Met de frisse geur van limoenen?quote:
Hey Mavert. COVID overleefd zie ik? Goeie wedstrijdquote:Op maandag 21 november 2022 16:45 schreef Maver24 het volgende:
Senegal gaat er keihard op counteren en we hebben 1 man die kan verdedigen en dat is Frenkie op het middenveld. We gaan overlopen worden
Dit is al gepost vandaag.quote:Op maandag 21 november 2022 16:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Echt he.quote:
en een KLB modquote:
hallo makkerquote:Op maandag 21 november 2022 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al gepost vandaag.
ik vond één keer wel genoeg eigenlijk
TEUNS GENOTquote:Op maandag 21 november 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij zijn west vlamingen gewoon, en ben zelf een West Vlaming.
Als je die begrijpt. kan je alle vormen van het Nederlands begrijpen
ik ookquote:
Maar in België worden jullie ook bespot, heb ik begrepen van een kameraad uit Oostendequote:Op maandag 21 november 2022 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij zijn west vlamingen gewoon, en ben zelf een West Vlaming.
Als je die begrijpt. kan je alle vormen van het Nederlands begrijpen
Ik denk niet dat ze in Qatar naar Nederlandse reclames kijkenquote:Op maandag 21 november 2022 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een duurzaamheidsreclame.
Hoe zullen ze in Qatar hier naar kijken?
Zodra ze in Qatar "duur" zien moeten ze al lachen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb morgen een bijeenkomst over duurzaamheidquote:Op maandag 21 november 2022 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh vet! Als je nog goede dingen opdoet die ik zou moeten weten sta ik hier volledig voor open!quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb morgen een bijeenkomst over duurzaamheid
Eerlijk gezegd heb ik weinig met het Nederlands elftal.quote:Op maandag 21 november 2022 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee vriend!
Hoe gaat ie met jou? Ben je gespannen?
GAM is een paar deuren verderquote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand een potje Mario Party superstars ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |