Kinderbedtijdquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jemig onze grote, kleine stoere man, Mattin gaat zijn tanden poetsen en naar bed, het is net half 9 geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die poeders en pillen werken dus averechts..of kan de druk niet aan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jemig onze grote, kleine stoere man, Mattin gaat zijn tanden poetsen en naar bed, het is net half 9 geweest
Opdracht/verhaallijntje van de Febo, allemaal zo snel mogelijk de 24 uur aanvragenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
Leegloop...![]()
Ziet er wel naar uit
quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Maddy wil dat Jeff haar 24 uur aanvraag indient - 22 november 2022.Die is knettergek, mevr chanteur..ze heeft niemand meer zegt ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goed uit.. BB begint komend jaarquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Opdracht/verhaallijntje van de Febo, allemaal zo snel mogelijk de 24 uur aanvragen
zodag 31 December iedereen pleite is
Ze heeft Ton Deuse toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Die is knettergek, mevr chanteur..ze heeft niemand meer zegt ze.
Ja en dan zeker 0 streamlocksquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
Jullie kunnen vanavond naar mijn gedichten luisteren....zei de spacecake..iemand die er zin in heeft.
Alle bewoners dan eerst maar ff 2 plakken spacecake voeren, dan valt er voor dequote:Op dinsdag 22 november 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
Jullie kunnen vanavond naar mijn gedichten luisteren....zei de spacecake..iemand die er zin in heeft.
ik vind zijn gedichten prachtig. Misschien kan hij n bundel uitbrengen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 20:44 schreef Silves het volgende:
Geduld.. hoe lang kan je een ongesteldheid/baby blijven fakenquote:Op dinsdag 22 november 2022 20:49 schreef Sestra666 het volgende:
vage verhalen van mexx
5kg aangekomen, moet ongesteld worden .........sl......
ze vond mattin toen al leuk toen hadden ze ..... sl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |