Goed opgetreden.quote:
Jeetjequote:Op maandag 21 november 2022 17:38 schreef Halcon het volgende:
Volgens een paar pijpsletten in de bar hier staat Frenkie op de verkeerde plek
Druk op de mute knop op je afstandsbediening. Ter info.quote:Op maandag 21 november 2022 17:38 schreef xzaz het volgende:
KAN GODVER DE GODVER DIE TERING HERRIE UIT?
Oh nee ik doe andere dingen om mijn 85 inch tv te bekostigen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat ook de hele dag in de regen mensen met autopech te helpen
Mwah als ik vraag of het minder kan met die trommel posts, werkt dat averechts.quote:Op maandag 21 november 2022 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goed opgetreden.![]()
Hopelijk kun je dit doorzetten tegen al die mensen die over de trommels moeten beginnen!
Jij etaleert graag je maten, jaquote:Op maandag 21 november 2022 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh nee ik doe andere dingen om mijn 85 inch tv te bekostigen.
Ah daar is de veroorzaker dus.quote:Op maandag 21 november 2022 17:39 schreef Nober het volgende:
Indiaan zal ook wel ziedend zijn.
[ afbeelding ]
Dit mag sowieso niet meer, als indiaan verkleden.quote:Op maandag 21 november 2022 17:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Klonk ooit precies zo maar dan minder monotoomquote:Op maandag 21 november 2022 17:39 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Die had ik op topsnelheid gezet. Vliegen al die karretjes wegquote:Op maandag 21 november 2022 17:39 schreef poederbrief het volgende:
klinkt als een stijgende achtbaan van roller coaster tycoon
@GGMM straalt wel altijd autoriteit uit. :Squote:Op maandag 21 november 2022 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Mwah als ik vraag of het minder kan met die trommel posts, werkt dat averechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |