Terreinverlies gekocht met 300.000 doden. Ben benieuwd wat 500.000 doden op gaat leveren..quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:
2e mobilisatie komt eraan
[ twitter ]
Vruchtbare grond met zoveel stikstof, calcium en fosfor bemesting.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:07 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat 500.000 doden op gaat leveren..
Die 300k zijn nog niet dood, merendeel is nog in (nutteloze) training. Er zijn de afgelopen weken 10k~20k opgeofferd om Bakhmut onder druk te houden en de Ukrainse opmars naar Svatove, Severodonetsk en Luhansk te stoppenquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:07 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Terreinverlies gekocht met 300.000 doden. Ben benieuwd wat 500.000 doden op gaat leveren..
Wie belt Jetten!?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:09 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Vruchtbare grond met zoveel stikstof, calcium en fosfor bemesting.
Ben wel benieuwd hoe en waarmee ze die mensen denken te gaan uitrustten. Misschien is er nog ergens een magazijn met wapens uit de Krim-oorlog?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
Dikke fotojopskills hier:
[ twitter ]
Ik vind dat anders een hele logische conclusie. Uiteraard voorbarig, maar mij lijkt het ook zeer logisch als dit gewoon geexecuteerde Russen zijn nadat een rus op de Oekrainers begon te schieten en wellicht eentje gedood heeft. Als je teammaatje omgelegd wordt op deze wijze is een wraakactie begrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voorbarige conclusies zoals deze:
[..]
?
Waar heb je deze wijsheid vandaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:24 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vind dat anders een hele logische conclusie. Uiteraard voorbarig, maar mij lijkt het ook zeer logisch als dit gewoon geexecuteerde Russen zijn nadat een rus op de Oekrainers begon te schieten en wellicht eentje gedood heeft. Als je teammaatje omgelegd wordt op deze wijze is een wraakactie begrijpelijk.
Mij lijkt het juist bijzonder apart dat ze op de grond liggen, een machine geweer gaat er op los in consternatie en ze worden allemaal precies in hun hoofd geraakt, ook de achterste in het rijtje
We weten allemaal dat voor elke actie zoals dit door de Oekrainers, plegen de Russen er een veelvoud van, maar het gebeurt ook gewoon aan 'onze' zijde. End of story.
wat is de grapquote:Op dinsdag 22 november 2022 14:42 schreef xpompompomx het volgende:
Dikke fotojopskills hier:
[ twitter ]
Stond het niet gewoon in het artikel dat ze allemaal rond het hoofd geraakt warenquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar heb je deze wijsheid vandaan eigenlijk?
Dat ze die kerel die altijd kijkt of dat hij elk moment in tranen kan uitbarsten een glimlach hebben gegeven.quote:
Met het verschil dat ze nu nog amper wapens hebben en tegenover een grote tegenstander staan die ook nog eens superieure wapens heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
Mja, zo lijkt het alweer een beetje op de Winteroorlog. Ook daar lukte het de USSR niet om een doorbraak te forceren tegen een numeriek kleinere tegenstander, en pas toen er grote hoeveelheden mensen tegenaan werden gesmeten geraakte de USSR aan de winnende hand.
Er komt geen invasie van Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden toch gewoon die ene af kunnen knallen en die op de grond vastzetten?
Einde onderzoek.quote:Zeg eens Alexandr, hebben jullie die mensen geëxecuteerd terwijl ze op de grond lagen?
Nee sergeant!
Ik was toch wel verbaasd over de zorgvuldigheid en details die met MH-17 gepaard gingen. Dat was ook een oorlogszone.. Maar ik vermoed niet dat hier net zoveel energie ingestoken gaat worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:13 schreef ExTec het volgende:
Vraag me ook af wat sommigen hier zich bij 'een onderzoek' voorstellen?
Snel afzetten met linten, dan komt er een busje met allemaal fotomodel-volk die alleen maar over-dramatische one liners uitkramen, net als in CSI?
Het is een oorlogszone, geen linten, lijken zijn al in een zak gestopt en ergens in een koeling gelegd.
Onderzoek:
[..]
Einde onderzoek.
- Kijken welk wapen gebruikt is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:13 schreef ExTec het volgende:
Vraag me ook af wat sommigen hier zich bij 'een onderzoek' voorstellen?
Snel afzetten met linten, dan komt er een busje met allemaal fotomodel-volk die alleen maar over-dramatische one liners uitkramen, net als in CSI?
Het is een oorlogszone, geen linten, lijken zijn al in een zak gestopt en ergens in een koeling gelegd.
Onderzoek:
[..]
Einde onderzoek.
Ik denk niet dat 3de partijen genegen zijn onderzoek te komen doen naar dit, en ik denk dat de onderzoeks-capaciteit die oekraine zef heeft z'n handen vol heeft aan de massagraven met burgers in, nu, kherson.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik was toch wel verbaasd over de zorgvuldigheid en details die met MH-17 gepaard gingen. Dat was ook een oorlogszone.. Maar ik vermoed niet dat hier net zoveel energie ingestoken gaat worden.
Was toch wel een andere situatie destijds.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik was toch wel verbaasd over de zorgvuldigheid en details die met MH-17 gepaard gingen. Dat was ook een oorlogszone.. Maar ik vermoed niet dat hier net zoveel energie ingestoken gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |