Maar vergeet niet... het is niet persoonlijkquote:Op zondag 20 november 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Stelling : 'Voor het overlijden van een familielid mag je naar huis om afscheid te nemen. Zou dat voor een huisdier ook moeten gelden'
lekker lafjesquote:Op zondag 20 november 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Stelling : 'Voor het overlijden van een familielid mag je naar huis om afscheid te nemen. Zou dat voor een huisdier ook moeten gelden'
Ik vind van nietquote:Op zondag 20 november 2022 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Je stond niet op de rode mat .. helaas.quote:Op zondag 20 november 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Voor een familielid ook niet overigens
whuutttquote:Op zondag 20 november 2022 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Voor een familielid ook niet overigens
Bewijs dat maar eensquote:Op zondag 20 november 2022 21:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je stond niet op de rode mat .. helaas.
In het contract staat dus 24 uur voor van alles.. Gerry mocht in principe ook binnen 24 uur terug.quote:Op zondag 20 november 2022 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
BS stelling... de Poort uit voor wat voor reden = Je plek opzeggen en niet meer terug.. aanvaardbaar risico is genomen bij binnekomst
Mooi.. klaarquote:Op zondag 20 november 2022 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In het contract staat dus 24 uur voor van alles.. Gerry mocht in principe ook binnen 24 uur terug.
Die ruimen ze in 1 keer, gok ikquote:Op zondag 20 november 2022 21:18 schreef Silves het volgende:
Je zal maar 1000 kippen hebben? en er is de vogelgriep ....al die boeren daar in de loods
Is er nog een andere pot?quote:Op zondag 20 november 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
met oud en nieuw kopen we vuurwerk uit de huishoudpot
quote:Op zondag 20 november 2022 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Helaas verkoopt bol.com geen vuurwerk .. dus het worden toch sterretjes van de Jumbo.
Oh ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zondag 20 november 2022 21:10 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sorry. moet altijd 4x op invoeren klikken voordat fok het accepteerd... ook al mijn berichten
werkt goed hequote:Op zondag 20 november 2022 21:20 schreef Sociologica het volgende:
Sasha en Erik zwijgend bij de pilaar
Isaac en Jeff discussiërend vanuit de zaal
Ja, slechte debatmeestersquote:Op zondag 20 november 2022 21:20 schreef Sociologica het volgende:
Sasha en Erik zwijgend bij de pilaar
Isaac en Jeff discussiërend vanuit de zaal
je hoeft anderen niet te overtuigenquote:Op zondag 20 november 2022 21:21 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dat lukte idd precies anderhalve vraag
Een beetje overdreven. Vuurwerk is echt duur.quote:
Alleen de kwarrel van KimDquote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef D. het volgende:
Erik denkt dat er mensen achter het hek zullen staan met vuurwerk geloof ik
Nee, is nu weer per gemeentequote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht dat het nog altijd landelijk is verboden?
Net als je mag iets toelichten maar dat hoeft natuurlijk nietquote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoeft anderen niet te overtuigen
werkt ook al niet
nee ze pushen nu de burgemeesters om het te verbiedenquote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht dat het nog altijd landelijk is verboden?
Maar gok dat hij op oudejaarsavond wel iets beters te doen heeftquote:
Ik haal het in Duitsland, de helft is meer dan genoegquote:Op zondag 20 november 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Een beetje overdreven. Vuurwerk is echt duur.
lang leve de lidl en aldiquote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haal het in Duitsland, de helft is meer dan genoeg
Ja okay dat klopt misschien wel. Maar als je 50 euro aan vuurwerk uit wil geven kun je beter gewoon niks doen.quote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haal het in Duitsland, de helft is meer dan genoeg
Nee, da's wat magertjes iddquote:Op zondag 20 november 2022 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja okay dat klopt misschien wel. Maar als je 50 euro aan vuurwerk uit wil geven kun je beter gewoon niks doen.
Snap dat wel hoor. 10k garandeert, tegen 1/30 op 970kquote:Op zondag 20 november 2022 21:24 schreef mootie het volgende:
Voor 10000 euro vertrekt Moiraima meteen.
Niet voor Moraima.quote:
let opquote:Op zondag 20 november 2022 21:28 schreef Sociologica het volgende:
Wat is dit voor slechte zin
Hier gaat toch niemand voor zijn
Schuld van Alicia, die had hem gezegd dat ie het moest laten groeienquote:Op zondag 20 november 2022 21:29 schreef pingu66 het volgende:
Die GJ begint er steeds meer als een zwerver uit te zien, nou vooruit wat genuanceerder.. steeds onverzorgder
quote:Op zondag 20 november 2022 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
De gespreksleiders discussieren mee geloof ik.
ja pas de definitie even aan babettequote:Op zondag 20 november 2022 21:31 schreef Sociologica het volgende:
Ohhh roddelen is voor iedereen anders
Gewoon spreken over een probleem
Wel verfrissend, deze stelling is een discussie tussen de hosts en de zaalquote:Op zondag 20 november 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja pas de definitie even aan babette![]()
Alleen de duo's en Zoe zeggen ja, gok ikquote:Op zondag 20 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Stelling: Voor dit spel is het goed om een duo te zijn
Vermaak op een zondagavondquote:Op zondag 20 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
Wie wil me even bijpraten, waarom doen ze dit?
Febo wil weten hoe ze er voor staanquote:Op zondag 20 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
tis een debatquote:Op zondag 20 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
Heh wat?quote:Op zondag 20 november 2022 21:38 schreef Seattle het volgende:
Even heads up voor de mensen die hier wél aan mee doen. Die lafbekken die alleen maar toekijken
Heads up? Of Thumbs up?quote:Op zondag 20 november 2022 21:38 schreef Seattle het volgende:
Even heads up voor de mensen die hier wél aan mee doen. Die lafbekken die alleen maar toekijken
dat gevoel snap ikquote:Op zondag 20 november 2022 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Ja... maar ze lijkt even bij te praten met hogere machten.
hebben ze ook gelijk inquote:Op zondag 20 november 2022 21:41 schreef mnesymne het volgende:
Valt op, net de stelletjes zeggen dat het een nadeel is
Gewoon een activiteit opv in bed liggen of kaartenquote:Op zondag 20 november 2022 21:37 schreef HappyCharly het volgende:
Eensquote:
Maar die zijn ookm niet op een andere stream te zienquote:Op zondag 20 november 2022 21:43 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nooit zin in deze dingen
Voor vuurwerk niet, maar voor het goede doel welquote:Op zondag 20 november 2022 21:44 schreef engine het volgende:
Moraima wil 1000 euro uit de prijzenpot geven...zie die gezichten
Die zitten aan de zijkant te luisterenquote:Op zondag 20 november 2022 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar die zijn ookm niet op een andere stream te zien
Hmm nee, bij een goed doel gebeurd er tenminste iets mee. Vuurwerk is letterlijk geld in de fix stekenquote:Op zondag 20 november 2022 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Resutaat is hetzelfde... geld in rook op
Nee dat is niet hetzelfde.quote:Op zondag 20 november 2022 21:47 schreef D. het volgende:
Ze kunnen ook gewoon afspreken dat de winnaar namen de groep 10K doneert
quote:
mad en djedi doen niet mee omdat ze bang waren dat babet er een psycholoisch ding van ging maken om informatie voor het spel in te winnenquote:
Daar houdt hij vast wijselijk zijn mond overquote:Op zondag 20 november 2022 21:47 schreef Amputalent het volgende:
Isaac heeft geld dus kan mooi doneren
Ja maar in dit geval gaat het meer om het gebaar. Tevens is het nu makkelijk zeggen nu. Gaat die persoon het ook doen?quote:
Niet zo aantrekkelijkquote:Op zondag 20 november 2022 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet ook een stelling... mogen meisjes met een vriendje buiten een ander jochie door blijven opslijmen...
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de gebaren, ik heb liever dat je daadwerkelijk iets doetquote:Op zondag 20 november 2022 21:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval gaat het meer om het gebaar.
Als je het nu beloofd en het niet doet wens ik je van alles slechts toequote:Tevens is het nu makkelijk zeggen nu. Gaat die persoon het ook doen?
Ik neem toch aan dat die ‘vriend’ inmiddels allang klaar met haar is?! Of hij moet het programma weinig tot niet volgenquote:Op zondag 20 november 2022 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ik weet ook een stelling... mogen meisjes met een vriendje buiten een ander jochie door blijven opslijmen...
[ afbeelding ]
Lijkt me welquote:Op zondag 20 november 2022 21:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die ‘vriend’ inmiddels allang klaar met haar is?! Of hij moet het programma weinig tot niet volgen
Dan moet 'ie maar met zijn Hummer door het hek heen om zijn meisje te redden...( vrij naar Oom Twan..BB6)quote:Op zondag 20 november 2022 21:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die ‘vriend’ inmiddels allang klaar met haar is?! Of hij moet het programma weinig tot niet volgen
quote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is lastig Isaac serieus te nemen als hij daadwerkelijk in beeld is.
Ik had daar voor deze week ook al moeite mee hoorquote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
ik hoor vooral heel veel Tiano pratenquote:Op zondag 20 november 2022 21:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb hem nog nooit zoveel horen pratenquote:Op zondag 20 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor vooral heel veel Tiano praten
die man praat in 1 avond meer dan afgelopen 3 maanden bij elkaar
Wel leuk dat hij meer zegt. Helaas blijft het wel een lul.quote:Op zondag 20 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik onthou maar één woord van 'm..Openbaarlijkquote:Op zondag 20 november 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is kapoetquote:Op zondag 20 november 2022 21:58 schreef mangalie het volgende:
Waarom stopt Leila die stopwatch in haar jaszak?
kronkel!!!!quote:Op zondag 20 november 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als je samenwoont, zit je in een discussie zit met je partner,zeg je , je ruimt noooit op. Maar haar kleren zitten er toch ook tussen! Als ze die kleren niet nodig had, had ze die misschien niet eens gewassen.
Ik probeerde dit ook uit te tikken, maar ik snapte er geen zak vanquote:Op zondag 20 november 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als je samenwoont, zit je in een discussie zit met je partner,zeg je , je ruimt noooit op. Maar haar kleren zitten er toch ook tussen! Als ze die kleren niet nodig had, had ze die misschien niet eens gewassen.
omdat hij een kronkel heeftquote:Op zondag 20 november 2022 22:00 schreef pingu66 het volgende:
Nu weten we waarom Marciano nöit de was doet...
Ik heb 'm nog verbeterd .. er miste nog een stukje.quote:Op zondag 20 november 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde dit ook uit te tikken, maar ik snapte er geen zak van
zo jammer dat je niet terug kunt spoelenquote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog verbeterd .. er miste nog een stukje.
Hij praat nu wel veel, maar zegt nog steeds weinig. Zie quote Lionquote:Op zondag 20 november 2022 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij meer zegt. Helaas blijft het wel een lul.
Bedanktquote:Op zondag 20 november 2022 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog verbeterd .. er miste nog een stukje.
Dus Marciano denkt dat anderen niet iets liefs doen maar alleen uit eigenbelang?quote:Op zondag 20 november 2022 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Als je samenwoont, zit je in een discussie zit met je partner,zeg je , je ruimt nooit op. En dan zegt ze, ik heb gewassen. Maar haar kleren zitten er toch ook tussen! Als ze die kleren niet nodig had, had ze die misschien niet eens gewassen.
quote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus Marciano denkt dat anderen niet iets liefs doen maar alleen uit eigenbelang?
Plus mensen die geen geld opbrengen maar wel behulpzaam zijn door zaken te faciliteren zijn onnodig.
Met andere woorden, alles wat Kim K doet hecht hij weinig waarde aan... lekker dan
Daarom is ie Kim ook niet dankbaar dat ze achter 'm aanloopt, is allemaal omdat ze er zelf beter van wordtquote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus Marciano denkt dat anderen niet iets liefs doen maar alleen uit eigenbelang?
Plus mensen die geen geld opbrengen maar wel behulpzaam zijn door zaken te faciliteren zijn onnodig.
Met andere woorden, alles wat Kim K doet hecht hij weinig waarde aan... lekker dan
Fijn dat ze geen duo isquote:Op zondag 20 november 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Janet zou gewoon seks hebben, ondanks de camera's
het zal me niquote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
het zal me niet eens verbazen als kim en marciano hier vanavond nog een discussie over krijgenquote:Op zondag 20 november 2022 22:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik denk dat een deel van de groep dat nu ook zietquote:Op zondag 20 november 2022 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind dit wel een enorm interessant inkijkje in Marciano zijn hoofd. Is me nu een stuk duidelijker waarom hij zich, in mijn ogen, als een lul gedraagt.
Daar denkt ze zelf waarschijnlijk anders overquote:
Precies. Zit Kim er ook bij? Hoop dat het bij haar doordringt hoe hij naar haar verzorgende kant kijkt.quote:Op zondag 20 november 2022 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom is ie Kim ook niet dankbaar dat ze achter 'm aanloopt, is allemaal omdat ze er zelf beter van wordt
Ze zou hem juist dankbaar moeten zijn
Erik leefde meteen opquote:Op zondag 20 november 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Janet zou gewoon seks hebben, ondanks de camera's
KimK zit er bij ja.quote:Op zondag 20 november 2022 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Zit Kim er ook bij? Hoop dat het bij haar doordringt hoe hij naar haar verzorgende kant kijkt.
Zit erbij, hoorde hem tegen haar uitleggen wat ie bedoelde bij het zwakker zijn als duoquote:Op zondag 20 november 2022 22:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. Zit Kim er ook bij? Hoop dat het bij haar doordringt hoe hij naar haar verzorgende kant kijkt.
Johquote:Op zondag 20 november 2022 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Ik denk dat niet iedereen hier eerlijk is
dat gaat Babbel niet lukkenquote:Op zondag 20 november 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Je ziet Babette's hersenen in overdrive gaan... ze moet nu gaan achterhalen wat het geheim van Jeff is.
quote:Op zondag 20 november 2022 22:13 schreef Amputalent het volgende:
Martin is ooit gestopt met groeien, zijn huid volgde een paar jaar later.
vind het een beetje sneu eigenlijk die opmerkingquote:Op zondag 20 november 2022 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Hier kan ik wel dingen uitproberen, wat ik normaal gesproken niet zou doen ... toch .. Rupert?
Hilariteit alom.
Truequote:Op zondag 20 november 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het een beetje sneu eigenlijk die opmerking
Ze doet niet meequote:Op zondag 20 november 2022 22:15 schreef Angel79 het volgende:
Ik heb kwekende wanda nog niet gehoord
quote:Op zondag 20 november 2022 22:16 schreef Adat231 het volgende:
[..]
en heeft sowieso straks op de slaapkamer het hoogste woord
Het is een verkapte CENTRAALquote:Op zondag 20 november 2022 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
Zat er weer in.. nix stellingen, maar gewoon algemene problemen waar iedereen daar mee zit lospulken
Toch wel leuk.quote:
ik zie het alsquote:
en jezelf in de kijker te zetten om die titel volgende maand te krijgenquote:Op zondag 20 november 2022 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Info voor de nieuwe manager volgende maand
maar ook niet voor etenquote:Op zondag 20 november 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ben voor zakgeld .. maar vooral als ik geen manager meer ben
En hij denkt : Want dat gezeik met bestellen heb ik geen zin in
+ grotere kans dat managers na hem slecht uit de verf komen zodat hij kan zeggen hoe goed hij was.quote:Op zondag 20 november 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ben voor zakgeld .. maar vooral als ik geen manager meer ben
En hij denkt : Want dat gezeik met bestellen heb ik geen zin in
Precies precies 300 procent..!!quote:Op zondag 20 november 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
ik gok
dat isaac vindt dat mensen het elkaar niet gunnen
Daar draait het hem allemaal om. Daarom wil hij Mirthe hierna als manager.quote:Op zondag 20 november 2022 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
+ grotere kans dat managers na hem slecht uit de verf komen zodat hij kan zeggen hoe goed hij was.
Maakt mij verder niks uit hoor, maar zie het hem zo doen. Part of the game
quote:Op zondag 20 november 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac bekent wel wat kleur zo voor de hele groep met deze toespraak
Werd tijd, maar misschien ook om te peilen of hij mensen mee krijgt met het het oog op managerschap?quote:Op zondag 20 november 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac bekent wel wat kleur zo voor de hele groep met deze toespraak
speltechnisch slimquote:Op zondag 20 november 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Daar draait het hem allemaal om. Daarom wil hij Mirthe hierna als manager.
Heel logisch want dan kan ie tabak en drank kopen aangezien ie niet zonder kanquote:Op zondag 20 november 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Als Jeff baas af is wil hij wel weer zakgeld
Dat weet ik niet maar ik zou het wel grappig vinden. Denk dat het roer even rigoreus om gaat dan.quote:
Eens.quote:Op zondag 20 november 2022 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel logisch want dan kan ie tabak en drank kopen aangezien ie niet zonder kan
Facts.quote:Op zondag 20 november 2022 22:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Febo Isaac vertelt even hoe ze de uitzendingen knippen en plakken.
Dat denk ik ook .. en ik ben geen fan van Mirthe ... maar ik denk niet dat ik haar die bak ellende gun. Ze gaat verzuipen.quote:Op zondag 20 november 2022 22:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik zou het wel grappig vinden. Denk dat het roer even rigoreus om gaat dan.
Erik is juist topmateriaal a la Berendquote:Op zondag 20 november 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik denk dat Erik de meest saaie persoon is om te zien op tv, na Esther.
(fluistert ze in de hangstoel tegen Jappie)
Dan wordt het juist weer te veel kumbaya.quote:Op zondag 20 november 2022 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Minder mensen is niet perse leuker .. kijk maar naar BB.
Ja het is niks voor haar.quote:Op zondag 20 november 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat denk ik ook .. en ik ben geen fan van Mirthe ... maar ik denk niet dat ik haar die bak ellende gun. Ze gaat verzuipen.
Degenen die niet deelnemen plaatsen zich buiten de groep en zouden daarop aangesproken mogen wordenquote:Op zondag 20 november 2022 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy loopt maar snel weg als het over spelletjes spelen de hele dag gaat.
Minder mensen is eigenlijk per definitie minder leuk. Zie BB inderdaad. De laatste maand is niks aan.quote:Op zondag 20 november 2022 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Minder mensen is niet perse leuker .. kijk maar naar BB.
Eens ... maar dat gaat ook niet gebeuren .. zodra Jeff manager af is, zal het hem verder een zorg zijn .. ik zie hem dan uiteindelijk Mirthe nog gaan helpen mocht ze het echt worden.quote:Op zondag 20 november 2022 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is niks voor haar.
Maar met z'n Jeff die alles gaat doen om haar het leven zuur te maken is dat ook niet echt eerlijk.
Zou een topstelling zijn om daar iets mee te doenquote:Op zondag 20 november 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degenen die niet deelnemen plaatsen zich buiten de groep en zouden daarop aangesproken mogen worden
Dat zou mij heel erg verbazen na zijn woorden over haar. Maar wie weet.quote:Op zondag 20 november 2022 22:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens ... maar dat gaat ook niet gebeuren .. zodra Jeff manager af is, zal het hem verder een zorg zijn .. ik zie hem dan uiteindelijk Mirthe nog gaan helpen mocht ze het echt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |