Zal je zien dat Koen net komt aanschuivenquote:
En ik heb nergens aan gezetenquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zal je zien dat Koen net komt aanschuiven
Maar DJ NailQueen doet het weer goed.
Ja!quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:01 schreef Sableheart het volgende:
Ik neem aan dat jij de ander bent, @:billdauterive? Draait hij voor jou ook?
Vast wel de eerste keer dat het zo vroeg in de uitzending kwamquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:02 schreef Sableheart het volgende:
Was dat de eerste keer dat we die toren in een Eurovisie uitzending zagen?
Het zou me niet verrassen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:06 schreef BillDauterive het volgende:
Wat goedZouden we ooit nog naar 5 presentatoren gaan?
weet je dat zeker? de sleutel bij de raaf betekend namelijk dat dat de admin is, en ik heb de kamer aangemaakt...quote:
Ik zie geen sleutel. Alleen dat ik anoymous Raven ben/quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
weet je dat zeker? de sleutel bij de raaf betekend namelijk dat dat de admin is, en ik heb de kamer aangemaakt...
Daar weet ik geen huis anubis grap voorquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef BillDauterive het volgende:
NailQueen is de hippo. Dat klinkt negatief, maar ik ben de cow. Dat is ook niet echt geweldig.
Nee. de Raven verzorgt de video. Rechts zie je een sleutel bij zijn naam. Ik ben de cow, dus jij, als nieuweling, bent de hippo.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie geen sleutel. Alleen dat ik anoymous Raven ben/
Geen idee, maar ik werd er niet warm vanquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:15 schreef Sableheart het volgende:
Is het de kwaliteit van mijn audio, de video, of het nummer dat er voor zorgt dat er minder melodie in klinkt dan er gevoelsmatig in zou moeten zitten?
En ik geloof dat we weten wie die rol gekregen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk mee totdat het programma Even tot Hier begint
Dit geldt ook voor mij eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kijk mee totdat het programma Even tot Hier begint
mequote:Op zaterdag 10 december 2022 21:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En ik geloof dat we weten wie die rol gekregen heeft.
[..]
Ik hou wel van de chansons die uit Frankrijk, Zwitserland en nu Belgie komen. Maar op dat en Spanje na is het behoorlijk matig, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Tot nu toe is het nog niet veel aan. Hopen op snel iets beters
Dan heb ik het voordeel dat ik niet veel gemist hebquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:49 schreef BillDauterive het volgende:
Tot nu toe is het nog niet veel aan. Hopen op snel iets beters
quote:
Ik ook, maar dan buiten, om te gaan roken. Niet dat ik rook, maar dat is beter dan 'T is OK karaoke-enquote:Op zaterdag 10 december 2022 21:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou iemand naast me willen hebben.
Ik zou 't is ok onder goed fout scharen, wat het juist altijd goed doet bij karaoke.quote:Op zaterdag 10 december 2022 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan buiten, om te gaan roken. Niet dat ik rook, maar dat is beter dan 'T is OK karaoke-en
't is OK is een nummer dat een paar hyperactieve mensen nog gaan doen om 04.00 uur terwijl de rest aan de bar ligt te slapen. Ik doe mee.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou 't is ok onder goed fout scharen, wat het juist altijd goed doet bij karaoke.
Ik heb denk ik wel liever 't Is okee dan Frizzle Sizzlequote:Op zaterdag 10 december 2022 22:00 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zou 't is ok onder goed fout scharen, wat het juist altijd goed doet bij karaoke.
Frankrijk, waarschijnlijk. Monaco gebruikte meestal geen eigen artiesten.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Waar komen zij vandaan? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Scherp.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Frankrijk, waarschijnlijk. Monaco gebruikte meestal geen eigen artiesten.
Ja, op zich geen slecht idee om hun inzending te baseren op hun grootste hitquote:Op zaterdag 10 december 2022 22:19 schreef H_T het volgende:
Ik hoorde dit nummer laatst op een playlist terwijl ik niet echt zat op te letten en het deed me behoorlijk denken aan Yes sir, I can boogie. Best logisch eigenlijk
Ja, mee eens. Het was een matig lied.quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:26 schreef NailQueen het volgende:
israel is geen onverdienstelijk winnaar maar ik merk dat er betere inzendingen waren.
Ik ga zo naar Even Tot Hier. Wil jij het doen?quote:Op zaterdag 10 december 2022 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Doe jij de FOK-Jury-scores optellen, @:nailqueen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |