quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn derde OnePlus en wil eigen niks anders meer. Eerste ruim 2 jaar mee gedaan, de tweede zelfs meer dan drie jaar. En mijn huidige gaat ook al ruim twee jaar mee en voelt nog als nieuw. Goed spul.
Ja, 3 1/2 dus zo'n beetje nu.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En die gaat al 4 jaar mee? Da's netjes voor een Samsung
Ik herken het, maar ik heb gewoon ZO ENORM niks nodig.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:31 schreef TaMieke het volgende:
Ik wil de Gymshark sale leeg kopen, maar mag niet van mezelf.
Wat extra truien en shirts en lange mouwen shirts zijn wel handigquote:Op donderdag 24 november 2022 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik herken het, maar ik heb gewoon ZO ENORM niks nodig.
Ze zijn wel echt leuk om te doen en niet écht duur voor hoe lang je er mee bezig bent.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat extra truien en shirts en lange mouwen shirts zijn wel handig
Maar ik kan natuurlijk goed de shirts die ik normaal gebruik voor de bootcamp aan in de sportschool. Daar heb ik niet perse andere shirts voor nodig.
En door jou krijg ik haast de neiging om zo'n huisje te kopen
ik heb al een Samsung van het werk gekregen, dus een beetje matchen we alquote:Op donderdag 24 november 2022 07:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je een Samsung neemt kunnen we twinnen.
quote:Op donderdag 24 november 2022 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn wel echt leuk om te doen en niet écht duur voor hoe lang je er mee bezig bent.Het kattencafé roept naar me, maar ik heb al een voorraad én eentje alvast doorgegeven voor m'n verjaardag.
En mja. Ik ben vorig jaar redelijk aan het shoppen geweest qua sportspul, ik geloof dat ik nu voor een week of drie aan sportspul heb per seizoen.
Ja, ik heb wel wát missers, maar over het algemeen heb ik prima kwaliteit in m'n kast liggen, dat ga ik niet uit de kast halen omdat ik het *nu* even zat ben.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]dat is aardig wat. Dat past niet in mn kast denk ik. Maar er kan nog wel wat bij
En een trui voor ¤20 is niet zoveel
Ik heb er toch het geduld toch niet voor. En geen plek gok ik, dus ik bewonder jouw huisjes wel.
Wat zijn missers dan wat jouw betreft?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel wát missers, maar over het algemeen heb ik prima kwaliteit in m'n kast liggen, dat ga ik niet uit de kast halen omdat ik het *nu* even zat ben.
Ik heb een kast waar letterlijk alleen maar zooi in staat, dus daar gaan m'n huisjes wonen. Heb ik ook eens een dringende reden om de boel op te ruimen.
Dingen die niet squatproof bleken.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wat zijn missers dan wat jouw betreft?
Voor de sportschool vind ik lange katoenen shirts fijner, maar bootcamp heb ik liever van die echte sportshirts... zweetafstotend enzo.
Je deed een DrMarten in de sportschool en scheurde uit je broek?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dingen die niet squatproof bleken.
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je deed een DrMarten in de sportschool en scheurde uit je broek?
Dat wil je liever niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.
Ik let alleen maar op tetten joh.quote:
Dat soort geintjes zijn beter voor thuis, niet in het openbaar.quote:
The bestquote:Op donderdag 24 november 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, stof die doorzichtig wordt als je 'm teveel uitrekt. Dus de naden blijven wel intact, maar de complete sportschool kan je ondergoed alsnog zien.
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..quote:Op donderdag 24 november 2022 11:05 schreef rival het volgende:
Ik heb het wel alweer verdiend deze week, tijd voor weekend
En dan mag je volgend jaar weer verder werkenquote:Op donderdag 24 november 2022 14:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nog 1 weekend en 3½ dag werken dit jaar..
Werkgeluk, beste geluk!quote:Op donderdag 24 november 2022 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
En dan mag je volgend jaar weer verder werken
Dat we matchen wist ik al, en nu zekerquote:Op donderdag 24 november 2022 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb al een Samsung van het werk gekregen, dus een beetje matchen we al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |