Stond het niet gewoon in het artikel dat ze allemaal rond het hoofd geraakt warenquote:Op dinsdag 22 november 2022 15:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar heb je deze wijsheid vandaan eigenlijk?
Dat ze die kerel die altijd kijkt of dat hij elk moment in tranen kan uitbarsten een glimlach hebben gegeven.quote:
Met het verschil dat ze nu nog amper wapens hebben en tegenover een grote tegenstander staan die ook nog eens superieure wapens heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:21 schreef xpompompomx het volgende:
Mja, zo lijkt het alweer een beetje op de Winteroorlog. Ook daar lukte het de USSR niet om een doorbraak te forceren tegen een numeriek kleinere tegenstander, en pas toen er grote hoeveelheden mensen tegenaan werden gesmeten geraakte de USSR aan de winnende hand.
Er komt geen invasie van Oekraïne.quote:Op dinsdag 22 november 2022 15:03 schreef slashdotter3 het volgende:
2e mobilisatie komt eraan
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden toch gewoon die ene af kunnen knallen en die op de grond vastzetten?
Einde onderzoek.quote:Zeg eens Alexandr, hebben jullie die mensen geëxecuteerd terwijl ze op de grond lagen?
Nee sergeant!
Ik was toch wel verbaasd over de zorgvuldigheid en details die met MH-17 gepaard gingen. Dat was ook een oorlogszone.. Maar ik vermoed niet dat hier net zoveel energie ingestoken gaat worden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:13 schreef ExTec het volgende:
Vraag me ook af wat sommigen hier zich bij 'een onderzoek' voorstellen?
Snel afzetten met linten, dan komt er een busje met allemaal fotomodel-volk die alleen maar over-dramatische one liners uitkramen, net als in CSI?
Het is een oorlogszone, geen linten, lijken zijn al in een zak gestopt en ergens in een koeling gelegd.
Onderzoek:
[..]
Einde onderzoek.
- Kijken welk wapen gebruikt is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:13 schreef ExTec het volgende:
Vraag me ook af wat sommigen hier zich bij 'een onderzoek' voorstellen?
Snel afzetten met linten, dan komt er een busje met allemaal fotomodel-volk die alleen maar over-dramatische one liners uitkramen, net als in CSI?
Het is een oorlogszone, geen linten, lijken zijn al in een zak gestopt en ergens in een koeling gelegd.
Onderzoek:
[..]
Einde onderzoek.
Ik denk niet dat 3de partijen genegen zijn onderzoek te komen doen naar dit, en ik denk dat de onderzoeks-capaciteit die oekraine zef heeft z'n handen vol heeft aan de massagraven met burgers in, nu, kherson.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik was toch wel verbaasd over de zorgvuldigheid en details die met MH-17 gepaard gingen. Dat was ook een oorlogszone.. Maar ik vermoed niet dat hier net zoveel energie ingestoken gaat worden.
Was toch wel een andere situatie destijds.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik was toch wel verbaasd over de zorgvuldigheid en details die met MH-17 gepaard gingen. Dat was ook een oorlogszone.. Maar ik vermoed niet dat hier net zoveel energie ingestoken gaat worden.
Niets doen is de pest voor de discipline.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 3de partijen genegen zijn onderzoek te komen doen naar dit, en ik denk dat de onderzoeks-capaciteit die oekraine zef heeft z'n handen vol heeft aan de massagraven met burgers in, nu, kherson.
De reacties van die zure cryptoboys die hun geld in een piramidespel hebben gestopt en nu alles kwijt zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
De reacties van die zure cryptoboys die hun geld in een piramidespel hebben gestopt en nu alles kwijt zijn.
quote:JUST IN - US is sending another $4.5 billion to Ukraine.
Grappig dat je het erger vindt als een paar Russische soldaten worden doodgeschoten dat wordt veroorzaakt door een van hun eigen soldaten, dan de honderduizenden mensen die ontheemd zijn, verkracht, vermoord, geterroriseerd, dan de complete steden die zijn weggevaagd, de massagraven die zijn gevonden en de martelkamers.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat heeft niks met naïviteit te maken. In iedere oorlog gebeuren de ergste dingen.
Er wordt moreel verheven gewezen op oorlogsrecht en de misstanden van Rusland. Hypocrisie ten top. Blijkbaar houden die verdragen en conventies op bij eigen wandaden.
Wel erg veel zure reacties.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moet je de reacties op de tweet lezen.
Wel behoorlijk van vrij lage weetjewel-niveau.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die meme reacties zijn geweldig
Volgens mij zijn het dezelfde types die de Holocaust negeren en miepen over het bombardement op Dresden. Zoals John Cleese ooit al eens zei: "you started it, you invaded Poland".quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Grappig dat je het erger vindt als een paar Russische soldaten worden doodgeschoten dat wordt veroorzaakt door een van hun eigen soldaten, dan de honderduizenden mensen die ontheemd zijn, verkracht, vermoord, geterroriseerd, dan de complete steden die zijn weggevaagd, de massagraven die zijn gevonden en de martelkamers.
Ja, dit is echt verschrikkelijk vergeleken met dat. Voor iemand die voor Rusland is. En nee, ga nou niet doen alsof je alleen maar KRITISCH NADENKT.
Rusland pleegt 99.9% van de oorlogsmidaden, maar dit is iets waar je boos om wordt. Give me a break.
Hadden ze maar bij Moeders thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:01 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw: neergeschoten Russen die halfdood op de grond liggen krijgen nog wat extra kogels door het hoofd
https://www.reddit.com/r/(...)arning_18_war_crime/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |