abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 20 november 2022 @ 18:07:38 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206751330
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Max zijn towtruck capaciteiten onderschatten :')
perez zijn vermogen overschatten :')
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2022 @ 18:08:25 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206751356
Hamilton's racekunsten onderschatten :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206751381
quote:
Goeie troll actie wel, net als de Hamilton die hij uithaalde bij Latifi. Al was de uitvoering matig, het leverde een mooi dansje op.

Wel debiel dat hij tot de orde wordt geroepen. Dat Haas wordt ook met de week een onsympathieker team.
  zondag 20 november 2022 @ 18:11:08 #104
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_206751399
quote:
Eigenlijk had hij gewoon door moeten gaan. Heeft toch niets meer te verliezen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206751630
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Goeie troll actie wel, net als de Hamilton die hij uithaalde bij Latifi. Al was de uitvoering matig, het leverde een mooi dansje op.

Wel debiel dat hij tot de orde wordt geroepen. Dat Haas wordt ook met de week een onsympathieker team.
Ja beetje jammer ook van de "sorry" fuck it zou ik ook denken, die kans krijgt hij waarschijnlijk nooit meer
  zondag 20 november 2022 @ 18:26:52 #106
21467 franske19
Hit the deck!
pi_206751688
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kon niet kijken maar twitter en facebook en zulks gaan weer los op Max omdat ie Perez niet hielp. Kom op zeg, van wat ik er van mee kreeg reed Max zowat in een ander postcode gebied. Wat een onzin. As Perez 2e had willen worden, had ie over het hele jaar beter moeten rijden. Zijn teammaat rijd in dezelfde auto iedereen de moeder en is gefinished met de meeste wins en de meeste punten in een seizoen ooit, terwijl hij de auto de helft van de tijd niet eens op het podium krijgt.....
Beetje kansloos om te verwachten dat Verstappen bewust 7 of 8 seconden gaat terugzakken om dan Charles zijn race te saboteren. Dat is pas onsportief. Perez kwam gewoon te kort en Charles verdiende die tweede plek.
pi_206752015
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Je bent een gezegend mens als je zo slecht snapt wat 'haat' inhoudt.
Ah nu ga je over op een definitie kwestie om maar niet over de inhoud te hebben. Mensen willen wel elke week op dezelfde persoon die ze niet eens kennen ongenuanceerd kankeren maar pas op als je het haat noemt want behoorlijkkritisch heeft weer een stok gevonden om per definitie ergens tegen in te gaan.

Even kijken. Zijn die mensen onblij? Nee dat is het ook niet. Zijn ze boos? Nee dat ook weer niet. Vinden ze Latifi vervelend? Dat woord past ook niet helemaal. Hebben ze kritiek? Hm dat dekt de lading niet. Er zijn vast nog honderden woorden en op elk woord is iets af te geven. Je hebt gelijk. Het is gewoon 'niks'. Niet letterlijk niks maar gewon niks, het is er niet.
  zondag 20 november 2022 @ 18:47:28 #108
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206752043
quote:
GVD :') :D :'), !

Tering ze moeten Mickie ook wel hebben zeg... :')
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206752241
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 15:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat heeft dat met haat te maken? Hij kan er niet zo veel van en dat heeft hem een soort cultstatus gegeven. Maar haat?

Doodsbedreigingen en haat ontving hij een jaar geleden, maar dat kwam niet van Nederlands supporters.
Mag je die reacties van de waarschijnlijk Hamiltonfans wel haat noemen? Het was maar een race en het was heel/misschien/vermoedelijk niet/gedeeltelijk/volledig persoonlijk. Kan jij de definitie duiden?

De reacties onder media sociaal media berichten die over Verstappen gaan. Hoe kwalificeer je dat en mag ik dat woord daarna in die context gebruiken?
  zondag 20 november 2022 @ 18:58:13 #110
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206752251
De enige kans was als Perez in de drs zou blijven Max direct na de start. Dan een stuk of 8 seconden losrijden van Leclerc en gaan cruisen, zodat Ferrari er niet tussen kon komen.
Uiteindelijk hebben max en Leclerc maar 1 pitstop gedaan en Perez 2. Ook nog na betrekkelijk weinig rond op de harde band. Dat moest ie weer goed rijden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206752305
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:58 schreef daNpy het volgende:
De enige kans was als Perez in de drs zou blijven Max direct na de start. Dan een stuk of 8 seconden losrijden van Leclerc en gaan cruisen, zodat Ferrari er niet tussen kon komen.
Uiteindelijk hebben max en Leclerc maar 1 pitstop gedaan en Perez 2. Ook nog na betrekkelijk weinig rond op de harde band. Dat moest ie weer goed rijden.
Verstappen had zich theoretisch toch ook kunnen later terugzakken om Leclerc op te vangen? Wel een beetje overdreven (persoonlijke mening) voor een P2 in het kampioenschap en hiermee een overwinning riskeren, maar het had wel gekund
pi_206752461
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:58 schreef daNpy het volgende:
Als Perez in de DRS had kunnen blijven. Maar ja, dat kon hij niet, terwijl ik nou niet het idee had dat Max die eerste ronden volle bak ging. Die is vanaf bocht één aan het managen geslagen en in een flow terecht gekomen.

Hij had zich inderdaad kunnen laten zakken om Leclerc op te houden, maar kom op zeg. Als je als tweede rijder zo ver achter de nummer 1 aanhobbelt (en structureel) dan verdien je P2 gewoon niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door BehoorlijkKritisch op 20-11-2022 19:23:49 ]
pi_206752538
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 18:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Mag je die reacties van de waarschijnlijk Hamiltonfans wel haat noemen? Het was maar een race en het was heel/misschien/vermoedelijk niet/gedeeltelijk/volledig persoonlijk. Kan jij de definitie duiden?

De reacties onder media sociaal media berichten die over Verstappen gaan. Hoe kwalificeer je dat en mag ik dat woord daarna in die context gebruiken?
Ik vind benoemen dat iemand niet goed is in zijn werk en daar grapjes over maken geen haat. Latifi wordt vooral heel vaak gekscherend Goatifi genoemd en zijn fouten worden uitvergroot, of eigenlijk dat niet eens. Ze worden benoemd, alleen omdat het er zo veel zijn is er veel te benoemen. Dat is geen haat, dat is vooral heel veel flauwekul.

Ik vind iemand met de dood bedreigen omdat zijn foutje je idool een overwinning kost meer richting haat gaan. Dat is in elk geval geen flauwekul.

Het is heel simpel:

- een foto plaatsen waarvan de schaduw van Latifi een geit is, als verwijzing naar GOAT, is geen haat.

- iemand en zijn familie een jaar lang doodsbedreigingen sturen is wel haat.

En het kan zijn dat jij andere definities hanteert. Moet jij weten. Jij begon met de term haat, ik leg uit wat ik daar onder versta.
  zondag 20 november 2022 @ 19:15:54 #114
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206752540
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 19:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Verstappen had zich theoretisch toch ook kunnen later terugzakken om Leclerc op te vangen? Wel een beetje overdreven (persoonlijke mening) voor een P2 in het kampioenschap en hiermee een overwinning riskeren, maar het had wel gekund
Dus Max moet van zijn gas af om Leclerc een DRS tow te geven? Lijkt me niet echt verstandig. Perez moet gewoon accepteren dat hij niet zo snel is, en de nummer 2 rijder. Daar zijn praatjes op aanpassen en het is geen probleem.

Of zorgen dat ie P2 kan pakken tegen een Ferrari wat veel laat liggen.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_206752545
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef Evenstar het volgende:
Nu al zin in volgend jaar, hopelijk Mercedes een klein tikje beter en Ferrari met minder fouten.

Russell, behalve zijn geblaat, heeft het ook echt netjes gedaan. Gewoon 2e plek in WK net misgelopen in die tractor waar Lewis weinig mee kon. Ik denk serieus dat Lewis nooit meer WK gaat worden, zolang Mercedes niet een hele dominante auto bouwt. Hij kan echt niet clean racen en zal dus, indien er concurrentie is, nooit foutloos blijven. Net als dat Max niet kon een tijd terug.

Foutloos zijn in een dominante auto is makkelijk (zoals Max dit jaar).
De auto was hooguit in de tweede seizoenshelft dominant. Hamilton had zoals iedereen kans op grootsheid in de McLaren, want die was competitief maar niet aldoor de beste laat staan superieur. Toen zagen we al dat hij veel fouten maakte, matig aan seizoenen begon, niet zo goed kon inhalen en niet atlijd even professioneel was. Het was een van de topcoureurs van zijn generatie omdat er wel een paar tienden extra inzaten tov het middenveld, maar uitsluitend in statistische zin is er grootsheid en dat uitsluitend door de in geschiedenis unieke en uniek langdurige suprematie van de Mercedes. Dat is door de FIA bewerkstelligd.

En nu zijn de Hamilton fans ineens de statistieken van afgelopen seizoen aan het relativeen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 20 november 2022 @ 19:17:12 #116
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206752564
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Als Perez in de DRS had kunnen blijven. Maar ja, dat kon hij niet, terwijl ik nou niet het idee had dat Max die eerste ronden volle bak ging. Die is vanaf bocht één aan het managen geslagen en in een flow terecht gekomen.
Dit hadden ze beter af moeten spreken idd. Max reed al vanaf de tweede ronde op cruise en Perez bleef op 2,5 sec, tot dat verschil ineens opliep naar 5 sec en Perez ging pitten.
Perez kan het sowieso niet bij houden, anders had hij die P2 al een tijd terug verzilverd.
pi_206752582
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 18:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah nu ga je over op een definitie kwestie om maar niet over de inhoud te hebben. Mensen willen wel elke week op dezelfde persoon die ze niet eens kennen ongenuanceerd kankeren maar pas op als je het haat noemt want behoorlijkkritisch heeft weer een stok gevonden om per definitie ergens tegen in te gaan.

Even kijken. Zijn die mensen onblij? Nee dat is het ook niet. Zijn ze boos? Nee dat ook weer niet. Vinden ze Latifi vervelend? Dat woord past ook niet helemaal. Hebben ze kritiek? Hm dat dekt de lading niet. Er zijn vast nog honderden woorden en op elk woord is iets af te geven. Je hebt gelijk. Het is gewoon 'niks'. Niet letterlijk niks maar gewon niks, het is er niet.

Hij heeft gewoon gelijk
  zondag 20 november 2022 @ 19:20:04 #118
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_206752601
Als Perez niet in de DRS kan blijven dan ligt dat toch echt aan Perez, niet aan Verstappen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_206752649
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:17 schreef daNpy het volgende:

[..]
Dit hadden ze beter af moeten spreken idd. Max reed al vanaf de tweede ronde op cruise en Perez bleef op 2,5 sec, tot dat verschil ineens opliep naar 5 sec en Perez ging pitten.
Perez kan het sowieso niet bij houden, anders had hij die P2 al een tijd terug verzilverd.
Maar ja, hoe ver ga je daar in. Ik niet waar je de rondetijden per coureur kunt nakijken, maar het kan natuurlijk best zijn dat er een rondetijd is afgesproken en Perez daar gewoon niet bij kon komen. En als je dan een tactiek verder op in de race hebt waarbij het van belang is dat Verstappen wel wegrijdt bij Leclerc (ook om Perez te kunnen helpen met de pitstops afschermen) dan houdt het snel op.

Later we reëel zijn, Perez zou bij meer dan de helft van de teams op de grid gewoon tweede coureur zijn. Typische middenveld coureur, kan heel goed racen en verdedigen, maar gewoon niet structureel hard rondjes rijden.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 20 november 2022 @ 19:24:26 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_206752665
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:17 schreef daNpy het volgende:

[..]
en laten we niet vergeten dat checo op de radio aangaf dat max hem ophield toen er 2.5 tussen zat. dus blijkbaar snapte perez het niet
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_206752692
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 19:24 schreef Nizno het volgende:

[..]
en laten we niet vergeten dat checo op de radio aangaf dat max hem ophield toen er 2.5 tussen zat. dus blijkbaar snapte perez het niet
dat was beschamend ja
  zondag 20 november 2022 @ 19:27:48 #122
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_206752711
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 18:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Al zou ze een stripact opvoeren nog niet.
mag Stephane cocks dat niet doen?
  zondag 20 november 2022 @ 19:29:05 #123
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206752731
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2022 19:24 schreef Nizno het volgende:

[..]
Ja dat is dus wat ik bedoel met praatjes. Als Max hem op hield zat ie wel in de DRS. Wat een lulkoek weer van die gast, ongekend.
pi_206752775
quote:
10s.gif Op zondag 20 november 2022 19:29 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ja dat is dus wat ik bedoel met praatjes. Als Max hem op hield zat ie wel in de DRS. Wat een lulkoek weer van die gast, ongekend.
Hij probeert gewoon af te dwingen dat Max hem voor laat en dan de buffer wordt naar Leclerc. Maar als je een halve seconde per ronde langzamer bent dan kan dat natuurlijk gewoon niet.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 november 2022 @ 19:35:07 #125
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
  zondag 20 november 2022 @ 19:37:18 #126
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_206752853
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar ja, hoe ver ga je daar in. Ik niet waar je de rondetijden per coureur kunt nakijken, maar het kan natuurlijk best zijn dat er een rondetijd is afgesproken en Perez daar gewoon niet bij kon komen. En als je dan een tactiek verder op in de race hebt waarbij het van belang is dat Verstappen wel wegrijdt bij Leclerc (ook om Perez te kunnen helpen met de pitstops afschermen) dan houdt het snel op.

Later we reëel zijn, Perez zou bij meer dan de helft van de teams op de grid gewoon tweede coureur zijn. Typische middenveld coureur, kan heel goed racen en verdedigen, maar gewoon niet structureel hard rondjes rijden.
ik verbaast mij er nog steeds over, dat hij vroeg in het seizoen voor 2 jaar kon bijtekenen...
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2022 @ 19:40:25 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206752890
Ik zag die herhaling van Hamilton vs Sainz weer net. Godverdomme die Hamilton heeft het 100% aan zichzelf te danken ook nog :')

Had heeeeel makkelijk naast Sainz kunnen blijven. Ik weet niet wat die #teamLH lui zitten te roken, maar het is behoorlijk sterk spul.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206752983
Leclerc reed overigens wel sterk vandaag, niet verwacht dat hij stand zou houden na de pitstop van Perez, maar hij ging zelfs nog wat harder rijden.

En vind hem ook wel de terechte nummer 2 eigenlijk
  zondag 20 november 2022 @ 19:48:10 #129
147172 THEFXR
Alpha Bear
  Moderator / Redactie FP zondag 20 november 2022 @ 19:56:51 #130
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_206753135
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag die herhaling van Hamilton vs Sainz weer net. Godverdomme die Hamilton heeft het 100% aan zichzelf te danken ook nog :')

Had heeeeel makkelijk naast Sainz kunnen blijven. Ik weet niet wat die #teamLH lui zitten te roken, maar het is behoorlijk sterk spul.
Hij betaalde er ook de prijs voor uiteindelijk, dus wel een beetje karma :+

Overigens wel knap en goed dat de Ferrari-motoren heel bleven. Dat verbaasde me nogal eerlijk gezegd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206753459
twitter
pi_206753490
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:
Leclerc reed overigens wel sterk vandaag, niet verwacht dat hij stand zou houden na de pitstop van Perez, maar hij ging zelfs nog wat harder rijden.

En vind hem ook wel de terechte nummer 2 eigenlijk
Uiteindelijk haalt hij die puntjes binnen dus is het terecht. Hij is ook de betere coureur en heeft heel wat meer pech te counteren gehad dan Perez dit jaar. Ik vraag me alleen af of hij ooit nog in een betere positie gaat komen dan dit jaar. Sainz liet het echt afweten de eerste seizoenshelft, maar als die wel bij de pinken is dan gaan die twee elkaar echt in de weg zitten op verschillende circuits. En aangezien ik niet geloof in een dominante Ferrari, lijkt het me klaar dat als één van die twee ooit WDC wil worden, ze dan niet bij elkaar bij Ferrari moeten blijven.
  zondag 20 november 2022 @ 20:21:19 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206753494
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]
ik verbaast mij er nog steeds over, dat hij vroeg in het seizoen voor 2 jaar kon bijtekenen...
Sponorcontracten moesten getekend worden en die zijn afhankelijk van of Perez voor RBR rijdt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206753506
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:

Plek uiteindelijk gewoon teruggeven. 🤷‍♂️
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2022 @ 20:23:03 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206753527
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Maar ja, die 'fans' schreeuwen nu om het hoofd van de wedstrijdleiders.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_206753529
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit jaar wel adequaat opgelost ja.
pi_206753574
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je moet je afvragen of je dat soort teksten heel serieus moet nemen. Net als je hier wel eens wat gekleurde brilletjes voorbij ziet komen.
pi_206753577
quote:

[..]
POLL
  zondag 20 november 2022 @ 20:26:29 #139
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_206753581
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 20:19 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Toen Max zei dat de banden goed bleven had Checo zijn 2e set hard er al op liggen _O-
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2022 @ 20:27:40 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206753604
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
[poll=4656]
:')

+1 gegeven.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 20 november 2022 @ 20:28:30 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_206753614
quote:

[..]
Laat ze lekker schreeuwen. Niemand die het boeit wat ze zeggen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_206753616
Dit mocht niet van de FIA, het was Perez' enige kans.

Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206753619
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:15 schreef daNpy het volgende:

[..]
Dus Max moet van zijn gas af om Leclerc een DRS tow te geven? Lijkt me niet echt verstandig. Perez moet gewoon accepteren dat hij niet zo snel is, en de nummer 2 rijder. Daar zijn praatjes op aanpassen en het is geen probleem.

Of zorgen dat ie P2 kan pakken tegen een Ferrari wat veel laat liggen.
Perez heeft vorig jaar Hamilton toch ook twee rondes opgehouden en ondanks die DRS tow toch een seconden of 12 kunnen laten verliezen? Zoiets zou die Verstappen ook wel kunnen lijkt me
  Moderator / Redactie FP zondag 20 november 2022 @ 20:31:02 #144
Brabo Bastard
pi_206753659
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit mocht niet van de FIA, het was Perez' enige kans.

[ afbeelding ]
Moest lachen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_206753662
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:18 schreef Adames het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon gelijk
Jup die Latifi was een paar keer trending in Nederland maar de reacties waren gewoon neutraal.
pi_206753672
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Perez heeft vorig jaar Hamilton toch ook twee rondes opgehouden en ondanks die DRS tow toch een seconden of 12 kunnen laten verliezen? Zoiets zou die Verstappen ook wel kunnen lijkt me
Dat had inderdaad gekund. Dan hadden ze de racewinst in gevaar gebracht om Leclerc op te wachten. Had ik niet heel raar gevonden, maar ik denk niet dat Verstappen dat had gedaan.

Ik denk dat je ook de vriendschap tussen Leclerc en Verstappen niet moet onderschatten. Zou me niets verbazen als dat mee speelt en Verstappen er helemaal niet op zit te wachten om Leclerc op zo'n manier te naaien.
pi_206753674
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Perez had Leclerc nooit ingehaald man, je overschat de man schromelijk.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_206753709
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Perez had Leclerc nooit ingehaald man, je overschat de man schromelijk.
Jawel, als hij er bij was gekomen dan was dat wel gelukt. Abu Dhabi leent zich daar prima voor als je het goed timed zoals de tweede poging op Hamilton vandaag. Gewoon in de laatste ronde en de laatste DRS zone er voorbij en je wint. Met het verschil in banden was dat Perez wel gelukt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2022 @ 20:34:10 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_206753717
twitter
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 20 november 2022 @ 20:34:16 #150
Brabo Bastard
pi_206753718
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat had inderdaad gekund. Dan hadden ze de racewinst in gevaar gebracht om Leclerc op te wachten. Had ik niet heel raar gevonden, maar ik denk niet dat Verstappen dat had gedaan.

Ik denk dat je ook de vriendschap tussen Leclerc en Verstappen niet moet onderschatten. Zou me niets verbazen als dat mee speelt en Verstappen er helemaal niet op zit te wachten om Leclerc op zo'n manier te naaien.
Goed punt. Uiteindelijk moet je als coureur op je eigen kunnen vertrouwen. En hoe goed ik Perez ook vind, Leclerc is daar net iets beter in. Soms denk ik dat Perez niet voluit durft te gaan, maar dat zou gek zijn.

Hoe dan ook, hij heeft wel flink wat punten binnen geharkt voor het WCC. En dat is ook een knappe prestatie.
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')