alle vragen zo simpel?
is heel algemeen. Zodat iedereen iets kan toevoegenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
Das een retorische vraag toch???quote:Op donderdag 24 november 2022 21:35 schreef HappyCharly het volgende:
Ik haak net weer ff aan maar het irriteert..quote:
Bloody Mary.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik haak net weer ff aan maar het irriteert..
Kom nou.. coctail met tomatensap? catcher en pitcher?
de allereerste vraag was hoe heten de figuren uit de teletubbiesquote:Op donderdag 24 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jezusquote:Op donderdag 24 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de allereerste vraag was hoe heten de figuren uit de teletubbies
Het is best lastig moeilijke vragen te verzinnen zonder hulp van internet of voor de ouderen onder ons,zonder encyclopediequote:
hmm Pitcher/Catcher heeft meerdere antwoorden...quote:Op donderdag 24 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dan ook nog rekening houden met iedereenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is best lastig moeilijke vragen te verzinnen zonder hulp van internet of voor de ouderen onder ons,zonder encyclopedie
Ja maar dat was de kinder-rondequote:Op donderdag 24 november 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de allereerste vraag was hoe heten de figuren uit de teletubbies
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Schattig dat iedereen hier enthousiast antwoorden dropt..
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
precies datquote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan Bern niet zijn bek houden, wordt onpasselijk van dat toontje alsof die tegen
leerlingen van groep 6 zit te praten
Hij is toch docent? Dit is hoe hij normaal praatquote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan Bern niet zijn bek houden, wordt onpasselijk van dat toontje alsof die tegen
leerlingen van groep 6 zit te praten
We moeten watquote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En dan nog antwoorden die kloppenquote:Op donderdag 24 november 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan ook nog rekening houden met iedereen
oke.. hard en koelbloedig?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wij zijn niet schattig
wij zijn de COS
ja want docentn praten als een debielquote:Op donderdag 24 november 2022 21:41 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hij is toch docent? Dit is hoe hij normaal praat
Of alsof hij het tegen een stel kleuters heeftquote:Op donderdag 24 november 2022 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja want docentn praten als een debiel
Kan geen lachje af.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
dat hoofd van Bern
heeft dat ook nog een standje
vriendelijk?
Ja want docenten praten als een debiel tegen kleutersquote:Op donderdag 24 november 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of alsof hij het tegen een stel kleuters heeft
feboquote:Op donderdag 24 november 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan geen lachje af.
Wie heeft die vragen verzonnen trouwens?
Imadieniediequote:Op donderdag 24 november 2022 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan geen lachje af.
Wie heeft die vragen verzonnen trouwens?
Niet allemaal hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja want docenten praten als een debiel tegen kleuters
Die term bestond volgens mij nog niet toen hij op de middelbare zatquote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
maar dat ging niet over loverboys toch?
nee preciesquote:Op donderdag 24 november 2022 21:45 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Die term bestond volgens mij nog niet toen hij op de middelbare zat
die plaatste ik ook niet want ik weet nog steeds niet altijd welke smiley ik moet kiezen..quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2022 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die plaatste ik ook niet want ik weet nog steeds niet altijd welke smiley ik moet kiezen..
nee, het ging over muziekquote:Op donderdag 24 november 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
was er een muziekronde met muziek?
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:49 schreef HappyCharly het volgende:
was er een muziekronde met muziek?
Om te laten horen hoe hij eetquote:Op donderdag 24 november 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom heeft Bern een microfoon? Speciaal voor Esther?
Toen had je toch nog geen loverboys?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
verrotte leven van floortje bloem
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:50 schreef HappyCharly het volgende:
Oke, rapGod had ik niet geweten...
kudoos voor Bern
nope maar die is het welquote:Op donderdag 24 november 2022 21:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Toen had je toch nog geen loverboys?
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
weten julie dat gerry hier metlezt?
neequote:Op donderdag 24 november 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
Hoe weet jij dat dan?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:52 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan?
Beter kletst ze mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2022 21:54 schreef Hoempah het volgende:
[..]@Kakadylo is beroemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 24 november 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het Verrotte Leven van Floortje Dinges
Ja die Bloem, ik zat maar met Dessing in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
verrotte leven van Floortje Bloem
ik en jouquote:Op donderdag 24 november 2022 21:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eerder berucht maar nu dus ook beroemd
Dit mag nu wel verder in de SCquote:Op donderdag 24 november 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mag jij beroemd worden dan blijf ik wel berucht
Nooit geweten dat er toen al loverboys bestonden.🙃quote:Op donderdag 24 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
verrotte leven van Floortje Bloem
Dan ga ik mee.quote:
De term waarschijnlijk nog niet.. maar de mensen waarschijnlijk welquote:Op donderdag 24 november 2022 22:06 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er toen al loverboys bestonden.🙃
Pooiersquote:Op donderdag 24 november 2022 22:09 schreef mnesymne het volgende:
[..]
De term waarschijnlijk nog niet.. maar de mensen waarschijnlijk wel
Erik ziet er een stuk ouder uit dan toen hij erin kwam.quote:
Ik haak net in.quote:
Pubquizquote:
Nee.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
hebben ze random groepjes gemaakt?
Te laat voor een stickerquote:Op donderdag 24 november 2022 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ons stickers geven
als we alle vragen van de pubquiz goed hebben
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |