ik verbaast mij er nog steeds over, dat hij vroeg in het seizoen voor 2 jaar kon bijtekenen...quote:Op zondag 20 november 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar ja, hoe ver ga je daar in. Ik niet waar je de rondetijden per coureur kunt nakijken, maar het kan natuurlijk best zijn dat er een rondetijd is afgesproken en Perez daar gewoon niet bij kon komen. En als je dan een tactiek verder op in de race hebt waarbij het van belang is dat Verstappen wel wegrijdt bij Leclerc (ook om Perez te kunnen helpen met de pitstops afschermen) dan houdt het snel op.
Later we reëel zijn, Perez zou bij meer dan de helft van de teams op de grid gewoon tweede coureur zijn. Typische middenveld coureur, kan heel goed racen en verdedigen, maar gewoon niet structureel hard rondjes rijden.
Hij betaalde er ook de prijs voor uiteindelijk, dus wel een beetje karmaquote:Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag die herhaling van Hamilton vs Sainz weer net. Godverdomme die Hamilton heeft het 100% aan zichzelf te danken ook nog
Had heeeeel makkelijk naast Sainz kunnen blijven. Ik weet niet wat die #teamLH lui zitten te roken, maar het is behoorlijk sterk spul.
Uiteindelijk haalt hij die puntjes binnen dus is het terecht. Hij is ook de betere coureur en heeft heel wat meer pech te counteren gehad dan Perez dit jaar. Ik vraag me alleen af of hij ooit nog in een betere positie gaat komen dan dit jaar. Sainz liet het echt afweten de eerste seizoenshelft, maar als die wel bij de pinken is dan gaan die twee elkaar echt in de weg zitten op verschillende circuits. En aangezien ik niet geloof in een dominante Ferrari, lijkt het me klaar dat als één van die twee ooit WDC wil worden, ze dan niet bij elkaar bij Ferrari moeten blijven.quote:Op zondag 20 november 2022 19:46 schreef Marcoss het volgende:
Leclerc reed overigens wel sterk vandaag, niet verwacht dat hij stand zou houden na de pitstop van Perez, maar hij ging zelfs nog wat harder rijden.
En vind hem ook wel de terechte nummer 2 eigenlijk
Sponorcontracten moesten getekend worden en die zijn afhankelijk van of Perez voor RBR rijdtquote:Op zondag 20 november 2022 19:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik verbaast mij er nog steeds over, dat hij vroeg in het seizoen voor 2 jaar kon bijtekenen...
Plek uiteindelijk gewoon teruggeven. 🤷♂️quote:Op zondag 20 november 2022 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag die herhaling van Hamilton vs Sainz weer net. Godverdomme die Hamilton heeft het 100% aan zichzelf te danken ook nog
Had heeeeel makkelijk naast Sainz kunnen blijven. Ik weet niet wat die #teamLH lui zitten te roken, maar het is behoorlijk sterk spul.
Maar ja, die 'fans' schreeuwen nu om het hoofd van de wedstrijdleiders.quote:Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Plek uiteindelijk gewoon teruggeven. 🤷♂️
Dit jaar wel adequaat opgelost ja.quote:Op zondag 20 november 2022 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Plek uiteindelijk gewoon teruggeven. 🤷♂️
Je moet je afvragen of je dat soort teksten heel serieus moet nemen. Net als je hier wel eens wat gekleurde brilletjes voorbij ziet komen.quote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ja, die 'fans' schreeuwen nu om het hoofd van de wedstrijdleiders.
POLLquote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen Max zei dat de banden goed bleven had Checo zijn 2e set hard er al op liggenquote:
Laat ze lekker schreeuwen. Niemand die het boeit wat ze zeggenquote:Op zondag 20 november 2022 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Perez heeft vorig jaar Hamilton toch ook twee rondes opgehouden en ondanks die DRS tow toch een seconden of 12 kunnen laten verliezen? Zoiets zou die Verstappen ook wel kunnen lijkt mequote:Op zondag 20 november 2022 19:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus Max moet van zijn gas af om Leclerc een DRS tow te geven? Lijkt me niet echt verstandig. Perez moet gewoon accepteren dat hij niet zo snel is, en de nummer 2 rijder. Daar zijn praatjes op aanpassen en het is geen probleem.
Of zorgen dat ie P2 kan pakken tegen een Ferrari wat veel laat liggen.
Moest lachen.quote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit mocht niet van de FIA, het was Perez' enige kans.
[ afbeelding ]
Jup die Latifi was een paar keer trending in Nederland maar de reacties waren gewoon neutraal.quote:
Dat had inderdaad gekund. Dan hadden ze de racewinst in gevaar gebracht om Leclerc op te wachten. Had ik niet heel raar gevonden, maar ik denk niet dat Verstappen dat had gedaan.quote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Perez heeft vorig jaar Hamilton toch ook twee rondes opgehouden en ondanks die DRS tow toch een seconden of 12 kunnen laten verliezen? Zoiets zou die Verstappen ook wel kunnen lijkt me
Perez had Leclerc nooit ingehaald man, je overschat de man schromelijk.quote:Op zondag 20 november 2022 20:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Perez heeft vorig jaar Hamilton toch ook twee rondes opgehouden en ondanks die DRS tow toch een seconden of 12 kunnen laten verliezen? Zoiets zou die Verstappen ook wel kunnen lijkt me
Jawel, als hij er bij was gekomen dan was dat wel gelukt. Abu Dhabi leent zich daar prima voor als je het goed timed zoals de tweede poging op Hamilton vandaag. Gewoon in de laatste ronde en de laatste DRS zone er voorbij en je wint. Met het verschil in banden was dat Perez wel gelukt.quote:Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Perez had Leclerc nooit ingehaald man, je overschat de man schromelijk.
Goed punt. Uiteindelijk moet je als coureur op je eigen kunnen vertrouwen. En hoe goed ik Perez ook vind, Leclerc is daar net iets beter in. Soms denk ik dat Perez niet voluit durft te gaan, maar dat zou gek zijn.quote:Op zondag 20 november 2022 20:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat had inderdaad gekund. Dan hadden ze de racewinst in gevaar gebracht om Leclerc op te wachten. Had ik niet heel raar gevonden, maar ik denk niet dat Verstappen dat had gedaan.
Ik denk dat je ook de vriendschap tussen Leclerc en Verstappen niet moet onderschatten. Zou me niets verbazen als dat mee speelt en Verstappen er helemaal niet op zit te wachten om Leclerc op zo'n manier te naaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |