Godzijdank, anders was ik direct weer weg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo vrienden en minder goede vrienden!
IK ben er ook na een werkdag vol met strijd en een vreselijke verkeersinfarcten!
Ik zie net de eerste goal van Iran.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godzijdank, anders was ik direct weer weg.
Ik gun het Andries van harte!quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef KingRoland het volgende:
ik merk dat er een hoop feyenoorders aanwezig zijn die het niet leuk vinden dat Noppert de voorkeur krijgt boven Bijlow
erg mooi
Mssn dat ze van Bijlow af willen,kunnen ze weer wat centjes innen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:31 schreef KingRoland het volgende:
ik merk dat er een hoop feyenoorders aanwezig zijn die het niet leuk vinden dat Noppert de voorkeur krijgt boven Bijlow
erg mooi
Hij deed echt keihard zijn best om alles te laten mislukken, een prima statement tegen de overheid van dat land. Jammer dat zijn teamgenoten zijn briljantheid niet begrepenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie net de eerste goal van Iran.
Wat een geweldig uitgedachte mislukte voorzet van Alireza he?
Omdat hij een paar middelmatige ballen uit de lucht plukte en vervolgens overdreven lang ging liggen om tijd te winnen (ook toen het 0-0 stond)quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gun het Andries van harte!
Al begrijp ik nog altijd niet dat hij zo opgehemeld werd na die eerste wedstrijd, wantja. Zo bijzonder vond ik het niet.
Precies. Ben er vrij zeker van dat Kostas Lamprou ook elke bal gehouden had.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat hij een paar middelmatige ballen uit de lucht plukte en vervolgens overdreven lang ging liggen om tijd te winnen (ook toen het 0-0 stond)
ik drink nu coca cola zeroquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste biertje al op.
Ik lijk tong wel.
Nou ja één bal pakte Noppert voornamelijk wegens zijn lengte, als ik dan aan Lamprou denk hequote:Op vrijdag 25 november 2022 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. Ben er vrij zeker van dat Kostas Lamprou ook elke bal gehouden had.
mwoah Lamprou had er wel eentje in eigen doel getikt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies. Ben er vrij zeker van dat Kostas Lamprou ook elke bal gehouden had.
Dan maak je wel grappenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eerste biertje al op.
Ik lijk tong wel.
geniet er lekker van!quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik drink nu een veggie smoothie met spinazie, bosvruchten en chia zaad.
Geen selderij erbij doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik drink nu een veggie smoothie met spinazie, bosvruchten en chia zaad.
Valenciaquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
noem 1 speler uit Ecuador zonder google te gebruiken
Santiago.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Makkelie mag naar spanje-duitsland.
Nog een keertje danquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister intussen naar SASH!
Zwarte Pietquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:40 schreef KingRoland het volgende:
en die moet vandaag wel in de basis staan
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister intussen naar SASH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |