Landal 't Loo is in de zomer volgens mij erg leuk. Wij zijn er alleen in de winter geweest. Op het meer ligt dan een soort stormbaan.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:35 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Op dat soort parken zitten we meestal ook in Nederland. Het hoeft niet perse bij het strand te zijn, maar wel binnen en buiten zwem mogelijkheid. Of een meer of buitenzwembad.. en binnen zwembad. Vorige keren zijn we in Nl bij de Leistert geweest en beach resort Nieuw vliet bad. (Deze had coole glijbanen)
Maar een wat simpelere binnen zwembad is ook prima, als er dan buiten ook een mogelijkheid is om te zwemmen.
Dat jij twee kinderen hebt is precies het grote verschil tussen jouw situatie en die van miss_sly en waarom zij er wel rekening mee houdt en jij niet.quote:Op maandag 23 januari 2023 18:47 schreef Avelie het volgende:
[..]
Als je één kind hebt, is het iets anders dan met meerdere kinderen. Ik heb er twee en dat zijn dikke vrienden, dus die vermaken zich samen altijd en hebben geen behoefte aan andere kinderen.
Natuurlijk als het zo uitkomt, dan kan het leuk zijn een vakantievriendje, maar voor mijn kinderen is het nooit een must geweest.
Wij hebben er nooit rekening mee gehouden. We trekken altijd een week of drie rond en verkennen vanaf verschillende locaties het land. Denemarken, Zweden, Sicilië, Italië en Portugal zijn favoriet.
We blijven nu de kinderen jong zijn binnen Europa en sparen vast voor intercontinentale reizen als ze de puberleeftijd bereiken.
Ja, dat is waar. Wij gaan liever onze eigen gang op vakantie en genieten van de rust. Op een drukke camping staan zou niks voor ons zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 13:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat jij twee kinderen hebt is precies het grote verschil tussen jouw situatie en die van miss_sly en waarom zij er wel rekening mee houdt en jij niet.
Ik heb ook maar één kind en doe mijn kind ook meer een plezier met een camping waar andere kinderen zijn dan in een prive gehuurd huisje in the middle of nowhere bijvoorbeeld.
Vakantie moet wel voor alle gezinsleden leuk zijn.
Dat ligt aan je karakter denk ik. Het belangrijkste is dat je als gezin een leuke vakantie hebt. Voor de een ziet dat er anders uit dan voor de ander. Waarom zou het voor kinderen niet gezond zijn om met hun broer/zus te spelen op vakantie?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef Budabuddumbam het volgende:
Hier 4 kinderen maar ik zou ook niet kiezen voor trekken ivm vriendjes maken enzo.
Ja ze kunnen met elkaar spelen, maar ik vind het dan weer heel gezond als ze dat niet altijd doen.
Jezelf lekker ontplooien met andere mensen/kinderen is zo fijn
Waar gaan jullie dit jaar naartoe ?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:05 schreef Budabuddumbam het volgende:
Hier 4 kinderen maar ik zou ook niet kiezen voor trekken ivm vriendjes maken enzo.
Ja ze kunnen met elkaar spelen, maar ik vind het dan weer heel gezond als ze dat niet altijd doen.
Jezelf lekker ontplooien met andere mensen/kinderen is zo fijn
Deze kende ik nog niet. Ziet er wel goed uit, alleen is het niet over de grens . Maar zoiets bedoel ik inderdaad. Ik ga hem wel even onthouden. Dit is maar 50 min rijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 09:54 schreef exode het volgende:
[..]
Landal 't Loo is in de zomer volgens mij erg leuk. Wij zijn er alleen in de winter geweest. Op het meer ligt dan een soort stormbaan.
En als jij rijdt, weigert hij dan ook naast je in de auto te zitten richting Italië? Dat zou voor mij een reden zijn om dan maar alleen, of alleen met mijn kinderen die kant op te gaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb juist liever geen vakantievriendjes voor mijn kinderen. Thuis hebben we al vaak vriendjes over de vloer. In de vakantie heb ik gewoon geen zin in andere kinderen, het is voor mij ook vakantie. Hierbij speelt wel mee dat mijn kinderen heel goed en leuk samen kunnen spelen, en vriendjes verstoren dat juist vaak, zeker als het meisjes zijn.
Ik word wel altijd een beetje jaloers op bestemmingen als Italië en zuid Frankrijk. Mijn man weigert om zo ver op vakantie te gaan, dat vind hij veel gedoe. Verder dan Noord Frankrijk komen wij dus niet met de auto, voorlopig, en kamperen weigert hij ook. Wat dat betreft zijn we een prima match voor kinderloze vakanties, maar vakanties met kinderen is een veel minder goede match qua voorkeuren.
Yep, in de herfstvakantie geweest. Erg mooi opgezet en top onderhouden park, met leuke speelplekken. Animatie was ook erg leuk! Zwembad was eigenlijk altijd druk met relatief weinig hokjes.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef exode het volgende:
Iemand hier ervaring met De Leistert? Die staat nu op 1 voor de Voorjaarsvakantie maar ik heb nog niet geboekt.
Ik twijfel omdat de online ervaringen nogal uiteenlopend zijn. Helaas best wel wat verhalen over vies (stoffig vooral) en harde bedden. Net de 2 dingen die mij echt weerhouden om ergens heen te gaan.
Sluit wel aan bij wat ik lees. Ik blijf daardoor twijfelen. Dank voor je info in ieder geval!quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Yep, in de herfstvakantie geweest. Erg mooi opgezet en top onderhouden park, met leuke speelplekken. Animatie was ook erg leuk! Zwembad was eigenlijk altijd druk met relatief weinig hokjes.
Het huisje waar wij in zaten was een 5L huisje. Interieur was wat verouderd en qua schoonmaak had ik wel wat opmerkingen: Oud (open) lakenpakket lag nog ergens en vaatwasser zat nog vol 🤦🏻♀.
De horeca in het centrale deel had duidelijk last van weinig en onervaren personeel. We hebben +- 50 minuten mogen wachten op een kop koffie met een stuk vlaai.
Overigens deze punten aan hun teruggekoppeld dmv hun enquête maar nooit iets van gehoord..
Wij zijn er een aantal jaar geleden geweest en dat is heel goed bevallen, ik denk dat we geluk hadden met ons huisje in dat geval. Het park is mooi opgezet met leuke speeltuintjes en goeie faciliteiten.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef exode het volgende:
Iemand hier ervaring met De Leistert? Die staat nu op 1 voor de Voorjaarsvakantie maar ik heb nog niet geboekt.
Ik twijfel omdat de online ervaringen nogal uiteenlopend zijn. Helaas best wel wat verhalen over vies (stoffig vooral) en harde bedden. Net de 2 dingen die mij echt weerhouden om ergens heen te gaan.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2023 06:14 schreef Tink89 het volgende:
Ik vind de camping er niks, maar de huisjes zijn best oke. Kom je dan langs btw? Wij wonen vlakbij.
Klopt het dat dat ¤1700,- kost voor 5 uur exclusief toegangskaarten..?quote:Op donderdag 2 februari 2023 15:31 schreef Halcon het volgende:
Euro Disney geboekt voor mij en de kids. Gekozen voor zo'n VIP-tour. Dan loodsen ze je door het hele park, alle attracties die je wil en hoef je ook nergens te wachten. Kost wat, maar wel handig met kleine kinderen.
Ik ben er 2x geweest en het was in ieder geval leuk genoeg om misschien ooit nog eens te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2023 14:57 schreef exode het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |