Blind speelt naar verwachting, Gakpo stelt echt teleur. Wat zijn dit voor een corners/vrije trappen.quote:
VanpersieGodquote:
Dat lijkt mij gewoon een Senegalees.quote:
Hebben ze niet gewoon honger?quote:Op maandag 21 november 2022 18:12 schreef RamboDirk het volgende:
Kan Tietenman niet even vragen of ze willen stoppen met dat pannetjes slaan protest?
Point takenquote:Op maandag 21 november 2022 18:12 schreef Coco het volgende:
Gelukkig loopt het topic nu een normale snelheid.
Omdat de helft afhaaktquote:Op maandag 21 november 2022 18:12 schreef Coco het volgende:
Ik had nooit mijn tijdelijke vertrek moeten aankondigen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:12 schreef Coco het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 18:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een mooie groep jongens was dat.
Ben jij mod geweest? Oh je lege telefoon act. Lamaar.quote:Op maandag 21 november 2022 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had nooit mijn tijdelijke vertrek moeten aankondigen.
Auschwitz Rita. Niet rechts, niet linksquote:Op maandag 21 november 2022 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat Rita Verdonk!?
Beste Vissen voor jou Cocoquote:
RIP Flappie.quote:Op maandag 21 november 2022 18:14 schreef GGMM het volgende:
LittleRabbit krijgt een oplawaai te verwerken
Tuurlijk ben ik nooit moderator geweest zelfs ik heb iets van zelfrespect.quote:Op maandag 21 november 2022 18:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben jij mod geweest? Oh je lege telefoon act. Lamaar.
Maar recht de dood inquote:Op maandag 21 november 2022 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Auschwitz Rita. Niet rechts, niet links
Laat ook maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |