Je ziet gewoon dat ie tactisch tegen een muur lult. Terwijl Jappie wel heel erg verliefd doet naar Wanda.quote:
Nee, ze zei dat ze de combinatie vies vond, maar apart vond ze chcolade en oinda’s wel lekkerquote:Op maandag 21 november 2022 14:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh, die vind ze vies zegt ze. ik denk eerder dat er stukjes onder haar gebit kunnen komen en dat pijn doet (ervaringsdeskundige is mijn moeder)
Als je alles meteen weer uitgeeft aan debiel zakgeld dan kun je inderdaad niet eens een dartbord bestellen neequote:Op maandag 21 november 2022 14:50 schreef Poesjuh het volgende:
Oh en jeff zijn rekensom klopte wel
Men zei dat hij meer geld had dan martin en maddy bij elkaar opgeteld. Dat klopt niet zit 2000 euro verschil tussen
Ja, hij draait in elk gesprek met iemand anders dan Jeff 180 graden. Niet te vertrouwen die gast.quote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac totaal mee eens. Hij vindt het bizar dat er bij elk evenement drank is keer op keer.
En dagelijks alcohol in kantoor, isaac zei klopt daarom distantieer ik me ook steeds meer.
Isaac denkt dat jeff weer in zijn oude ritme komt. Ofwel jeff dronk thuis heeeeel veel, is bekend al ff. Kim ziet hem terugvallen vandaar hun gesprekken. Hij stond 2 maanden droog en was niettt te genieten. Nu het er is, kan jeff er niet vanaf blijven
Hij zit elke avond en nacht een tijd met Jeff op kantoor om tactieken te bespreken, hoezo distantiëren? Isaac is onbetrouwbaar
oke oke, het blijft een raar wijfquote:Op maandag 21 november 2022 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze de combinatie vies vond, maar apart vond ze chcolade en oinda’s wel lekker
Laat hem zelf maar wrappen met al die niet te hassen straattaal van hemquote:Op maandag 21 november 2022 15:01 schreef chufi het volgende:
Marciano zit te zeuren en wil zn wrap ...
Juist niet op streamquote:Op maandag 21 november 2022 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de streams dan misschien? Ze zei nog had mijn familie beloofd het niet te doen.
mja madeleine zei zelf in de verkiezingsperiode dat ze budgettering niet interessant vond of zoiets, en nu janken dat ze minder te besteden had. Echt, die calimero spoort niet.quote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je alles meteen weer uitgeeft aan debiel zakgeld dan kun je inderdaad niet eens een dartbord bestellen nee
Dat Zoe-zoquote:Op maandag 21 november 2022 15:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke oke, het blijft een raar wijf
Wat hij zegt klopt wel gewoon en Isaac mag zijn persoonlijke mening hebben naast het tactische schaakspelquote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac totaal mee eens. Hij vindt het bizar dat er bij elk evenement drank is keer op keer.
En dagelijks alcohol in kantoor, isaac zei klopt daarom distantieer ik me ook steeds meer.
Isaac denkt dat jeff weer in zijn oude ritme komt. Ofwel jeff dronk thuis heeeeel veel, is bekend al ff. Kim ziet hem terugvallen vandaar hun gesprekken. Hij stond 2 maanden droog en was niettt te genieten. Nu het er is, kan jeff er niet vanaf blijven
Hij zit elke avond en nacht een tijd met Jeff op kantoor om tactieken te bespreken, hoezo distantiëren? Isaac is onbetrouwbaar
Vind ik niet.quote:Op maandag 21 november 2022 15:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat hij zegt klopt wel gewoon en Isaac mag zijn persoonlijke mening hebben naast het tactische schaakspel
Rupsjequote:Op maandag 21 november 2022 15:05 schreef Silves het volgende:
Kim tegen de gierige Djedi, willen jullie dit aan de groep doneren of zelf nu opeten..heerlijk lekker voor het blok zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dan heb ik geen idee ze vertelde het gisteren middag dat het te zien was geweest onder de dekens en misschien hebben ze het wel eerder gedaanquote:Op maandag 21 november 2022 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Juist niet op stream
En tv kan nog niet
Want het was vrijdagavond dat ze het gezellig hadden
Was Bern daar ontevreden over aan het doneren aan de groep?quote:Op maandag 21 november 2022 15:07 schreef Poesjuh het volgende:
Bern had 2 frikandellen in een doos
En een gehaktstaaf sasha doneert alles aan de groep
Ohnee bern wil de gehakstaaf laten ontdooien en zelf opeten iew in zon botenham zakkie
Mexx was bang dat infraroodcamera's door de dekbedden kunnen filmenquote:Op maandag 21 november 2022 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee ze vertelde het gisteren middag dat het te zien was geweest onder de dekens en misschien hebben ze het wel eerder gedaan
Ik zat net hetzelfde te denken. Heb haar als favo gestemdquote:Op maandag 21 november 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kim D is altijd wel bezig, of sporten met Moraima, of alleen, met de surprise bezig, die zie je zelden zo maar op de bank hangen. Nu weer druk met de boodschappen.
'Dat mag jij vinden, denk daar anders over, ben de enige hier die er normaal mee kan omgaan, maar prima, als jij dat vindt...'quote:Op maandag 21 november 2022 15:02 schreef Poesjuh het volgende:
Durf het bijnaaaaa niet te zeggen. Maar Kim D heeft gelijk
Jeff had en heeft nog steeds een probleem met alcohol
Dat zei Jeff tegen KimD?quote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Dat mag jij vinden, denk daar anders over, ben de enige die er normaal mee kan omgaan, maar prima, als jij dat vindt...'
Hoe dan ? Er is toch geen zakgeld meerquote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef Loveable het volgende:
Elke groep heeft nu zijn eigen koelkast, nou eens zien hoe dat gaat..
Dat had ik dan weer niet gehoord, Ik wilde terug gaan zoeken of iemand het gisteren getypt had hier. Maar heb er maar van afgezien weet het tijdsptip niet meerquote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx was bang dat infraroodcamera's door de dekbedden kunnen filmen![]()
Boodschappen wordt denk ik verdeeld per koelkast..quote:Op maandag 21 november 2022 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan ? Er is toch geen zakgeld meer
Nou hoop dat er een moment komt dat hij zelf in ziet dat hij een drank probleem heeft.. ik bedoel als hij geen manager meer is, kan die ook niet meer stiekem drinken in kantoorquote:Op maandag 21 november 2022 15:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Acht de kans groter van wel dan niet
Nee nou jaquote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Was Bern daar ontevreden over aan het doneren aan de groep?
Kookclub groep denk ik?quote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef Loveable het volgende:
Elke groep heeft nu zijn eigen koelkast, nou eens zien hoe dat gaat..
KimD is een leuke meid zoals Wendy ook een topwijf is en dan ben je meteen kop van jut bij de meangirlsquote:Op maandag 21 november 2022 15:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Heb haar als favo gestemd
Zijn er drie kookclub groepen? Dan zal dat het wel zijnquote:
Dankje voor de info.quote:Op maandag 21 november 2022 15:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee nou ja
Kim kwam bij bern
Bern zei 2 frikandellen
Sasha nam over en zei, er ligt ook nog een gehaktstaaf mag allemaal naar de groep.
Bern zei nog weinig.
Toen begon Bern n beetje de items apart te noemen zo van, dit is van sasha. Alsof hij wou claimen en zelf beslissen over doneren. Wie weet
Maar opeens hield hij de gehaktstaaf om zelf te eten. En zei toen pas prima frikandellen voor de groep. Dont know maar sasha is vh delen en bern liever niet...
Lekker laten zitten prima vermaakquote:Op maandag 21 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Mora hoef je niet te elimineren want die gaat vanzelf een keer van haar stokje![]()
Ah Moraima love herquote:Op maandag 21 november 2022 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
Mora hoef je niet te elimineren want die gaat vanzelf een keer van haar stokje![]()
Beter gaat Martin eens bij de cokeclub want die heeft daar de nodige ervaring meequote:
3 duo's zijn met 6en de kookgroep dacht ikquote:Op maandag 21 november 2022 15:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn er drie kookclub groepen? Dan zal dat het wel zijn
Ja kilo’s suiker in de havermoutquote:Op maandag 21 november 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter gaat Martin eens bij die cokeclub want die heeft daar de nodige ervaring mee
Wanda/Kenzi.quote:Op maandag 21 november 2022 15:17 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn er drie kookclub groepen? Dan zal dat het wel zijn
Ah ok, dan hebben die dus eigen koelkastquote:Op maandag 21 november 2022 15:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
3 duo's zijn met 6en de kookgroep dacht ik
Kenzi en wanda
Janet en Wendy?
Ruppert en imadi?
Esther moppersmurf wilde niet
Spuit 11..quote:Op maandag 21 november 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanda/Kenzi.
Ima/Rupie.
Janet/Wendy.
Miss kunnen wij het lekker bij de stream houdenquote:Op maandag 21 november 2022 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter gaat Martin eens bij de cokeclub want die heeft daar de nodige ervaring mee
Klinkt als veel overbodige ruimtequote:Op maandag 21 november 2022 15:21 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok, dan hebben die dus eigen koelkast
Weet het ook niet precies.. hoorde dat nu koelkast per groep is..quote:Op maandag 21 november 2022 15:23 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klinkt als veel overbodige ruimte
Dit is de lunchquote:Op maandag 21 november 2022 15:25 schreef Loveable het volgende:
Jeff gaat wraps maken, en over een paar uur weer hamburgers en patat
Mag dat welquote:Op maandag 21 november 2022 15:25 schreef Loveable het volgende:
Jeff gaat wraps maken, en over een paar uur weer hamburgers en patat
Blijkbaar, snap niet waarom ze zo laat lunchenquote:
volkorenwraps natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag dat wel
Wraps
Is dat gezond genoeg
Zit sla en tomaat bij hequote:Op maandag 21 november 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag dat wel
Wraps
Is dat gezond genoeg
De boodschappen zijn net binnen.quote:Op maandag 21 november 2022 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijkbaar, snap niet waarom ze zo laat lunchen
Ze hadden idd een kleinere lunch.. nou dan kunnen ze tegen 20:00 wel avond eten etenquote:Op maandag 21 november 2022 15:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De boodschappen zijn net binnen.
misschien hebben ze gewacht tot de boodschappen binnen warenquote:Op maandag 21 november 2022 15:27 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijkbaar, snap niet waarom ze zo laat lunchen
Uhu.. omdat de lunch karig was..quote:Op maandag 21 november 2022 15:28 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien hebben ze gewacht tot de boodschappen binnen waren
Hebben ze al gehad.quote:Op maandag 21 november 2022 15:28 schreef Poesjuh het volgende:
De scrambelled egg vervalt alweer die jeff zo sarcastisch beloofde tijdens centraal zodat men weer kon slapen toch...
JW verbaast dat er weer een maaltijd komt
En terecht ...quote:Op maandag 21 november 2022 15:28 schreef Poesjuh het volgende:
De scrambelled egg vervalt alweer die jeff zo sarcastisch beloofde tijdens centraal zodat men weer kon slapen toch...
JW verbaast dat er weer een maaltijd komt
Die eten echt elkeee dag weer veel meer dan ik ja omg te gek in een loods waar je niks verbrandquote:Op maandag 21 november 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En maar klagen en maar klagen, die eten op 1 dag meer als ik in 3 dagen
Nope wanda vroeg net nog, wil je nog steeds de scrambelled egg erop jeff?quote:
https://www.boardshortz.n(...)nd/#watertemperatuurquote:Op maandag 21 november 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
Isaac in november december is de zee 2 graden .. klopt dat?
quote:Op maandag 21 november 2022 15:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
https://www.boardshortz.n(...)nd/#watertemperatuur
Ze hebben al ei gehad.quote:
En wat aten ze net dan wat op tafel stond?quote:
Check dank jequote:Op maandag 21 november 2022 15:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda zei net, dat dit een tussendoortje was, want de lunch was te weinig. Die lui zijn knettergek
Wendy zat iets te op te scheppen uit een ovenschaalquote:Op maandag 21 november 2022 15:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
En wat aten ze net dan wat op tafel stond?
Klinkt logsich, 1 graad minder en de zee is geen zee meer maar n ijsberg of zo hihi meestal kloppen die marine weetjes van isaac wel geloof ikquote:Op maandag 21 november 2022 15:31 schreef greysbones het volgende:
Isaac in november december is de zee 2 graden .. klopt dat?
Klopt, maar kon niet zien wat het was.. Zag Esther en JW het van een bordje eten..quote:Op maandag 21 november 2022 15:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wendy zat iets te op te scheppen uit een ovenschaal
Geen idee,zit even ergens anders.quote:Op maandag 21 november 2022 15:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
En wat aten ze net dan wat op tafel stond?
Dat is vast spannender dan de streamsquote:Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee,zit even ergens anders.
Ik vind het helemaal niet logischquote:Op maandag 21 november 2022 15:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Klinkt logsich, 1 graad minder en de zee is geen zee meer maar n ijsberg of zo hihi meestal kloppen die marine weetjes van isaac wel geloof ik
En zout werkt vriespuntverlagend, dus de zee bevriest niet bij 0 Cquote:Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet logisch![]()
NL is namelijk niet zo koud
En een hele zee die moet afkoelen gaat minder snel dan een meer
We hebben niet snel een bevroren zee
Dan moet het wel langer koud zijn
True zag net zelfs 15 graden nog, toch niet zo juist sorryquote:Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet logisch![]()
NL is namelijk niet zo koud
En een hele zee die moet afkoelen gaat minder snel dan een meer
We hebben niet snel een bevroren zee
Dan moet het wel langer koud zijn
Per kook duo denk ikquote:Op maandag 21 november 2022 15:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Boodschappen wordt denk ik verdeeld per koelkast..
quote:Op maandag 21 november 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ben niet perse sterk met opdrachten, maar ik ben wel sterk hier..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 november 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Koekoekquote:Op maandag 21 november 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
666 + 335 = ????quote:Op maandag 21 november 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En maar gekke bekken trekken met die opgespoten lippen.quote:
Ik dacht dat er boven nog zo'n tafelkoelkastje stond ( besteld)quote:Op maandag 21 november 2022 15:36 schreef Chanel5 het volgende:
Eerst moet alles uit de koelkast want hij wordt voor de kookgroep en langzamerhand word het grootste deel weer teruggelegd
Whuttt. Voor op kantoor? Voor die 2 weken nog.. rode wijn hoeft niet koud. Jeff besteld?quote:Op maandag 21 november 2022 15:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er boven nog zo'n tafelkoelkastje stond ( besteld)
Vroeg het aan Zoe want die kan niet boven de 1000 verwerkenquote:Op maandag 21 november 2022 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Wanda weer in betrekken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ja snap hem ook even nietquote:Op maandag 21 november 2022 15:42 schreef Silves het volgende:
Snap het niet, KD is slecht in rekenen, ik ook zegt zooi, maar ik was eerder, dit was toch dat ze de boel heeft bedonderd en een gele kaart heeft gekregen???
KimK wil de afwas niet doen, moet Martin doen. Martin wil ook niet. KimK schreeuwt altijd.quote:Op maandag 21 november 2022 15:45 schreef Poesjuh het volgende:
Worden die wraps wel opgewarmd?
Er is ergens ruzie hoor ik jeff zeggen?
Snap overigens wel waar je op doelt hoor maar die vlieger gaat ook op voor anderenquote:Op maandag 21 november 2022 15:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Wanda weer in betrekken?
Heh.. ja, heb zitten twijfelen over wie ik de grap zou makenquote:Op maandag 21 november 2022 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Snap overigens wel waar je op doelt hoor maar die vlieger gaat ook op voor anderen
Jaquote:Op maandag 21 november 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Is dit nu het avond eten of een tussendoortje?
deel 2 van de lunchquote:Op maandag 21 november 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Hexx kon ook want die bevestigde zojuist dat ze haar nagelstudiootje misbruikt voor roddel en achterklapquote:Op maandag 21 november 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Heh.. ja, heb zitten twijfelen over wie ik de grap zou maken
De helft vd groep noemt het de lunch, stond ook zo op het bord, beloofd in centraal etc.quote:Op maandag 21 november 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
er was een kleine lunch vandaar nog even dit wrappie en zo meteen weer hamburger...jajaquote:Op maandag 21 november 2022 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Zag ze toch net in de keuken meer wraps maken, Wanda, Mirthe....quote:Op maandag 21 november 2022 15:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
nee 1 pp, marciano was al aan het klagen maar het is een soort van tussendoortje
Ze eten later dat de boodschappen er nog niet waren, ondertussen hebben ze restjes er tussendoor gegeven..en zometeen burgers en pizza..stiekum denk ik dat de pizzaeters ook nog een burger willen hebbenquote:Op maandag 21 november 2022 15:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De helft vd groep noemt het de lunch, stond ook zo op het bord, beloofd in centraal etc.
Maar blijkbaar zei wanda dat het extra is omdat de lunch karig was ??
Ja hebben ze al gezegd kim w en marciano en uhh net nog iemand. Oneerlijk als de pizza eters ook iets krijgen zoals een snackje vonden zequote:Op maandag 21 november 2022 15:51 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze eten later dat de boodschappen er nog niet waren, ondertussen hebben ze restjes er tussendoor gegeven..en zometeen burgers en pizza..stiekum denk ik dat de pizzaeters ook nog een burger willen hebben
Stel je voor de groep mag niet lekker eten..quote:Op maandag 21 november 2022 15:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja hebben ze al gezegd kim w en marciano en uhh net nog iemand. Oneerlijk als de pizza eters ook iets krijgen zoals een snackje vonden ze
Hebben hebben hebben enquote:Op maandag 21 november 2022 15:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Stel je voor de groep mag niet lekker eten..
Die woont niet op 3quote:Op maandag 21 november 2022 15:54 schreef Poesjuh het volgende:
Mexx vertrekt weer naar kamer 4 nagels doen. Geen corvee?
Doorzichtige doosquote:Op maandag 21 november 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Mexx wil zo graag horen dat Martin verliefd is, maar zij is het heus niet , echt niet , maar 'iedereen' vraagt daar telkens naar
Vast welquote:Op maandag 21 november 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
Heeft matin pijnstillers gehad ?? Issie high?
Zijn echt overkill vitamine c pillen...iets van 15x dagelijkse aanbevolen hoeveelheid per pil. 2 van die pillen en je kunt er bijwerkingen van krijgen door teveel vitamine cquote:
Vertrouwen is de basis van een goede relatiequote:Op maandag 21 november 2022 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano moet zich verantwoorden bij KimK voor gesprekken die hij met anderen had eerder vandaag. KimK wil weten wat hij daar zei en bedoelde. Want ze had haar naam horen vallen.
Zou wel een stunt zijn als zo ineens dat scherm aangaat.quote:Op maandag 21 november 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van mij best mogen zien.
Noppert op doel, zou denken dat ik in de maling werd genomen!quote:Op maandag 21 november 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Ze hadden het van mij best mogen zien.
Ik vind het een mooi gesprekquote:Op maandag 21 november 2022 16:20 schreef pingu66 het volgende:
Mexx verteld over haar dwangstoornis en spinnen die tevoorschijnkomen als ze haar ritueel niet uitoefent.Moirama vraagt: maar Mexx zitten die spinnen niet gewoon in je hoofd? 😄
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gesprek
Lief ook
quote:Op maandag 21 november 2022 16:24 schreef Silves het volgende:
Zeur vraag geld aan de volgende manager...het is voor kerst.niet Jef zijn pakje aan.
Jeff heeft gewoon gelijkquote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze willen ook steeds meer van de Febo hebben:sneeuwkanonnen kraampjes want kunnen ze niet zelf betalen....😭😭
Kerst markt met schuim incoming.quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Ze willen ook steeds meer van de Febo hebben:sneeuwkanonnen kraampjes want kunnen ze niet zelf betalen....😭😭
En die febo is ook nog in staat om het te geven, stel je voor ze lopen allemaal te staken.quote:Op maandag 21 november 2022 16:28 schreef pingu66 het volgende:
Dan stoppen ze gewoon het programma en houden die 970.000 zelfquote:Op maandag 21 november 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
[..]
En die febo is ook nog in staat om het te geven, stel je voor ze lopen allemaal te staken.
nope, het is geen utopia en er is geen contact met de buitenwereld en ze drijven geen handel om inkomen te genereren..quote:Op maandag 21 november 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kerst markt met schuim incoming.
weet je die spin op de schouder van erik nogquote:Op maandag 21 november 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi gesprek
Lief ook
Het een sluit het andere niet uit.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]
nope, het is geen utopia en er is geen contact met de buitenwereld en ze drijven geen handel om inkomen te genereren..
Mexx was helemaal para gegaanquote:Op maandag 21 november 2022 16:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
weet je die spin op de schouder van erik nog
dat zou een klapper zijn, op nieuwjaarsdag... doei..probeer maar bij BB..wij sluiten.quote:Op maandag 21 november 2022 16:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan stoppen ze gewoon het programma en houden die 970.000 zelf
zuchtquote:Op maandag 21 november 2022 16:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het een sluit het andere niet uit.
Dat zou best nog eens kunnenquote:Op maandag 21 november 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn als zo ineens dat scherm aangaat.
Ja , en ook bijna bozig wordt dat mensen dat vies vinden om te zien.quote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig dat Erik eigenlijk niet begrijpt waarom je bord aflikken niet gepast is/ 'boeit me niet'
Echt wel , ze is duidelijk , legt uit, probeert hem ook te begrijpenquote:Op maandag 21 november 2022 16:56 schreef HappyCharly het volgende:
Babette probeert dit wel netjes te verwoorden... Vind het wel tof dat zij dit bespreekbaar maakt
Ze doet het heel erg goedquote:Op maandag 21 november 2022 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel , ze is duidelijk , legt uit, probeert hem ook te begrijpen
Ja het grappige is wel dat hij hierin wel star is. Hij vindt zichzelf flexibel en zegt te begrijpen dat je je soms moet aanpassen. Maar als Babette aangeeft dat het echt niet normaal is (ik zeg het minder subtiel dan zij) om als volwassene je bord af te likken, dat wil hij dit niet aannemen.quote:Op maandag 21 november 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , en ook bijna bozig wordt dat mensen dat vies vinden om te zien.
En dan ook nog de manier waarop
Dat is zijn autisme stoornisquote:Op maandag 21 november 2022 16:51 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig dat Erik eigenlijk niet begrijpt waarom je bord aflikken niet gepast is/ 'boeit me niet'
Wat let hem, die kan hij ook nog wel ff aflikkenquote:Op maandag 21 november 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
De afwas ff laten staan , Erik snapt daar niets van
In mijn familie zitten heel veel autisten (klassiek, officieel gediagnostiseerd) die oprecht hun best doen om sociale vaardigheden aan te leren en zich aan te passen. Ze snappen niet altijd waarom ze iets doen, vinden het vaak nonsens, maar tochquote:
is ookquote:
Vanmorgen vertelde hij ook over zijn geweldige ideeën.quote:Op maandag 21 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja het grappige is wel dat hij hierin wel star is. Hij vindt zichzelf flexibel en zegt te begrijpen dat je je soms moet aanpassen. Maar als Babette aangeeft dat het echt niet normaal is (ik zeg het minder subtiel dan zij) om als volwassene je bord af te likken, dat wil hij dit niet aannemen.
Zeker, zijn manier van denken zou absoluut passen bij ASS. Officieel heeft hij dit niet laten testen maar hij vermoed het wel. (en wij ook allemaal denk ik)quote:
quote:Op maandag 21 november 2022 17:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wat let hem, die kan hij ook nog wel ff aflikken
Daarom zou het mooi zijn als Erik de switch kan maken naar "oke, blijkbaar begrijp ik hier de norm niet helemaal maar ik zal me aanpassen". Ik denk dat hij irl te weinig van dit soort situaties tegenkomt. Mooi dat babette dit bespreekt.quote:Op maandag 21 november 2022 17:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In mijn familie zitten heel veel autisten (klassiek, officieel gediagnostiseerd) die oprecht hun best doen om sociale vaardigheden aan te leren en zich aan te passen. Ze snappen niet altijd waarom ze iets doen, vinden het vaak nonsens, maar toch
wat hadden ze voor lunch?quote:Op maandag 21 november 2022 17:05 schreef Poesjuh het volgende:
Men heeft ontbijt op
2 x lunch
Dadelijk hamburgers voor diner
Pizza als toetje voor sommigen
quote:Op maandag 21 november 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, zijn manier van denken zou absoluut passen bij ASS. Officieel heeft hij dit niet laten testen maar hij vermoed het wel. (en wij ook allemaal denk ik)
De 1e geen idee maar men wilde meer dua bog wraps daarna met 2 plakjes vlees beleg en wat rauwkostquote:
Ik denk geen autisme..opgevoed door ouders die ook niet beter weten, in een super klein dorp..hij is veel ste veel zelfverzekerd en is happy met aandacht en camera...quote:Op maandag 21 november 2022 17:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zeker, zijn manier van denken zou absoluut passen bij ASS. Officieel heeft hij dit niet laten testen maar hij vermoed het wel. (en wij ook allemaal denk ik)
Dat borden aflikken en dat hij dat niet begrijpt heeft niet direct met Autisme te maken . Ik denk dat de oorzaak bij hem met hele andere dingen te maken heeft.quote:
wie weet doet hij dat nog wel. Hij denkt misschien eerst goed na voordat hij iets doet Met de deo is hij toch ook overstag gegaan .quote:Op maandag 21 november 2022 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi zijn als Erik de switch kan maken naar "oke, blijkbaar begrijp ik hier de norm niet helemaal maar ik zal me aanpassen". Ik denk dat hij irl te weinig van dit soort situaties tegenkomt. Mooi dat babette dit bespreekt.
ASS komt uiteraard in allerlei vormen en maten, tegenwoordig allemaal onder t hoedje ASS. Ik denk én opgegroeid in een kleine beschermende omgeving en ASS. Maar ik mag geen diagnose stellen want ik ben niet aan het werk als psycholoogquote:Op maandag 21 november 2022 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik denk geen autisme..opgevoed door ouders die ook niet beter weten, in een super klein dorp..hij is veel ste veel zelfverzekerd en is happy met aandacht en camera...
Hij heeft even de tijd nodig om het in zijn hoofd te overdenken. Mogelijk dat hij morgen zegt dat hij het nu snapt.quote:Op maandag 21 november 2022 17:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom zou het mooi zijn als Erik de switch kan maken naar "oke, blijkbaar begrijp ik hier de norm niet helemaal maar ik zal me aanpassen". Ik denk dat hij irl te weinig van dit soort situaties tegenkomt. Mooi dat babette dit bespreekt.
Denk dat psychologe Babette snel klaar was nadat erik de tafels omdraaide en zei de groep zich aan haar ook irriteertquote:Op maandag 21 november 2022 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
Fijn, gesprek Kim en Marciano is veel boeiender dan Erik en Babette.. not..
Yup, heeft hij net bij GJ en Berend ook aangegeven, daarna nog even met Jeff tuinwandeling erover gemaakt. Wat hij nu tegen Imadinges en Rupert zegt is -als zoveel bij Isaac- 3-100% herhaling herhaling.quote:Op maandag 21 november 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
Isaac gaat toch wel voor manager geloof ik
[ afbeelding ]
Oh hu maar 2 uur terug in kantoor tegen jeff zei hij t nog aan te kijken...quote:Op maandag 21 november 2022 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, heeft hij net bij GJ en Berend ook aangegeven, daarna nog even met Jeff tuinwandeling erover gemaakt. Wat hij nu tegen Imadinges en Rupert zegt is -als zoveel bij Isaac- 3-100% herhaling herhaling.
quote:Op maandag 21 november 2022 17:28 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kon het niet goed verstaan maar volgens mij zij ze longcovid
Jezus hoe lang blijft ze daarom janken? Ze stond vorige week nota bene te kickboksen buiten volle gassss aanstelwijfquote:Op maandag 21 november 2022 17:28 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kon het niet goed verstaan maar volgens mij zij ze longcovid
Ja lastig maar ik heb soms ook wel het gevoel dat ze het op bepaalde momenten en in bepaalde situaties gebruikt.quote:Op maandag 21 november 2022 17:28 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sasha kan wil niks, doet niks, maar kan stiekem heel veel
Nou het is niet niets als je dat hebtquote:Op maandag 21 november 2022 17:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jezus hoe lang blijft ze daarom janken? Ze stond vorige week nota bene te kickboksen buiten volle gassss aanstelwijf
Dank u jaaaquote:Op maandag 21 november 2022 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja lastig maar ik heb soms ook wel het gevoel dat ze het op bepaalde momenten en in bepaalde situaties gebruikt.
Ze had covid en klaar maar ze melkt het uit.quote:Op maandag 21 november 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou het is niet niets als je dat hebt
Kan ook wisselvallige zijn afhankelijk van de luchtkwaliteit. Beetje veel fijnstof door de vuurkorven of dergelijke en je hebt een kut dagquote:Op maandag 21 november 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze houdt van die verse kruit geur zegt ze gister nog bijdehandquote:Op maandag 21 november 2022 17:31 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kan ook wisselvallige zijn afhankelijk van de luchtkwaliteit. Beetje veel fijnstof door de vuurkorven of dergelijke en je hebt een kut dag
Het is inderdaad niet mis als je dat hebt, het is ook echt onvoorspelbaar, maar ik weet niet of ik me had vastgelegd voor een jaar, als ik longcovid zou hebben.quote:Op maandag 21 november 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het kan heel grillig zijn er kunnen goede en slechte dagen tussen zitten.quote:Op maandag 21 november 2022 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze had covid en klaar maar ze melkt het uit.
Als je last hebt van je longen sta je echtttt niet te kickboksen zoals zij laatst buiten
Nee dat snap ik niet zo goed iddquote:Op maandag 21 november 2022 17:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet mis als je dat hebt, het is ook echt onvoorspelbaar, maar ik weet niet of ik me had vastgelegd voor een jaar, als ik longcovid zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |