naaaahhhhquote:Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
Jesoes, wat ziet GJ er uit?? Is ie depressief ofzo??
Hij is het scheerapparaat kwijtquote:Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
quote:
Ik heb begrepen dat Alicia tegen hem had gezegd dat hij zijn haar en baard moest laten groeien omdat ze dat mooi vond. En hij heeft rugpijn.En dat eeuwige hemdje of T-shirt en korte broek met slippers helpt book niet mee met een fris uiterlijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
Net zoals de rokers in de loodsquote:Op woensdag 23 november 2022 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
wedden dat hij vind dat het zondag is
die is binnen no time weer net zo verslaafd
vind roken nog wel wat anders dan een Jonkoquote:
Welk haar? Zoveel heeft hij ook niet meer, baard kan wel.quote:Op woensdag 23 november 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Alicia tegen hem had gezegd dat hij zijn [img]haar en baard moest laten groeien omdat ze dat mooi vond[/img]. En hij heeft rugpijn.En dat eeuwige hemdje of T-shirt en korte broek met slippers helpt book niet mee met een fris uiterlijk.
Je springt niet met ons mee?quote:Op woensdag 23 november 2022 10:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : er zijn zoveel mensen waarbij ik een gat in de lucht zou springen als ze naar huis gingen, en dan gaat Ruben.
zet je deze ook even in het gekke bekken topicquote:Op woensdag 23 november 2022 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Welk haar? Zoveel heeft hij ook niet meer, baard kan wel.
Zou hij denken dat Alicia op hem wacht? Ze is weg gegaan omdat ze o.a. haar vriendje miste.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |