Want?quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:02 schreef Haags het volgende:
Ik denk 2-1 voor Nederland.
Maar hoop op een nederlaag.
Iemand is zuur dat zijn clubje aan het falen is.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:02 schreef Haags het volgende:
Ik denk 2-1 voor Nederland.
Maar hoop op een nederlaag.
De Ligt komt nooit optimaal tot zijn recht in een driemansdefensie en bovendien lijken hij en Van Dijk ook wat te weinig complementair. Bij Bayern ligt hij echter prima op koers geloof ik (ik kijk niet al teveel Bundesliga).quote:Op woensdag 23 november 2022 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik snap alleen echt niet waarom De Ligt weer Te Ligt is geworden. In potentie het beste centrum van de wereld met Van Dijk, maar stond tegen Senegal te sputteren alsof hij niets had geleerd de afgelopen jaren en weer op Woudenstein stond te blunderen. .
Waar is die De ligt die soeverein Europa hielp veroveren en o.a. Ronaldo uit de wedstrijd haalde in Delle Alpi en nog scoorde ook?
Dat clubje interesseert me echt al jaren geen ene reet meer. Dat zou je ondertussen wel moeten weten maat.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand is zuur dat zijn clubje aan het falen is.
We gaan het zien, nu staat er meer druk op hem.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat scheelt een slok op een borrel!
Noppert
Feyenoorders weer 4 dagen mad op Twitter.. overspannen volk.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat clubje interesseert me echt al jaren geen ene reet meer. Dat zou je ondertussen wel moeten weten maat.
Er werd ook heel weinig wegggeven en die kansjes komen echt wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:08 schreef RamboDirk het volgende:
Lastig. Die pot tegen Senegal werd met veel fortuin gewonnen door persoonlijke fouten bij Senegal. Ecuador lijkt mij wat stabieler en minder vatbaar voor fouten. 0-0
Maakte een geintjequote:Op vrijdag 25 november 2022 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, nu staat er meer druk op hem.
Eerste wedstrijd werd er niets verwacht, nu wel, ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat, ervaring in de top heeft hij niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:09 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maakte een geintje
Ik had Noppert nooit echt zien keepen. Viel me niet positief of negatief op bij Ajax-Heerenveen, maar heeft met Heerenveen weinig tegengoals en hij was goed tegen Senegal.
We gaan het zien tegen betere tegenstanders
Die ervaring komt vanzelf. Hopelijk komt Nederland ver en misschien kan Noppert komend seizoen naar Ajaxquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd werd er niets verwacht, nu wel, ben benieuwd hoe hij daarmee omgaat, ervaring in de top heeft hij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |