Ik kan dit bericht ook als topicpointer plaatsen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef Fosive het volgende:
[..]
Je kan er ook voor kiezen kritiek op sleutelspelers voor jezelf houden
Ik ken subfora waar dat driekwart is. DRTquote:
Die electrische kacheltjes slurpen stroomquote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik laat gewoon de centrale verwarming uit en heb electrische kacheltjes voor de 2-3 kamers die we het meest gebruiken. Eventueel gaat de CV nog een uurtje aan 's avonds. Werkt prima voor ons. (alle bewoners werken overdag full time)
Staat ook de hele dag in de regen mensen met autopech te helpenquote:
Dit kan niet.quote:Op maandag 21 november 2022 17:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik ken subfora waar dat driekwart is. DRT
Toen begonnen we ook kut tegen Spanje in de eerste helftquote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef Bugno3 het volgende:
Ik krijg gigantische 2014 vibes bij dit elftal, gaat dus helemaal goedkomen.
Je mag mij ook gewoon bij naam uitspreken hoor.quote:Op maandag 21 november 2022 17:38 schreef Halcon het volgende:
Volgens een paar pijpsletten in de bar hier staat Frenkie op de verkeerde plek
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 21 november 2022 17:38 schreef xzaz het volgende:
KAN GODVER DE GODVER DIE TERING HERRIE UIT?
Peptalk was toch met Jack van Gelder?quote:Op maandag 21 november 2022 17:37 schreef D_A het volgende:
Oranje kan wel ff een peptalk van Matthijs in de rust gebruiken.
en bedankt hè, nu kan ik het alleen nog maar horen als een industriële machine....quote:Op maandag 21 november 2022 17:36 schreef Centenbak het volgende:
Wat is die achtergrondherrie steeds?
Alsof ze op volle toeren bezig zijn bij een kolenmijn oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |