Kut nummer.quote:
Ha ha ha. Joking.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Treehut362 op 16-02-2023 21:16:08 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Beste wat Britpop heeft voortgebracht. Blur en Oasis zijn leuk, maar dit is buitencategorie.quote:
Op plaat CD zeker een toffe band, maar ik heb ze 4 x live gezien en het is nooit beter dan matig geworden.quote:
In 1986 attendeerde iemand van de popcursus me op een nieuw bandje dat hij had ontdekt. Ik ben z'n naam vergeten, hij had rood haar. En speelde duo syntheziser samen met mij. Ik op een strijkplank. Ik stopte op m'n hoogtepunt, dieper kon ik als non-muzikant immers niet zinken. Ging weer de mislukte voetballer spelen. Rechts buitenbeentje.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:48 schreef Treehut362 het volgende:
Red Hot Chili Peppers - Eddie & Under the Bridge (live at Pinkpop 2023)
Cool.quote:Op donderdag 29 juni 2023 17:22 schreef Treehut362 het volgende:
Philipp Boa & Thre Voodooclub live | Rockpalast | 2012
SPOILER: cover artOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Treehut362 op 30-06-2023 20:17:09 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 28-07-2023 17:46:54 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |