Dat zeg je.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat clubje interesseert me echt al jaren geen ene reet meer. Dat zou je ondertussen wel moeten weten maat.
Ik denk dat het wel goed gaat, hij oogde prima vorige potje en net als tegen Senegal zal hij heel weinig te doen gaan hebben, behalve een paar scherpe reflexen die hij wel in huis heeft.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd werd er niets verwacht, nu wel, ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat, ervaring in de top heeft hij niet.
Als hij een goed WK speelt, dan liever meteen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die ervaring komt vanzelf. Hopelijk komt Nederland ver en misschien kan Noppert komend seizoen naar Ajax
De halve wereldtop schijnt al op Noppert te azen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die ervaring komt vanzelf. Hopelijk komt Nederland ver en misschien kan Noppert komend seizoen naar Ajax
Is Bij Heerenveen ook niet nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe Noppert het gaat doen als we een keer achter komen en hij de bal snel het spel in moet brengen want dat doet hij niet.
Uiteraard en bij Nederland ligt het tempo ook ontzettend traag waardoor het niet echt opvalt. Maar zodra hij een bal vangt wacht hij eerst tot iedereen weer in positie staat ipv dat hij snel de bal weer in het spel brengt om op te bouwen. Wat niet erg is totdat je een keer achterkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Is Bij Heerenveen ook niet nodig.
Dat lijkt me niet en lijkt me voor hem ook niet handig om nu al naar het buitenland te gaan. Van Friesland naar Amsterdam is al een grote stap.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
De halve wereldtop schijnt al op Noppert te azen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |