Erik doet me enigszins aan Patrick uit Utopia 1 denken, die zei dat ook altijd.quote:Op woensdag 23 november 2022 22:32 schreef engine het volgende:
Erik heeft geen zin om naar huis te gaan. Hij is al thuis
Nou dit is volgens mij iets wat niet weet wat niet deert. Vroeger vaak genoeg 2 of meer dagen niks vervangen maar niemand merkt er iets van.. Ik vraag me af of jij het zou merken, het is gewoon een psychologisch iets zonder echte consequentiesquote:Op woensdag 23 november 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu we weten dat ERIK 2 dagen dezelfde onderbroek draag, hem een dag laten uitwasemen en dan weer 2 dagen, hetzelfde met zijn sokken en T-shirts (want allemaal van bamboe) voor hi het in de was gooit, dan wil je toch echt niet met zo'n man daten?
En geen vrouw die hem van gedachten kan laten veranderenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nu we weten dat ERIK 2 dagen dezelfde onderbroek draag, hem een dag laten uitwasemen en dan weer 2 dagen, hetzelfde met zijn sokken en T-shirts (want allemaal van bamboe) voor hi het in de was gooit, dan wil je toch echt niet met zo'n man daten?
iemand die 4 dagen dezelfde onderbroek draagt, zonder te wassen? Nou als ik het zou merken, zou ik echt niet met zo'n vent blijven datenquote:Op woensdag 23 november 2022 22:35 schreef Muurbloem2001 het volgende:
[..]
Nou dit is volgens mij iets wat niet weet wat niet deert. Vroeger vaak genoeg 2 of meer dagen niks vervangen maar niemand merkt er iets van.. Ik vraag me af of jij het zou merken, het is gewoon een psychologisch iets zonder echte consequenties
Ik heb even gegoogled want ik wilde wel weten hoe het zat. Bamboo neemt meer vocht op dan andere stoffen. Als je dus veel zweet kun je een shirt toch meerdere dagen aan bijvoorbeeld. Maar ondergoed 2/4 dagen dragen voor het wassen... gatverdamme.. Het gaat niet om het zweet Erik...quote:Op woensdag 23 november 2022 22:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |