Niets doen is de pest voor de discipline.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 3de partijen genegen zijn onderzoek te komen doen naar dit, en ik denk dat de onderzoeks-capaciteit die oekraine zef heeft z'n handen vol heeft aan de massagraven met burgers in, nu, kherson.
De reacties van die zure cryptoboys die hun geld in een piramidespel hebben gestopt en nu alles kwijt zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
De reacties van die zure cryptoboys die hun geld in een piramidespel hebben gestopt en nu alles kwijt zijn.
quote:JUST IN - US is sending another $4.5 billion to Ukraine.
Grappig dat je het erger vindt als een paar Russische soldaten worden doodgeschoten dat wordt veroorzaakt door een van hun eigen soldaten, dan de honderduizenden mensen die ontheemd zijn, verkracht, vermoord, geterroriseerd, dan de complete steden die zijn weggevaagd, de massagraven die zijn gevonden en de martelkamers.quote:Op dinsdag 22 november 2022 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat heeft niks met naviteit te maken. In iedere oorlog gebeuren de ergste dingen.
Er wordt moreel verheven gewezen op oorlogsrecht en de misstanden van Rusland. Hypocrisie ten top. Blijkbaar houden die verdragen en conventies op bij eigen wandaden.
Wel erg veel zure reacties.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moet je de reacties op de tweet lezen.
Wel behoorlijk van vrij lage weetjewel-niveau.quote:Op dinsdag 22 november 2022 17:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die meme reacties zijn geweldig
Volgens mij zijn het dezelfde types die de Holocaust negeren en miepen over het bombardement op Dresden. Zoals John Cleese ooit al eens zei: "you started it, you invaded Poland".quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Grappig dat je het erger vindt als een paar Russische soldaten worden doodgeschoten dat wordt veroorzaakt door een van hun eigen soldaten, dan de honderduizenden mensen die ontheemd zijn, verkracht, vermoord, geterroriseerd, dan de complete steden die zijn weggevaagd, de massagraven die zijn gevonden en de martelkamers.
Ja, dit is echt verschrikkelijk vergeleken met dat. Voor iemand die voor Rusland is. En nee, ga nou niet doen alsof je alleen maar KRITISCH NADENKT.
Rusland pleegt 99.9% van de oorlogsmidaden, maar dit is iets waar je boos om wordt. Give me a break.
Hadden ze maar bij Moeders thuis moeten blijven.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:01 schreef slashdotter3 het volgende:
nsfw: neergeschoten Russen die halfdood op de grond liggen krijgen nog wat extra kogels door het hoofd
https://www.reddit.com/r/(...)arning_18_war_crime/
mAaR dE vS hEeFt AtOoMbOmMeN gEgOoIdquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het dezelfde types die de Holocaust negeren en miepen over het bombardement op Dresden. Zoals John Cleese ooit al eens zei: "you started it, you invaded Poland".
Die nucleaire dreiging trapt niemand meer in. Ze doen het toch niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:13 schreef michaelmoore het volgende:
er komt steeds meer realiteit op TV in Rusland
[ twitter ]
Van de russen verwacht je niet beter.quote:Op dinsdag 22 november 2022 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Grappig dat je het erger vindt als een paar Russische soldaten worden doodgeschoten dat wordt veroorzaakt door een van hun eigen soldaten, dan de honderduizenden mensen die ontheemd zijn, verkracht, vermoord, geterroriseerd, dan de complete steden die zijn weggevaagd, de massagraven die zijn gevonden en de martelkamers.
Ja, dit is echt verschrikkelijk vergeleken met dat. Voor iemand die voor Rusland is. En nee, ga nou niet doen alsof je alleen maar KRITISCH NADENKT.
Rusland pleegt 99.9% van de oorlogsmidaden, maar dit is iets waar je boos om wordt. Give me a break.
Gaapquote:Op dinsdag 22 november 2022 18:13 schreef michaelmoore het volgende:
er komt steeds meer realiteit op TV in Rusland
[ twitter ]
hij is levensmoe ,quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:21 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Gaap![]()
Hij doet weer eens de bekende truc van zich van het domme houden. We zijn sponsors van terrorismeWie sponsoren we dan
Etc...
Als je geen verschil ziet tussen deze dingen, dan ben je ver heen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van de russen verwacht je niet beter.
Blijkt dat we niet zo anders zijn.
Filmpje tot de helft gekeken, daarna had ik het wel weer gezien. Beste is om zo ver mogelijk uit de buurt van z'n onzin te blijven. Heb medelijden met Russen die hun leven lang met dit soort brainwashing zijn opgegroeid en geen toegang tot vrije media op internet hebben als tegengif.quote:Op dinsdag 22 november 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij is levensmoe ,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |