abonnement Unibet Coolblue
pi_206851370
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Admin maandag 28 november 2022 @ 09:01:51 #152
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_206851561
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom mijn geplaatste dingen zo megagroot worden weergegeven, kom er niet achter waar het aan ligt :@
dat lag aan mij.
zou nu beter moeten zijn
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 28 november 2022 @ 13:35:41 #153
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206854478
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:57 schreef DaniqueV het volgende:
En schijnbaar komen beide weer in een programma op tv volgende week.

[ afbeelding ]
Zeeman Confronteert.
Kijken dus naar welk schandaaltje zal worden behandeld.
pi_206854600
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:59 schreef pullup het volgende:

[..]
Haha geen idee maar geen probleem toch?
Ik kwam een beetje schreeuwerig over vond ik :@ _O-

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:01 schreef Danny het volgende:

[..]
dat lag aan mij.
zou nu beter moeten zijn
Jaaa thanks *O* dat ziet en voelt nu beter ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206854656
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef spapaars het volgende:

[..]
Zeeman Confronteert.
Kijken dus naar welk schandaaltje zal worden behandeld.
Ik kende het hele programma niet, heb nu gisteren een stukje van een aflevering gekeken. er komen ook nagespeelde voorvallen in voor zag ik? Geen idee of dat bij elke aflevering is. Voor nu dus ook onbekend of ze de hoofdrolspelers zullen zijn of de naspelers zijn? :P
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206854669
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 07:59 schreef pullup het volgende:
Batsy aan de kaasfondue

[ afbeelding ]
En een naamsverandering?

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206854695
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:57 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
En een naamsverandering?

[ afbeelding ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206854781
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2022 13:59 schreef pullup het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja vage shit, ik zie haar bij Lotte onder die nieuwe naam nog reageren en bij een volgende foto benoemd lotte haar met de oude naam, ik klik erop en nu heeft ze weer haar oude naam?
Snapte de logica er ook nog niet bij.
Maar we gaan het zien misschien wat ze nu weer gaat uithalen?




amandabalk_
Life's too short to wear boring bikinis

Dochter Vegas van Amanda en Afrojack is echt een mengelmoesje van hun beide, mooi meisje waar je beide in terug ziet. Ze heeft verschillende foto's van haar gedeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 16% gewijzigd door DaniqueV op 28-11-2022 14:32:01 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 18:09:59 #159
184769 crew  Deisyy
pi_206857515
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:10 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja vage shit, ik zie haar bij Lotte onder die nieuwe naam nog reageren en bij een volgende foto benoemd lotte haar met de oude naam, ik klik erop en nu heeft ze weer haar oude naam?
Snapte de logica er ook nog niet bij.
Maar we gaan het zien misschien wat ze nu weer gaat uithalen?

[ afbeelding ]

amandabalk_
Life's too short to wear boring bikinis

Dochter Vegas van Amanda en Afrojack is echt een mengelmoesje van hun beide, mooi meisje waar je beide in terug ziet. Ze heeft verschillende foto's van haar gedeeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit Amanda? Ik herken haar helemaal niet meer :o

Vegas is inderdaad een mooi meisje, leuk om haar beide ouders in haar terug te zien.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206857836
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Is dit Amanda? Ik herken haar helemaal niet meer :o

Vegas is inderdaad een mooi meisje, leuk om haar beide ouders in haar terug te zien.
Ja daar moet je af en toe goed naar kijken wil je de oude Amanda zien :Y Ze gebruikt soms ook filters over haar foto's denk ik, ene keer haal je haar er wel uit en een andere keer is ze qua vorm van gezicht net een alien vind ik _O-

Ja leuk van die dochter hé :)


Laatste 2, zijprofiel van haar tussen liftdeuren gezeten? :|W











Amanda met haar vriend



[ Bericht 4% gewijzigd door DaniqueV op 28-11-2022 18:44:39 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 19:20:51 #161
184769 crew  Deisyy
pi_206858772
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:28 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja daar moet je af en toe goed naar kijken wil je de oude Amanda zien :Y Ze gebruikt soms ook filters over haar foto's denk ik, ene keer haal je haar er wel uit en een andere keer is ze qua vorm van gezicht net een alien vind ik _O-

Ja leuk van die dochter hé :)

Laatste 2, zijprofiel van haar tussen liftdeuren gezeten? :|W

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Amanda met haar vriend

[ afbeelding ]
Haar foto's zijn één groot filter :D uit de tweede en de vierde foto haal ik haar nog wel een beetje, maar als ik het niet geweten had had ik haar niet herkend :o

Ik ben benieuwd hoe ze er echt in het echt uit ziet, in ider geval niet meer zoals hier, maar laten we stellen dat het goed is voor de economie :X



Is die roze man haar partner?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206858832
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Haar foto's zijn één groot filter :D uit de tweede en de vierde foto haal ik haar nog wel een beetje, maar als ik het niet geweten had had ik haar niet herkend :o

Ik ben benieuwd hoe ze er echt in het echt uit ziet, in ider geval niet meer zoals hier, maar laten we stellen dat het goed is voor de economie :X

[ afbeelding ]

Is die roze man haar partner?
Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe ze in het echt eruit ziet :Y

Ja dat is haar partner, zoals ze zelf zegt, "my king"

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 19:26:16 #163
184769 crew  Deisyy
pi_206858845
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe ze in het echt eruit ziet :Y

Ja dat is haar partner, zoals ze zelf zegt, "my king"

[ afbeelding ]
Ik denk zomaar dat hij veel geld heeft :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206858887
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik denk zomaar dat hij veel geld heeft :D
Yes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 19:30:14 #165
184769 crew  Deisyy
pi_206858900
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:29 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Yes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Surprise! :D

Dat heeft Amanda goed voor elkaar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206858914
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Surprise! :D

Dat heeft Amanda goed voor elkaar.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206859244
Mijn hemel, als je zou zeggen dat ze 2 papieren zakken aan de onderbenen heeft zitten geloof ik het meteen :o

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206859300
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206862354
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:55 schreef DaniqueV het volgende:
Mijn hemel, als je zou zeggen dat ze 2 papieren zakken aan de onderbenen heeft zitten geloof ik het meteen :o

[ afbeelding ]
_O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206863001
Nou ze heeft zowaar een keer een echt vriendje

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206863005
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206863010
Nog wel met dezelfde



[ Bericht 14% gewijzigd door pullup op 29-11-2022 13:06:58 ]
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206863736
Laatst zag ik ineens een oude bekende opduiken in een tv-programma; dakloze, ID-kaartloze en gokverslaafde 'rapper' Ikbal uit Uto2. Fascinerend, die gokkers.

https://www.npo3.nl/ajouad/24-11-2022/VPWON_1341730
pi_206865617
Die blijft maar peelen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206865977
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:24 schreef Kanaroe het volgende:
Laatst zag ik ineens een oude bekende opduiken in een tv-programma; dakloze, ID-kaartloze en gokverslaafde 'rapper' Ikbal uit Uto2. Fascinerend, die gokkers.

https://www.npo3.nl/ajouad/24-11-2022/VPWON_1341730
Heb het gekeken, in feite was hij nog slechter af dan ten tijde van Utopia? Weer dakloos, dagelijks maar gokken, uiteindelijk kreeg hij weer een woning waar hij niet blij mee was, hij wilde liever buiten leven en vooral ook gokken. Vraag mij alleen af, waar in hemelsnaam haalt hij al dat geld vandaan, om te gokken en te blowen? NU met een huis zal die wel uitkering krijgen, hoppa meteen ff 500 euro gaan vergokken. :X

Plus dat verhaal over die erfenis, zet ik ook wel vraagtekens bij. heeft het eerst over het was 60 a 80 duizend euro, mompelde of misschien iets meer. Daar ligt de grondslag van zijn gokken, hij wilde geen belasting betalen dan maar gaan gokken, ging goed, heeft wel 3 a 4 keer het bedrag kunnen verdubbelen . Jaaaa ik had wel meer dan 500.000 euro. Rekenen kan hij dus ook niet?

Zo iemand is gewoon niet te helpen ben ik bang voor :N

[ Bericht 9% gewijzigd door DaniqueV op 29-11-2022 13:15:28 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206866073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Heb het gekeken, in feite was hij nog slechter af dan ten tijde van Utopia? Weer dakloos, dagelijks maar gokken, uiteindelijk kreeg hij weer een woning waar hij niet blij mee was, hij wilde liever buiten leven en vooral ook gokken. Vraag mij alleen af, waar in hemelsnaam haalt hij al dat geld vandaan, om te gokken en te blowen? NU met een huis zal die wel uitkering krijgen, hoppa meteen ff 500 euro gaan vergokken. :X

Plus dat verhaal over die erfenis, zet ik ook wel vraagtekens bij. heeft het eerst over het was 60 a 80 duizend euro, mompelde of misschien iets meer. Daar ligt de grondslag van zijn gokken, hij wilde geen belasting betalen dan maar gaan gokken, ging goed, heeft wel 3 a 4 keer het bedrag kunnen verdubbelen . Jaaaa ik had wel meer dan 500.000 euro. Rekenen kan hij dus ook niet?

Zo iemand is gewoon niet te helpen ben ik bang voor :N
Ik ga dat niet kijken, wind me nu al op . Die Ikbal heb ik ook gewoon gemist daaro en dat houden we lekker zo. :Y

Herinner me nog wel Mickey, die kwam toch in DGK langs als huiszwerver?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206866079
En nee die zijn niet te helpen inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206866135
Geeft een imitatie weg van The Joker

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206866156
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:17 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik ga dat niet kijken, wind me nu al op . Die Ikbal heb ik ook gewoon gemist daaro en dat houden we lekker zo. :Y

Herinner me nog wel Mickey, die kwam toch in DGK langs als huiszwerver?
Dat heb je je goed voorgenomen, wat je zegt, vreet mij er nu ook over op, godsamme wat een lamlul zeg :X :(

Ja klopt, met die Ikbal vielen ze ook in de herhaling, zelfde verhaal als met die Mickey, of was het MIke? Enige voordeel bij die Ikbal, die zag er verzorgder uit en weet heeeeel mooi te lullen :X
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206866172
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:21 schreef pullup het volgende:
Geeft een imitatie weg van The Joker

[ afbeelding ]
Echt die lui gaan zich steeds vreemder op plaatjes vertonen. stuk voor stuk met al die rare filters, zal ook wel verslavingen zijn zou je denken _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206866178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Echt die lui gaan zich steeds vreemder op plaatjes vertonen. stuk voor stuk met al die rare filters, zal ook wel verslavingen zijn zou je denken _O-
Dit is een heel rare filter ja :D
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206866306
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:25 schreef pullup het volgende:

[..]
Dit is een heel rare filter ja :D
Ja je moet mij niet vragen hoe dat werkt hoor, hoor en lees overal dat je dat kunt doen met insta. of allerlei appjes ervoor.

Ik moet eerlijk bekennen, ik had niets met Ruud Zwaan, vond het ook altijd maar een sukkeltje/klaploper :@ Maar moet zeggen, hij zorgt wel heel goed voor die stieren O+





ruud_zwaan
Bix en Loki die even lekker knuffelen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_206869040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Heb het gekeken, in feite was hij nog slechter af dan ten tijde van Utopia? Weer dakloos, dagelijks maar gokken, uiteindelijk kreeg hij weer een woning waar hij niet blij mee was, hij wilde liever buiten leven en vooral ook gokken. Vraag mij alleen af, waar in hemelsnaam haalt hij al dat geld vandaan, om te gokken en te blowen? NU met een huis zal die wel uitkering krijgen, hoppa meteen ff 500 euro gaan vergokken. :X

Plus dat verhaal over die erfenis, zet ik ook wel vraagtekens bij. heeft het eerst over het was 60 a 80 duizend euro, mompelde of misschien iets meer. Daar ligt de grondslag van zijn gokken, hij wilde geen belasting betalen dan maar gaan gokken, ging goed, heeft wel 3 a 4 keer het bedrag kunnen verdubbelen . Jaaaa ik had wel meer dan 500.000 euro. Rekenen kan hij dus ook niet?

Zo iemand is gewoon niet te helpen ben ik bang voor :N
Nou hè, wat een wazig verhaal over dat geld inderdaad.
"Ikbal, de koning van de straat", dat zal hij wel blijven ook.
Jammer, want dom is hij niet volgens mij, maar ja....
pi_206870088
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206871115
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:25 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ja, ben ik ook benieuwd naar hoe ze in het echt eruit ziet :Y

Ja dat is haar partner, zoals ze zelf zegt, "my king"

[ afbeelding ]

OMG wat triest
pi_206871324
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:08 schreef humpty het volgende:

[..]
OMG wat triest
Nou ja als ze maar gelukkig is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206877108
Ik zei al dat ze was afgevallen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206877113
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206879445
Staat ze weer hoor, in de bedrijfs WC

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206879491
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206879579
Wat dóet Billy nou eigenlijk precies bij Wehkamp?
Mon 'en!
pi_206879625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:40 schreef bloempjuh het volgende:
Wat dóet Billy nou eigenlijk precies bij Wehkamp?
Dingen sjeffen voor fotoshoots
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206890794
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206890808
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206892882
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 1 december 2022 @ 18:06:21 #196
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_206896328
quote:
Opgezocht, bevindt zich op De Wallen (asd)
pi_206896378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 18:06 schreef spapaars het volgende:

[..]
Opgezocht, bevindt zich op De Wallen (asd)
Daar zitten er veel. Ik heb mijn bescheiden tatoo er ook van
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206896722
Werkt Boyd bij Henk Schiffmacher???
Intentionally left blank.
pi_206899497
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_206899532
Pa Rowena is er weer bovenop gekomen

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')