Eens , ik hoop dat ze er wat mee doetquote:Op zondag 20 november 2022 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze nu ook nog naar hem luistert, of in ieder geval gaat nadenken over wat hij zegt, zou dat wel heel goed kunnen uitpakken voor Mirthe
FEBO opdrachtjesquote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Gaat dit nu elke dag gebeuren, uren op lopende praters...gisteren ook al bij Bab en GJ...
Ja,Borrel en GJquote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Gaat dit nu elke dag gebeuren, uren op lopende praters...gisteren ook al bij Bab en GJ...
Bij sommige mensen is dat the story of our livequote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Helaas is het wel een beetje zoals @:kakadylo zegt. Mirthe gaat morgen weer opnieuw uit het ei kruipen en moet dan alles weer opnieuw ontdekken.
Ik heb je gehoord en ik doe er lekker niks mee..quote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Helaas is het wel een beetje zoals @:kakadylo zegt. Mirthe gaat morgen weer opnieuw uit het ei kruipen en moet dan alles weer opnieuw ontdekken.
Ze wilden Jeff al voor hij manager werd weg. 13 messteken in zijn rug en 2 minuten onder water hebben we lang genoeg mogen horen.quote:Op zondag 20 november 2022 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En toch kan ok dat weer veranderen. Iedereen wilde Martin eruit toen hij manager was, zelfde met Maddy. Nu zijn velen Jeffrey zat, maar als er straks weer een andere manager is, is die weer de pisang
De beelden versnellen en een muziekje van Benny Hill eronder en we hebben het weer jongens! Cut!quote:Op zondag 20 november 2022 13:05 schreef Silves het volgende:
Nog 10 dagenquote:Op zondag 20 november 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac : Martin kwam ermee dat Djedi en Ruben met z'n 2en in december samen het pandje willen verlaten. Dat hadden ze tegen Mexx gezegd.
En het bord !quote:Op zondag 20 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar wie gaat dan de Djaily schrijven?
Dat blijf ik toch de grootste gluiperd van allemaal vinden.quote:Op zondag 20 november 2022 13:07 schreef Hoempah het volgende:
Martin heeft gezegd dat Djedi en Ruben het pand willen verlaten in december
[ afbeelding ]
Tis jammer dat hij zo zijn kop in de wind heeft gegooid op het moment dat hij niet lekker in zijn vel zatquote:
Ik hoop dat Berend zich weer een beetje gaat herpakken.quote:
Tenminste wel weer warm water in de douchesquote:Op zondag 20 november 2022 13:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar wie gaat dan de Djaily schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |