Hier komen we een andere keer op terugquote:Op maandag 21 november 2022 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Liever die meuk om te lachen dan de "kwaliteits" zenders met allemaal dezelfde playlist en niet altijd zin om spotify aan te zetten onderweg.
Tegen spanje? En op ek tegen Italië o.a.quote:Op maandag 21 november 2022 17:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren anders
Simons op 10, Gakpo op de plek van Janssenquote:Op maandag 21 november 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Luuk de Jong ? Of gaat dat zelfs jou als psvfan te ver
Thuisquote:
Zelfde als snel opstaan na gestruikeld te zijnquote:Op maandag 21 november 2022 17:21 schreef Breekfast het volgende:
Frenkie gaat maar snel door na die blunder.
Is dit een bedreiging? Voor straf krijgt ik een bonus sterquote:Op maandag 21 november 2022 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier komen we een andere keer op terug
Animalquote:
Die had die kopbal van Blind in elk geval richting de goal gekregen.quote:Op maandag 21 november 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En Luuk de Jong ? Of gaat dat zelfs jou als psvfan te ver
Daar zijn het slagleerkisten zeker.quote:Op maandag 21 november 2022 17:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij de Belg geen trommels. Ter info.
Hou toch op. Al is het een tennisbal. Die moet gewoon op goal, hard.quote:Op maandag 21 november 2022 17:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Bal was lek, daarom kon Frankie niks
Ik heb wat duiding nodig bij deze postquote:Op maandag 21 november 2022 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit een bedreiging? Voor straf krijgt ik een bonus ster
Mario party???quote:Op maandag 21 november 2022 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb wat duiding nodig bij deze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |