Ik zit nog even naar dat recept met sardientjes te kijken. Staat daar bereidingstijd 30 min. En daarna bij punt 1: schil de krieltjes. Dan is toch haast die 30 min al om?quote:Op donderdag 24 november 2022 15:39 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Met de passata: https://eatertainment.nl/(...)t-zoetzure-komkommer
We eten vanavond simpele pasta, verder nog couscous met ovengroente met ras el hanout, tomatenblokjes, linzen, amandelschaafsel en koriander.
En dit: https://www.devegetarisch(...)kiptevree-filet.html
De rest moet ik nog verzinnen, maar ik kijk altijd wat er in de aanbieding is in de supermarkt.
Ja, dat. Tenzij stamppot, maar dan koop ik ook vaak geschilde stamppotaardappelen.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik sla de stap "aardappels schillen" eigenlijk chronisch over.
Ik doe het eigenlijk bij stamppot ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:51 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ja, dat. Tenzij stamppot, maar dan koop ik ook vaak geschilde stamppotaardappelen.
Neemt niet weg dat de bereidingstijd in het recept wel érg optimistisch is als je ze daadwerkelijk schilt.
Een letter eerder in het alfabet wordt daar ook blij van.quote:Op donderdag 24 november 2022 15:53 schreef Lonaa het volgende:
Alleen soms, als ik goede zin heb, schil ik ze voor een puree, want dan wordt F. blij.
Ik vind hutspot soberso meh.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een letter eerder in het alfabet wordt daar ook blij van.
Hutspot is toch zoveel lekkerder als je alles zelf snijdt en schilt ipv alles gesneden en geschild te kopen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 16:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je schrijft stamppot zuurkool verkeerd
Ja met runderrookworst, jus, en een kwak appelmoes en beetje mayonaise er op.quote:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link dit werkt vast ook voor butterchicken.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:36 schreef Phaidra het volgende:
Omg butterchicken![]()
. Dat heb ik veel te laat ontdekt. Pas 1x gegeten en een paar maanden daarna besloten om vegetarisch te gaan eten. Maar van mezelf mag ik wel naan eten met de saus als we het op tafel hebben staan
(de rest van het gezin eet niet vegetarisch).
Met spek en rookworst van de Hema of de markt en extra gebakken zuurkool. Einde. Bohh.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja met runderrookworst, jus, en een kwak appelmoes en beetje mayonaise er op.
En om het goed te mengen/stampen, beetje, melk, boter, en vet van het vlees.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met spek en rookworst van de Hema of de markt en extra gebakken zuurkool. Einde. Bohh.
Ja. Poh. Zou heel bord eten nu.quote:Op donderdag 24 november 2022 16:52 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En om het goed te mengen/stampen, beetje, melk, boter, en vet van het vlees.
Lol, ik ook.quote:
Ik denk dat het hier moet wachten tot het weekend omdat de beste rookworst en spek van de markt komt.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, ik ook.
Weet wel wat ik morgenavond voor boodschappen in ga slaan.
Hee, daar is de kiptevreefilet weer (ging het in het vorige topic ook even over). Toch eens proberenquote:Op donderdag 24 november 2022 16:40 schreef Tuindier het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link dit werkt vast ook voor butterchicken.
Ja zeg…je zeurt Niet.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:34 schreef Blues het volgende:
Heel lief bedoeld een meisje dat helpt aan de telefoon. De wachttijd voor de pt wordt vast wel wat korter...maar ze moet alles vragen.
Terwijl je zelf ook enorm veel te doen hebt en geconcentreerd bezig moet zijn... en ze is er maar tijdelijk dus de investering voor echt inwerken is geen optie.
Wat zeur ik toch he![]()
Zij heeft haar bachelor geneeskunde en een tussenjaar.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:45 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg…je zeurt Niet.Zou een medisch student makkelijker evt. vragen kunnen beantwoorden?
Misschien iets sneller ontgroend dan.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij heeft haar bachelor geneeskunde en een tussenlaag.
Alles klinkt simpeler dan het is met 1000 telefoontjes die alle kanten opgaan.
Ze had dit 'baantje' ook zwaar onderschat zei ze nogal gestreste.
Ik had ooit ook een 3 in 1 jas, maar ik vind het zo onhandig dat ie in de zomer slobbert (want donsgedeelte eruit) en in de winter juist te strak zit (want wintertrui eronder en donsgedeelte erin).quote:Op donderdag 24 november 2022 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder, qua winterjassen: Ik heb vorig jaar geïnvesteerd in een Vaude 3 in 1 jas. Ik ben er zo blij mee. Ik heb vrijwel het hele voorjaar/lente de losse jas zonder voering gedragen, eventueel met een trui eronder. Nu wordt het kouder en heb ik het donsdeel er in geritst....
Hope soquote:Op donderdag 24 november 2022 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien iets sneller ontgroend dan.
En hopelijk een snelle leerling, gezien achtergrond.
Jij wordt echt ingewerkt, zij is maar tijdelijk voor een paar weken, maar standaard dingen hoop ik dat t komende week wat beter zal gaan.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik voel me af en toe als het meisje bij @:blues Weet en kan wel steeds meer maar heb het idee dat ze verwachten dat het sneller moet (zowel het weten als het tempo)
Naar wie/wat?quote:Op donderdag 24 november 2022 18:17 schreef Clubsoda het volgende:
Ik blijk opeens zondag naar de Ziggo Dome te gaan![]()
Nog niet bedacht waar we gaan eten.
Moest je mee?quote:
Oh gaaf!quote:
quote:
Echte liefdequote:Op donderdag 24 november 2022 18:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]The things you do for love. Alle andere keren dat ze gaat, ga ik niet mee
Ja, ik ben dus niet zo fan maar vrouw en zoon wel. Ik vind veel echt prima om te horen hoor, ik kan alleen met The Poet and the Pendulum en Pan niet zoveel beginnen. Maar ik geloof dat de setlist vrij braaf is.quote:Op donderdag 24 november 2022 18:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh gaaf!Wat is je favoriete nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |