Vast iets met Tetten...quote:Op woensdag 23 november 2022 19:02 schreef -Shii- het volgende:
Benieuwd naar het bijpassende OP-plaatje.
After partyquote:
Ja, maar dat doet niet iedere auto. En dan nog kan het vaak te laat zijn met afremmen.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je auto alleen al zal iets van reactie geven.
+1quote:Op woensdag 23 november 2022 18:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik hoor dat vaker, dat vrouwen niet kunnen parkeren, maar ik ben graag die uitzondering op de regel dan. Achteruit inparkeren zonder problemen. Ik heb dan ook rijles van iemand gehad die dat heel goed kon uitleggen. Werkt altijd. In een keer strak langs de stoeprand.
Nee, dan zegt ze "Rij jij maar terug." En dan denk ik: "Prima".quote:Op woensdag 23 november 2022 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Parkeren is idd een vrouwending..
Haha, ze zegt dus nooit wil je lopend naar huis of pak je de bus terug?
quote:
Als er een of andere lollige man over vrouwen die niet kunnen inparkeren begint, dan ga ik de discussie aan hoor.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
+1
Dat zijn al drie uitzonderingen, misschien klopt de stelling van Pearlbitch dan toch niet zo
Ik ook hoorquote:Op woensdag 23 november 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ga weg ik kan om de cm. inparkeren. Ik woon in Amsterdam
Daar hoef ik niet eens mijn tetten voor te laten zien. Wat denk je dat 2 meiden in een open cabrio sowieso al voor bekijks trekken?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een vrachtwagenchauffeur die bijna in de vangrail parkeerde omdat hij mijn tetten wilde zien.
Ik kan daar ook niet goed tegen, vooral dat generaliseren staat me tegen, alsof alle mannen wel goed auto kunnen rijden. ik parkeer ze er zo uitquote:Op woensdag 23 november 2022 19:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Als er een of andere lollige man over vrouwen die niet kunnen inparkeren begint, dan ga ik de discussie aan hoor.Ik kan daar zo slecht tegen, dat spottende, dat gegeneraliseer dat vrouwen niet kunnen rijden en parkeren.
Die Porsche, ja die wilde ik er wel bij hebben.quote:
Ik werd uitgelachen omdat ik op de achterbank zat.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet eens mijn tetten voor te laten zien. Wat denk je dat 2 meiden in een open cabrio sowieso al voor bekijks trekken?
Oh ja dat ook.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die Porsche, ja die wilde ik er wel bij hebben.
Maar goed dat dat niet is doorgegaan. Je mag er straks nergens meer mee rijden, met dank aan de klimaatwappies.
Gelukkig maar dat je het niet mist. Ik zou er niet aan moeten denken.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee valt niet niet mee. Ik rij ook geen auto meer. Ik mis het niet, maar ik had ook geen keus
Ik reis zelden. Ja naar mijn moeder. Zit ik lekker in de bus met mijn telefoontje op fokquote:Op woensdag 23 november 2022 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het niet mist. Ik zou er niet aan moeten denken.
Hoewel ik best wel regelmatig met OV reis. Als ik rond spits naar mijn ouders in Wassenaar moet is dat vanuit Noordwijk met de auto niet te doen. De bus heeft grotendeels vrij baan en niets is leuker dan zwaaien naar een stilstaande file.![]()
En het is een bijna deur-tot-deur-verbinding. Ideaal dus.
Welk geld?quote:
Ik zeg het als vrouw.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet goed tegen, vooral dat generaliseren staat me tegen, alsof alle mannen wel goed auto kunnen rijden. ik parkeer ze er zo uit
Ja, je zal toch maar jarenlang je oldtimertje gekoesterd hebben...quote:
Tietenman zou betaald worden om als supporter naar het WK te komen (door Qatar/FIFA) maar dan moest ie wel positieve social/media posten of zou .. details weet ik ook niet precies maar wel dat hij dus iets fouts heeft gedaan blijkbaarquote:
Hem ook. Hij mag ze niet meer dragen van de tulbandgestapo.quote:
Als het werktquote:Op woensdag 23 november 2022 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, je zal toch maar jarenlang je oldtimertje gekoesterd hebben...
Ja, ze gaan nu zo'n beetje overal auto's van 25 jaar of ouder weren.quote:
Ja ik zie die borden vanuit de tramquote:Op woensdag 23 november 2022 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ze gaan nu zo'n beetje overal auto's van 25 jaar of ouder weren.
Knettergek
Ik las hetquote:Op woensdag 23 november 2022 19:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hem ook. Hij mag ze niet meer dragen van de tulbandgestapo.
Die is toch het stadion uitgepleurt gisteren?quote:
Die is alweer in Nederland volgens mij?quote:Op woensdag 23 november 2022 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die is toch het stadion uitgepleurt gisteren?
Staat hier van nietquote:Op woensdag 23 november 2022 20:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Die is alweer in Nederland volgens mij?
Met je laatste aanwinst ?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Met het autotopic? Of in het algemeen?
Geweldigquote:
Mooi man ...quote:Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig
Volgende week (eerste) APK, maar verwacht geen problemen
Wel wat jammer dat het buiten wat frisser begint te worden, maar vooraf had ik er niet op durven hopen dat het tot in november (relatief) lekker weer zou blijven, dus ik mag niet klagen
Ow, je was toch niet in de war met mijn modelauto he?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi man ...
Mijn eerste ervaring met Alfa Romeo was toen de oudste Coronel bij ons de oprit op reed met zoiets..
[ afbeelding ]
Blijkbaar, dacht dat je die hele meuk de deur uit had gedaanquote:Op woensdag 23 november 2022 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, je was toch niet in de war met mijn modelauto he?
Je moest deze hebbenquote:Op woensdag 23 november 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Geweldig
Volgende week (eerste) APK, maar verwacht geen problemen
Wel wat jammer dat het buiten wat frisser begint te worden, maar vooraf had ik er niet op durven hopen dat het tot in november (relatief) lekker weer zou blijven, dus ik mag niet klagen
Ik doe zelden meuk de deur uitquote:Op woensdag 23 november 2022 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar, dacht dat je die hele meuk de deur uit had gedaan
Die moest ik hebben, maar daar is (nog) geen shortcode vanquote:Op woensdag 23 november 2022 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moest deze hebben [ afbeelding ]
Het meeste wordt meer, alleen schaal 1:1 past er maar eentje van in de garage, dus dat worden er niet meerquote:
quote:Op woensdag 23 november 2022 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die moest ik hebben, maar daar is (nog) geen shortcode van(nu moest ik wel deze hebben
)
Die moet je wel droog en beschermd bewaren natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2022 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het meeste wordt meer, alleen schaal 1:1 past er maar eentje van in de garage, dus dat worden er niet meer
Daarom, die moet nog zo'n 40 jaar meequote:Op woensdag 23 november 2022 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet je wel droog en beschermd bewaren natuurlijk
Dan maar hopen dat er dan nog benzine getankt kan worden op je ouwe dagquote:Op woensdag 23 november 2022 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom, die moet nog zo'n 40 jaar mee
Mja...quote:Op woensdag 23 november 2022 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat er dan nog benzine getankt kan worden op je ouwe dag
Misschien dat er tegen die tijd een soort "Back to the Future-garbage" adapter bestaatquote:Op woensdag 23 november 2022 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Mja...
Al is genoeg voorraad maar 16 euro per liter ook geen pretje natuurlijk
Iets met "The Farm"quote:Op woensdag 23 november 2022 21:31 schreef D. het volgende:
Ik ben PM's uit 2010 aan het lezen
Iemand stuurt me: 3 koeien, 41 varkens, 56 kippen
En heb geen flauw idee waar dat mee te maken had
Deed je mee met zo'n boerderijspel?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:31 schreef D. het volgende:
Boodschappenlijstje?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:31 schreef D. het volgende:
Geen idee, zou kunnen, al ken ik er zo geenquote:Op woensdag 23 november 2022 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Deed je mee met zo'n boerderijspel?
Stonden er nog gerelateerde DM's in de buurt?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, zou kunnen, al ken ik er zo geen
Nee, was de enige DM van die user, en over dit 'onderwerp'quote:Op woensdag 23 november 2022 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
Stonden er nog gerelateerde DM's in de buurt?
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 november 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, voor een bbq, dat moet het zijn
Fok-meetquote:Op woensdag 23 november 2022 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, voor een bbq, dat moet het zijn
Niet stiekem een pm gestuurd daarvoor?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben @:d. pas jaren later een keer tegengekomen
lijkt me leukquote:Op woensdag 23 november 2022 21:41 schreef D. het volgende:
Ik zit me nog in te lezen in het Maffia-spel, maar dat valt nog niet mee
Ja, mij ookquote:
Andere spelleider zoekenquote:Op woensdag 23 november 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mij ook
Enige wat jammer is is dat ik als spelleider zelf niet mee kan doen
(volgens mij)
misschien is er iemand hier die niet van spelletjes houdtquote:Op woensdag 23 november 2022 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, mij ook
Enige wat jammer is is dat ik als spelleider zelf niet mee kan doen
(volgens mij)
@chufiquote:Op woensdag 23 november 2022 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
misschien is er iemand hier die niet van spelletjes houdt
ik dacht ff dat ik een keer Weerwolven deed op een meet waar Sjoef was, maar die was toen al wegquote:
Dat verbaast me nietquote:Op woensdag 23 november 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ik een keer Weerwolven deed op een meet waar Sjoef was, maar die was toen al weg
Klopt ... en ik wist niet eens wat dat voor iets vaags was ...quote:Op woensdag 23 november 2022 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff dat ik een keer Weerwolven deed op een meet waar Sjoef was, maar die was toen al weg
Zandvoort meet bij @DaMart thuisquote:Op woensdag 23 november 2022 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt ... en ik wist niet eens wat dat voor iets vaags was ...
Verander hier niets aan het woordquote:Op woensdag 23 november 2022 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de spelletjes allemaal hetzelfde gebleven, toch?
zekerquote:Op woensdag 23 november 2022 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de spelletjes allemaal hetzelfde gebleven, toch?
Ja deel 2 dusquote:Op woensdag 23 november 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zandvoort meet bij @:damart thuis
Verander hier niets aan het woordquote:Op woensdag 23 november 2022 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Verander hier niets aan het woord
Eerst bij een strandtent toch?quote:Op woensdag 23 november 2022 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zandvoort meet bij @:damart thuis
Jouw schuldquote:Op woensdag 23 november 2022 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup
Het was fors warm toen
@:damart in 40+
mwah, we hebben er hier zelfs die nog geen 30 zijnquote:Op woensdag 23 november 2022 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is vooral confronterend dat ik aan het leeftijdscriterium voldoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |