Je ziet gewoon dat ie tactisch tegen een muur lult. Terwijl Jappie wel heel erg verliefd doet naar Wanda.quote:
Nee, ze zei dat ze de combinatie vies vond, maar apart vond ze chcolade en oinda’s wel lekkerquote:Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, die vind ze vies zegt ze. ik denk eerder dat er stukjes onder haar gebit kunnen komen en dat pijn doet (ervaringsdeskundige is mijn moeder)
Als je alles meteen weer uitgeeft aan debiel zakgeld dan kun je inderdaad niet eens een dartbord bestellen neequote:Op maandag 21 november 2022 14:50 schreef Poesjuh het volgende:
Oh en jeff zijn rekensom klopte wel
Men zei dat hij meer geld had dan martin en maddy bij elkaar opgeteld. Dat klopt niet zit 2000 euro verschil tussen
Ja, hij draait in elk gesprek met iemand anders dan Jeff 180 graden. Niet te vertrouwen die gast.quote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac totaal mee eens. Hij vindt het bizar dat er bij elk evenement drank is keer op keer.
En dagelijks alcohol in kantoor, isaac zei klopt daarom distantieer ik me ook steeds meer.
Isaac denkt dat jeff weer in zijn oude ritme komt. Ofwel jeff dronk thuis heeeeel veel, is bekend al ff. Kim ziet hem terugvallen vandaar hun gesprekken. Hij stond 2 maanden droog en was niettt te genieten. Nu het er is, kan jeff er niet vanaf blijven
Hij zit elke avond en nacht een tijd met Jeff op kantoor om tactieken te bespreken, hoezo distantiëren? Isaac is onbetrouwbaar
oke oke, het blijft een raar wijfquote:Op maandag 21 november 2022 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze de combinatie vies vond, maar apart vond ze chcolade en oinda’s wel lekker
Laat hem zelf maar wrappen met al die niet te hassen straattaal van hemquote:Op maandag 21 november 2022 15:01 schreef chufi het volgende:
Marciano zit te zeuren en wil zn wrap ...
Juist niet op streamquote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams dan misschien? Ze zei nog had mijn familie beloofd het niet te doen.
mja madeleine zei zelf in de verkiezingsperiode dat ze budgettering niet interessant vond of zoiets, en nu janken dat ze minder te besteden had. Echt, die calimero spoort niet.quote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alles meteen weer uitgeeft aan debiel zakgeld dan kun je inderdaad niet eens een dartbord bestellen nee
Dat Zoe-zoquote:Op maandag 21 november 2022 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke oke, het blijft een raar wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |