quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef Flow3r het volgende:
Go Bil, zuig ze leeg en pak de volgende![]()
Ehmquote:
Alles is verplaatst naar TV daar staat het tussen de topics van tv programma's Maar staat ook zo kijk maar evenquote:Op woensdag 23 november 2022 12:22 schreef pullup het volgende:
[..]
EhmIk nog niet hehehe
maar ehm staat dit nu allemaal ook in eenander topic of komt dat goed?
Er worden forums samengevoegd. Zo is ook RLS hier bij TV ingekomen.quote:
Heel eerlijk. Ik denk niet dat dit topic op zijn plaats is hier. Ik denk eerder aan SHO. Het heeft geen moer met TV meer te maken. Ik denk dat @pullup er wel een mening over heeft.quote:Op woensdag 23 november 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er worden forums samengevoegd. Zo is ook RLS hier bij TV ingekomen.
RLS real live Streams zijn ook op TV te zien natuurlijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Ik denk niet dat dit topic op zijn plaats is hier. Ik denk eerder aan SHO. Het heeft geen moer met TV meer te maken. Ik denk dat @:pullup er wel een mening over heeft.
Top want ik denk niet dat TV (die niet op tv zijn) op Batsie zitten te wachten. Ik welquote:Op woensdag 23 november 2022 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
RLS real live Streams zijn ook op TV te zien natuurlijk.
Maar ik kan het @:Danny wel voorstellen om het nog eens te overdenken.
Vragen staat altijd vrij.
Ja was ook al mijn meningquote:Op woensdag 23 november 2022 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Ik denk niet dat dit topic op zijn plaats is hier. Ik denk eerder aan SHO. Het heeft geen moer met TV meer te maken. Ik denk dat @:pullup er wel een mening over heeft.
Zou SHO dan wel ok zijn?quote:Op woensdag 23 november 2022 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was ook al mijn mening
Ben hier niet perse blij mee inderdaad en vraag me ook echt af of ik dit hier zo wil hebben
Ja denk dat dat daar al wel wat beter op zijn plek is.quote:
Meer keuze is er volgens mij nietquote:Op woensdag 23 november 2022 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja denk dat dat daar al wel wat beter op zijn plek is.
Niet ideaal
Nee maar in TV ga ik dit zeker niet postenquote:
Nou het bewijs is er al mensen die snappen het niet en terechtquote:Op woensdag 23 november 2022 16:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee maar in TV ga ik dit zeker niet posten
SHO is ook aangepast he, vindt je het daar nog wel passen?quote:Op woensdag 23 november 2022 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was ook al mijn mening
Ben hier niet perse blij mee inderdaad en vraag me ook echt af of ik dit hier zo wil hebben
Owquote:Op woensdag 23 november 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SHO is ook aangepast he, vindt je het daar nog wel passen?
Vandaag zijn de soaps die in SHO stonden ook overgeplaatst
Whut waar naar toe?quote:Op woensdag 23 november 2022 16:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SHO is ook aangepast he, vindt je het daar nog wel passen?
Vandaag zijn de soaps die in SHO stonden ook overgeplaatst
Er worden meer forums samen gevoegd of delen anders ingedeeldquote:
heb mijn berichtje even aangepastquote:
Jesusquote:Op woensdag 23 november 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook naar TV Deisyy had er wel een melding van gemaakt
SHO / Soaps en real life soaps verhuizen naar TV
Ja snap ook wel dat er geen heel subforum opengehouden gaat worden voor ditquote:Op woensdag 23 november 2022 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er worden meer forums samen gevoegd of delen anders ingedeeld
UIt CRE is ook het een en ander naar HOB gegaan en zo vinden er over wat verschuivingen plaats.
Het zou echt jammer zijn als je gaat stoppen.
Kan je aangeven wat je dan wel zou willen?
quote:Op woensdag 23 november 2022 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
heb mijn berichtje even aangepast![]()
Ook naar TV Deisyy had er wel een melding van gemaakt
SHO / Soaps en real life soaps verhuizen naar TV
Ook dusquote:Op woensdag 23 november 2022 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja snap ook wel dat er geen heel subforum opengehouden gaat worden voor ditWaar staat JAA dan in, ook in TV?
Poefquote:
JAA is gewoon gebleven. is lopende RLS. Net zoals er al een nieuwe topic voor BB is Big Brother 2023quote:Op woensdag 23 november 2022 16:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja snap ook wel dat er geen heel subforum opengehouden gaat worden voor ditWaar staat JAA dan in, ook in TV?
Dat is nog wel wat heftiger dan 40+, dat maakte me geen drol uit eigenlijkquote:
Ja, maar wel apart. Niet zoals RLS in het TV topic zelfquote:
Nou dan heeft het daarbij, BB, voegen mijn voorkeur. Dat is tenminste bevolkt door mensen die dit soort dingen volgenquote:Op woensdag 23 november 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JAA is gewoon gebleven. is lopende RLS. Net zoals er al een nieuwe topic voor BB is Big Brother 2023
Nee snap ik al kunnen de die hards het wel vinden maar je krijgt gelijk gezeik van users. "Wie is dit?" "Waar gaat dit over?"quote:Op woensdag 23 november 2022 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is nog wel wat heftiger dan 40+, dat maakte me geen drol uit eigenlijk
Ja, deze was nog vriendelijkquote:Op woensdag 23 november 2022 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee snap ik al kunnen de die hards het wel vinden maar je krijgt gelijk gezeik van users. "Wie is dit?" "Waar gaat dit over?"
Oh die is er nog wel? Nou doen. Er kan ook een sub forum aangemaakt worden met eerdere RLSquote:Op woensdag 23 november 2022 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dan heeft het daarbij, BB, voegen mijn voorkeur. Dat is tenminste bevolkt door mensen die dit soort dingen volgen
Begreep het uit die reactie van Dot, heb nog niet gekekenquote:Op woensdag 23 november 2022 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die is er nog wel? Nou doen. Er kan ook een sub forum aangemaakt worden met eerdere RLS
Nee pleasequote:
Big Brother 2023quote:Op woensdag 23 november 2022 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Begreep het uit die reactie van Dot, heb nog niet gekeken
Mjah ook niet briljant om daar tussen te staan hahaquote:
Sub toch wel? een soort van memorie lane van alle voortgangersquote:Op woensdag 23 november 2022 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ook niet briljant om daar tussen te staan haha
Naja inderdaad @Dottekequote:Op woensdag 23 november 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Sub toch wel? een soort van memorie lane van alle voortgangers
Maar BB is tijdelijk, die verdwijnt weer als het afgelopen is net als JAAquote:Op woensdag 23 november 2022 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou dan heeft het daarbij, BB, voegen mijn voorkeur. Dat is tenminste bevolkt door mensen die dit soort dingen volgen
@Danny beslist daarin, maar besef wel dat BB maar tijdelijk isquote:Op woensdag 23 november 2022 17:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Naja inderdaad @:dotteke
Daar wellicht bij met een wat aangepaste wellicht wat meer omvattende titel?
Ik denk ook niet met respect dat jij daar over kan oordelen. Dat moeten de users doenquote:Op woensdag 23 november 2022 17:11 schreef Danny het volgende:
Ik snap niets van bovenstaande. Waar gaat het over?
Ik zie 'dit past niet in tv' zonder dat duidelijk wordt wat 'dit' dan precies is.
En binnen TV is er nu gewoon het subforum Real Life Soaps waar je gebruik van kunt maken. Daar kunnen natuurlijk meer subforums aan worden toegevoegd als dat nodig is.
Andere dingen bij Big Brother in doen lijkt me niet heel praktisch.
Overigens ben ik mobiel dus niet echt aanwezig. morgen ben ik er pas weer echt, maar please maak duidelijk wat het probleem is en over welke topics enzo het precies gaat want zonder dat kan ik echt lastig meedenken.
@pullupquote:Op woensdag 23 november 2022 17:11 schreef Danny het volgende:
Ik snap niets van bovenstaande. Waar gaat het over?
Ik zie 'dit past niet in tv' zonder dat duidelijk wordt wat 'dit' dan precies is.
En binnen TV is er nu gewoon het subforum Real Life Soaps waar je gebruik van kunt maken. Daar kunnen natuurlijk meer subforums aan worden toegevoegd als dat nodig is.
Andere dingen bij Big Brother in doen lijkt me niet heel praktisch.
Overigens ben ik mobiel dus niet echt aanwezig. morgen ben ik er pas weer echt, maar please maak duidelijk wat het probleem is en over welke topics enzo het precies gaat want zonder dat kan ik echt lastig meedenken.
Ik heb hier verder geen briljante ideeën over.quote:
Ok, dan niet. Mocht iemand zich bedenken en me willen vertellen waar het over gaat hoor ik 't wel dan. Alleen is het niet zo dat topics maar overal mogen, dus dat zal toch in overleg moeten. Ik ben daartoe bereid. Als jullie dat niet zijn heb ik mijn best gedaan iig.quote:Op woensdag 23 november 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk ook niet met respect dat jij daar over kan oordelen. Dat moeten de users doen
Ja maar als je niet weet waar het over gaat? Dit is geen TV. Maar primaquote:Op woensdag 23 november 2022 18:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Ok, dan niet. Mocht iemand zich bedenken en me willen vertellen waar het over gaat hoor ik 't wel dan. Alleen is het niet zo dat topics maar overal mogen, dus dat zal toch in overleg moeten. Ik ben daartoe bereid. Als jullie dat niet zijn heb ik mijn best gedaan iig.
Daarom vraag ik om uitleg. Het lijkt om een specifiek topic te gaan, maar vertellen niet welk topic. Da's alles wat ik nodig hebquote:Op woensdag 23 november 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je niet weet waar het over gaat? Dit is geen TV. Maar prima
Oh het gaat om (spraakzame) ex bewoners van RLS dus BB Gouden kooi enz. Het is niet echt dat deze mensen nog op tv zijn het is meer een verzameling van wat hun zelf posten op social media. Daar hebben we wat lol in. Hoe het heet in RLS weet ik niet meer omdat het weg isquote:Op woensdag 23 november 2022 18:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Daarom vraag ik om uitleg. Het lijkt om een specifiek topic te gaan, maar vertellen niet welk topic. Da's alles wat ik nodig heb
Zou wmb meer in SHO passen dan in TV. Showbizz, Celebs en Gossip. Maar dat is een probleem begrijp ik?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het gaat om (spraakzame) ex bewoners van RLS dus BB Gouden kooi enz. Het is niet echt dat deze mensen nog op tv zijn het is meer een verzameling van wat hun zelf posten op social media. Daar hebben we wat lol in. Hoe het heet in RLS weet ik niet meer omdat het weg is
Ik had SHO al aangegeven. Dat lijkt me idd beterquote:Op woensdag 23 november 2022 18:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Zou wmb meer in SHO passen dan in TV. Showbizz, Celebs en Gossip. Maar dat is een probleem begrijp ik?
Topic zou nu in TV staan want alles uit RLS is verplaatst naar TV in eerste instantie
Dus dan is 't opgelost? Of snap ik 't nog steeds niet?quote:Op woensdag 23 november 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had SHO al aangegeven. Dat lijkt me idd beter
Je zit er in te posten.quote:Op woensdag 23 november 2022 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het gaat om (spraakzame) ex bewoners van RLS dus BB Gouden kooi enz. Het is niet echt dat deze mensen nog op tv zijn het is meer een verzameling van wat hun zelf posten op social media. Daar hebben we wat lol in. Hoe het heet in RLS weet ik niet meer omdat het weg is
Ja uhh ??quote:Op woensdag 23 november 2022 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zit er in te posten.![]()
TV / Het RLS Social Media-topic #135 Batsy doet Griekenland
Je wist de naam niet van het topic zeg je dus ik geef de link evenquote:
Oh ja die dusquote:Op woensdag 23 november 2022 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wist de naam niet van het topic zeg je dus ik geef de link even
In JAA hoort alles wat geen JAA bewoners zijn geweest niet thuis dus da's dan weer niet handigquote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef spapaars het volgende:
Er gaan en zijn nu ook bewoners van JAA naar huis die op social media gaan posten.
Misschien gewoon verplaatsen naar JAA.
Die kunnen toch ook in het Media topicquote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef spapaars het volgende:
Er gaan en zijn nu ook bewoners van JAA naar huis die op social media gaan posten.
Mensen die daar posten hebben meer realityprogramma's gevolgd.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:04 schreef Danny het volgende:
[..]
In JAA hoort alles wat geen JAA bewoners zijn geweest niet thuis dus da's dan weer niet handig
Ja dat zeg ik. Sho is toch wel okquote:Op woensdag 23 november 2022 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mensen die daar posten hebben meer realityprogramma's gevolgd.
Alle ex-bewoners zouden dus heel goed in 1 topic kunnen.
JAA is ook een tijdelijk forumquote:Op woensdag 23 november 2022 19:00 schreef spapaars het volgende:
Wil je dan heel RLS overzetten of alleen dat topic. Verder staat er eigenlijk niet zo heel veel in `RLS wat nog loopt alleen een topic met buitenlandse BB?quote:Op woensdag 23 november 2022 19:04 schreef Danny het volgende:
[..]
In JAA hoort alles wat geen JAA bewoners zijn geweest niet thuis dus da's dan weer niet handig
Klopt, maar het is er nog minstens 9 maanden.quote:
Ik heb mijn steentje bijgedragen, en die buitenlandse BB's zijn niet echt belangrijk. De Twitter en FB berichten van oud RLS gasten zijn vermakelijk.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je dan heel RLS overzetten of alleen dat topic. Verder staat er eigenlijk niet zo heel veel in `RLS wat nog loopt alleen een topic met buitenlandse BB?
Nee, alleen dat topic natuurlijk. Real life soaps vallen onder TV. Wat oud bewoners roeptoeteren op social valt onder SHOquote:Op woensdag 23 november 2022 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je dan heel RLS overzetten of alleen dat topic. Verder staat er eigenlijk niet zo heel veel in `RLS wat nog loopt alleen een topic met buitenlandse BB?
Maar degene die daar posten vinden dat dan weer belangrijk waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 november 2022 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn steentje bijgedragen, en die buitenlandse BB's zijn niet echt belangrijk. De Twitter en FB berichten van oud RLS gasten zijn vermakelijk.
Oké. Ik al iets langer 15,5 uur. Fijne avond en tot morgenquote:Op woensdag 23 november 2022 19:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, alleen dat topic natuurlijk. Real life soaps vallen onder TV. Wat oud bewoners roeptoeteren op social valt onder SHO
Maar goed heb er vandaag bijna 14 uur op zitten ik ga voor nu offline en ben er morgen weer
En wat is dit dan? Nou ja laat maar wel trustenquote:Op woensdag 23 november 2022 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oké. Ik al iets langer 15,5 uur. Fijne avond en tot morgen
Nog even niet. Morgen gaat dit topic naar SHO hopelijk is @pullup ook tevreden hiermee.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat is dit dan? Nou ja laat maar wel trusten
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 23 november 2022 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even niet. Morgen gaat dit topic naar SHO hopelijk is @:pullup ook tevreden hiermee.
Dit is wel een leuk filmpje van Lotquote:
Nu nog in TV. Het idee was gisteren om het te verplaatsen naar SHO, dus in principe ga ik dat als er geen bezwaren zijn zo doen.quote:
Thnx en prima hoorquote:Op donderdag 24 november 2022 14:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Nu nog in TV. Het idee was gisteren om het te verplaatsen naar SHO, dus in principe ga ik dat als er geen bezwaren zijn zo doen.
Dat betekent dat dit topic dan niet meer tussen de real life soaps staat, maar tussen de topics over celebs en andere gossiptopics. Dus als men toch liever het topic bij de RLS topics houdt, laat het dan even weten nog.
The SHO must go onquote:
Nou nee, je zit in SHO, het moet naar TVquote:Op donderdag 24 november 2022 14:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Nu nog in TV. Het idee was gisteren om het te verplaatsen naar SHO, dus in principe ga ik dat als er geen bezwaren zijn zo doen.
Dat betekent dat dit topic dan niet meer tussen de real life soaps staat, maar tussen de topics over celebs en andere gossiptopics. Dus als men toch liever het topic bij de RLS topics houdt, laat het dan even weten nog.
Nee!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 november 2022 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik dit topic ben vergeten op te nemen in mijn verhuislijstje
quote:
Vaarwel leuk topicquote:
Huh ?quote:Op donderdag 24 november 2022 16:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, je zit in SHO, het moet naar TV
Ik ben de weg kwijt.quote:
quote:
Maar de soaps en real life soaps vallen tegenwoordig onder Televisie, dus dit topic ookquote:Op donderdag 24 november 2022 16:38 schreef pullup het volgende:
[..]Ja
Het is toch helegaar geen TV Dees?
Lees even terug. "Kuch"quote:
Ik snap er geen reet meer van. Dacht dat in TV voornamelijk actuele programma's stonden dus dat dit topic er als een tang op een modderschuit bij pastquote:Op donderdag 24 november 2022 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de soaps en real life soaps vallen tegenwoordig onder Televisie, dus dit topic ook
Ik was van mening dat dit beter is SHO past. Dot en Danny waren er mee eens. Maar het is jou forumquote:Op donderdag 24 november 2022 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet meer van. Dacht dat in TV voornamelijk actuele programma's stonden dus dat dit topic er als een tang op een modderschuit bij past
Ja dat dus, op zich wel begrijpelijk (alhoewel)quote:Op donderdag 24 november 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
En dan komen er vast continu allerlei 'lolbroeken' langs die echt niet snappen waar het over gaat
Etc Etc
Pfff...........quote:
Geen probleem. We gaan Bats volgenquote:Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus![]()
Het had wel fijn geweest als iemand mij even gementioned had, dan had ik geweten dat het topic weer terug naar SHO gestuurd moest worden, want nu zag ik het niet meer omdat het in Televisie stond. Aangezien Danny het topic vanmiddag weer in SHO had gezet zag ik het nu pas en dacht ik dat het vergeten was te verhuizen en gooide het linea recta terug.
Ik wist niet dat jij hier ook moddequote:Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus![]()
Het had wel fijn geweest als iemand mij even gementioned had, dan had ik geweten dat het topic weer terug naar SHO gestuurd moest worden, want nu zag ik het niet meer omdat het in Televisie stond. Aangezien Danny het topic vanmiddag weer in SHO had gezet zag ik het nu pas en dacht ik dat het vergeten was te verhuizen en gooide het linea recta terug.
Die muts zit overalquote:Op donderdag 24 november 2022 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij hier ook modde![]()
Jazeker, al ruim een jaarquote:Op donderdag 24 november 2022 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij hier ook modde![]()
Tsjonge jaquote:
Echt !!!quote:
Echt waarquote:
Effe checken, Lot is dus zwangerquote:Op donderdag 24 november 2022 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt waarMaar het lijkt hier inmiddels wel een SC, dus kom maar door met dat de social media dirt
Ja lesbo en toch maar nietquote:Op donderdag 24 november 2022 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe checken, Lot is dus zwanger
Oh ja ik heb al even niet naar die andere gekekenquote:
Ik ben nu overal een beetje mod.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Godsammelazerus![]()
Het had wel fijn geweest als iemand mij even gementioned had, dan had ik geweten dat het topic weer naar SHO gestuurd moest worden, want nu zag ik het niet meer omdat het in Televisie stond. Aangezien Danny het topic vanmiddag weer in SHO had gezet zag ik het nu pas en dacht ik dat het vergeten was te verhuizen en gooide het linea recta terug.
De ex van Lotquote:Op donderdag 24 november 2022 17:14 schreef pullup het volgende:
Al een wat oudere
Volgens mij zit die Ramon alles vol te spammen
[ afbeelding ]
Ja en? wil je ook in dit topic stuur wat picsquote:Op donderdag 24 november 2022 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu overal een beetje mod.met Yvonne en Lavenderr
Ja daarom, ze heeft nu toch voor een vent gekozen blijkbaarquote:
Ben ik al alle mods verhuizen mee daar hoef ik geen pics voor te sturen. Ik was met `Yvonne en `Lavenderr mod in RLS dus ook hier in dit topicquote:Op donderdag 24 november 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en? wil je ook in dit topic stuur wat pics
Nooit verwacht dat ze zolang bij elkaar zouden blijven.quote:Op donderdag 24 november 2022 17:19 schreef pullup het volgende:
Hier alvast een dikke buik, die is er niet zuinig mee
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meeeer meeeeeeer Je krijgt er zoveel van terugquote:Op donderdag 24 november 2022 17:19 schreef pullup het volgende:
Hier alvast een dikke buik, die is er niet zuinig mee
Je hoeft dit topic niet te modden hoor, moderatie is hier helemaal niet nodig en ik kan deze er wel bij hebben nu de soaps naar Televisie zijnquote:Op donderdag 24 november 2022 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu overal een beetje mod.met Yvonne en Lavenderr
O nee vind het juist wel leuk. Had het er net bij gekregen. Dit is het enig goed lopende topic van `RLSquote:Op donderdag 24 november 2022 17:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft dit topic niet te modden hoor, moderatie is hier helemaal niet nodig en ik kan deze er wel bij hebben nu de soaps naar Televisie zijn
Deis is genoegquote:Op donderdag 24 november 2022 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee vind het juist wel leuk. Had het er net bij gekregen. Dit is het enig goed lopende topic van `RLS
Gelukkig heb jij dat niet voor het zeggenquote:
Jij ook nietquote:Op donderdag 24 november 2022 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij dat niet voor het zeggen
Dat weet ikquote:Op donderdag 24 november 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Ole, Cynix en ik zijn SHO-mods, dus ook van dit topic.
quote:Op donderdag 24 november 2022 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom, ze heeft nu toch voor een vent gekozen blijkbaar
Ze staat overigens net weer van prive af op Insta dus de dikke buik foto's zullen wel volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Haha geen idee maar geen probleem toch?quote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mijn geplaatste dingen zo megagroot worden weergegeven, kom er niet achter waar het aan ligt
Voor als het online mikken van 10.000 posts van jezelf nog niet voldoende is om vereeuwigd te wezenquote:Op maandag 28 november 2022 08:14 schreef pullup het volgende:
Ook al een beeldje van zichzelf laten maken blijkbaar
[ afbeelding ]
dat lag aan mij.quote:Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mijn geplaatste dingen zo megagroot worden weergegeven, kom er niet achter waar het aan ligt
Zeeman Confronteert.quote:Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef DaniqueV het volgende:
En schijnbaar komen beide weer in een programma op tv volgende week.
[ afbeelding ]
Ik kwam een beetje schreeuwerig over vond ikquote:Op maandag 28 november 2022 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha geen idee maar geen probleem toch?
Jaaa thanksquote:Op maandag 28 november 2022 09:01 schreef Danny het volgende:
[..]
dat lag aan mij.
zou nu beter moeten zijn
Ik kende het hele programma niet, heb nu gisteren een stukje van een aflevering gekeken. er komen ook nagespeelde voorvallen in voor zag ik? Geen idee of dat bij elke aflevering is. Voor nu dus ook onbekend of ze de hoofdrolspelers zullen zijn of de naspelers zijn?quote:Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zeeman Confronteert.
Kijken dus naar welk schandaaltje zal worden behandeld.
En een naamsverandering?quote:
quote:Op maandag 28 november 2022 13:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
En een naamsverandering?
[ afbeelding ]
Ja vage shit, ik zie haar bij Lotte onder die nieuwe naam nog reageren en bij een volgende foto benoemd lotte haar met de oude naam, ik klik erop en nu heeft ze weer haar oude naam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door DaniqueV op 28-11-2022 14:32:01 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op maandag 28 november 2022 14:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja vage shit, ik zie haar bij Lotte onder die nieuwe naam nog reageren en bij een volgende foto benoemd lotte haar met de oude naam, ik klik erop en nu heeft ze weer haar oude naam?
Snapte de logica er ook nog niet bij.
Maar we gaan het zien misschien wat ze nu weer gaat uithalen?
[ afbeelding ]
amandabalk_
Life's too short to wear boring bikinis
Dochter Vegas van Amanda en Afrojack is echt een mengelmoesje van hun beide, mooi meisje waar je beide in terug ziet. Ze heeft verschillende foto's van haar gedeeld.Is dit Amanda? Ik herken haar helemaal niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vegas is inderdaad een mooi meisje, leuk om haar beide ouders in haar terug te zien.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja daar moet je af en toe goed naar kijken wil je de oude Amanda zienquote:Op maandag 28 november 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dit Amanda? Ik herken haar helemaal niet meer
Vegas is inderdaad een mooi meisje, leuk om haar beide ouders in haar terug te zien.
Haar foto's zijn één groot filterquote:Op maandag 28 november 2022 18:28 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja daar moet je af en toe goed naar kijken wil je de oude Amanda zienZe gebruikt soms ook filters over haar foto's denk ik, ene keer haal je haar er wel uit en een andere keer is ze qua vorm van gezicht net een alien vind ik
![]()
Ja leuk van die dochter hé![]()
Laatste 2, zijprofiel van haar tussen liftdeuren gezeten?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amanda met haar vriend
[ afbeelding ]
Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe ze in het echt eruit zietquote:Op maandag 28 november 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haar foto's zijn één groot filteruit de tweede en de vierde foto haal ik haar nog wel een beetje, maar als ik het niet geweten had had ik haar niet herkend
Ik ben benieuwd hoe ze er echt in het echt uit ziet, in ider geval niet meer zoals hier, maar laten we stellen dat het goed is voor de economie![]()
[ afbeelding ]
Is die roze man haar partner?
Ik denk zomaar dat hij veel geld heeftquote:Op maandag 28 november 2022 19:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe ze in het echt eruit ziet![]()
Ja dat is haar partner, zoals ze zelf zegt, "my king"
[ afbeelding ]
Yesquote:Op maandag 28 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat hij veel geld heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op maandag 28 november 2022 19:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
YesSurprise!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft Amanda goed voor elkaar.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op maandag 28 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Surprise!
Dat heeft Amanda goed voor elkaar.
quote:Op maandag 28 november 2022 19:55 schreef DaniqueV het volgende:
Mijn hemel, als je zou zeggen dat ze 2 papieren zakken aan de onderbenen heeft zitten geloof ik het meteen![]()
[ afbeelding ]
Heb het gekeken, in feite was hij nog slechter af dan ten tijde van Utopia? Weer dakloos, dagelijks maar gokken, uiteindelijk kreeg hij weer een woning waar hij niet blij mee was, hij wilde liever buiten leven en vooral ook gokken. Vraag mij alleen af, waar in hemelsnaam haalt hij al dat geld vandaan, om te gokken en te blowen? NU met een huis zal die wel uitkering krijgen, hoppa meteen ff 500 euro gaan vergokken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:24 schreef Kanaroe het volgende:
Laatst zag ik ineens een oude bekende opduiken in een tv-programma; dakloze, ID-kaartloze en gokverslaafde 'rapper' Ikbal uit Uto2. Fascinerend, die gokkers.
https://www.npo3.nl/ajouad/24-11-2022/VPWON_1341730
Ik ga dat niet kijken, wind me nu al op . Die Ikbal heb ik ook gewoon gemist daaro en dat houden we lekker zo.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb het gekeken, in feite was hij nog slechter af dan ten tijde van Utopia? Weer dakloos, dagelijks maar gokken, uiteindelijk kreeg hij weer een woning waar hij niet blij mee was, hij wilde liever buiten leven en vooral ook gokken. Vraag mij alleen af, waar in hemelsnaam haalt hij al dat geld vandaan, om te gokken en te blowen? NU met een huis zal die wel uitkering krijgen, hoppa meteen ff 500 euro gaan vergokken.
Plus dat verhaal over die erfenis, zet ik ook wel vraagtekens bij. heeft het eerst over het was 60 a 80 duizend euro, mompelde of misschien iets meer. Daar ligt de grondslag van zijn gokken, hij wilde geen belasting betalen dan maar gaan gokken, ging goed, heeft wel 3 a 4 keer het bedrag kunnen verdubbelen . Jaaaa ik had wel meer dan 500.000 euro. Rekenen kan hij dus ook niet?
Zo iemand is gewoon niet te helpen ben ik bang voor![]()
Dat heb je je goed voorgenomen, wat je zegt, vreet mij er nu ook over op, godsamme wat een lamlul zegquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga dat niet kijken, wind me nu al op . Die Ikbal heb ik ook gewoon gemist daaro en dat houden we lekker zo.![]()
Herinner me nog wel Mickey, die kwam toch in DGK langs als huiszwerver?
Echt die lui gaan zich steeds vreemder op plaatjes vertonen. stuk voor stuk met al die rare filters, zal ook wel verslavingen zijn zou je denkenquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:21 schreef pullup het volgende:
Geeft een imitatie weg van The Joker
[ afbeelding ]
Dit is een heel rare filter jaquote:Op dinsdag 29 november 2022 13:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Echt die lui gaan zich steeds vreemder op plaatjes vertonen. stuk voor stuk met al die rare filters, zal ook wel verslavingen zijn zou je denken
Ja je moet mij niet vragen hoe dat werkt hoor, hoor en lees overal dat je dat kunt doen met insta. of allerlei appjes ervoor.quote:
Nou hè, wat een wazig verhaal over dat geld inderdaad.quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Heb het gekeken, in feite was hij nog slechter af dan ten tijde van Utopia? Weer dakloos, dagelijks maar gokken, uiteindelijk kreeg hij weer een woning waar hij niet blij mee was, hij wilde liever buiten leven en vooral ook gokken. Vraag mij alleen af, waar in hemelsnaam haalt hij al dat geld vandaan, om te gokken en te blowen? NU met een huis zal die wel uitkering krijgen, hoppa meteen ff 500 euro gaan vergokken.
Plus dat verhaal over die erfenis, zet ik ook wel vraagtekens bij. heeft het eerst over het was 60 a 80 duizend euro, mompelde of misschien iets meer. Daar ligt de grondslag van zijn gokken, hij wilde geen belasting betalen dan maar gaan gokken, ging goed, heeft wel 3 a 4 keer het bedrag kunnen verdubbelen . Jaaaa ik had wel meer dan 500.000 euro. Rekenen kan hij dus ook niet?
Zo iemand is gewoon niet te helpen ben ik bang voor![]()
OMG wat triestquote:Op maandag 28 november 2022 19:25 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe ze in het echt eruit ziet![]()
Ja dat is haar partner, zoals ze zelf zegt, "my king"
[ afbeelding ]
Nou ja als ze maar gelukkig isquote:
Dingen sjeffen voor fotoshootsquote:Op woensdag 30 november 2022 12:40 schreef bloempjuh het volgende:
Wat dóet Billy nou eigenlijk precies bij Wehkamp?
Daar zitten er veel. Ik heb mijn bescheiden tatoo er ook vanquote:Op donderdag 1 december 2022 18:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgezocht, bevindt zich op De Wallen (asd)
Yes, de neus is bijna weggepoetst door een filterquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:50 schreef pullup het volgende:
Ze heeft haar best gedaan deze keer
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat die gok weer is teruggekomen na haar operatie toen in Utopia. Ik dacht dat dat effect blijvend zou zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:50 schreef pullup het volgende:
Ze heeft haar best gedaan deze keer
[ afbeelding ]
Zit mij ineens te bedenken, dat kledinggedoe van haar heb ik al lange tijd niet meer voorbij zien komen bij haar. dat doet ze ook schijnbaar niet meer? Ook al weer snel mee gestopt? net als die blauwe maandag aan kinderkleding dan weer?quote:
Romy en Cemal zaten afgelopen zondag in het programma 'Zeeman confronteert'quote:Op maandag 5 december 2022 06:26 schreef pullup het volgende:
Rienkosan zou jaloers zijn
[ afbeelding ]
Oh oh dat leren ze haar snel
Oh dat was hetquote:Op woensdag 7 december 2022 16:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Romy en Cemal zaten afgelopen zondag in het programma 'Zeeman confronteert'
Oh dat heb ik gemistquote:Op woensdag 7 december 2022 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat was hetkwam hierboven ook al even ter sprake
Kan het ook niet meer vinden haha Maar ik had wel die aankondiging hierboven gezet. Sort ofquote:
quote:
Ah ja!! Ik heb het niet helemaal gevolgd trouwens ,maar ik zag tijdens het zappen ineens Romyquote:Op woensdag 7 december 2022 16:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan het ook niet meer vinden haha Maar ik had wel die aankondiging hierboven gezet. Sort of
[..]
Als dat zo is heeft die gast een mooie keuken en is zij de sjaakquote:Op donderdag 15 december 2022 16:59 schreef DaniqueV het volgende:
Ik vind Bats laatste tijd opvallend rustig wat betreft haar intense geluk te verspreiden via insta over haar vriend.
Zou haar inmiddels welbekende trouble in paradise weer in de lucht hangen? Dan heeft hij het wel sneller dan zijn voorgangers door
quote:Op donderdag 15 december 2022 17:07 schreef pullup het volgende:
Daar is ze altijd redelijk stiekem over
Gaat nog wel even duren voor we er achter komen als het zo is
Jaquote:Op donderdag 15 december 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Als dat zo is heeft die gast een mooie keuken en is zij de sjaak
Ik moet zeggen, ik vond dit best wel grappig eruit zienquote:
Oh is ze weer priquote:Op vrijdag 16 december 2022 00:58 schreef DaniqueV het volgende:
Ondertussen hebben Bas en Do een prachtige vakantie aan de foto's te zien![]()
dominiquegruter Je zou maar over drie dagen naar de zon gaan. EINDELIJK!
[ afbeelding ]
dominiquegruter BIG BUDDHA พระพุทธมิ่งมงคล
[ afbeelding ]
dominiquegruter Emerald Cave Koh Mook
[ afbeelding ]
dominiquegruter Koh Tao Island
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig en goede vondst.quote:Op vrijdag 16 december 2022 00:58 schreef DaniqueV het volgende:
Ondertussen hebben Bas en Do een prachtige vakantie aan de foto's te zien![]()
dominiquegruter Je zou maar over drie dagen naar de zon gaan. EINDELIJK!
[ afbeelding ]
dominiquegruter BIG BUDDHA พระพุทธมิ่งมงคล
[ afbeelding ]
dominiquegruter Emerald Cave Koh Mook
[ afbeelding ]
dominiquegruter Koh Tao Island
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even en ze ligt in een tent op straat. Dat donkere haar is niet echt flatteus.quote:
Het ziet er inderdaad niet uit alsof ze veel plezier heeft de laatste tijdquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog even en ze ligt in een tent op straat. Dat donkere haar is niet echt flatteus.
Nog meer mensen op de wereld. Hoe cutequote:
Ze zijn goed aan het werpen die Utopianen, komt een hele horde aanquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog meer mensen op de wereld. Hoe cute
Alles leuk weer dus.quote:
Helemaal happy bij elkaar al weer wat maandjes blijkbaarquote:
Nou ja als je niks meer ziet weet je hoe laat het isquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:14 schreef pullup het volgende:
Oh alweer bijna een jaar zo te zien en te tellen
[ afbeelding ]
quote:
Happiness is leuk de slapeloze nachten zijn wat minderquote:Op vrijdag 23 december 2022 19:33 schreef pullup het volgende:
Die is er ook nog sporadisch op FB
[ afbeelding ]
Ow zit ook weer op Insta zie ik nu
En als je de wereld nou zou gunnen dat bepaalde groepen mensen zich juist NIET voortplanten....quote:Op vrijdag 23 december 2022 19:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn goed aan het werpen die Utopianen, komt een hele horde aan
Alabastine heeft weer een aardige omzet gedraaid, zie ik.quote:Op zondag 18 december 2022 15:37 schreef pullup het volgende:
In ieder geval meid met een D gescheven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |