In deze wedstrijd bedoel je?quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ik wil graag koffie zetten maar ik ben bang dat er iets gebeurt in de wedstrijd
Ja, een rij wit geverfde gasten.quote:Op maandag 21 november 2022 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn die trommelaars al in beeld gebracht?
Nou, dat zou eens tijd worden.quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Ga maar, ik roep je wel.quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Heb jij toevallig een mening over het eventueel inbrengen van Frimpong?quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vaker je prostaat laten melken bohhh
Dan hadden die anderen er maar meer in moeten schieten.quote:Op maandag 21 november 2022 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch hoop ik NIET dat Depay topscorer aller tijden wordt.
Wat een farce zou dat zijn.
Ja, veel slordiger dan normaal en dan swingt het op geen enkele manier.quote:Op maandag 21 november 2022 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Speelt Nederland nou veel slechter dan verwacht?
Dan willen wij ook graag dat jij koffie gaat zetten.quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Basis altijd onze frimponggodquote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een mening over het eventueel inbrengen van Frimpong?
We gaan om 19:00 koffie zetten.quote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Goed ideequote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
Gaat niks gebeurenquote:Op maandag 21 november 2022 18:30 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed idee
Meestal komt er dan een mooi doelpunt dus ik ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |