Ah zo, ik dacht dat je van marketplace op Facebook gebruik maakte ofzoquote:Op maandag 21 november 2022 16:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Instagram vind ik nog wel leuk. En over Whatsapp valt van alles te zeggen maar in tegenstelling tot Twitter wordt dat in mijn kennissenkring nog wel veel gebruikt. Het is me niet helemaal duidelijk of e.a. makkelijk te ontvlechten is.

Je kunt met whatsapp toch ook in contact blijven met familie en vrienden die je weinig spreekt? Gewoon een berichtje sturen. Of bedoel je wat anders?quote:Op maandag 21 november 2022 16:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Instagram vind ik nog wel leuk. En over Whatsapp valt van alles te zeggen maar in tegenstelling tot Twitter wordt dat in mijn kennissenkring nog wel veel gebruikt. Het is me niet helemaal duidelijk of e.a. makkelijk te ontvlechten is.
Wat toch ook wel een punt is bij Facebook:
- het is ook wel een handig middel om in contact te blijven met familie en vrienden die je niet zo vaak spreekt. Heel actief gebruik is daarbij niet echt nodig.
- Facebook heeft op allerlei specifieke gebieden nog wel leuke communities. Dat zal ook wel lastig los te laten zijn.

Echt actief gebruik ik het ook allang niet meer. Het is een beetje een "fall back" medium met een bepaald nut richting familie en vrienden. En dus om specifieke onderwerpen te volgen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kunt met whatsapp toch ook in contact blijven met familie en vrienden die je weinig spreekt? Gewoon een berichtje sturen. Of bedoel je wat anders?
Communities zou een ding kunnen zijn. Ligt eraan hoe belangrijk dat voor je is.
Ik had zelf al jaren geen Facebook meer (voor m’n gevoel ook echt een grote verzameling aan boomers en ouder daar). Heb alleen eentje aangemaakt recentelijk omdat ik een backpackersbaantje in Australië zoek. Dat zit gewoon allemaal op Facebook. Ik baalde daar echt van. Heb echter geen foto, info of vrienden toegevoegd of gezocht,. Zodra het niet meer nodig is, hef ik die hele account weer op.
Ken ook weinig mensen die die zooi nog actief gebruiken (behalve ouderen).

Zo de waard is vertrouwd hij zijn gasten much?quote:Op maandag 21 november 2022 15:10 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Wel grappig, jullie hebben Musk 2 kliks bezorgd op zijn website. Beetje hetzelfde als dat je gaat winkelen bij de buurtsuper, maar wel een teringhekel hebt aan de baas.
Dit was dus een instinkertje van @:BufferOverflow

Waarom is het weten van naam en bedrijf belangrijk voor je?quote:Op maandag 21 november 2022 19:41 schreef MoreDakka het volgende:
Betrouwbaar zeg. Een post op twitter die linkt naar een site waar iedereen anoniem alles mag lullen.

Zou iemand het merken?quote:Op maandag 21 november 2022 18:55 schreef beantherio het volgende:
Ik heb mijn account gedeactiveerd. PAK AAN ELON!![]()

Niet voor mij. Maar iemand zou dezelfde onzin op dit forum kunnen plaatsen. Dan neemt niemand het serieus, zoals het hoort.quote:Op maandag 21 november 2022 19:45 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom is het weten van naam en bedrijf belangrijk voor je?

Bij Elon zelf gaat er nu wel een alarm af ga ik van uit.quote:

LOL, ben je nou boos omdat het in een artikel over gehypte ondernemers Musk genoemd wordt na Holmes en Bankman-Fried?quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef SOG het volgende:
https://www.volkskrant.nl/cs-b1f0911c
Die titel... 2 dikke oplichters noemen en dan musk erachter zetten.
Hitler, stalin en rutte.
Atlantische oceaan, grote oceaan en het ijsselmeer.
Amazone, nijl en de schelde.

Ja kom niet aan zijn idool he.quote:Op maandag 21 november 2022 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, ben je nou boos omdat het in een artikel over gehypte ondernemers Musk genoemd wordt na Holmes en Bankman-Fried?
Mark Zuckerberg en Masayoshi Son worden ook in het artikel genoemd hoor.

Echt genant idd.quote:Op maandag 21 november 2022 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Musk is de nieuwe Trump voor sommige users: o-wee als je kritiek op de halfgod hebt.

Yep, naar beide kanten.quote:Op maandag 21 november 2022 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
Musk is de nieuwe Trump voor sommige users: o-wee als je kritiek op de halfgod hebt.

Dat getal van 238 ging om Twitter HQ, oftewel het kantoor in San Francisco. Ze hebben iets van 25 kantoren over de hele wereld, dus met 2700 man in totaal zou het best kunnen dat er nog ~250 in SF werken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:22 schreef Rnie het volgende:
Als ik Fok en Twitter als "bron" zou hanteren, moest ik geloven dat het er nog maar 250 waren ofzo

Ah, my bad.quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat getal van 238 ging om Twitter HQ, oftewel het kantoor in San Francisco. Ze hebben iets van 25 kantoren over de hele wereld, dus met 2700 man in totaal zou het best kunnen dat er nog ~250 in SF werken.

Eigenlijk zien en lezen wij voornamelijk hoe het op HQ eraan toegaat. Ik heb bar weinig nieuws meegekregen omtrent andere kantoren (London, Dublin, Singapore).quote:Op dinsdag 22 november 2022 00:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat getal van 238 ging om Twitter HQ, oftewel het kantoor in San Francisco. Ze hebben iets van 25 kantoren over de hele wereld, dus met 2700 man in totaal zou het best kunnen dat er nog ~250 in SF werken.

Klopt toch ook?quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef SOG het volgende:

Ondanks dat Musk nu van het padje is, is het zeker geen meesteroplichter als die andere twee dwazen. Beetje kansloze titel dus.quote:Op maandag 21 november 2022 22:44 schreef SOG het volgende:
Hitler, stalin en rutte.
Atlantische oceaan, grote oceaan en het ijsselmeer.
Amazone, nijl en de schelde.

Dit is de titel: Zie Holmes, Bankman-Fried en Musk: mythe van de briljante ondernemer krijgt flinke knauw.quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:06 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ondanks dat Musk nu van het padje is, is het zeker geen meesteroplichter als die andere twee dwazen. Beetje kansloze titel dus.

Holmes en Bankman Fried zijn gewoon ordinaire oplichters die luchtkastelen verkochten, en geen ondernemers. Musk heeft bedrijven opgericht en werkende producten ontwikkeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dit is de titel: Zie Holmes, Bankman-Fried en Musk: mythe van de briljante ondernemer krijgt flinke knauw.
Het gaat over de mythes van briljante ondernemers die een knauw krijgt.
Vind jij deze periode met het twitter gebeuren met musk wel een volgende mythische stap in zijn ondernemerschap?

Het artikel gaat niet over oplichters, maar over het idoliseren van CEO's en deze als ubermenschen afschilderen ipv gewoon normale mensen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 07:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Holmes en Bankman Fried zijn gewoon ordinaire oplichters die luchtkastelen verkochten, en geen ondernemers. Musk heeft bedrijven opgericht en werkende producten ontwikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |