abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208137903
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:31 schreef Discombobulate het volgende:
Het is voor mannen gewoon bijna onmogelijk. En voor vrouwen weer ontzettend makkelijk. Waar is de equality police, moeten ze niet niet gelijk trekken?
Wat vind je moeilijk?

Alsin met hoeveel dates/matches etc. zou je tevreden zijn per maand?
Eerst denken, dan typen
pi_208138558
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:33 schreef Piger het volgende:

[..]
Wat vind je moeilijk?

Alsin met hoeveel dates/matches etc. zou je tevreden zijn per maand?
Geen idee, ik zeg alleen dat de ongelijkheid gigantisch is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208138661
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Weinig aan te doen.
Maar als je om paar weken een date kan regelen, die soms leidt meer, dan is dat toch prima?

Ook al is het andersom 10x makkelijker
Eerst denken, dan typen
pi_208138674
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:30 schreef Piger het volgende:

[..]
Probleem is dat als ze nog 20 andere kerels praat, dat ze weinig moeite hoeft te doen. En dan moet je er of erg goed uit zien of laten zien dat je wel iets leuks te melden hebt.

Eens dat shitshow kan zijn maar gesloten vragen stellen is natuurlijk niet handig.
Klopt hoor. Maar ook een vraag in de categorie 'waarom heb je/doe je/denk je...?' verzandde al heel snel in bloedeloos gelul. Een beetje diepzinnigheid blijkt voor veel mensen al snel te ingewikkeld.
pi_208139511
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klopt hoor. Maar ook een vraag in de categorie 'waarom heb je/doe je/denk je...?' verzandde al heel snel in bloedeloos gelul. Een beetje diepzinnigheid blijkt voor veel mensen al snel te ingewikkeld.
Haha klopt helemaal.

Maar alle dates die ik heb gehad (niet dat ik representatief ben. En ik doe ook maar wat bij mij lijkt te werken), kwamen uit een redelijk kort gesprek wat nergens over ging.
Vervolgens moffel je er een speelse vraag in om op date te gaan (zo, dus wanneer gaan wij dan ..) en klaar.

Of je vraagt om een nummer, maar dan zit je alsnog aan dat gelul via whatsapp o.i.d. Heb ik zelf niet zo'n zin in.

Wat mij in ieder geval altijd tot niets leidt:
- gesprekken waar je redelijk serieuze vragen stelt. Dus werk/interesses maar zonder flauwigheid tussendoor
- matches waarbij je nooit tegelijkertijd 'online' lijkt te zijn. Elke dag 1/2 berichten naar elkaar worden niet echt speels.
- Onenight stand achtig gelul ben ik duidelijk niet voor gemaakt. Ze lijken allemaal enigszins serieuze intentie's te hebben. Die dat niet hebben matchen dus niet met mij, of zijn wellicht degene die daarom dus niet reageren op mijn vraag.
Eerst denken, dan typen
  Moderator / Redactie FP zaterdag 25 februari 2023 @ 18:34:13 #81
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_208142428
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Merel: Hoi!

Ik: Heeey Merel! Leuk profiel heb je! Zie dat je van paardrijden houdt, is dat je eigen paard?

Merel: Ja klopt!

Einde gesprek. :') (of je moet een geforceerde extra vraag stellen, maar dan is het daarna ook wel klaar)

Wat een shitshow die apps.
En ja, dat is ook heel vaak het resultaat geweest :')

Eigenlijk had je moeten zeggen dat je net als dat paard bent, een echte hengst :P

Tenzij het een merrie was, dan heb je wellicht de lachers op je hand :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208146489
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 14:09 schreef Piger het volgende:

[..]
Haha klopt helemaal.

Maar alle dates die ik heb gehad (niet dat ik representatief ben. En ik doe ook maar wat bij mij lijkt te werken), kwamen uit een redelijk kort gesprek wat nergens over ging.
Vervolgens moffel je er een speelse vraag in om op date te gaan (zo, dus wanneer gaan wij dan ..) en klaar.

Of je vraagt om een nummer, maar dan zit je alsnog aan dat gelul via whatsapp o.i.d. Heb ik zelf niet zo'n zin in.

Wat mij in ieder geval altijd tot niets leidt:
- gesprekken waar je redelijk serieuze vragen stelt. Dus werk/interesses maar zonder flauwigheid tussendoor
- matches waarbij je nooit tegelijkertijd 'online' lijkt te zijn. Elke dag 1/2 berichten naar elkaar worden niet echt speels.
- Onenight stand achtig gelul ben ik duidelijk niet voor gemaakt. Ze lijken allemaal enigszins serieuze intentie's te hebben. Die dat niet hebben matchen dus niet met mij, of zijn wellicht degene die daarom dus niet reageren op mijn vraag.
Vrijwel volledig met je eens alleen vond ik het one night stand gelul altijd nog wel leuk, zorgde er ook voor dat er spanning in de gesprekken bleef. (En seks is altijd meegenomen) Inderdaad was niet 'online' zijn altijd een recept voor een doodlopend gesprek.

Als saaie vakantie of werkgesprekken niet heel snel overslaan in wat smeuïgers dan houdt het ook op ja. Maar goed, denk dat 80 procent van de gematchte vrouwen niet in staat was tot het voeren van een wat smeuïger gesprek. Dit geldt vast ook voor mannen hoor, keek pas mee bij een vriend van me en die maakte er ook een zooitje van.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2023 21:55:44 ]
  vrijdag 3 maart 2023 @ 02:55:29 #83
158844 Pwn_zoon
Dangerously Divine
pi_208213993
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2023 21:44 schreef MizzezAmy het volgende:
ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het op de andere apps is (Bumble, Paiq, Happn, Badoo, ...), hanteren ze daar een ander beleid?
Op Facebook dating blijft de chathistorie wel bewaard na een unmatch.
Allmighty & Allrighty :D!
Op 16-04-2007 22:29 schreef Noodly het volgende:
ik wilde even zeggen dat ik die nickname altijd zo leuk vind :@ _O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 3 maart 2023 @ 07:51:25 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_208214535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2023 02:55 schreef Pwn_zoon het volgende:

[..]
Op Facebook dating blijft de chathistorie wel bewaard na een unmatch.
Op paiq volgens mij ook.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_208261261
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 12:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Alle mannen oproepen om minder te liken.
pi_208262560
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 11:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:

Ik: Heeey Merel! Leuk profiel heb je! Zie dat je van paardrijden houdt, is dat je eigen paard?

Merel: Ja klopt!

Einde gesprek. :') (of je moet een geforceerde extra vraag stellen, maar dan is het daarna ook wel klaar)
Euh ja, zo begint vaak een gesprek. Ook in het echte leven. Dat je iemand een vraag stelt en daar gewoon kort antwoord op krijgt.

Die "geforceerde extra vraag" waar jij het over hebt. Dat is exact het punt waar je je kan onderscheiden van de rest. Of minimaal aantonen dat je een leuk gesprek kan voeren.

[ Bericht 2% gewijzigd door rival op 06-03-2023 10:16:26 ]
pi_208264030
quote:
14s.gif Op maandag 6 maart 2023 10:11 schreef rival het volgende:

[..]
Euh ja, zo begint vaak een gesprek. Ook in het echte leven. Dat je iemand een vraag stelt en daar gewoon kort antwoord op krijgt.

Die "geforceerde extra vraag" waar jij het over hebt. Dat is exact het punt waar je je kan onderscheiden van de rest. Of minimaal aantonen dat je een leuk gesprek kan voeren.
Klopt wel maar wat je dus wel vaak ziet is dat er geen wedervraag komt en dan wordt het meteen al duwen en trekken. Omdat vrouwen de luxe hebben om te kiezen uit talloze matches.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2023 13:15:51 ]
pi_208264559
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Klopt wel maar wat je dus wel vaak ziet is dat er geen wedervraag komt en dan wordt het meteen al duwen en trekken. Omdat vrouwen de luxe hebben om te kiezen uit talloze matches.
Als je iemand in het echt aanspreekt is dat toch ook niet altijd direct geweldig? Soms heb je even nodig om het gesprek "op gang" te krijgen. Soms gebeurd het spontaan. Soms gebeurd het helemaal niet. Dat is met mannen én vrouwen.
pi_208264749
Maandagavond lijkt het altijd druk op date datingsites.

Kan je weer even oefenen :P
Eerst denken, dan typen
pi_208268587
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef Piger het volgende:
Maandagavond lijkt het altijd druk op date datingsites.

Kan je weer even oefenen :P
Haha nadat alle dates in het weekend mislukt zijn, gaat iedereen op maandagavond weer op jacht! :D

quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 12:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Maar je moet toch ook wel een beetje moeite doen :P
Ik heb ook wel eens gehad dat ik alleen vragen bleef stellen, dat hou je inderdaad maar even vol. Maar zou het toch wel minimaal 3 keer proberen met een vraag zonder wedervraag. Soms zijn er gewoon wat opstartproblemen (eea natuurlijk afhankelijk van hoe leuk de foto's/bio zijn ;))
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_208270341
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 13:27 schreef rival het volgende:

[..]
Als je iemand in het echt aanspreekt is dat toch ook niet altijd direct geweldig? Soms heb je even nodig om het gesprek "op gang" te krijgen. Soms gebeurd het spontaan. Soms gebeurd het helemaal niet. Dat is met mannen én vrouwen.
Maar als je daar niet zo goed in bent heb je het gelijk al verneukt. De één doet dat zo even terwijl de ander daar nooit echt goed in wordt. En de eerste indruk is altijd het belangrijkst zeggen ze.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_208271583
In het begin heb ik met een abonnementje veel naar rechts geswiped die hadden geliked, ook waar ik wat minder enthousiast over was.

Juist om beetje te oefenen met dat gelul, omdat ik weet dat ik er slecht in was. Dat ben ik sowieso in small talk, ook omdat het gewoon saai is.

En ik heb vrienden die dus weigeren er aan mee te doen (dus moeite doen om vrouwen aan de praat te houden) en vervolgens klagen dat ze weinig dates hebben.

Zo werkt het nou eenmaal in de dating wereld. Of je past je aan of je hebt weinig succes.
Eerst denken, dan typen
pi_208349955
Het kriebelt weer een beetje om een app te installeren :o Help! :'(
pi_208350357
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 20:52 schreef Faxie het volgende:
Het kriebelt weer een beetje om een app te installeren :o Help! :'(
Ah, is dat een teken dat de lente er weer aan komt? :D misschien Breeze? Hoor er wel goede verhalen over, maar het is niet in alle steden beschikbaar, dus soms moet je wat reizen voor je date (maar dat is anders vaak ook wel). Als ik weer ga daten, kies ik denk ik ook daarvoor, heb wel een beetje genoeg van de chats op de apps.
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
pi_208350393
MyRussianbride is tegenwoordig ook lastig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_208350675
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ah, is dat een teken dat de lente er weer aan komt? :D misschien Breeze? Hoor er wel goede verhalen over, maar het is niet in alle steden beschikbaar, dus soms moet je wat reizen voor je date (maar dat is anders vaak ook wel). Als ik weer ga daten, kies ik denk ik ook daarvoor, heb wel een beetje genoeg van de chats op de apps.
Wat is dat ook alweer?
pi_208350696
Ik heb mij ingeschreven voor een speed-date. Ik ben sowieso geen keyboard warrior, heb juist een makkelijke babbel.

Zijn er hier mensen die daar ervaring in hebben? Ik kan denk ik wel wat tips gebruiken. :)
pi_208350810
Denk dat als je bij een speed-date event een vlotte babbel hebt je al heel wat streepjes voor hebt op de rest :P

Beetje zelfde als je normaal een date in stap lijkt me? Leuk uitzien, interesse tonen in de ander en niet meteen beginnen over je collectie aquariumvissen. watergekoelde computer of een uiteenzetting over de val van Rusland.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
pi_208351344
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:35 schreef eudaemonia het volgende:
Denk dat als je bij een speed-date event een vlotte babbel hebt je al heel wat streepjes voor hebt op de rest :P

Beetje zelfde als je normaal een date in stap lijkt me? Leuk uitzien, interesse tonen in de ander en niet meteen beginnen over je collectie aquariumvissen. watergekoelde computer of een uiteenzetting over de val van Rusland.
Het lastige lijkt mij dat het lopende band is. Het zal mij niet verbazen dat er deelnemers zijn die na 5 a 6 mensen het al beu zijn.

Ja, dan zit je daar. :+
pi_208351397
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:28 schreef Faxie het volgende:

[..]
Wat is dat ook alweer?
Hoef je niet te chatten, op basis van foto's en interesses zeg je ja of nee. Beiden ja is in principe een date. Kost geloof ik dan ook al wat geld, waardoor de date meestal wel doorgaat en je niet mensen hebt die ja zeggen om te kijken hoe goed ze nog in de markt liggen. En ook niet tig van die saaie gesprekjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')