quote:Op zondag 20 november 2022 16:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ouders, familieleden, vrienden die zich met dit soort zaken bemoeien moeten echt even opzouten hoor. Dat is gewoon nooit handig.
Nou weet ik niet of zijn moeder dit echt gedaan heeft, want post heb ik nooit gezien en topic op Reddit werd ook verwijderd, omdat het niet duidelijk was of het echt was. Jos, vader van Perez, moeder van Max, dit dat ... gewoon allemaal mond houden.
Ik ben geen fan van Lewis, dat is wel duidelijk, maar heb zijn vader bijvoorbeeld nooit horen zeiken over andere coureurs, zijn team of wat dan ook. Respect daarvoor. Steun je zoon, maar hou je mond op social media .
Vinkjes zeggen niet zoveel meer op twitter. En als het alleen een screenshot is zeker niet.quote:Op zondag 20 november 2022 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/f(...)tappen-2022-970.jpeg
Mja, zal wel, maar ik vind het lastig om iemand af te vallen op één zo'n screenshot die net zo goed nep kan zijn. Ik weet het niet. Ik heb het niet zelf zien staan. Dat is wat ik bedoelquote:Op zondag 20 november 2022 16:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
https://www.autoblog.nl/f(...)tappen-2022-970.jpeg
Dit is haar acount, vinkje heeft ze al twee jaar.quote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef PS. het volgende:
[..]
Vinkjes zeggen niet zoveel meer op twitter. En als het alleen een screenshot is zeker niet.
Zondag Maxdag.quote:Op zondag 20 november 2022 16:26 schreef SiGNe het volgende:
@ topic titel, het is al veel te vaak Hamildag geweest, vandaag was Maxdag
er bestaat ook nog iets als fotosjop en enzoquote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is haar acount, vinkje heeft ze al twee jaar.
Allemaal dankzij Verstappen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:28 schreef SiGNe het volgende:
Red Bull trouwens wéér geen 1-2 in het kampioenschap, dat hebben ze nog nooit gehad verder, ook niet in het Vettel tijdperk.
Die hele discussie of het wel of niet echt is, is vorige week al gevoerd. Dat hoeft niet herhaald te worden.quote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kan, maar ik heb geen enkel andere screenshot gezien, dus niet van een complete timeline, complete pagina of wat dan ook. Screenshots zijn makkelijk te maken voor iemand die er kundig in is.quote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
iemand anders kan net zo goed een blauw vinkje hebben, als je maar 8 dollar betaaltquote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
en dat lijkt me inderdaad wel handigquote:Op zondag 20 november 2022 16:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die hele discussie of het wel of niet echt is, is vorige week al gevoerd. Dat hoeft niet herhaald te worden.
Dan heb je het nieuws afgelopen weken een beetje gemist kennelijk. 8 Dollar is genoeg.quote:Op zondag 20 november 2022 16:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is twitter. Post van sophie zou van instagram komen.quote:Op zondag 20 november 2022 16:33 schreef PS. het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws afgelopen weken een beetje gemist kennelijk. 8 Dollar is genoeg.
Oh oeps. Maar dan nog. Als het enkel uit een screenshot bestaat dan vind ik het niet echt geloofwaardig.quote:Op zondag 20 november 2022 16:34 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat is twitter. Post van sophie zou van instagram komen.
Fake account.. de moeder van Max heeft een andere naam (sophie-marie) en andere user icon op Twittert.quote:
Dat zijn de beroepszuurpruimenquote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Dat Reddit thread over Sainz v Hamilton is wel een genot om te lezen als je van schuimbekkende #teamLH leden houdt.
Dit is Instagram en echt account van haar.quote:Op zondag 20 november 2022 16:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Fake account.. de moeder van Max heeft een andere naam (sophie-marie) en andere user icon op Twittert.
https://twitter.com/sophiekumpen12
ja die gozer ga ik wel missenquote:Op zondag 20 november 2022 16:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
toch wel het einde van een tijdperk, F1 zonder Seb Vettel ....
Die idioten gaan ook los op instagram over hoe Lewis beroofd zou zijn door zijn team, en het racisme is dat Russell meer punten heeft.quote:Op zondag 20 november 2022 16:36 schreef Nattekat het volgende:
Dat Reddit thread over Sainz v Hamilton is wel een genot om te lezen als je van schuimbekkende #teamLH leden houdt.
Die racisme kaart is al helemaal blank zo vaak is ie gebruikt.quote:Op zondag 20 november 2022 16:50 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die idioten gaan ook los op instagram over hoe Lewis beroofd zou zijn door zijn team, en het racisme is dat Russell meer punten heeft.
Watquote:Op zondag 20 november 2022 16:50 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Die idioten gaan ook los op instagram over hoe Lewis beroofd zou zijn door zijn team, en het racisme is dat Russell meer punten heeft.
Ik wil nu weer een video van die gozer in z'n auto.quote:Op zondag 20 november 2022 16:50 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Je zou verwachten van niet hoe vaak ie uit iemands aars wordt getrokken.quote:Op zondag 20 november 2022 16:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die racisme kaart is al helemaal blank zo vaak is ie gebruikt.
Ik ook niet. Eén van de slechtste racers van dit veld.quote:Op zondag 20 november 2022 16:54 schreef Peterselieman het volgende:
iets zegt mij dat Albers geen fan is van Bottas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Is die prijs voor elke rijder anders dan?quote:Op zondag 20 november 2022 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max is komend jaar voor zijn superlicentie meer dan 960k kwijt
Ach, is kleingeld voor hem.quote:Op zondag 20 november 2022 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
Max is komend jaar voor zijn superlicentie meer dan 960k kwijt
Bij mijn weten 10.400 euro startgeld en 2100 euro per puntquote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is die prijs voor elke rijder anders dan?
Al kan je dfat natuurlijk wel makkelijk betalen als je salaris minstens 35 miljoen per jaar is (excl merchandise en sponsoring)
Blijkbaar is die fee afhankelijk van je resultaten jaquote:Op zondag 20 november 2022 17:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is die prijs voor elke rijder anders dan?
Al kan je dat natuurlijk wel makkelijk betalen als je salaris minstens 35 miljoen per jaar is (excl merchandise en sponsoring)
Dus als Max 7 keer was uitgevallen (de races die hij niet gewonnen heeft) dan was ie alsnog WK met 375 punten én was z'n licentie 166 ton goedkoperquote:Op zondag 20 november 2022 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn weten 10.400 euro startgeld en 2100 euro per punt
Browser opnieuw startenquote:Op zondag 20 november 2022 17:13 schreef Nattekat het volgende:
Horizon app stuk, kan Ziggo niet in de gaten houden voor een jaarclip
166 ton is wel heel veelquote:Op zondag 20 november 2022 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus als Max 7 keer was uitgevallen (de races die hij niet gewonnen heeft) dan was ie alsnog WK met 375 punten én was z'n licentie 166 ton goedkoper
Dan hadden Leclerc en Perez vast ook meer gescoord?quote:Op zondag 20 november 2022 17:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dus als Max 7 keer was uitgevallen (de races die hij niet gewonnen heeft) dan was ie alsnog WK met 375 punten én was z'n licentie 166 ton goedkoper
maar had hij nog steeds 375quote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden Leclerc en Perez vast ook meer gescoord?
quote:Op zondag 20 november 2022 16:57 schreef SiGNe het volgende:
Als Max elke keer dat ie niet op P1 gefinished was uitgevallen was dan had ie alsnog het WK binnen gehaald, hij heeft alleen uit z'n overwinningen al 375 punten.
Nee, die races zou Latifi gewonnen hebbenquote:Op zondag 20 november 2022 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan hadden Leclerc en Perez vast ook meer gescoord?
ja, de hoogste zit nu op 308quote:Op zondag 20 november 2022 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, Max wel, maar de rest scoort dan meer dan nu
Wat is dan de gedachte erachter dat een licentie duurder wordt als je meer gescoord hebt? Lijkt me niet heel logisch..quote:Op zondag 20 november 2022 17:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn weten 10.400 euro startgeld en 2100 euro per punt
Vraag ik me ook af, maar het is wel zo..quote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat is dan de gedachte erachter dat een licentie duurder wordt als je meer gescoord hebt? Lijkt me niet heel logisch..
Oké, dat is wel duidelijk dan jaquote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, de hoogste zit nu op 308
454- 375
79
ja dan zouden al die punten die max nu mist door 1 persoon moeten zijn binnen gehengeld, maar ja dan zijn ze de originele punten uit die races kwijt
ja mijn hoofdrekenen is nog niet zo slechtquote:
Manier van de FIA om geld te harkenquote:Op zondag 20 november 2022 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat is dan de gedachte erachter dat een licentie duurder wordt als je meer gescoord hebt? Lijkt me niet heel logisch..
plus hoezo max die niet hielp? hij bleef korter voor perez rijden zodat perez een eventuele tow kon nemen. (moest ie wel sneller gaan rijden)quote:Op zondag 20 november 2022 17:30 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik kon niet kijken maar twitter en facebook en zulks gaan weer los op Max omdat ie Perez niet hielp. Kom op zeg, van wat ik er van mee kreeg reed Max zowat in een ander postcode gebied. Wat een onzin. As Perez 2e had willen worden, had ie over het hele jaar beter moeten rijden. Zijn teammaat rijd in dezelfde auto iedereen de moeder en is gefinished met de meeste wins en de meeste punten in een seizoen ooit, terwijl hij de auto de helft van de tijd niet eens op het podium krijgt.....
Max had zich moeten laten zakken tot achter Leclerc, dan een kabel uitwerpen om Perez op sleeptouw naar P2 te trekken. Op een andere manier was het Perez niet gelukt.quote:Op zondag 20 november 2022 17:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
plus hoezo max die niet hielp? hij bleef korter voor perez rijden zodat perez een eventuele tow kon nemen. (moest ie wel sneller gaan rijden)
hij kon op het laatst niet meer helpen omdat hij dan leclerc een drs zou geven. dit is ook door checo's eigen deel van het team aan hem gemeld dat dat echt niet zou gaan werken als max sjors op zou gaan proberen te houden
euh ja en op die manier was het ook nooit gelukt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2022 17:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Max had zich moeten laten zakken tot achter Leclerc, dan een kabel uitwerpen om Perez op sleeptouw naar P2 te trekken. Op een andere manier was het Perez niet gelukt.
Oftewel, Perez verdient geen P2. Zo simpel is het.
naast het stuk met vettel verloor hij ook veel tijd bij lewis door zn eigen gestuntelquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Perez had wat pech met de achterblijvers in de slotfase, maar verloor ook kostbare tijd door een fout bij de inhaalactie op Vettel.. geloof niet dat Max hem had kunnen helpen vandaag (Perez kwam zelf nooit in de DRS), behalve door hem misschien voor te laten bij de start en daarna Leclerc op te houden. Maar dat kun je ook weer niet van hem vragen..
Terwijl Max het kampioenschap al opgaf na Australiëquote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef SiGNe het volgende:
Ook best knap van Red Bull dit jaar, slechts 5 races niet gewonnen, alleen Bahrein en Brazilie niet op het podium gestaan.
Wat heeft Nyck eigenlijk magere beentjesquote:
Dat duurde ook te lang inderdaad.. terwijl Perez na vorig jaar wel weet hoe dat gaatquote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
naast het stuk met vettel verloor hij ook veel tijd bij lewis door zn eigen gestuntel
ja die knul mag echt wel meer spiermassa op die benen kwekenquote:Op zondag 20 november 2022 17:39 schreef SiGNe het volgende:
Wat heeft Nyck eigenlijk magere beentjes
Toen had ie al een overwinning achter de rug maar Ferrari leek aan het begiun van het seizoen erg sterk, die zaten er meteen bij maar hebben daarna verkeerde keuze gemaakt denk ik, mogelijk te laat met upgrades begonnen.quote:Op zondag 20 november 2022 17:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Terwijl Max het kampioenschap al opgaf na Australië
Begin van het jaar had ik ook zulke beentjes maar toen woog ik ook nog maar 41 kilo... (inmiddels een mooie 68)quote:Op zondag 20 november 2022 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die knul mag echt wel meer spiermassa op die benen kweken
Is dat nog nav het gedoe van vorig jaar ja?quote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in het cringe FIA gala, zonder Mercedes (omdat ze niet mogen, niet omdat ze niet willen)
Lewis die naar binnen dringt en vervolgens door de beveiliging de tent uitgedragen wordquote:Op zondag 20 november 2022 17:43 schreef Rianne84 het volgende:
Nu al zin in het cringe FIA gala, zonder Mercedes (omdat ze niet mogen, niet omdat ze niet willen)
Heeft ze een oortje zodat ze kan reageren op zijn antwoorden of gaat ze alleen een lijstje vragen af?quote:Op zondag 20 november 2022 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijken jullie ook allemaal uit naar het eindejaarsinterview van Max door Ember?
Fia Gala is voor winners, MB is dat nietquote:Op zondag 20 november 2022 17:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat nog nav het gedoe van vorig jaar ja?
Volgens de Britjes en de Mexicaantjes wel.quote:Op zondag 20 november 2022 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Perez had wat pech met de achterblijvers in de slotfase, maar verloor ook kostbare tijd door een fout bij de inhaalactie op Vettel.. geloof niet dat Max hem had kunnen helpen vandaag (Perez kwam zelf nooit in de DRS), behalve door hem misschien voor te laten bij de start en daarna Leclerc op te houden. Maar dat kun je ook weer niet van hem vragen..
Tettel?quote:
Al zou ze een stripact opvoeren nog niet.quote:Op zondag 20 november 2022 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Kijken jullie ook allemaal uit naar het eindejaarsinterview van Max door Ember?
Vooruit, mijn fout danquote:Op zondag 20 november 2022 18:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nope, volgens mij heb ik die ook gepost
Max zijn towtruck capaciteiten onderschattenquote:Op zondag 20 november 2022 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja en op die manier was het ook nooit gelukt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |