Heeft Rusland toch nog iets veroverd.quote:
Dat op de grond gaan liggen voor de loop van een machinegeweer een afleidingsmanoeuvre was lijkt me sterk. Het lijkt me logischer dat de schutter van gedachten veranderde over krijgsgevangenschap en dacht suicide-by-enemy te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk dat zal blijken dat de Oekraïnse soldaat met het machinegeweer zeer terecht schoot op de Russische soldaat die zich niet wilde overgeven, en dat dit een afgesproken afleidingsmanoeuvre was waarin de Orcs die al op de grond lagen kans zagen om of op te staan of om een pistool of granaat uit hun uniform te halen. Het gevolg hiervan was natuurlijk dat de bediener van het machinegeweer vervolgens al die orcs ook terecht neermaaide. Dit ging allemaal erg snel, waardoor ze inderdaad weer niervielen op de posities waar ze even daarvoor hadden gelegen.
Oorlogsmisdaad van de Russen, terechte reactie van Oekraïne.
Zoals ik al zei, geef ik ook mijn eigen mening ja.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Voorbarige conclusies zoals deze:
[..]
?
Dat is duidelijk jouw boodschap, insinuator.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:56 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Maar jij wel.
Jij mag wel je eigen mening geven maar als anderen het doen begin je meteen te janken over voorbarige conclusies.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, geef ik ook mijn eigen mening ja.
Mooi he.
Je bent van mening dat Rusland deze oorlog moet winnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, geef ik ook mijn eigen mening ja.
Mooi he.
Nee, dat maak jij ervan. Maar dat is ook precies het kinderachtige spelletje wat je speelt natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is duidelijk jouw boodschap, insinuator.
Ze hadden toch gewoon die ene af kunnen knallen en die op de grond vastzetten?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat op de grond gaan liggen voor de loop van een machinegeweer een afleidingsmanoeuvre was lijkt me sterk. Het lijkt me logischer dat de schutter van gedachten veranderde over krijgsgevangenschap en dacht suicide-by-enemy te doen.
Maar ja, de groep geeft zich over. Het is niet aan de Oekraïners om eerst de relatie tussen de individuele vijandelijke soldaten in kaart te brengen als er eentje ineens gaat schieten. Gevalletje jammer voor de anderen. De goeden moeten maar onder de kwaden lijden. Pech gehad.
Ik zeg 'ik denk' en vraag om onderzoek. Met andere woorden, ik trek geen conclusies en geef slechts mijn mening.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:58 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Jij mag wel je eigen mening geven maar als anderen het doen begin je meteen te janken over voorbarige conclusies.
Man man man...
Maak jij er dan maar eens wat anders van. Succes.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat maak jij ervan. Maar dat is ook precies het kinderachtige spelletje wat je speelt natuurlijk.
Doe dat maar eens voor.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden toch gewoon die ene af kunnen knallen en die op de grond vastzetten?
Ik stel alleen maar vragen!quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik zeg 'ik denk' en vraag om onderzoek. Met andere woorden, ik trek geen conclusies en geef slechts mijn mening.
Dat i.i.t. tot velen van jullie.
Hoe dan? Ik zit niet in die situatie.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe dat maar eens voor.
Die anderen waren nog niet gefouilleerd. Weet jij veel of er niet nog een pistool trekt of ineens een granaat laat ontploffen? Zou jij dat risico nemen nadat een van je maten door een van hun is neergeschoten?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hadden toch gewoon die ene af kunnen knallen en die op de grond vastzetten?
Dus je "mening" is niet gebaseerd op relevante kennis? So noted.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe dan? Ik zit niet in die situatie.
Waar slaat dit dan op?
Jij doet alleen maar raar.quote:Doe maar ff weer een slotje op het topic als mensen weer raar gaan doen.
Je zal wel moeten in een navo leger.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die anderen waren nog niet gefouilleerd. Weet jij veel of er niet nog een pistool trekt of ineens een granaat laat ontploffen? Zou jij dat risico nemen nadat een van je maten door een van hun is neergeschoten?
Je bent op oorlogspad maat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je "mening" is niet gebaseerd op relevante kennis? So noted.
[..]
Jij doet alleen maar raar.
Natuurlijk wel. We zien regelmatig granaten uit drones op slapende Russen worden gesmeten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zal wel moeten in een navo leger.
Dan kun je niet zomaar mensen op de grond neerknallen.
Oh, nee. Nog lang niet. Dan ken je mij nog niet,quote:
Het kan nog triester ja?quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, nee. Nog lang niet. Dan ken je mij nog niet,
Wanneer is dat gebeurd dan? In ieder geval niet in dat filmpje waar hele volksstammen hysterisch over moeten doen vandaag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zal wel moeten in een navo leger.
Dan kun je niet zomaar mensen op de grond neerknallen.
Never underestimate office appliances.quote:
Geen idee, filmpje niet gezien.quote:Op dinsdag 22 november 2022 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer is dat gebeurd dan? In ieder geval niet in dat filmpje waar hele volksstammen hysterisch over moeten doen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |