Ik heb morgen een bijeenkomst over duurzaamheidquote:Op maandag 21 november 2022 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een duurzaamheidsreclame.
Hoe zullen ze in Qatar hier naar kijken?
Oh vet! Als je nog goede dingen opdoet die ik zou moeten weten sta ik hier volledig voor open!quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb morgen een bijeenkomst over duurzaamheid
Eerlijk gezegd heb ik weinig met het Nederlands elftal.quote:Op maandag 21 november 2022 16:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hee vriend!
Hoe gaat ie met jou? Ben je gespannen?
GAM is een paar deuren verderquote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Iemand een potje Mario Party superstars ?
Gedraag je eens.quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb dat spel ook. Best geinig alleen ik kan niet meer online spelen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Helaas heb ik dat spel niet, omdat ik geen vrienden heb. (en online lijkt me dat geen reet aan)quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Top! Ik zal een samenvatting met je delen hoe we duurzaamheid in het onderwijs willen brengen (en de vertaalslag willen maken naar onze opleiding)quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh vet! Als je nog goede dingen opdoet die ik zou moeten weten sta ik hier volledig voor open!
Je kijkt maar gewoon naar de nos op dit Nederlandse forum.quote:Op maandag 21 november 2022 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
GAM is een paar deuren verder
Dat zijn meestal heel spannende meetings.quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb morgen een bijeenkomst over duurzaamheid
Het WK leeft ook nog niet echt bij mij! Toch maar kijken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik weinig met het Nederlands elftal.
Dus nee, het boeit me weinig.
En jij?
Als ie zelf ook de "t" zou inslikken om die vervolgens ergens willekeurig aan te plakken zou ik het ook denken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Wie dacht nog meer dat Nopper een Rotterdammer was?
Ben ik bizar slecht in.quote:Op maandag 21 november 2022 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat spel niet, omdat ik geen vrienden heb. (en online lijkt me dat geen reet aan)
Mario Kart ook goed?
Nog geen slecht gedacht om NPO1 te schakelenquote:Op maandag 21 november 2022 16:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat zijn meestal heel spannende meetings.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |