Wtf is dat?quote:
Paris France, Christmas in Paris, Galeries Lafayette - Walking Tour, 4K ...quote:
Ja zie het nu wat beterquote:
Dacht jij in eerste instantie ook dat het een beest was?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja zie het nu wat beter![]()
Brilletje opgezet![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dacht jij in eerste instantie ook dat het een beest was?
ik zag een poedelquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dacht jij in eerste instantie ook dat het een beest was?
Ik zie er een heel boos gezicht inquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie er een heel boos gezicht inLijkt wel een soort kwade zeeheks die uit de golven verschijnt
Handig, kan ze ook niet mee naar je hotel om alles netjes in de kast te leggenquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:01 schreef engine het volgende:
Vastgezet op het vliegveldiets met of ik wel mocht werken zonder visum. Begreep het niet zo.
Die vrouw ging mijn koffer en tas onderzoeken...heeft alles netjes opgevouwen want ik had het er gewoon in gepleurd![]()
Maar uiteindelijk was alles goed
Primaquote:
ik dreig wel wat ziekig te worden, ging ook eerder weg van werk omdat ik op wasquote:
Wel gevraagd maar ze was nog niet afgewerktquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Handig, kan ze ook niet mee naar je hotel om alles netjes in de kast te leggen
Dt is minderquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dreig wel wat ziekig te worden, ging ook eerder weg van werk omdat ik op was
Thanksquote:
De betekenis van afgewerkt is in jouw regio denk ik anders dan in de mijnequote:Op dinsdag 22 november 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wel gevraagd maar ze was nog niet afgewerkt
De rum heeft dus niet geholpen, beterschap!quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dreig wel wat ziekig te worden, ging ook eerder weg van werk omdat ik op was
quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:19 schreef engine het volgende:
[..]
Wel gevraagd maar ze was nog niet afgewerkt
whahahaah ik kom regelmatig onder de rivieren dus kijk er niet eens van opquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De betekenis van afgewerkt is in jouw regio denk ik anders dan in de mijne
keelpijn is er wel door verdwenenquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rum heeft dus niet geholpen, beterschap!
Ik ken iemand die in Limburg woont en ken de uitdrukking van hemquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whahahaah ik kom regelmatig onder de rivieren dus kijk er niet eens van op
quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde bijna voorstellen 'is ze ook een leuk type om af te werken in die hotelkamer?'quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jobi tochquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde bijna voorstellen 'is ze ook een leuk type om af te werken in die hotelkamer?'
quote:
Jawel hoorquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wilde bijna voorstellen 'is ze ook een leuk type om af te werken in die hotelkamer?'
Niet goed voor je wk poule?quote:
Ah jammer.quote:
een soort Wie is het?quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Er was ooit op Fok een soort spel waar je met meerdere users aan mee kon doen en (in mijn herinnering) moest er een moordenaar worden ontmaskerd. Iemand een idee wat ik bedoel?
Ik wilde het zelf met Cluedo vergelijken, maar ik twijfelde teveel, en wilde jullie niet op een dwaalspoor brengenquote:
ahja, Cluedoquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde het zelf met Cluedo vergelijken, maar ik twijfelde teveel, en wilde jullie niet op een dwaalspoor brengen
Het Mafia-spel wellicht. Of een variant daarvan, zoals De weerwolven van Wakkerdam.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:43 schreef D. het volgende:
Er was ooit op Fok een soort spel waar je met meerdere users aan mee kon doen en (in mijn herinnering) moest er een moordenaar worden ontmaskerd. Iemand een idee wat ik bedoel?
Weerwolven op Fok? Heb wel regelmatig Weerwolven met Fokkers gespeeldquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het Mafia-spel wellicht. Of een variant daarvan, zoals De weerwolven van Wakkerdam.
Ja! Maffia-spel rings a bell!quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het Mafia-spel wellicht. Of een variant daarvan, zoals De weerwolven van Wakkerdam.
Oh cool. Ik heb dat vaak gedaan met een club waar ik bij zat. Maar nooit online.quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:53 schreef D. het volgende:
Gevonden
/ Het Grote Fok! Maffia Spel #42 Inschrijving is gesloten
thx @:domnivoor
vroegh toen alles beter wasquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Mja, nu met Memory Lane erbij ga je nadenken over vroegh he
Jij weet dus (nog ongeveer) hoe het werkt?quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh cool. Ik heb dat vaak gedaan met een club waar ik bij zat. Maar nooit online.
klinkt als een hoed planquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet dus (nog ongeveer) hoe het werkt?
Moest ineens aan dat spel denken toen ik las dat we een misdaadforum erbij krijgen, en bedacht me dat het wellicht leuk was het spel nieuw leven in te blazen
Nee, niet in dat forum, maar gewoon in MEN SPL waarschijnlijk
Ja. Het basisidee is eenvoudig: minimaal vier deelnemers, waarvan n spelleider en n moordenaar. Bij een grotere groep eventueel twee moordenaars. Je hebt geen hulpmiddelen nodig voor het spel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jij weet dus (nog ongeveer) hoe het werkt?
Moest ineens aan dat spel denken toen ik las dat we een misdaadforum erbij krijgen, en bedacht me dat het wellicht leuk was het spel nieuw leven in te blazen
Nee, niet in dat forum, maar gewoon in MEN SPL waarschijnlijk
Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 22 november 2022 21:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga me even inlezenquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:13 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Het basisidee is eenvoudig: minimaal vier deelnemers, waarvan n spelleider en n moordenaar. Bij een grotere groep eventueel twee moordenaars. Je hebt geen hulpmiddelen nodig voor het spel.
Als je het nieuw leven gaat inblazen: count me in
Het is genderneutraal geworden zeker.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
MEN is niet weg, het heeft een andere naam
FOK! moet met zijn tijd meequote:Op dinsdag 22 november 2022 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is genderneutraal geworden zeker.
mens mens mensquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwarte piet is ook al weg, man man man
Wat is er nog meer weg dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zwarte piet is ook al weg, man man man
meh niks lijkt echt weg, is meer wat gedwongen verstandshuwelijkenquote:
Maar daar kunnen wel hele mooie dingen uit ontstaanquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh niks lijkt echt weg, is meer wat gedwongen verstandshuwelijken
ik hoop tquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Trusten Koen! Morgen wel gezond weer op
Is ze haar pillen weer eens vergeten?quote:
Ik denk het welquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Is ze haar pillen weer eens vergeten?
Nee, maar ze heeft daar gewerkt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uiteraard wel maar werd TMF genoemd in die video?
Dat wist ik ook nog. Irritant wijf, kan daar niet eens zo'n cancelactie op gepleegd wordenquote:
Die is zo koud als ijs...quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook nog. Irritant wijf, kan daar niet eens zo'n cancelactie op gepleegd worden
Beterquote:
Mevrouw Simons zet zich weer eens goed voor schut..quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag dit net biij Oranjewinter langskomen ... dacht een oud stukje, maar echt vandaag
Ja echt wel ... en dat gedoe moet maar eens afgelopen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 22:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Mevrouw Simons zet zich weer eens goed voor schut..
Triest wel idd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt wel ... en dat gedoe moet maar eens afgelopen zijn
quote:
Is ie nog giftig ook?quote:Op woensdag 23 november 2022 04:51 schreef FreshFruit het volgende:
Zo eentje hebben we hier ook.
[ twitter ]
quote:
Vergelijkbaar met een bijensteek.quote:
Heer aloa.quote:
En hoe vaak heeft die bij je al gestoken?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met een bijensteek.
Nog nooit.Ik laat Soul hem voeren.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft die bij je al gestoken?
Oke, hoe vaak is die al gestoken dan?quote:Op woensdag 23 november 2022 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog nooit.Ik laat Soul hem voeren.
quote:
Ze heeft zo`n speciale handschoen.Maar ze springen ook gelijk op het voer.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, hoe vaak is die al gestoken dan?
en verdwijnen in de meterkast ...quote:Op woensdag 23 november 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft zo`n speciale handschoen.Maar ze springen ook gelijk op het voer.
Dat was de rattenslang.quote:
Een paar keer dusquote:Op woensdag 23 november 2022 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze heeft zo`n speciale handschoen.Maar ze springen ook gelijk op het voer.
Katten zijn tofquote:Op woensdag 23 november 2022 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Blijf dit bizar vinden:
[ afbeelding ]
Dat ga ik eens proberen.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
Blijf dit bizar vinden:
[ afbeelding ]
Met je kat of zelf?quote:
Ik gok dat dit met een mens minder soepel gaatquote:
Met zijn partner.quote:
Hebben ze er nu al een ingeschopt?quote:
Buitenspel.quote:Op woensdag 23 november 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben ze er nu al een ingeschopt?
jaquote:Op woensdag 23 november 2022 14:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Hebben ze er nu al een ingeschopt?
Buitenspel lees ik helaasquote:
Jammer ja, bij de verkeerdequote:
Vandaag gok ik fout, maar die paar peanuts boeien me nietquote:Op woensdag 23 november 2022 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
ja dubbel gevoel.... Ik gok dat ze winnen...
Lees net een bericht over inbeslagname van een Duitse auto in Spanje die 110 km te hard reed op een secundaire weg ... Ik ken die weg en het is wel een verleidelijk stukje weg maar zo hard ...quote:
Beste nieuws van de dagquote:
Oh dat is wel jammer een vette Duitsland/Nederland zou ik nog wel kijkenquote:
Ze zijn vast nog niet echt foetsie, zoals hier boven stond geloof ik. Het blijven Duitsersquote:Op woensdag 23 november 2022 16:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer een vette Duitsland/Nederland zou ik nog wel kijken
Wat een sukkelquote:Op woensdag 23 november 2022 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net een bericht over inbeslagname van een Duitse auto in Spanje die 110 km te hard reed op een secundaire weg ... Ik ken die weg en het is wel een verleidelijk stukje weg maar zo hard ...
[ afbeelding ]
Hier dus
Sommige kunnen zich niet inhoudenquote:Op woensdag 23 november 2022 16:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net een bericht over inbeslagname van een Duitse auto in Spanje die 110 km te hard reed op een secundaire weg ... Ik ken die weg en het is wel een verleidelijk stukje weg maar zo hard ...
[ afbeelding ]
Hier dus
Ja in je mazdaquote:Op woensdag 23 november 2022 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger ook wel eens te hard gereden ...maar in een ouwe bak en geen 200
Die is nog langer .... dit is een stuk van 10 km of zoquote:Op woensdag 23 november 2022 16:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige kunnen zich niet inhouden![]()
Afsluitdijk is ook een weg die zich daarvoor leent.
Afsluitdijk is iets van 30 denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is nog langer .... dit is een stuk van 10 km of zo
Ik ging sneller met mijn mazda.quote:
Ooit gereden?quote:
Ik ga nog iets sneller.quote:
Ik heb weleens de 300 aangetikt, maar dat was dan wel op de Duitse Autobahn.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou kunnen ... nog nooit boven de 200 kunnen halen
Daar mag dat ...quote:Op woensdag 23 november 2022 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb weleens de 300 aangetikt, maar dat was dan wel op de Duitse Autobahn.
Heerlijk. Daarvoor ga je letterlijk de grens over.quote:
Ik heb daar echt niks mee. Ik zou uitstappenquote:Op woensdag 23 november 2022 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb weleens de 300 aangetikt, maar dat was dan wel op de Duitse Autobahn.
Zou ik je niet adviseren bij 300 km/u.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar echt niks mee. Ik zou uitstappen
quote:Op woensdag 23 november 2022 17:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou ik je niet adviseren bij 300 km/u.
Dan zou ik wachten tot ie weer stilstaatquote:Op woensdag 23 november 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar echt niks mee. Ik zou uitstappen
Die van mij werd 23 jaar oud.quote:
Nooit geen ellende mee gehad. Oh gevonden.quote:
Die is oud iddquote:Op woensdag 23 november 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit geen ellende mee gehad. Oh gevonden.[ link | afbeelding ]naaktfoto uploaden
Mijn BMW
Huh die qoute van jequote:
Geen ideequote:Op woensdag 23 november 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh die qoute van jeOh is mijn qoute hoe dan
![]()
LOLquote:
Goeie keusquote:Op woensdag 23 november 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Nou ja was mijn eerste auto, zelf gekocht.
Ik had ook zoiets. Heb er alleen geen foto van.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Nou ja was mijn eerste auto, zelf gekocht.
Hele fijne auto idd. Maar onderhoud was wat duurder. Die Mazda was echt top maar ik merkte wel wat verschil als ik in het buitenland een bergje op moestquote:
Ah ok op die manier ... Spanje nietquote:Op woensdag 23 november 2022 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij de wm ,kroatie versagt, duitsland versagt
Onderdelen van een BMW zijn veel duurder.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hele fijne auto idd. Maar onderhoud was wat duurder. Die Mazda was echt top maar ik merkte wel wat verschil als ik in het buitenland een bergje op moest
Moeten ze mis schieten dan?quote:
hier was je mooiquote:Op woensdag 23 november 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit geen ellende mee gehad. Oh gevonden.[ link | afbeelding ]
Mijn BMW
Johquote:
Jaquote:
vandaag netzteilequote:Op woensdag 23 november 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ga je kijken?
En nog veel laptops deztroyed vandaag >
Ik kan dit zo niet rijmen.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nooit geen ellende mee gehad. Oh gevonden.[ link | afbeelding ]
Mijn BMW
Dat lieve koppiequote:
Maar goed .. leuk ?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kreg je nur met de schruibstock en hammer op
De filters zaten in die karquote:
Heer aloa.quote:
De kaarten zijn wel mooi...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
Nog geen Elfstedentocht.
Ja dat ben ik ook.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
BMW rijders zijn wel het meest asociaal.
Er zijn ook roei elfstedentochtenquote:
Ja beetje lafjes maar ok.quote:
VW ookquote:Op woensdag 23 november 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
VROEMquote:
H dat topic gaat niet ten onder hoor.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ook roei elfstedentochten
Wat niet tegenwoordigquote:Op woensdag 23 november 2022 18:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zijn ook roei elfstedentochten
Associaal is relatiefquote:Op woensdag 23 november 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ja ehm haha Ik zou niet weten waar het nu pastquote:Op woensdag 23 november 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
H dat topic gaat niet ten onder hoor.
Wat was jouw leukste auto?quote:
Gewoon de echte routequote:
En de achteruitspiegel op mijn schoot.quote:
Ik weet niet meer welk jaar, maar heb ze het ooit zien doen op de motor. En dan over het ijsquote:
Haha dat moet in ieder geval een tijd geleden zijnquote:Op woensdag 23 november 2022 18:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welk jaar, maar heb ze het ooit zien doen op de motor. En dan over het ijs![]()
Zag er spectaculair uit..
1963quote:Op woensdag 23 november 2022 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat moet in ieder geval een tijd geleden zijn
En een peuk in mijn...quote:Op woensdag 23 november 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de achteruitspiegel op mijn schoot.
Ik zie die zeikerds alleen maar over de weg rijdenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
minimaalquote:
85 of 86...de dag na de elfstedentochtquote:Op woensdag 23 november 2022 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter de katze dan ik.quote:
Mijn broertje heeft een MX5.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hobbyauto niet meegerekend, mijn Mazda MX3
Gevondenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:29 schreef aloa het volgende:
[..]
85 of 86...de dag na de elfstedentocht
Mijn eerste eigen auto was een BMW 316. Reed geweldig op de momenten dat-ie niet bij de garage stond.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hele fijne auto idd. Maar onderhoud was wat duurder. Die Mazda was echt top maar ik merkte wel wat verschil als ik in het buitenland een bergje op moest
Ach, in het verkeer leer je gebarentaal.quote:
Het was een FF persoonlijk dingetje. Ik ben altijd wel correct in het verkeer.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, in het verkeer leer je gebarentaal.
Nou denk niet dat het zo is eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
Vrouwen rijden volgens mij wel ruiger en halen sneller in.. is mij al een paar opgevallen
Mannen wel?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou denk niet dat het zo is eerlijk gezegd.
Mijn huidige.quote:
Een ex van me ging ooit met 210 KM door een tunnel door om een andere dame in te halen.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
Vrouwen rijden volgens mij wel ruiger en halen sneller in.. is mij al een paar opgevallen
Jezus, dan ben ook wel knetter gek, sowieso in halen in een tunnel..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me ging ooit met 210 KM door een tunnel door om een andere dame in te halen.
Bumperkleven is irritant.. Of oudjes die niet harder durven te rijden dan 80 op de snelwegquote:
Je hebt er vast meer.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn huidige.![]()
Porsche 911 Carrera 4S
Is ook onzin.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nou denk niet dat het zo is eerlijk gezegd.
Ik ook, qua rijstijl dan. Nooit harder dan 50 in de bebouwde, maar meestal minder.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een FF persoonlijk dingetje. Ik ben altijd wel correct in het verkeer.
Laatst ook een paar die een wedstrijdje deden, links, rechts inhalen, belachelijk gewoon. En uiteindelijk sta je weer naast ze bij het verkeerslicht.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:42 schreef Soury het volgende:
Hard rijden is niet stoer het is drive fast die young
Ik heb dat opgegeven omdat er een soort van agressie kwam waar ik niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, qua rijstijl dan. Nooit harder dan 50 in de bebouwde, maar meestal minder.
Ik vind 50 eigenlijk nog veel te hard voor in de stad. Er zal maar net een kind tussen de geparkeerde auto's de weg over schieten.![]()
Of ik verder 100% dame in het verkeer ben, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik geef namelijk graag les is gebarentaal aan hufters en slaapkoppen achter het stuur.
Nou ja elke maandag lees je dat er wat mensen om een boom hangenquote:Op woensdag 23 november 2022 18:43 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Laatst ook een paar die een wedstrijdje deden, links, rechts inhalen, belachelijk gewoon. En uiteindelijk sta je weer naast ze bij het verkeerslicht.
Je auto alleen al zal iets van reactie geven.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, qua rijstijl dan. Nooit harder dan 50 in de bebouwde, maar meestal minder.
Ik vind 50 eigenlijk nog veel te hard voor in de stad. Er zal maar net een kind tussen de geparkeerde auto's de weg over schieten.![]()
Of ik verder 100% dame in het verkeer ben, daar zijn de meningen over verdeeld. Ik geef namelijk graag les is gebarentaal aan hufters en slaapkoppen achter het stuur.
Ja ken er helaas ook enkelen die door een verkeersongeluk om het leven zijn gekomen. Jonge mensen nog. Overmoedig, bochtje, heftig hoor.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja elke maandag lees je dat er wat mensen om een boom hangen
Vrouwen zijn een ramp in het verkeer. Durven vaak niet te passeren op een moment dat er zelfs nog een tank langs kan..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:35 schreef Loveable het volgende:
Dat blijft vreselijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ken er helaas ook enkelen die door een verkeersongeluk om het leven zijn gekomen. Jonge mensen nog. Overmoedig, bochtje, heftig hoor.
Ik leef nog steeds,maar meerdere meegemaakt.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ken er helaas ook enkelen die door een verkeersongeluk om het leven zijn gekomen. Jonge mensen nog. Overmoedig, bochtje, heftig hoor.
Parkeren is idd een vrouwending..quote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een ramp in het verkeer. Durven vaak niet te passeren op een moment dat er zelfs nog een tank langs kan..
En ze kunnen niet parkeren.![]()
Als mijn vriendin ingeparkeerd heeft vraag ik weleens: gaan we lopen naar de stoep of pakken we het veerpontje?![]()
Vreemd genoeg scoor ik nooit echt lekker met zo'n opmerking.![]()
* Pearlbitch =notable exception
Ik heb wel gekkere dingen gedaan als ik achter een dame aan zat Zonder auto, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 november 2022 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ex van me ging ooit met 210 KM door een tunnel door om een andere dame in te halen.
Dit is zo niet liefdevol.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vrouwen zijn een ramp in het verkeer. Durven vaak niet te passeren op een moment dat er zelfs nog een tank langs kan..
Als mijn vriendin ingeparkeerd heeft vraag ik weleens: gaan we lopen naar de stoep of pakken we het veerpontje?![]()
Mijn vriend had een MR2 waar ik ook vaak in reed. Was altijd grappig. Mensen die me me wilden eruit gassen. Ik trok altijd rustig op. Een busje zat ook te zieken voor het stoplicht. Ik trek rustig op en die bus had een enorme rook pluim en stond stilquote:Op woensdag 23 november 2022 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je auto alleen al zal iets van reactie geven.
Joh ga weg ik kan om de cm. inparkeren. Ik woon in Amsterdamquote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zijn dus bij mij van die momenten dat mijn middelvinger door het raam wil.quote:
Ik hoor dat vaker, dat vrouwen niet kunnen parkeren, maar ik ben graag die uitzondering op de regel dan. Achteruit inparkeren zonder problemen. Ik heb dan ook rijles van iemand gehad die dat heel goed kon uitleggen. Werkt altijd. In een keer strak langs de stoeprand.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij je voorligger !?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zijn dus bij mij van die momenten dat mijn middelvinger door het raam wil.
Ja, een Audi. Daar rijdt mijn vriendin meestal in.quote:
Ooit een vrachtwagenchauffeur die bijna in de vangrail parkeerde omdat hij mijn tetten wilde zien.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn vriend had een MR2 waar ik ook vaak in reed. Was altijd grappig. Mensen die me me wilden eruit gassen. Ik trok altijd rustig op. Een busje zat ook te zieken voor het stoplicht. Ik trek rustig op en die bus had een enorme rook pluim en stond stil
Ik denk dat die groter zijn dan de mijnequote:Op woensdag 23 november 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een vrachtwagenchauffeur die bijna in de vangrail parkeerde omdat hij mijn tetten wilde zien.
Valt eigenlijk wel mee. Hooguit een middelvinger terug.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat opgegeven omdat er een soort van agressie kwam waar ik niet op zit te wachten.
Je wilde die van Johan toch?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, een Audi. Daar rijdt mijn vriendin meestal in.
quote:Op woensdag 23 november 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat die groter zijn dan de mijne
Nee valt niet niet mee. Ik rij ook geen auto meer. Ik mis het niet, maar ik had ook geen keusquote:Op woensdag 23 november 2022 18:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Valt eigenlijk wel mee. Hooguit een middelvinger terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |