Ja. :/quote:Op maandag 21 november 2022 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier had ook gewoon Jack kunnen zitten.
@onlogisch zonder meer. Zelfs lang na zijn stoppen zal hij nog altijd een legende blijven.quote:Op maandag 21 november 2022 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en wie is de Ed de Goey onder de mods.
Thuis op de bank bedoel je.quote:Op maandag 21 november 2022 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Cruijff, vooral in '78 weergaloos.
Of Kees Jansma.quote:Op maandag 21 november 2022 19:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hier had ook gewoon Jack kunnen zitten.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was de grap spuitelf.
Oh, thanksquote:Op maandag 21 november 2022 19:48 schreef Coco het volgende:
[..]
De_Kraam in WK / [NPO] NOS Studio WK 22 #1
Nou!quote:Op maandag 21 november 2022 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Cruijff, vooral in '78 weergaloos.
Gewoon Hansie Hansie in laten vliegen voor de interviews met Louisquote:Op maandag 21 november 2022 19:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Al die gasten zijn doodsbang voor Louis.
Jawel maar zolang je gewoon weer op werk verschijnt zonder nadelige bijwerkingen valt het onder levensgenieten.quote:Op maandag 21 november 2022 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het was een uitstekend excuus om op een maandag alcohol te drinken zonder mij een alcoholist te voelen
En meer dan dat was het niet.
@:tong80
@:caland
@:neef_wuppie
De aanval mist vooral erg veel creativiteit. Nauwelijks een kans gehad.quote:Op maandag 21 november 2022 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelden heb ik het NL elftal zo zouteloos zien spelen tegen zo'n zwakke tegenstander. Het was echt kut.
Gelieve vrijdag met wat meer peper in de bips te spelen jongens.
Ja is t gek, Senegal miste Manequote:Op maandag 21 november 2022 20:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De aanval mist vooral erg veel creativiteit. Nauwelijks een kans gehad.
Dan heb je de laatste jaren wel wat wedstrijden gemist, geloof ikquote:Op maandag 21 november 2022 20:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelden heb ik het NL elftal zo zouteloos zien spelen tegen zo'n zwakke tegenstander. Het was echt kut.
Gelieve vrijdag met wat meer peper in de bips te spelen jongens.
quote:Op zondag 13 november 2022 12:57 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet heugen wanneer Nederland van een Afrikaanse ploeg verloren heeft, ik denk n moeizame 2-0 voor Oranje
Ik heb niet alles even uitgebreid gezien nee.quote:Op maandag 21 november 2022 20:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan heb je de laatste jaren wel wat wedstrijden gemist, geloof ik
Die in de korte hoek was wel goed, maar misschien leek dat zo omdat ie in eerste instantie verkeerd stondquote:Op maandag 21 november 2022 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maarre
Zo bijzonder waren die reddingen van Andries niet toch? Die had Mickey van der Hart ook wel gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |