Je kunt ook keerlussen op de eindpunten leggen. Doen we met de bus ook, ik heb maar 2 stoelen waarop je achterwaarts gaatquote:Op donderdag 24 november 2022 00:25 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Waarom niet nog eenvoudiger, en zoals in de japanse en chinese hst stoelen die aan het eind van de rit omgedraaid worden zodat je al in de juiste richting zit.
Enig idee welke locs gebruikt zullen worden? Iets van DB of DSB?quote:Op donderdag 24 november 2022 07:44 schreef Erno-BE het volgende:
https://www.fernbahn.de/d(...)_reihungsverzeichnis
Volgens fernbahn.de gaat de IC Hamburg-Kopenhagen vanaf 11 april met een lok en 7 rijtuigen rijden in plaats van de IC3-treinstellen. Helaas is de Eerste Klas-rijtuig een abteilwagen met hokjes voor zes personen. De Tweede Klas wordt wel een hele vooruitgang en fans van de IC3-treinstellen kunnen nog altijd de IC Hamburg-Aarhus nemen, deze trein blijft rijden met IC3-treinstellen.
Volgens mij wou de DSB Vectrons in Sandwich-bedrijf inzetten, alleen zie ik op fernbahn.de geen tweede locomotief. Rijtuigen zijn voormalige IC-rijtuigen van Deutsche Bahn.quote:Op donderdag 24 november 2022 07:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enig idee welke locs gebruikt zullen worden? Iets van DB of DSB?
Die heeft dan ook slechte roostermakers, zegquote:Op donderdag 24 november 2022 06:35 schreef b2py het volgende:
[ twitter ]27 dagen werken in 70 dagen
net wat je de juiste richting noemt. In geval van een botsing zit je achteruit rijdend veel veiliger.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:25 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Waarom niet nog eenvoudiger, en zoals in de japanse en chinese hst stoelen die aan het eind van de rit omgedraaid worden zodat je al in de juiste richting zit.
Dit. Als kind kon ik er niet (goed) tegen, maar de laatste jaren zit ik liever achteruit dan vooruit. En vaak zijn die plekken nog wel vrij als het druk is, want het gros zit liever vooruit.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net wat je de juiste richting noemt. In geval van een botsing zit je achteruit rijdend veel veiliger.
Omdat het een pleurisdure oplossing is waar veel onderhoud voor nodig is want bewegende delen en het laten rijden van treinen is al duur genoeg en tevens staat ongeveer 50% van de stoelen al de goede kant op. Ik denk dat de oplossing zit in niet specifieke stoelnummers reserveren maar "vensterplaats vooruit"/"gangplaats achteruit" ofzo.quote:Op donderdag 24 november 2022 00:25 schreef tripel7 het volgende:
[..]
In het geval van een frontale botsing. Als er een achterop rijdt zit je vooruit veel veiliger. Tja. Denk uiteindelijk niet dat het zo'n veelvoorkomend probleem is dat het een doorslaggevend argument zou zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net wat je de juiste richting noemt. In geval van een botsing zit je achteruit rijdend veel veiliger.
Dus wat moet de vervoerder straks gaan aanbieden?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik denk dat de oplossing zit in niet specifieke stoelnummers reserveren maar "vensterplaats vooruit"/"gangplaats achteruit" ofzo.
Vliegen vanaf Eindhoven voor een scheet en drie knikkersquote:Op donderdag 24 november 2022 09:50 schreef Helly het volgende:
Treinkenners,
Ik wil over een half jaar naar Katowice maar zie dat ik bij DB pas 2 maanden vooraf een ticket kan kopen. Op de website van de Poolse spoorwegen lijk ik helemaal geen startstation buiten Polen te kunnen kiezen bij buy ticket? Is het nu handig om nu al een ticket tot Frankfurt Oder te kopen met sparpreis of zijn er betere/slimmere manieren?
Tja, of je houdt het gewoon bij stilte en niet stilte en je schaft 1e klas af.quote:Op donderdag 24 november 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat moet de vervoerder straks gaan aanbieden?
vensterplaats vooruit stilte 1e klas
vensterplaats vooruit stilte 2e klas
vensterplaats vooruit rust 1e klas
vensterplaats vooruit rust 2e klas
vensterplaats vooruit gezellig 1e klas
vensterplaats vooruit gezellig 2e klas
vensterplaats achteruit stilte 1e klas
vensterplaats achteruit stilte 2e klas
vensterplaats achteruit rust 1e klas
vensterplaats achteruit rust 2e klas
vensterplaats achteruit gezellig 1e klas
vensterplaats achteruit gezellig 2e klas
gangplaats vooruit stilte 1e klas
gangplaats vooruit stilte 2e klas
gangplaats vooruit rust 1e klas
gangplaats vooruit rust 2e klas
gangplaats vooruit gezellig 1e klas
gangplaats vooruit gezellig 2e klas
gangplaats achteruit stilte 1e klas
gangplaats achteruit stilte 2e klas
gangplaats achteruit rust 1e klas
gangplaats achteruit rust 2e klas
gangplaats achteruit gezellig 1e klas
gangplaats achteruit gezellig 2e klas
En een reserveringssysteem voor alles. Gelukkig is het roken afgeschaft.
En dan dit via NS.nl en niet via DB of NSinternationalquote:Op donderdag 24 november 2022 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus wat moet de vervoerder straks gaan aanbieden?
vensterplaats vooruit stilte 1e klas
vensterplaats vooruit stilte 2e klas
vensterplaats vooruit rust 1e klas
vensterplaats vooruit rust 2e klas
vensterplaats vooruit gezellig 1e klas
vensterplaats vooruit gezellig 2e klas
vensterplaats achteruit stilte 1e klas
vensterplaats achteruit stilte 2e klas
vensterplaats achteruit rust 1e klas
vensterplaats achteruit rust 2e klas
vensterplaats achteruit gezellig 1e klas
vensterplaats achteruit gezellig 2e klas
gangplaats vooruit stilte 1e klas
gangplaats vooruit stilte 2e klas
gangplaats vooruit rust 1e klas
gangplaats vooruit rust 2e klas
gangplaats vooruit gezellig 1e klas
gangplaats vooruit gezellig 2e klas
gangplaats achteruit stilte 1e klas
gangplaats achteruit stilte 2e klas
gangplaats achteruit rust 1e klas
gangplaats achteruit rust 2e klas
gangplaats achteruit gezellig 1e klas
gangplaats achteruit gezellig 2e klas
En een reserveringssysteem voor alles. Gelukkig is het roken afgeschaft.
Waarom de Eerste Klas afschaffen?quote:Op donderdag 24 november 2022 09:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Tja, of je houdt het gewoon bij stilte en niet stilte en je schaft 1e klas af.
ja waar moet je dan nog sudokuën?quote:Op donderdag 24 november 2022 10:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom de Eerste Klas afschaffen?
Sowieso weer eens een conducteur door de trein laten gaan om dat plebs uit de 1e klas te trappen.quote:Op donderdag 24 november 2022 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter wat handhaving introduceren in de stiltecoupés.
Omdat het inefficiënt gebruik van ruimte is.quote:Op donderdag 24 november 2022 10:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom de Eerste Klas afschaffen?
Eerste Klas is heerlijk: meer beenruimte, rustiger en comfortabelere stoelen.quote:Op donderdag 24 november 2022 10:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Omdat het inefficiënt gebruik van ruimte is.
Tja, ik zou het wel weten jaquote:Op donderdag 24 november 2022 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vliegen vanaf Eindhoven voor een scheet en drie knikkers
Ooh, dan zet je toch vijf stoelen naast elkaar in de 2e klasquote:Op donderdag 24 november 2022 10:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Omdat het inefficiënt gebruik van ruimte is.
Het viel me vorige week op hoeveel beenruimte DDZ en VIRMZ hebben in tweede klas. Kon gewoon bijna een hele cirkel draaien met m'n benen.quote:Op donderdag 24 november 2022 11:00 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Eerste Klas is heerlijk: meer beenruimte, rustiger en comfortabelere stoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |