Terwijl Max het kampioenschap al opgaf na Australiëquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef SiGNe het volgende:
Ook best knap van Red Bull dit jaar, slechts 5 races niet gewonnen, alleen Bahrein en Brazilie niet op het podium gestaan.
Wat heeft Nyck eigenlijk magere beentjesquote:
Dat duurde ook te lang inderdaad.. terwijl Perez na vorig jaar wel weet hoe dat gaatquote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
naast het stuk met vettel verloor hij ook veel tijd bij lewis door zn eigen gestuntel
ja die knul mag echt wel meer spiermassa op die benen kwekenquote:Op zondag 20 november 2022 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Nyck eigenlijk magere beentjes
Toen had ie al een overwinning achter de rug maar Ferrari leek aan het begiun van het seizoen erg sterk, die zaten er meteen bij maar hebben daarna verkeerde keuze gemaakt denk ik, mogelijk te laat met upgrades begonnen.quote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl Max het kampioenschap al opgaf na Australië
Begin van het jaar had ik ook zulke beentjes maar toen woog ik ook nog maar 41 kilo... (inmiddels een mooie 68)quote:Op zondag 20 november 2022 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die knul mag echt wel meer spiermassa op die benen kweken
Is dat nog nav het gedoe van vorig jaar ja?quote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in het cringe FIA gala, zonder Mercedes (omdat ze niet mogen, niet omdat ze niet willen)
Lewis die naar binnen dringt en vervolgens door de beveiliging de tent uitgedragen wordquote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in het cringe FIA gala, zonder Mercedes (omdat ze niet mogen, niet omdat ze niet willen)
Heeft ze een oortje zodat ze kan reageren op zijn antwoorden of gaat ze alleen een lijstje vragen af?quote:Op zondag 20 november 2022 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijken jullie ook allemaal uit naar het eindejaarsinterview van Max door Ember?
Fia Gala is voor winners, MB is dat nietquote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat nog nav het gedoe van vorig jaar ja?
Volgens de Britjes en de Mexicaantjes wel.quote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Perez had wat pech met de achterblijvers in de slotfase, maar verloor ook kostbare tijd door een fout bij de inhaalactie op Vettel.. geloof niet dat Max hem had kunnen helpen vandaag (Perez kwam zelf nooit in de DRS), behalve door hem misschien voor te laten bij de start en daarna Leclerc op te houden. Maar dat kun je ook weer niet van hem vragen..
Tettel?quote:
Al zou ze een stripact opvoeren nog niet.quote:Op zondag 20 november 2022 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijken jullie ook allemaal uit naar het eindejaarsinterview van Max door Ember?
Vooruit, mijn fout danquote:Op zondag 20 november 2022 18:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nope, volgens mij heb ik die ook gepost
Max zijn towtruck capaciteiten onderschattenquote:Op zondag 20 november 2022 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja en op die manier was het ook nooit gelukt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |