SPOILER: Voor Windows gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor MacBook gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Android en Chrome gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: IPAD en I-PHONE gebruikers.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
http://forum.fok.nl/topicchain/53
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
En foto's natuurlijk ! Het is niet voor niks het opmerkelijke foto topic !The love you take is equal to the love you make.![]()
Het geeft een enorm jaren 90 gevoel iigquote:Op woensdag 23 november 2022 14:19 schreef Lienekien het volgende:
Inrichting zwart, grijs, wit en hier en daar wat rood. Heel consequent gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mja, mijn smaak is het niet, al dat beige/crème, maar het is wel consequent inderdaad.quote:Op woensdag 23 november 2022 09:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet of ik het mooi vind, maar opvallend is dit interieur wel. Let ook op de wijnkoelkasten.
[ afbeelding ]
Ze zijn consequent. En ik moet zeggen: het oogt sereen.
[ afbeelding ]
Wat voor wandafwerking zouden ze hebben gebruikt?
[ afbeelding ]
De vloer in de badkamer vind ik minder fraai.
[ afbeelding ]
En alsof de wijnkoelkasten in de keuken nog niet genoeg waren:
[ afbeelding ]
Lekker waardeloos trouwens, deze informatie:
[..]
Die wandafwerking lijkt wel leemstuc (maar dan zou ik het wel in de beschrijving hebben gezet als ik de makelaar was) of anders iets van krijtverf misschien. Of zouden ze de ‘originele’ kaalgemaakte wanden hebben gehandhaafd? Dan zou ik wel hopen dat ze het goed hebben geïmpregneerd ofzo, want dat kan nogal stoffen. Ik vind het niet lelijk, maar in combinatie met alle neutrale tinten en dat drukke marmer ook niet echt mooi.![]()
Het uitzicht van boven op de dijk is natuurlijk prachtig..
De keuken het aanrechtblad verdiend wel wat aandacht
En constructief zal er ook vast wel wat mis zijn.
Maar voor ¤ 75.000 euro kun je er natuurlijk ook niet heel veel verwachten in Zurich![]()
Wanneer gaan we tekenen?quote:Op woensdag 23 november 2022 20:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Het uitzicht van boven op de dijk is natuurlijk prachtig..
[ afbeelding ]
De keuken het aanrechtblad verdiend wel wat aandacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En constructief zal er ook vast wel wat mis zijn.
[ afbeelding ]
Maar voor ¤ 75.000 euro kun je er natuurlijk ook niet heel veel verwachten in Zurich![]()
Bouwval gevonden, heeft zelfs de krant gehaald. De buren zullen wel blij zijn.
https://www.gelderlander.(...)-ton-br-br~acf55060/
https://www.funda.nl/koop/cuijk/huis-42931192-st-annastraat-23/![]()
Deze staat wel op een mooi plekje. Ruimte zat om er iets moois van te maken.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:10 schreef Fietsertje70 het volgende:
Bouwval gevonden, heeft zelfs de krant gehaald. De buren zullen wel blij zijn.
[ afbeelding ]
https://www.gelderlander.(...)-ton-br-br~acf55060/
https://www.funda.nl/koop/cuijk/huis-42931192-st-annastraat-23/
Die uit het vorige deel in Siebengewald is een stuk beroerder. Die heeft voetbalvelden als buur en asbest daken op de schuren.
https://www.funda.nl/koop(...)gaesdoncksestraat-2/Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Asbesthoudende platen, bestemming agrarisch en moet nog omgezet worden naar wonen.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze staat wel op een mooi plekje. Ruimte zat om er iets moois van te maken.
Die uit het vorige deel in Siebengewald is een stuk beroerder. Die heeft voetbalvelden als buur en asbest daken op de schuren.
https://www.funda.nl/koop(...)gaesdoncksestraat-2/
Voor je die hut gesloopt hebt en er een woon- en bouwvergunning op hebt ben je weer tigduizend euro verder, en dan moet je er nog wat nieuws laten bouwen.![]()
Er ligt maar 20 km tussen Siebengewald en Cuijk, maar het voelt als een hele wereld.quote:Op donderdag 24 november 2022 19:46 schreef z80 het volgende:
[..]
Deze staat wel op een mooi plekje. Ruimte zat om er iets moois van te maken.
https://www.funda.nl/koop(...)gaesdoncksestraat-2/![]()
zoiets lijkt me nou niet echt veel waarde aan je huis toevoegen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Interessante vloer hier
[ afbeelding ]![]()
Gezellig, een pentakel in je vloer...quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Interessante vloer hier
[ afbeelding ]![]()
Eigenlijk is dat wel iets engs wat je zegtquote:Op zaterdag 26 november 2022 17:22 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
zoiets lijkt me nou niet echt veel waarde aan je huis toevoegen.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
het is een keer wat anders dan zo'n zwart taatskozijn, of het een verbetering is? Wel een gaaf dakterras.
https://www.funda.nl/koop(...)49645-graafseweg-70/![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
het is een keer wat anders dan zo'n zwart taatskozijn, of het een verbetering is? Wel een gaaf dakterras.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)49645-graafseweg-70/
Ik schrok van de slaapkamer.![]()
En jammer dat je voor 750k een dakterras krijgt waar 40 omwonenden op uit kijken.![]()
Ik moest echt keihard lachen om de tekst van de makelaar:quote:Op zaterdag 26 november 2022 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Interessante vloer hier
[ afbeelding ]Ik vond dit ook wel een interessante foto waar veel op te zien is. Van die grappige gele schildering linksboven tot de tegels in het halletje en de steentjes op de keukenvloer, tot dat roze plankje links van de trap waar misschien poezen of hondenbakjes in horen? En die lijntekening (?) bovenaan bij de afzuigkap?quote:Op de vloer een mooie parketvloer (met pentakelmotief, altijd handig)
Dat gele schilderwerk is ook aan de andere kant interessant:
Al met al vind ik het een schattig huisje met veel unieke details.![]()
Die steentjes in de keuken doet me er aan denken dat er een aanbouw gemaakt is op het buitenterras zonder iets aan de vloer te doen. Ik voel spontaan de kou omhoog trekken als ik er naar kijk.
(Zal hier niet het geval zijn maar toch)![]()
Ik sliep laatst in een hotel waar de ontbijtzaal ook zo'n vloer had. Bevroren tot halverwege mijn kuiten, echt héél koud.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:30 schreef hilliebillie het volgende:
Die steentjes in de keuken doet me er aan denken dat er een aanbouw gemaakt is op het buitenterras zonder iets aan de vloer te doen. Ik voel spontaan de kou omhoog trekken als ik er naar kijk.
(Zal hier niet het geval zijn maar toch)Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Of een Davidster.quote:Op zaterdag 26 november 2022 17:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig, een pentakel in je vloer...![]()
![]()
Ik dacht eerst wie bouwt er nou een plee in een gewone kamer? Is het een badkamer![]()
De hondjes hebben ook hun 15 minutes of fame nodig
En gewoon het konijnenpak laten hangen ....
https://www.funda.nl/koop/steenderen/huis-42947691-wehmestraat-5/![]()
Hahaha, dat pak.quote:Op zondag 27 november 2022 12:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik dacht eerst wie bouwt er nou een plee in een gewone kamer? Is het een badkamer![]()
[ afbeelding ]
De hondjes hebben ook hun 15 minutes of fame nodig
[ afbeelding ]
En gewoon het konijnenpak laten hangen ....
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/steenderen/huis-42947691-wehmestraat-5/![]()
Ze houden wel heel erg van frituren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:05 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik moest echt keihard lachen om de tekst van de makelaar:
[..]
Ik vond dit ook wel een interessante foto waar veel op te zien is. Van die grappige gele schildering linksboven tot de tegels in het halletje en de steentjes op de keukenvloer, tot dat roze plankje links van de trap waar misschien poezen of hondenbakjes in horen? En die lijntekening (?) bovenaan bij de afzuigkap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KUnsT!quote:Op woensdag 30 november 2022 22:34 schreef Rob het volgende:
Geen zin om alle foto's na te kijken.
Want dat is gewoon kut...
[ afbeelding ]
Funda - Arnhem
Moest ook meteen denken aan de vraag die vandaag in de Volkskrant Magazine stond over een “obsceen” kunstwerk dat mensen die op bezoek kwamen choqueerde.Well done is better than well said. - Benjamin Franklin![]()
Blijven (zwerf)katten dan wegquote:Op zaterdag 3 december 2022 21:36 schreef dEjAvU23 het volgende:
Nah, een krokodil in de tuin 😂:
https://www.funda.nl/koop(...)nassauweg-3/#foto-25![]()
![]()
Wat een geweldig leuke stijl.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:05 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik moest echt keihard lachen om de tekst van de makelaar:
[..]
Ik vond dit ook wel een interessante foto waar veel op te zien is. Van die grappige gele schildering linksboven tot de tegels in het halletje en de steentjes op de keukenvloer, tot dat roze plankje links van de trap waar misschien poezen of hondenbakjes in horen? En die lijntekening (?) bovenaan bij de afzuigkap?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als er hier nog iemand op zoek is naar een schuilkelder voor als de Russen komen…
Voor slechts ¤550.000 heb je er eentje. Centraal gelegen. Kennelijk met woonbestemming? En lekker weinig daglicht.![]()
Met de tekst van een andere woning in de omschrijvingquote:Op maandag 5 december 2022 11:49 schreef yinu het volgende:
Als er hier nog iemand op zoek is naar een schuilkelder voor als de Russen komen…
[ afbeelding ]
Voor slechts ¤550.000 heb je er eentje. Centraal gelegen. Kennelijk met woonbestemming? En lekker weinig daglicht.
quote:Met veel genoegen presenteren wij u dit herenhuis met authentieke gevel aan de Leidseweg in Utrecht. Deze royale woning is gelegen in Utrecht-West, een fantastische locatie!![]()
Ja, bij deze makelaar is het kennelijk nog niet doorgedrongen dat je in de huidige markt niet meer zomaar alles op funda kunt knallen en dan wachten op de overbiedingen…quote:Op maandag 5 december 2022 11:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Met de tekst van een andere woning in de omschrijving
[..]
Ik zag net trouwens dit bericht verschijnen, ongelukkige timing voor de verkopers van dit object…
[ Bericht 18% gewijzigd door yinu op 05-12-2022 12:55:51 ]![]()
Vragen die mensen geld als er vrienden een borreltje komen drinken?
Zou er een Vincent van Gogh-fan wonen?
https://www.funda.nl/koop(...)5-maasboulevard-135/![]()
Als de makelaar zo opent:
https://www.funda.nl/koop(...)luwestraat-9/#foto-1
En dit het dan echt is 🤭:
https://www.funda.nl/koop(...)luwestraat-9/#foto-4
De tekst: Moderne vrijstaande villa..
Wat er modern is ontgaat me een beetje. Werkelijk alles is het net niet imo. De badkamers zien er niet uit, de vloeren niet, het hekwerk niet, de keuken niet en ga zo maar door. Ze zijn al 24K gezakt.
Misschien ben ik te kritisch, maar dit had zoveel meer kunnen zijn.
https://www.funda.nl/koop(...)1945-veluwestraat-9/![]()
Dan kijk je niet.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:08 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Die "sfeerimpressies hoe het zou kunnen worden" zo irritant![]()
Dat is wat ingewikkeld natuurlijk, als dat de eerste foto is, waarmee je gelokt wordt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.![]()
Overigens vind ik de sfeerimpressies ook niet bepaald een verbetering.quote:Op woensdag 7 december 2022 08:08 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Die "sfeerimpressies hoe het zou kunnen worden" zo irritant
Maar als ik zie wat er aan het huis moet gebeuren, wat dat kost en wat de vraagprijs nu is dan vind ik het voor de locatie geen heel aantrekkelijk aanbod.![]()
Ik wilde helemaal geen argument ergens aandragen hoor. Ik vind je opmerking gewoon een dooddoener.quote:disclaimer![]()
Ik had het geïnterpreteerd dat de Funda-kijker niet kijkt als ze geopend hadden met de 'echte' foto, ipv de sfeerimpressie. Niet dat wij niet moeten kijken als het je niet bevalt. Dan kunnen we het hele topic wel opdoeken ook.
Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen, als openingsfoto de sfeerimpressie tonen. Misleidend.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Ik vind het 'sfeerbeeld' in dit geval nog wel een slimme keuze eigenlijk. Lijkt mij (als leek) geen enorme verandering, maar geeft wel een totaal ander beeld. Geen beeld dat mij aanspreekt, maar volgens mij wel iets dat past bij de mensen die van moderne woningen en grindbakken houden.quote:![]()
ik vind het wel grappig dat het gazon mooi groen is, en het gras bij de oprijlaan bruin en doodquote:![]()
![]()
In dit geval was het ook niet nodig geweest, want met foto 2 haal je weer genoeg kijkers binnen.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:13 schreef Phaidra het volgende:
Ik had het geïnterpreteerd dat de Funda-kijker niet kijkt als ze geopend hadden met de 'echte' foto, ipv de sfeerimpressie. Niet dat wij niet moeten kijken als het je niet bevalt. Dan kunnen we het hele topic wel opdoeken ook.
Maar ik vind het eigenlijk niet kunnen, als openingsfoto de sfeerimpressie tonen. Misleidend.
Waarschijnlijk zelfs meer dan met die lelijke sfeerimpressie met die VW op de oprit.![]()
Dat zou in de zomer nog kunnen zijn door wel sprinklers in het grasveld maar niet in de oprit, maar vreemd genoeg is het openbaar groen naast de stoep ook groen.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:15 schreef verbijstering het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig dat het gazon mooi groen is, en het gras bij de oprijlaan bruin en dood![]()
Inderdaad, ik denk dat dat ook de reden is dat het huis al een tijd te koop staat. Er is wel iets van te maken, maar het hele huis moet gestript worden. Dan verduurzamen, etc etc. Ben je zo een 1,5 ton verder.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens vind ik de sfeerimpressies ook niet bepaald een verbetering.
Maar als ik zie wat er aan het huis moet gebeuren, wat dat kost en wat de vraagprijs nu is dan vind ik het voor de locatie geen heel aantrekkelijk aanbod.![]()
Inderdaad. Ik vermoed dat het een manier is geworden waarop de makelaar wat meer kan verdienen en dus die impressies aansmeert.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dit geval was het ook niet nodig geweest, want met foto 2 haal je weer genoeg kijkers binnen.
Waarschijnlijk zelfs meer dan met die lelijke sfeerimpressie met die VW op de oprit.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ohhh wat een toplocatiequote:Op woensdag 7 december 2022 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Argh, hadden ze voor de foto dit kleed niet even goed kunnen leggen?
[ afbeelding ]Had ik maar een miljoentje of wat in een ouwe sok.
En ik vind Amsterdam nieteens echt leuk![]()
![]()
De autist die graag een blokkendoos als huis wil, kan niet omgaan met de ronding van het zwembad en dat ronde zijraam.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:23 schreef Conjo7 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat dat ook de reden is dat het huis al een tijd te koop staat. Er is wel iets van te maken, maar het hele huis moet gestript worden. Dan verduurzamen, etc etc. Ben je zo een 1,5 ton verder.crap in = crap out![]()
😂 nee, dat is wel heftig.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
De autist die graag een blokkendoos als huis wil, kan niet omgaan met de ronding van het zwembad en dat ronde zijraam.![]()
Zeker! Oost is sowieso erg leuk, maar ook erg druk. Ik zou dan liever op een van de oostelijke eilanden zitten, waar je ook prachtige appartementen hebt met een fenomenaal uitzicht op het water - maar dan een stuk rustiger.quote:Op woensdag 7 december 2022 10:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh wat een toplocatieHad ik maar een miljoentje of wat in een ouwe sok.
En ik vind Amsterdam nieteens echt leuk
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Misschien spuiten de sprinklers daar ook naartoe. Maar niet naar de oprit, want daar staan autos.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou in de zomer nog kunnen zijn door wel sprinklers in het grasveld maar niet in de oprit, maar vreemd genoeg is het openbaar groen naast de stoep ook groen.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.![]()
Of ze hebben de oprit met lekker veel azijn behandeld omdat ze dachten dat het alleen het onkruid tussen de tegels zou vermoorden
(Ja, die mensen bestaan. )disclaimer![]()
Ik vind het binnen wel mee vallen eigenlijk, nieuwe vloer, keuken en badkamers en wat wandjes slopen. Maar dat zou ik in elk huis willen.quote:Op woensdag 7 december 2022 09:23 schreef Conjo7 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat dat ook de reden is dat het huis al een tijd te koop staat. Er is wel iets van te maken, maar het hele huis moet gestript worden. Dan verduurzamen, etc etc. Ben je zo een 1,5 ton verder.http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
Vergeet de vloerverwarming, warmtepomp en zonnepanelen niet. Ik vrees dat dat zwembad niet mee helpt in de verkoop momenteel (met de huidige gas prijzen).quote:Op woensdag 7 december 2022 14:37 schreef SV-tje het volgende:
[..]
Ik vind het binnen wel mee vallen eigenlijk, nieuwe vloer, keuken en badkamers en wat wandjes slopen. Maar dat zou ik in elk huis willen.![]()
Vloerverwarming hoort voor mij bij nieuwe vloer. Warmtepomp is fijn maar niet direct nodig en zonnepanelen kunnen altijd. Zorgen dat er een leiding loopt vanaf de meterkast.quote:Op woensdag 7 december 2022 14:59 schreef Conjo7 het volgende:
[..]
Vergeet de vloerverwarming, warmtepomp en zonnepanelen niet. Ik vrees dat dat zwembad niet mee helpt in de verkoop momenteel (met de huidige gas prijzen).http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops![]()
Hocus Pocus Pilatus Pas, ik wou dat mijn portemonnee dik genoeg voor dit huis was:
Voor de Meghandramaliefhebbers ook gelijk een Hermes-deken in beeld, we hadden al vastgesteld dat die ¤ 1.290 kost.![]()
Ik vind die fifty shades of brown niet zoveel aan. En waarom zou iemand een deken willen hebben met een grote H erop?
Wat voor maskers zijn dit trouwens, uit Star Wars of zo?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Links ridder, midden star wars, rechts ken ik uit andere filmsquote:Op donderdag 8 december 2022 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die fifty shades of brown niet zoveel aan. En waarom zou iemand een deken willen hebben met een grote H erop?
Wat voor maskers zijn dit trouwens, uit Star Wars of zo?
[ afbeelding ]stupidity has become as common as common sense was before![]()
Doet me aan Sauron denken.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Links ridder, midden star wars, rechts ken ik uit andere films***![]()
quote:Op donderdag 8 december 2022 16:47 schreef Leandra het volgende:
Hocus Pocus Pilatus Pas, ik wou dat mijn portemonnee dik genoeg voor dit huis was:
[ afbeelding ]
Voor de Meghandramaliefhebbers ook gelijk een Hermes-deken in beeld, we hadden al vastgesteld dat die ¤ 1.290 kost.Het duurde even voor ik ‘m kon plaatsen…
Ik zou ook wel zo’n portemonnee willen maar dan zou ik er niet direct dit huis mee aanschaffen, of er moet nog wat extra’s in zitten waarmee ik het een beetje kan opfleuren, ik vind het allemaal nogal beige.![]()
Nee idd, als mijn portemonnee dik genoeg was zou ik elders een lapje grond kopen en iets vergelijkbaars laten bouwenquote:Op vrijdag 9 december 2022 09:23 schreef yinu het volgende:
[..]Het duurde even voor ik ‘m kon plaatsen…
Ik zou ook wel zo’n portemonnee willen maar dan zou ik er niet direct dit huis mee aanschaffen, of er moet nog wat extra’s in zitten waarmee ik het een beetje kan opfleuren, ik vind het allemaal nogal beige.
Qua woning, qua inrichting is sowieso een ander verhaal.![]()
Sauron? Hmmm,quote:
als ik zoek kom ik gladiatoren helmen tegen die er erg op lijken (de rechter dus)stupidity has become as common as common sense was before![]()
Je hebt gelijk, die is het niet.quote:Op vrijdag 9 december 2022 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sauron? Hmmm,
als ik zoek kom ik gladiatoren helmen tegen die er erg op lijken (de rechter dus)***![]()
Hoe lang zouden deze plavuizen hier al liggen dat ze zelfs uitgesleten zijn rondom waar de tafel stond?
Prachtige locatie en gebouw met heel veel potentie wmb, maar er moet nog heel wat boven op die 1,4 miljoen gelegd worden wil het zijn zoals ik het zou willen zeggen.![]()
Apart wel dat er her en der nog wat televisies hangen.***![]()
Kleedje eroverquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:16 schreef BE het volgende:
Hoe lang zouden deze plavuizen hier al liggen dat ze zelfs uitgesleten zijn rondom waar de tafel stond?
[ afbeelding ]
Prachtige locatie en gebouw met heel veel potentie wmb, maar er moet nog heel wat boven op die 1,4 miljoen gelegd worden wil het zijn zoals ik het zou willen zeggen.![]()
Apart wel dat er her en der nog wat televisies hangen.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Is dan de helm ook uit de film Gladiatorquote:Op vrijdag 9 december 2022 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sauron? Hmmm,
als ik zoek kom ik gladiatoren helmen tegen die er erg op lijken (de rechter dus)
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain![]()
Wel bizar, het huis is van 1996, dus ze zijn hoogstens 26 jaar oud.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:16 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
Apart wel dat er her en der nog wat televisies hangen.
Valt wel tegen voor tegels.![]()
Een deken van 1200 euro dan zit je er in ieder geval warmpjes bij.quote:Op donderdag 8 december 2022 16:47 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Meghandramaliefhebbers ook gelijk een Hermes-deken in beeld, we hadden al vastgesteld dat die ¤ 1.290 kost.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10![]()
Welkom bij ons crematorium, neemt u plaats.quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:16 schreef BE het volgende:
[ afbeelding ]
Apart wel dat er her en der nog wat televisies hangen.In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki![]()
![]()
Wat zeggen die letters nu die daar aan de schoorsteen hangen?
https://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-42924157-griftstraat-103/
[ Bericht 35% gewijzigd door karr-1 op 30-12-2022 22:44:38 ]Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."![]()
Vazjien?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Das wel kut als je zo heet![]()
![]()
Geen idee, heb geen link dus kan niet beter kijken…quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeggen die letters nu die daar aan de schoorsteen hangen?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom staan die stoelen zo naar de muur![]()
![]()
Voor als je in de hoek moet staan maar dat niet lang genoeg vol kunt houdenquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Linkje?
En waarom staan die stoelen zo naar de muur![]()
![]()
Of één van de bewoners is net uit de bak? Althans Google translate maakt er van "vrijgekomen".quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vazjien?
Das wel kut als je zo heet![]()
![]()
Vatzen en flats is eraf gevallen. Ik doe een gooiquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:09 schreef karr-1 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeggen die letters nu die daar aan de schoorsteen hangen?NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Er staat vazjien ja, je kunt de afbeelding gewoon op los tabblad openen en dan inzoomen.
Nu de vraag: waarom???disclaimer![]()
Traffic genereren?Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op zaterdag 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat lijkt me gewoon een studentenhuis en dus een grap. Want iets anders dan vagijn is er niet echt te maken van vazjien.
Prima vlag ook:
Toen ik de funda link even opzocht kwam ik trouwens de site 'huisverklikker' tegen die de grootste prijsdalers laat zien, nice! Misschien leuk voor anderen die vaak op funda zitten.![]()
Dat huisverklikker werkt voor bestaande bouw.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:15 schreef Daantke het volgende:
Dat lijkt me gewoon een studentenhuis en dus een grap. Want iets anders dan vagijn is er niet echt te maken van vazjien.
Prima vlag ook:
[ afbeelding ]
Toen ik de funda link even opzocht kwam ik trouwens de site 'huisverklikker' tegen die de grootste prijsdalers laat zien, nice! Misschien leuk voor anderen die vaak op funda zitten.
Nieuwbouw met hetzelfde bouwnummer in verschillende fases ziet ie ook als een prijsdaling
Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Leuke tip. Ik kende deze site ook nog niet.quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:15 schreef Daantke het volgende:
Prima vlag ook:
[ afbeelding ]
Toen ik de funda link even opzocht kwam ik trouwens de site 'huisverklikker' tegen die de grootste prijsdalers laat zien, nice! Misschien leuk voor anderen die vaak op funda zitten.![]()
Zal wel een of andere vage studenten grap zijn. Ik kwam op het huis doordat ik ergens las dat dure huizen snel in waarde dalen en dit was een voorbeeld. Voordat je een afgeleefd studentenhuis weer bewoonbaar kunt maken.......quote:Op vrijdag 30 december 2022 19:05 schreef SQ het volgende:
Er staat vazjien ja, je kunt de afbeelding gewoon op los tabblad openen en dan inzoomen.
Nu de vraag: waarom???Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."![]()
Geen wonder dat je dat huis daar tegenkwam.... in 6 weken al van 750.000 naar 625.000 gedaald, in Utrechtquote:Op vrijdag 30 december 2022 19:15 schreef Daantke het volgende:
Prima vlag ook:
[ afbeelding ]
![]()
Eerste wat ik dacht was "knusse Franse boerderij"quote:Op dinsdag 22 november 2022 21:22 schreef Fietsertje70 het volgende:
Bij de eerste foto denk je: " Hee, een Polenhotel!"
[ afbeelding ]
En je wordt niet teleurgesteld![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)gaesdoncksestraat-2/![]()
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden![]()
Heel zielig helemaal alleen een tafeltje met een bloemetje op een veels te grote oprit
Huis wordt aangeboden via zelf je huis verkopen, is ook te zien aan de rest van de foto's en de omschrijving.
https://www.funda.nl/koop(...)franciscusstraat-23/![]()
![]()
moet dit de berging voorstellen??
zijn gewoon wat opgestapelde stenen
en een deur op het achterpad dus niet eens vanuit je eigen tuin direct te bereiken?
Nou dan kan die er ook meteen af
Forum Opties Forumhop: Hop naar: